quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:46 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Vrees idd ook dat ik niet zo duidelijk ben geweest. Ze gooide het erg snel op voorweeen en ik ben daar eigk meteen in mee gegaan.
Zal wel zo horen, dacht ik idd.
Stom hè, als leek durf je gewoon niet zo veel in te brengen tegen iemand die er verstand van heeft.
Ze worden nu toch aardig heftig hoor.Blijven wel kort.
Gelijk heb je, nu weet je toch nog niet hoe het lopen zalquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:01 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze gewoon een grote bangerik en zenuwachtig/neurotisch. Ze vindt eigenlijk bijna alles eng maar ze heeft in de loop der jaren (ze is nu bijna 12) geleerd dat als ze een grote bek op zet, dat dat soms helpt. Dus dat doet ze nu en als dat niet genoeg is dan hapt ze (om vervolgens een eind verder te gaan bibberen). Als we visite krijgen, gaat ze in de bench. Daar ligt ze dan lekker te slapen. Alleen nu ik zwanger ben, is ze nog 10x erger dan anders wat betreft dat zenuwlijen![]()
Ik hoop ook dat het goed komt en dat ze went aan de baby. Anders moeten we haar laten inslapen...![]()
Maar vooralsnog ga ik me daar niet te druk om maken. Wie dan leeft, wie dan zorgt...
Hamburger is ook lekker!quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Gelijk heb je, nu weet je toch nog niet hoe het lopen zal![]()
Grom. J. is laatEn nu heb ik geen zin meer om te koken, dus ik bak zo een hamburger. Hij kan me de boom in
Moet ie maar op tijd thuiskomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:06 schreef amaranta het volgende:
Ik beslis zelf wel of ik pijn heb.
Jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:33 schreef amaranta het volgende:
Faja, heb je die kaarsavatar voor iemand speciaal?
Asyniur, enge hond lijkte me![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hijs thuis en hangt nu op de bank, ik kruip er zo bij, heb de site nog even geupdatequote:Op dinsdag 22 september 2009 19:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hamburger is ook lekker!
Mijn J heeft een bedrijfsuitje. Die moet ik strakjes ophalen op 22:00u![]()
Hoe is het met Tinus? Nog steeds zijn kamertje zo druk aan het verbouwen? En hoe staat het met zijn echte kamertje?
ja ik bedacht me net dat je eigenlijk geen hol hebt aan mijn postquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:29 schreef Ssserpente het volgende:
Thanks Huup! Denk idd dat het anders is als eerst je vliezen breken! Zat net ook al te hopen dat ze zouden breken. Nog tips..?![]()
Amaranta, je hebt helemaal gelijk. Op alle fronten. Nog een nacht voorweeen en dan 10 uur gewone weeen wordt wel erg heftig. Als het vannacht zo doorgaat, bel ik morgenochtend. Wat je zegt:
[..]
Ja sorry. Ik vind dat wel erg kort door de bocht. Ik snap dat zij veel ervaring heeft enzo. Maar ik zit me al helemaal op te naaien.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef Ssserpente het volgende:
Heb de vk gebeld. Zij gaf aan dat ik niet bang moest zijn dat ik na twee nachten en een dag voorweeen straks oververmoeid zou zijn als het echte werk begint. Dat is de grootste valkuil van zwangere vrouwen. Ik moet de kracht uit mezelf zien te halen en doorzetten. Hoe gespannender ik word, hoe meer ik het tegenhou.
Hmmm.. .dat klinkt wel erg zweverig in mijn oren. Ik heb dan geen ervaring, maar ik weet niet of ik zo'n antwoord zou trekken als ik jouw verhaal zo lees.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef Ssserpente het volgende:
Pringles ja!![]()
Heb de vk gebeld. Zij gaf aan dat ik niet bang moest zijn dat ik na twee nachten en een dag voorweeen straks oververmoeid zou zijn als het echte werk begint. Dat is de grootste valkuil van zwangere vrouwen. Ik moet de kracht uit mezelf zien te halen en doorzetten. Hoe gespannender ik word, hoe meer ik het tegenhou.
En omdat ze toch wel verwacht dat het snel gaat gebeuren (omdat ik m'n slijmprop kwijt ben) wil ze me ook geen slaapmiddel oid geven.
Haar ervaring is dat dat veel bevallingen met een lange aanloop toch ineens snel doorzetten.
Dat was eigenlijk meer de reden van m'n telefoontje.quote:Had ook niet verwacht dat ze nu op stel en sprong langs zou komen, maar wilde mezelf iig alvast even laten horen. Dan onderneemt ze morgenochtend misschien wat sneller actie als ik weer bel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |