quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Lief ook dat voetje! Dat vind ik vaak de leukste echo-foto's
qftquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Lief ook dat voetje! Dat vind ik vaak de leukste echo-foto's
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Lief ook dat voetje! Dat vind ik vaak de leukste echo-foto's![]()
mijlpaal!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:01 schreef lily het volgende:
Ik sta precies in het midden van het lijstje.
26 boven me en 26 onder me.
waar je je al niet mee bezig kunt houden![]()
Smoesjes!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:05 schreef Ssserpente het volgende:
Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Heb ff m'n handen vol aan mezelf!
Ben je niet bang dat ze de kleine ook opvreet?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:18 schreef Asyniur het volgende:
Ssserpente, je moet nu ook met jezelf bezig zijn...![]()
Ik heb vandaag trouwens al iets geregeld voor als de baby er is![]()
een van de honden moet dan 10 dagen naar de dagopvang omdat ze anders de kraamverzorgster opvreeten haar plekkie is gereserveerd!!
![]()
Zolang als de baby echt klein is niet en alles wat ik bij me draag, laat ze ook met rustquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:20 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ze de kleine ook opvreet?Wel fijn dat je dat al klaar hebt iig!
Oei, heftig, is ze altijd al zo fel geweest? Ik hoop dat het allemaal vanzelf goed komt!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:28 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Zolang als de baby echt klein is niet en alles wat ik bij me draag, laat ze ook met rust
Als de baby gaat kruipen/lopen etc dan moeten we kijken hoe of wat.
De boel gaat hier straks onder zeer strikt toezicht: óf de hond mee óf de baby mee de kamer uit als je even weg moet. Misschien dat ze er aan went als ze er mee opgroeit. En als het niet haalbaar is om wat voor reden dan ook, dan moet de hond weg uiteindelijk...![]()
Kijk, dat zijn nog eens de aanmoedigingen!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:31 schreef amaranta het volgende:
Faja ook al geen gezichtje in beeld.
Serpente, is het een troost als ik je GARANDEER dat het écht niet lang meer duurt? Als het deze nacht niet doorzet dan heb jij morgen je kindje in je handen. Jouw VK zal je naar zkh sturen, daar zul je weeen opwekkers krijgen en een paar uur later is miniyou er!!!
Echt! Erewoord! Maar hopelijk zet het vannacht door...en zonnniet. Om 7 uur gelijk bellen!!
Mef jij ook!
EN vanavond begint officieel de herfst zegt de weervrouw. Dus mooi. Baren dan maar.
het is mijn eigen bevalling geweest min of meer, alleen zal ik, als het weer zo lang duurt, echt steen en been klagen en veel eerder aan de bel trekken.Het lastige is bij de 1e dat je niet beter weet. Dus je vangt de weeen op en op omdat je zelf ook niet beter weet. Zal wel zo horen denk je danquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:36 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nog eens de aanmoedigingen!
Vrees idd ook dat ik niet zo duidelijk ben geweest. Ze gooide het erg snel op voorweeen en ik ben daar eigk meteen in mee gegaan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
het is mijn eigen bevalling geweest min of meer, alleen zal ik, als het weer zo lang duurt, echt steen en been klagen en veel eerder aan de bel trekken.Het lastige is bij de 1e dat je niet beter weet. Dus je vangt de weeen op en op omdat je zelf ook niet beter weet. Zal wel zo horen denk je dan
Eigenlijk is ze gewoon een grote bangerik en zenuwachtig/neurotisch. Ze vindt eigenlijk bijna alles eng maar ze heeft in de loop der jaren (ze is nu bijna 12) geleerd dat als ze een grote bek op zet, dat dat soms helpt. Dus dat doet ze nu en als dat niet genoeg is dan hapt ze (om vervolgens een eind verder te gaan bibberen). Als we visite krijgen, gaat ze in de bench. Daar ligt ze dan lekker te slapen. Alleen nu ik zwanger ben, is ze nog 10x erger dan anders wat betreft dat zenuwlijenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:33 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oei, heftig, is ze altijd al zo fel geweest? Ik hoop dat het allemaal vanzelf goed komt!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:46 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Vrees idd ook dat ik niet zo duidelijk ben geweest. Ze gooide het erg snel op voorweeen en ik ben daar eigk meteen in mee gegaan.
Zal wel zo horen, dacht ik idd.
Stom hè, als leek durf je gewoon niet zo veel in te brengen tegen iemand die er verstand van heeft.
Ze worden nu toch aardig heftig hoor.Blijven wel kort.
Gelijk heb je, nu weet je toch nog niet hoe het lopen zalquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:01 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze gewoon een grote bangerik en zenuwachtig/neurotisch. Ze vindt eigenlijk bijna alles eng maar ze heeft in de loop der jaren (ze is nu bijna 12) geleerd dat als ze een grote bek op zet, dat dat soms helpt. Dus dat doet ze nu en als dat niet genoeg is dan hapt ze (om vervolgens een eind verder te gaan bibberen). Als we visite krijgen, gaat ze in de bench. Daar ligt ze dan lekker te slapen. Alleen nu ik zwanger ben, is ze nog 10x erger dan anders wat betreft dat zenuwlijen![]()
Ik hoop ook dat het goed komt en dat ze went aan de baby. Anders moeten we haar laten inslapen...![]()
Maar vooralsnog ga ik me daar niet te druk om maken. Wie dan leeft, wie dan zorgt...
Hamburger is ook lekker!quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Gelijk heb je, nu weet je toch nog niet hoe het lopen zal![]()
Grom. J. is laatEn nu heb ik geen zin meer om te koken, dus ik bak zo een hamburger. Hij kan me de boom in
Moet ie maar op tijd thuiskomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:06 schreef amaranta het volgende:
Ik beslis zelf wel of ik pijn heb.
Jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:33 schreef amaranta het volgende:
Faja, heb je die kaarsavatar voor iemand speciaal?
Asyniur, enge hond lijkte me![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hijs thuis en hangt nu op de bank, ik kruip er zo bij, heb de site nog even geupdatequote:Op dinsdag 22 september 2009 19:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hamburger is ook lekker!
Mijn J heeft een bedrijfsuitje. Die moet ik strakjes ophalen op 22:00u![]()
Hoe is het met Tinus? Nog steeds zijn kamertje zo druk aan het verbouwen? En hoe staat het met zijn echte kamertje?
ja ik bedacht me net dat je eigenlijk geen hol hebt aan mijn postquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:29 schreef Ssserpente het volgende:
Thanks Huup! Denk idd dat het anders is als eerst je vliezen breken! Zat net ook al te hopen dat ze zouden breken. Nog tips..?![]()
Amaranta, je hebt helemaal gelijk. Op alle fronten. Nog een nacht voorweeen en dan 10 uur gewone weeen wordt wel erg heftig. Als het vannacht zo doorgaat, bel ik morgenochtend. Wat je zegt:
[..]
Ja sorry. Ik vind dat wel erg kort door de bocht. Ik snap dat zij veel ervaring heeft enzo. Maar ik zit me al helemaal op te naaien.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef Ssserpente het volgende:
Heb de vk gebeld. Zij gaf aan dat ik niet bang moest zijn dat ik na twee nachten en een dag voorweeen straks oververmoeid zou zijn als het echte werk begint. Dat is de grootste valkuil van zwangere vrouwen. Ik moet de kracht uit mezelf zien te halen en doorzetten. Hoe gespannender ik word, hoe meer ik het tegenhou.
Hmmm.. .dat klinkt wel erg zweverig in mijn oren. Ik heb dan geen ervaring, maar ik weet niet of ik zo'n antwoord zou trekken als ik jouw verhaal zo lees.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef Ssserpente het volgende:
Pringles ja!![]()
Heb de vk gebeld. Zij gaf aan dat ik niet bang moest zijn dat ik na twee nachten en een dag voorweeen straks oververmoeid zou zijn als het echte werk begint. Dat is de grootste valkuil van zwangere vrouwen. Ik moet de kracht uit mezelf zien te halen en doorzetten. Hoe gespannender ik word, hoe meer ik het tegenhou.
En omdat ze toch wel verwacht dat het snel gaat gebeuren (omdat ik m'n slijmprop kwijt ben) wil ze me ook geen slaapmiddel oid geven.
Haar ervaring is dat dat veel bevallingen met een lange aanloop toch ineens snel doorzetten.
Dat was eigenlijk meer de reden van m'n telefoontje.quote:Had ook niet verwacht dat ze nu op stel en sprong langs zou komen, maar wilde mezelf iig alvast even laten horen. Dan onderneemt ze morgenochtend misschien wat sneller actie als ik weer bel.
Tja, voor hen is het dagelijkse kost...quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:16 schreef amaranta het volgende:
Dat is ook waar. Als jij morgenvroeg weer belt dan zal ze hopelijk sneller actie ondernemen.
Maar ik zit me dus enorm op te naaien. Het is potverdorie niet niks bevallen, en zij doen daar zo makkelijk over, net alsof je even een brood gaat kopenbij de bakker ofzo
maar die krijgen geen kindjes tussen de 6 en 10 pondquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:13 schreef Ssserpente het volgende:
Sorry, had op het laatste moment nog wat ge-edit:
[..]
Dat was eigenlijk meer de reden van m'n telefoontje.
Zij heeft trouwens jarenlang gewerkt als vk in Afrika. Daar heb je wel oervrouwen.
En ik ben nu 26 weken dus misschien beval ik dan wel op de 26stequote:Op dinsdag 22 september 2009 18:01 schreef lily het volgende:
Ik sta precies in het midden van het lijstje.
26 boven me en 26 onder me.
[sub]waar je je al niet mee bezig kunt houden![]()
Bij mijn vorige bevalling kwam de verloskundige 's nachts kijken hoeveel ontsluiting ik had en ik ging vanzelf aan de linkerkant in het bed liggen (want daar lig ik altijd).quote:Op woensdag 23 september 2009 06:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
wisten jullie bijvoorbeeld, dat je aan de linkerkant van het bed moet liggen als de VK rechtshandig is??? nooooooit over nagedacht, maar wel heel logisch eigenlijk
Goed om te lezen want bij mij gaat het ook wel hard nu. Al 3 kilo erbij in de afgelopen 3 wekenquote:Op woensdag 23 september 2009 06:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Cool: was dat ook om en nabij de 20 weken die 5 kg??? ik was de laatste keer bij de VK ook zoiets aangekomen... een kg per week, en de VK zei dat dat rond die periode vrij normaal was...
*ik schrok nogal*
Nee hoor, bij ons staat dat kamertje nog voor de helft vol met andere zooi. Na de 20 weken echo maar eens flink aan de slag daar...quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:53 schreef Vlindur het volgende:
Hijs thuis en hangt nu op de bank, ik kruip er zo bij, heb de site nog even geupdate
Met Tinus zal het wel goed gaan. Hij schopt en beweegt goed iigZn kamer is nu helemaal leeg. Nu nog even behang uitzoeken in het weekend en dan kunnen we los.
![]()
Hoe gaat het bij jullie al begonnen met de kamer?
Hoef je niet eng te vinden hoor! Komt allemaal wel goedquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:22 schreef mefke79 het volgende:
Asy, ik vind je verhaal met de hond maar eng klinken...ik weet niet of ik dat zou durven. Maar, tis jouw beestje en ik snap ook wel dat je em niet zomaar opgeeft.
Lekker joh!quote:Op woensdag 23 september 2009 07:38 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb gewoon de HELE nacht geslapen! Twee keer naar 't toilet, maar daarna vrolijk verder geslapen. Héérlijk! Een frisse uitgeslapen Sorbo meldt zich!
Sterkte meid! Maar wees gelukkig, je gaat niet geheel onder narcose he, Het is maar voor de helft. Dan kun je lekker direct naar je baby kijken als ze hem hebben gehaald!quote:Op woensdag 23 september 2009 09:27 schreef Xenia het volgende:
Goedemorgen.
Mefke nog altijd niks. Trek je het nog een beetje?
En Serpente is misschien wel heel hard bezig nu. Voor de zekerheid even:![]()
![]()
Ik heb een rotnacht gehad. Ik moet zo naar het ziekenhuis. Heb eerst een afspraak met een verpleegkundige en dan met een anesthesist, beiden om de keizersnede door te spreken. Vind het eng. En vriend kan niet mee ivm zijn werk. Ik heb een lijstje met vragen opgesteld.
Tot later!
Waarschijnlijk niets om je zorgen over te maken, maar als het erger wordt gewooon je vk bellen en tot die tijd proberen wat rustiger aan te doenquote:Op woensdag 23 september 2009 08:23 schreef happyme28 het volgende:
Even een vraagje: ik heb al 2 dagen regelmatig last van steekjes c.q. pijnlijk/trekkend gevoel net boven mijn schaambeen (onderkant baarmoeder). Is dat bandenpijn of moet ik mij daar zorgen over maken?
En ik ben ook echt niet helemaal lekker. Flinke koortslip en opgezette klieren in mijn keel. Kijken hoelang ik het volhoud vandaag want dit is niet prettig.
Sorbootje, Incantrix en Lijnloos, wat heerlijk dat jullie lekker geslapen hebben!
Owja! Ik ook! Officieelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |