quote:Op maandag 21 september 2009 09:43 schreef DJRandall het volgende:
Mefke, wat fijn dat je zo lekker geslapen hebt! Daar knap je zeker wel van op?
Ik ben ze nu online aan het zetten, dus nog eventjes geduldquote:Op maandag 21 september 2009 09:51 schreef Vicky het volgende:
fijn dat je goed geslapen hebt Mefke! Dat scheelt al weer een hele hoop!
* Vicky gaat in de F5 stand voor Lotte foto's!
er gaan 300 posts in een topic.
geen idee hoe dat in DLD is, in NL mag je pas naar buiten als je kindje weer op geboortegewicht is en de temp kan vasthouden (meestal na 5/6 dagen)quote:Op maandag 21 september 2009 10:25 schreef Vlindur het volgende:
Nu al boodschappen doen?! Kan/mag dat wel dan?![]()
Ik wacht op de foto's ben erg benieuwd!
Nee hoor ligt er helemaal aan. Leander is maandag geboren en hij mocht woensdag al naar buiten terwijl ie zich niet goed warm kon houden en nog lang niet op zijn geboortegewicht zat. Warm inpakken met een voorverwarmde kinderwagen en dan maakt het niks uit.quote:Op maandag 21 september 2009 10:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
geen idee hoe dat in DLD is, in NL mag je pas naar buiten als je kindje weer op geboortegewicht is en de temp kan vasthouden (meestal na 5/6 dagen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop