abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72958943
Waar we wachten op de foto's van Linda en Lotte...

Zwangerschap en geboorte deel 564

17 september 2009: mefke79
20 september 2009: Ssserpente (meisje)
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah (meisje)
03 oktober 2009: RockabeIIa (rocker )
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
16 oktober 2009: Sproet-je (meisje)
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert (jongen)
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
03 december 2009: Aoraki (jongen)
04 december 2009: Incantrix (jongen)
05 december 2009: Guuzewuus (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
08 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur (jongen)
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
29 januari 2010: Reintji (papa) (tweeling)
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell
14 februari 2010: octopussy
14 februari 2010: mama_papa
15 februari 2010: Ymme (jongen)
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky ***
20 februari 2010: freecell
01 maart 2010: Leonieke
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim
07 april 2010: _NIKKI_
26 april 2010: sterrenmunt
26 april 2010: kwib (papa)
-- mei 2010: Keshet
22 mei 2010: Baldria

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.
pi_72958978
quote:
Op maandag 21 september 2009 09:43 schreef DJRandall het volgende:
Mefke, wat fijn dat je zo lekker geslapen hebt! Daar knap je zeker wel van op?
pi_72958985
Sorry! Had niet in de gaten dat ik de eennalaatste was, anders had ik em zelf wel even dichtgegooid!

Belangrijkste uit mijn post: ik ga vandaag niet voor f5 activiteit zorgen, helaas! Ssserpente misschien?
Heb wel heerlijk bijna 12 uur geslapen en nauwelijks nog pijn, dus dreiging nachtje ziekenhuis is er af.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72959025
F5!
pi_72959028
Geeft niet, ik zit op mijn werk en heb dus alle tijd....

Hoe kun je eigenlijk zien hoeveel posts er nog mogelijk zijn in een topic?
pi_72959042
fijn dat je goed geslapen hebt Mefke! Dat scheelt al weer een hele hoop!

* Vicky gaat in de F5 stand voor Lotte foto's!

er gaan 300 posts in een topic.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72959146
Mefke, jij gaat gewoon voor een superbevalling en komt hier vanmiddag zeggen dat Driekusje is geboren.
pi_72959345
quote:
Op maandag 21 september 2009 09:51 schreef Vicky het volgende:
fijn dat je goed geslapen hebt Mefke! Dat scheelt al weer een hele hoop!

* Vicky gaat in de F5 stand voor Lotte foto's!

er gaan 300 posts in een topic.
Ik ben ze nu online aan het zetten, dus nog eventjes geduld

Dank jullie wel voor de lieve reacties allemaal, erg leuk om te lezen
De bevalling viel best mee eigenlijk. Hij duurde al met al ongeveer 12u. Op 8cm heb ik alsnog een ruggeprik gehad, omdat ik mezelf aan het tegenwerken was. Had toen iedere minuut weeen die heel erg heftig waren en dus niks deden. Na een uurtje snoozen op mn ruggeprik had ik volledige ontsluiting, maar was mevrouw weer uit mn bekken geroetsjt. Daardoor hebben ze de vliezen laten zitten, die plop opeens vanzelf braken. Wat een gek gevoel is dat zeg 5 minuten later had ik persweeen en in 6 weeen in ze toen geboren.

Ze doet het prima, drinken snapt ze nog niet helemaal en mijn ingetrokken tepels maken het dr dan ook niet echt makkelijk. 2x een heerlijke meconiumluier mogen verschonen vannacht en ze was wat misselijk van het vruchtwater, maar dat heeft ze onder het verschonen van dr luier ook lekker over zich heen gespuugd. M'n Lief is nu boodschappen aan het doen en heeft haar mee en ik vind het maar niks

Ik kom zo nog even de foto's plaatsen en dan ga ik jullie verlaten Maar maar tijdelijk, want straks komen jullie gezellig met mij en Lotte meeposten in het Babytjestopic

Mefke, zet 'm op! Vandaag is je zus er weer! Driekus wacht vast op zn nu al lievelingstante

Alle andere LLM: sterkte en succes de komende tijd! Ik hou jullie in de gaten

En de andere zwangere mutsen hier : Zet 'm op, bak maar mooie babytjes en tot over een tijdje
Lotte!
Noah!
pi_72959375
ik wacht in spanning

maarruhh je vriend is met Lotte boodschappen doen??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72959789
Nu al boodschappen doen?! Kan/mag dat wel dan?

Ik wacht op de foto's ben erg benieuwd!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72959825
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:25 schreef Vlindur het volgende:
Nu al boodschappen doen?! Kan/mag dat wel dan?

Ik wacht op de foto's ben erg benieuwd!
geen idee hoe dat in DLD is, in NL mag je pas naar buiten als je kindje weer op geboortegewicht is en de temp kan vasthouden (meestal na 5/6 dagen)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72959901
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:27 schreef Vicky het volgende:

[..]

geen idee hoe dat in DLD is, in NL mag je pas naar buiten als je kindje weer op geboortegewicht is en de temp kan vasthouden (meestal na 5/6 dagen)
Nee hoor ligt er helemaal aan. Leander is maandag geboren en hij mocht woensdag al naar buiten terwijl ie zich niet goed warm kon houden en nog lang niet op zijn geboortegewicht zat. Warm inpakken met een voorverwarmde kinderwagen en dan maakt het niks uit.
Wij liepen donderdagavond toen Leander net 4 dagen oud was al in de stad en mensen dachten allemaal dat ie al een week of 4 was
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72960040
Gefeliciteerd Linda, je klinkt in ieder geval helemaal met je meisje

Ik heb vannacht en vanochtend voor het eerst echt het gevoel dat er wat beweegt in mijn buik, het verschil met darmactiviteit is nu wel duidelijk. Maar als dit een voorbode is, wordt het wel een druktemaker
pi_72960090
goedemorgen dames.

Allereerst Linda gefeliciteerd met de kleine Lotte , maar las ik het goed is ze nu al met je vriend mee boodschappen doen ... is dat niet snel? Geniet van je verse gezinnetje
Lijnloos, mooie plaatjes van je meisje...

Hier redelijk geslapen, we hebben gister het bed verhoogd en de waterdichte molton er op gedaan... het komt nu wel dichterbij.. mn lief en ik beginnen nu wel een beetje nerveus te worden. Ik wordt tegenwoordig wakker en dan hoef ik niet te plassen maar dan ben ik gewoon wakker, heel irritant
pi_72960091
Linda! Gefeliciteerd met Lotte! En nu ben ik natuurlijk ook nieuwsgierig naar foto's!
  maandag 21 september 2009 @ 10:37:27 #16
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_72960097
Oeh Linda dat lijkt me inderdaad raar dat ze met mee boodschappen doen is
Het lijkt me sowieso raar opeens 'gescheiden' te zijn

Troel wat een gedoe allemaal! Ik hoop dat de gyn iets kan doen voor je!

Lijnloos, wat een mooi koppie heeft dat meissie van jullie

Mefke, hopelijk ben je na 12 uur slaap een beetje opgeknapter ... Geen F5-en voor jou vandaag dan maar, geniet dan maar gewoon van de extra verlofdagen die Driekus je geeft
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_72960110
De winkel is aan het einde vd straat En in het ziekenhuis zeiden ze dat ze gewoon mee naar buiten mocht, mits niet al te lang en lekker warm ingepakt

De laatste dikke-buik-foto

En dat kwam eruit

Vannacht na het poep-kots-incident
Lotte!
Noah!
pi_72960150
Och, wat een poppetje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72960192
Oooh wat lief! Wat een schatje!

Kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt dat ze nu niet thuis is!
  maandag 21 september 2009 @ 10:43:17 #20
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72960255
Linda, gefeli met Lotte! FOTO'S!!!!

Toel, wat balen dat je je zo slecht voelt! Hopelijk gaat het inmiddels beter!

Over de kinderkamer, wij hebben de kosten van de kinderkamer door 3 gedeeld. 1/3 voor ons, 1/3 mijn ouders, 1/3 ouders van PR. Zo is het toch prima te doen.
Maar aan de andere kant, het is wel de tweee, dus de grote uitgaven van wandelwagen ed zijn al gedaan...
Maar mss wel een idee voor mensen die anders niet kunnen slagen voor de kinderkamer?

Ik heb me ook kostelijk vermaakt met de boxverhalen, dank

Sssserpente, hopelijk heb je inmiddels rennies in huis! Anders werkt geviscon of vanille vla, of melk of idd witbrood ook erg goed.

We hebben weer 9 (!!) LLM's! Leuk, leuk, leuk!

Oh, en er was iemand die vroeg of de baby kan reageren op je stemming, ik heb het idee dat die vanons dat wel echt doet. Als ik me niet goed voel, is het stil in buik. op dagen dat ik me beter voel, wordt de boel regelamtig verbouwd

Als ik me niet vergis, hoeft Vlindur nog maar 100 dagen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72960258
Haha ik was al net zo verbaasd als de andere dames bij het berichtje dat kleine Lotte nu al boodschapjes aan het doen is. Maar het is een heerlijke dag (hier tenminste) dus waarom ook niet. Na zoveel maandjes binnen zitten is wat frisse lucht ook wel lekker natuurlijk

Ik heb echt een heerlijke nacht achter de rug, in 1 ruk doorgeslapen. Zelfs een wakkere peuter heeft me vannacht niet kunnen wekken. Dat nachtbraken mag van mij nog wel even wegblijven.

Edit: oh ik post weer te langzaam, of te snel, tis maar hoe je het bekijkt. Wat een lekker poppetje! En van het poep-kots gedoe is niets te zien, ik zie de onschuldigheid zelve...

En fijn dat we niet hoeven te F5-en vandaag want daar heb ik helemaal geen tijd voor!
  maandag 21 september 2009 @ 10:43:59 #22
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_72960278
Wat een poepie!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_72960323
Goeiesmorgens peeps,

Lin, wat een snoepje hebben jullie gemaakt zeg!

Men, wat heb ik heerlijk geslapen! Zou er best nog een paar uurtjes achteraan kunnen plakken, maar da’s voor vannacht niet handig vrees ik!

Voel me weer prima! Nog wel veel harde buiken, maar dat beschouw ik maar als voorwerk. Heb ook een manier gevonden om het maagzuur de baas te blijven. Gewoon niet boeren! Ik heb ze vannacht vriendelijk toch dringend verzocht om maar de achteruitgang te nemen. Van lucht terugslikken word je ook niet vrolijk, maar het is nog altijd beter dan een plasje accuzuur in je keel… Maar N. neemt vanavond uit z’n werk een doosje Rennie Deflatine mee. Je kunt het vaak gebruiken…

Fijn dat je in bad kunt , Vlindur! Lijkt me heerlijk! Helemaal als je straks wat verder bent!

Getver Trix en BJ zo laat nog wakker! Ik had dat ook juist elke keer als ik moest werken. Stom is dat hè? Veel sterkte vandaag!

Randall 19 weken! Gefeliciteerd!

Nou Mef, voor mij hoeft er ook niet ge-F5’t te worden hoor! Heb natuurlijk wel wat harde buiken, maar da’s dan ook alles. N. heeft gisteren al geprobeerd om 'r naar buiten te lokken door te fluisteren dat ze jarig was, maar daar tuinde ze mooi niet in!
pi_72960409
lotte
pi_72960412
Ah Linda, wat een moppie zeg! En lekker bij Papa liggen, dat is ook fijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')