abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 september 2009 @ 10:05:16 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_73030787
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:59 schreef Twinkly het volgende:
Succes Xenia, jammer dat je alleen moet gaan. Maar het komt vast allemaal goed joh, denk aan de meligheid van Mefke en mij tijdens de ruggeprik
Serpente voor jou voor de zekerheid!!!
[..]

Owja! Ik ook! Officieel
Toevallig zeg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73030815
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:05 schreef Troel het volgende:

[..]

Toevallig zeg
Ja he! Het wordt gewoon eng
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 23 september 2009 @ 10:06:35 #103
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73030818
Xenia, succes straks

Ssserpente! Waar is je nou?

Ik vind het zo spannend worden hier!

voor de mensen die met verlof zijn!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73030852
Twinkly, iedereen heeft zo zijn eigen getallen (denk hier aan 3(!) cijfers). Maar he, tis wel je kindje en daar doe je het toch voor? En anders gewoon roepen dat er heeeeel veeeeel vocht bij zit En vraag maar aan Huup, dat vocht ben je zo kwijt. * mefke79 mompelt iets van een mantra: vocht zo kwijt, vocht zo kwijt

Vk is pas om 12 uur. Ik ga er maar vanuit dat er niets te strippen valt, dan valt het ook niet tegen...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73030954
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:07 schreef mefke79 het volgende:
Twinkly, iedereen heeft zo zijn eigen getallen (denk hier aan 3(!) cijfers). Maar he, tis wel je kindje en daar doe je het toch voor? En anders gewoon roepen dat er heeeeel veeeeel vocht bij zit En vraag maar aan Huup, dat vocht ben je zo kwijt. * mefke79 mompelt iets van een mantra: vocht zo kwijt, vocht zo kwijt

Vk is pas om 12 uur. Ik ga er maar vanuit dat er niets te strippen valt, dan valt het ook niet tegen...
Psies! Allemaal vocht! Helemaal geen chocoladekoekjes ofzo!!

Toch hoop ik voor je dat er wel te strippen valt, lekker puh!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 23 september 2009 @ 10:12:55 #106
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73030983
idd mefke anders ben je weer teleurgesteld... maar ik vind dat het nu wel mag hoor.. je loopt nu al weekje overtijd hé...
pi_73031012
Mefke, succes straks bij de VK.

Ik ga nog maar even een poos in bad liggen weken. Altijd fijn!

Ssserpente is gewoon echt aan het bevallen, dat moet gewoon!
  woensdag 23 september 2009 @ 10:16:04 #108
190853 RockabeIIa
pi_73031082
Mef, succes straks. Weet je, over een paar weken ben je dit gedoe echt compleet vergeten Da's het stomste... Terwijl het nu zo zwaar voelt allemaal is het straks gelijk zo helemaal de omgekeerde wereld en anders...
pi_73031132
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:07 schreef mefke79 het volgende:

17 kilo in bijna twee weken!
komt goed! echt!

Succes strakjes bij de vk, ik duim voor je dat er wat te strippen is enzo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73031454
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
17 kilo in bijna twee weken!
komt goed! echt!
Dan ga ik chocolademelk plassen!!

Voel je bij indalen steken in je plasbuis? best au!
pi_73032051
Goedemorgen dames.

Meldt! ja ik ben niet zo vroeg ik hou van uitslapen en rustig ontbijten enzo.... en daar is tijdens mn verlof gelukkig alletijd voor Gister partneravond gehad bij de gym, we zijn helemaal suf geluld... mn lief zat af en toe met zn oren te klapperen en vind t nu nog zieliger voor me... haha. Gister veel pijn gehad in mn bekken... dus vandaag maar ff rustig aan doen.

Xenia veel succes in t ziekenhuis, hopelijk kunnen ze je angst een beetje wegnemen.
Sssperente is het al door gezet bij je? voor de zekerheid
Mefke voor jou wordt t ook wel eens tijd, hup aan de gang
pi_73032310
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:29 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Dan ga ik chocolademelk plassen!!
Dat wil ik zien... uhm, on second thought no i don't.

Xenia en succes zo in het ziekenhuis... jammer dat je vriend niet mee kan.

Het is hier saaaaaaaaaaaai (stom typewerk...)
pi_73032807
Oooh nog geen ssserpente vadaag. Zal 't dan zover zijn?

Spannend hoor.
pi_73033587
Goedemorgen

Nog geen beebjes nieuws zie ik...

20 weken echo was goed!!
pi_73033716
Ssserpente is bezig hoor, ik weet het bijna zeker, dus even deze erin

Sindell, gefeliciteerd met de goede echo wat een opluchting hè?!
pi_73033803
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:42 schreef sindell het volgende:
Goedemorgen

Nog geen beebjes nieuws zie ik...

20 weken echo was goed!!
Wat fijn dat je 20 weken echo goed is
Is toch een spannend iets.

Wij mogen volgende week...
pi_73033925
Spannend, waar is Ssserpente?

Ik kom hier echt pas net uit bed rollen. Heb goed geslapen. Vanmorgen even op geweest, maar toch terug gegaan. Denk dat ik vanmiddag maar op de bank blijf liggen, ben zo brak.....

Oh en Sindel, wat fijn dat de echo goed is!
  woensdag 23 september 2009 @ 11:54:41 #118
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73033938
Sindell wat fijn dat de echo goed was!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_73034006
In slaap gevallen in bad en wakker geworden toen ht water al koud werd... wat een luxe!

Ik ben benieuwd of Ssserpente haar schepnetje al nodig heeft gehad!
pi_73034176
Nou ja eigenlijk maakte ik me er helemaal niet druk om
Ik was vooral erg nieuwsgierig en wilde graag weer even kijken. En dat alles goed lijkt is natuurlijk wel hardstikke goed om te horen!

Wat wel nog een klein beetje verassend was, het is een meisje! dat had ik niet verwacht op een of andere manier maar wel cool natuurlijk

Vanavond post ik even de fotootjes, ben nu op mijn werk.

Succes voor de eventueel bevallende dames!
  woensdag 23 september 2009 @ 12:07:26 #121
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73034296
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:02 schreef sindell het volgende:
Nou ja eigenlijk maakte ik me er helemaal niet druk om
Ik was vooral erg nieuwsgierig en wilde graag weer even kijken. En dat alles goed lijkt is natuurlijk wel hardstikke goed om te horen!

Wat wel nog een klein beetje verassend was, het is een meisje! dat had ik niet verwacht op een of andere manier maar wel cool natuurlijk

Vanavond post ik even de fotootjes, ben nu op mijn werk.

Succes voor de eventueel bevallende dames!
Een meid Wat leuk!
Ik moet 28 sept voor de echo en ben juist wel zenuwachtig!! Hoop dat alles goed is en we willen zo graag weten wat het word. Ik blijf erbij dat ik denk dat ons kleintje een meid word
Ben benieuwd naar de foto's
pi_73034316
Sindell

Gefeliciteerd met je meisje!
pi_73034455
Sindell een meisje, wat leuk!
pi_73034532
Sindell, wat goed van de echo! En een meissie leuk joh, gefeliciteerd met de resultaten hoor... enne vanavond fotootjes, leuk!

Hihi Sorbootje, lekker in bad pitten, dat is echt heel lekker.

voor DJRandall en de griep...
pi_73034577
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:07 schreef mama_papa het volgende:

[..]

Een meid Wat leuk!
Ik moet 28 sept voor de echo en ben juist wel zenuwachtig!! Hoop dat alles goed is en we willen zo graag weten wat het word. Ik blijf erbij dat ik denk dat ons kleintje een meid word
Ben benieuwd naar de foto's
Grappig wij moeten 1 oktober voor de 20 wkn echo. K is 17 feb uitgerekend
♥ K, N, R en F ♥
pi_73034590
@ Sindell, fijn dat de echo goed was en leuk, een meisje.
@ Sorbootje, wow das knap.
Voor mijn gevoel lig ik altijd heel lang in bad en dan ben ik een half uur verder haha
@ Lijnloos, balen dat je word overgedragen aan het ziekenhuis maar van de andere kant prettig dat je goed in de gaten word gehouden en ik loop al v.a. 6wkn bij de gyn en ik heb er geen problemen mee.
Merk in mijn omgeving dat mensen dat weleens heel moeilijk vinden maar ik heb er iig nooit problemen mee gehad.
En je krijgt iedere x een echo
@ Martine, lekker rustig aan doen, je hebt niet voor niets verlof
@ Rocka, mooi dat je weer bent goedgekeurd en vanmiddag ff lekker tukken.
@ Mefke, als het goed is weet je nu meer en miss. ben je gestript.
Hopelijk heb je iig wat meer duidelijkheid gekregen.
@ Luna, gaat het al wat beter vandaag?
@ Xenia, hopelijk heb je een goed gesprek gehad.
Heb al eens een ruggeprik gehad en gdat ging helemaal goed!
@ Ssssssssserpente, bij jou is er w.s nu wel wat of is het in aantocht, hoop ik iig voor je!
@ de rest, hoooooi
@ Kilo's, bleef heel lang op +10 steken maar nu is het al +12, vind het ook best lastig om te moeten zien maar ja t is neit anders en voor een goed doel
@ Mezelf, heb wle weer redelijk geslapen maar gisterochtend nog van 7:00 - 10:00, 's middags nog van 13:00 tot 15:00 en lag er gister om 23:00 in en wel paar keer plassen, nare krampen enzo maar om 8:00 eruit en nu kan ik al wel weer slapen.
Of ik slaap aan het inhalen ben?
Heb wel meer krampjes vandaag, niet noemenswaardig en steken onderin.
Gaat zeilen met een relatie v/h werk en die belde net voor ze op het werk weg gingen en vanuit de haven gaat hij nog bellen, de schat of ie wel ff veilig tot 19:30 op de boot mee kan.
  woensdag 23 september 2009 @ 12:25:58 #127
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73034782
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:18 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Grappig wij moeten 1 oktober voor de 20 wkn echo. K is 17 feb uitgerekend
Wat leuk! Willen jullie weten wat het word?
pi_73035141
*Meldt*
Hier ook steken bij m'n plasbuis en af en toe wat krampjes... maar verder nog erg rustig.
Ik geniet lekker nog even van het zwanger zijn, al kijk ik er ook erg naar uit te weten wie er nu al die tijd in me heeft gewoond. Vandaag een extra matras opgehaald zodat ons bed niet op klossen hoeft, maar we die tijdelijk even kunnen verhogen met een extra matras. Ik ben er helemaal klaar voor!

Goed om te horen dat de meesten vannacht wat beter hebben geslapen.

Sserpente voor jou voor de zekerheid alvast

Het-is-mij, mijn vriend loopt nu geheel tegen zijn gewoonte de hele dag met zijn mobiel op zak... Toen ik van de week voor de verandering eens belde om iets te vragen ipv smste nam hij helemaal oververhit op, 'is het al begonnen???' hahaha... hij is veel zenuwachtiger dan ik, zo lief!
pi_73035184
Echt waar Rubey? Mijn man en ik zouden ons allebei juist wild schrikken als het nu al zou beginnen. Hebben allebei heel sterk het gevoel dat het nog een poos gaat duren.
pi_73035223
nog geen sserpente nieuws??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73035418
Het-is-mij, durf je dat wel aan dat je vriend gaat varen vandaag? Die van mij wilde vorige week gaan varen en dat vind ik prima, maar wel zo dat hij heel snel weer aan wal en bij zijn auto kon zijn. Hij besloot zelf toen toch maar niet te gaan.

Ik ben net terug uit het ziekenhuis. De verpleegkundige was heel aardig en nam echt de tijd. En toen ik moest huilen, kreeg ze ook helemaal rode ogen.
Ik vind het heel erg dat mijn meisje na de geboorte bij me weg wordt gehaald en ik dan nog een half uur gehecht moet worden en daarna nog een uur in de uitslaapkamer moet blijven. Ik zie haar pas anderhalf uur later Mijn vriend mag gelukkig wel bij haar blijven. En ik zal er ook niet bij zijn als ze haar eerste badje krijgt. Mijn vriend wel. Die mag beslissen of hij haar zelf in bad gaat doen, of dat hij het voor mij gaat filmen. Ik weet nog niet wat ik liever heb, vanavond maar met hem bespreken.
De voorlichting was goed en ik moet me er overheen zetten dat het echt niet anders kan, maar ik vind het wel heel heel erg moeilijk.
pi_73035458
Tjemig Sserpente, je maakt het heel spannend. Ik geloof nou toch niet meer in je marmottenslaap hoor!

Hier terug van de vk. Alles goed zoals te verwachten viel. Inwendig onderzoek gehad, maar strippen is gewoon nog niet mogelijk. Wel was het meer verweekt dan zondag (juh, we gaan vooruit). Dinsdag of woensdag naar gyn (ik word daarover gebeld) en dan donderdag definitief over naar de gyn. Ik ben wel teleurgesteld, maar tis niet echt een klap ofzo, had het wel verwacht ergens.
pi_73035484
Xenia, wel vervelend dat je kindje niet bij je mag blijven. Maar fijn dat de uitleg zo goed was en heel veel succes met je eroverheen zetten, lijkt me niet makkelijk!
pi_73035520
Die van mij is zowieso al lief maar nu helemaal, gewoon schattig haha.

@ Xenia, ja hij belt straks nog en heb nu verder nog nergens last van en verwacht niet dat ik binnen nu en 7u ineens een kind in mijn armen heb eigenlijk, tenminste, die kans acht ik zeer klein.
Plus dat het vorige week nog een "sterrenkijker" was en dat kan zowieso al wat langer duren dus we nemen het risico en anders heb ik nog een vriendin achter de hand die me wel naar het ziekenhuis brengt.

Fijn dat je een goed gesprek hebt maar jammer dat je er nog tegenop ziet.
Ook ff goed doorspreken met je vriend vanavond en sterkte ermee!
pi_73035559
Xenia, dat is ook wel heel erg balen hoor! Kan dat badje niet gewoon later? Leander ging pas op de tweede of derde dag in bad geloof ik?

Mefke: vooruitgang is vooruitgang Misschien komt je beeb vannacht wel stiekem!
pi_73035582
Dat is echt niet leuk Xenia, anderhalf uur! Kunnen ze niet filmen dat je vriend je kindje in bad doet?

Jammer dat je niet gestript kon worden Mefke
pi_73035690
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:58 schreef Xenia het volgende:
Het-is-mij, durf je dat wel aan dat je vriend gaat varen vandaag? Die van mij wilde vorige week gaan varen en dat vind ik prima, maar wel zo dat hij heel snel weer aan wal en bij zijn auto kon zijn. Hij besloot zelf toen toch maar niet te gaan.

Ik ben net terug uit het ziekenhuis. De verpleegkundige was heel aardig en nam echt de tijd. En toen ik moest huilen, kreeg ze ook helemaal rode ogen.
Ik vind het heel erg dat mijn meisje na de geboorte bij me weg wordt gehaald en ik dan nog een half uur gehecht moet worden en daarna nog een uur in de uitslaapkamer moet blijven. Ik zie haar pas anderhalf uur later Mijn vriend mag gelukkig wel bij haar blijven. En ik zal er ook niet bij zijn als ze haar eerste badje krijgt. Mijn vriend wel. Die mag beslissen of hij haar zelf in bad gaat doen, of dat hij het voor mij gaat filmen. Ik weet nog niet wat ik liever heb, vanavond maar met hem bespreken.
De voorlichting was goed en ik moet me er overheen zetten dat het echt niet anders kan, maar ik vind het wel heel heel erg moeilijk.
Xenia, waarom laat je het badje niet wachten totdat jij erbij kunt zijn? Je kindje hoeft niet meteen na de geboorte in bad hoor!! Tess ging pas in bad toen ze 3 dagen oud was.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73035739
ze badderen zoiezo toch niet gelijk meer?
Xenia ik zou dat gewoon aangeven, tuurlijk dat je lekker zelf wilt doen samen met je vriend
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73035979
Sowieso lijkt het me raar dat je helemaal niks te zeggen hebt over de gang van zaken Xenia...
Dat jij gehecht moet worden en bij moet komen van de ingreep is logisch, dat moet nou eenmaal, maar je meisje kan ook gewoon in die tijd lekker bij je vriend blijven toch? En zodra jij er weer een beetje bent, kun je dan wel kijken of je een badje gaat doen of whatever... Lijkt me dat je daar als moeder toch zeker wel inspraak in hebt....je hoeft niet alles te laten gebeuren zoals het je voorgeschoteld wordt...
pi_73036373
Ik dacht ook dat ze niet gelijk in bad hoeven. Maar toen ze dat zei dacht ik dat ik dat misschien dan verkeerd gedacht had. Maar niet dus? Dan ga ik inderdaad zeggen dat ik het uit wil stellen tot ik wel uit bed mag en erbij kan zijn. Ik vind het echt erg als ik niet bij haar eerste badje kan zijn, was daar gewoon echt een beetje stuk van. Bedankt meiden

Het-is-mij, over het varen, je hebt gelijk, het zal zo'n vaart niet lopen. Als ik zelf weeen krijg of mijn vliezen plots zouden breken krijg ik een spoedks, dus dan zou dat heel snel gaan. Vandaar dat ik varen een wat minder goed plan vond, maar inderdaad, normaal gesproken heb je wel meer tijd natuurlijk.
Mijn vriend loopt tegenwoordig ook altijd met zijn telefoon bij de hand. Op zijn werk hadden ze hem in de maling genomen. Hij was even van zijn plek en was zijn telefoon vergeten. Toen hij terug kwam zeiden ze dat ik had gebeld en iets had geroepen over mijn water. Hij geloofde het niet omdat ze het dus pas zeiden toen hij terug kwam op zijn plek, terwijl ze hem absoluut door het hele pand zouden gaan zoeken als ik nu zou bellen en zou zeggen dat ik hem moet spreken. Maar hij deed alsof hij mij terug belde en begon heel boos in de telefoon te blaffen waarom ik hem voor niks belde. Zijn collega's schrokken zich rot en haasten zich te roepen dat het een grapje was

Mefke wat balen. Dinsdag of woensdag naar gyn? Dat is pas over een week. Gaan ze tot die tijd sowieso niet strippen, of kan dat alsnog veranderen als het meer verweekt is?
pi_73036459
Xenia, als babies hun temperatuur nog niet goed kunnen vast houden mogen ze nog niet eens in bad.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73036495
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:13 schreef _Bar_ het volgende:
ze badderen zoiezo toch niet gelijk meer?
Misschieneen n00b opmerking van mij, maar komt er bij een keizersnede niet meer bloed vrij? Dat de beeb zeg maar viezer is bij geboorte?
pi_73036553
euh geen idee Freecell...
maar het had toch meer te maken met het huidsmeer waarom ze niet meer gelijk badderen?
Toch niet met de vieste van de baby
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73036621
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:40 schreef Vicky het volgende:
Xenia, als babies hun temperatuur nog niet goed kunnen vast houden mogen ze nog niet eens in bad.
Oke goed om te weten. Ik was echt niet voorbereid op het badverhaal. Wel op andere dingen die minder leuk zijn aan een ks, maar door dat badverhaal moest ik zo janken daar. Vind het ook heel erg dat ik haar niet kan verschonen enzo de eerste dag, maar daar kan ik in ieder geval wel gewoon bij zijn en naar kijken. Dat ze voor haar eerste badje van de kamer af moet en die zonder mij erbij krijgt, was echt een klap.
pi_73036718
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:44 schreef _Bar_ het volgende:
euh geen idee Freecell...
maar het had toch meer te maken met het huidsmeer waarom ze niet meer gelijk badderen?
Toch niet met de vieste van de baby
Dat klopt, maar ik kan me voorstellen dat ze wél badderen bij bebloede baby zeg maar?
  woensdag 23 september 2009 @ 13:51:32 #146
190853 RockabeIIa
pi_73036775
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:41 schreef freecell het volgende:

[..]

Misschieneen n00b opmerking van mij, maar komt er bij een keizersnede niet meer bloed vrij? Dat de beeb zeg maar viezer is bij geboorte?
der wordt iig niet in het nekje gepoeperd
pi_73036784
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:46 schreef Xenia het volgende:

[..]

Oke goed om te weten. Ik was echt niet voorbereid op het badverhaal. Wel op andere dingen die minder leuk zijn aan een ks, maar door dat badverhaal moest ik zo janken daar. Vind het ook heel erg dat ik haar niet kan verschonen enzo de eerste dag, maar daar kan ik in ieder geval wel gewoon bij zijn en naar kijken. Dat ze voor haar eerste badje van de kamer af moet en die zonder mij erbij krijgt, was echt een klap.
verschonen zou je volgens mij ook op je eigen bed kunnen doen, mits dit lichamelijk kan natuurlijk..
En mee naar het badje kan toch eventueel ineen rolstoel?

ik heb geen ks gehad, dus weet niet hoe pijnlijk dat is
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73036805
Tja ik denk dan, het is jouw kind, en tenzij er echt superdringende en goede redenen zijn waarom ze gelijk in bad moet gebeurd het gewoon niet zonder jou erbij, klaar. Dus daar moet je het dan nog maar eens even goed over hebben met de mensen die je begeleiden
pi_73036846
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:51 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

der wordt iig niet in het nekje gepoeperd
Om dat te voorkomen hebben we hier in huis de 'na de eerste paar weeën zorgt je lijf dat alles er onderuit komt' uitgevonden
Daar was ik op dat moment zelfs al blij mee
pi_73036859
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:37 schreef Xenia het volgende:
Mefke wat balen. Dinsdag of woensdag naar gyn? Dat is pas over een week. Gaan ze tot die tijd sowieso niet strippen, of kan dat alsnog veranderen als het meer verweekt is?
Eventueel gaat de gyn strippen als dat kan volgende week, maar er komen geen controles meer bij de vk, dus die gaat ook niet meer strippen. En natuurlijk mag ik de vk wel bellen bij weeën (of het vermoeden daarvan) of gebroken vliezen. Maar eerlijk gezegd zie ik dat niet meer gebeuren voor het weekend.
pi_73036863
ik heb geen idee of dat ze na een keizersnee in bad gaan... maar dan maakt dat ene uurtje toch niet uit? Xenia, ik hoop voor je dat je er bij kunt zijn als je kleine meisje voor het eerst in bad gaat. Bespreek het met je vriend want hoe dan ook jullie zijn de ouders en jullie bepalen wat er gebeurt. Sterkte meid
  woensdag 23 september 2009 @ 13:58:28 #152
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_73036987
Nou nee hoor heb 2x een KS gehad en allebei de keren zijn ze niet in bad geweest, pas de 2 of 3 de dag bij Milan, en de tweeling pas de 7de ivm alle infusen en zo.
  woensdag 23 september 2009 @ 14:15:21 #153
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73037474
amaranta, fokken tijdens je vergadering!

Seerpente, heel goed dat je voor jezelf opkomt!

BJ ;* Ik vroeg me al af of je het zou zien! (davinia is trouwens zonder H in de naam )

Lily, is 26 je lievelngscijfer?

Troel en Twinkly al met verlof!

Sindell, gefeli met je goede echo! Een meisje, wat leuk!

Xenia, het lijkt me wel vervelend dat je je kind pas na 1,5 uur kunt zien... En dat badderen kan ook een dag later, hoor! Wat de rest zegt
wat een goede actie van je vriend!

Mefke, ik vind dat je heel stoer bent onder het overtijd gaan. Doen niet veel mensen je zo na!

Freecell, nee, er komt niet meer bloed vrij bij een gewone ks. Tenminste bij de stuit-ks die ik heb gezien, was het kind gewoon goor van de smeer, maar verder niet. Ze snijden ook met een speciaal mes, waardoor het snijvlak meteen wordt dichtgebrand, dus er is echt niet superveel bloed.

En idd, vandaag 100 dagen mijlpaal pour moi!

Helemaal bijgelezen, geen nws van Ssserpente? Dan doen we maar ff en voor het minislangetje
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 23 september 2009 @ 14:16:37 #154
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73037522
sindell een meisje!
  woensdag 23 september 2009 @ 14:22:37 #155
190853 RockabeIIa
pi_73037701
Ik ben nu inmiddels ook overtuigd dat Ssserpente niet meer in der nestje ligt te knorren
Go Ssserpente go!!! Of misschien heeft ze der beebje al <3 Ik hoop het zo!
  woensdag 23 september 2009 @ 14:23:11 #156
190853 RockabeIIa
pi_73037714
sindell, van harte met je goeie uitslagen en met je meisje <3
Lekker op die extra roze wolk blijven zitten hoor!
pi_73038378
Sindell een meisje.
Wat leuk!
pi_73038386
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:23 schreef RockabeIIa het volgende:
sindell, van harte met je goeie uitslagen en met je meisje <3
Lekker op die extra roze wolk blijven zitten hoor!
Die is nu heel zuurstokroze inderdaad

En Ssserpente heeft vast ook haar kindje al, anders had ze wel wat gemeld toch?
pi_73038664
Ik vind het eigenlijk belachelijk dat Ssserpente niet even live verslag doet vanuit haar kraambed/bad

Ik word echt een huismus van dat zwanger zijn zeg. Net twee kilo (!!) perziken geplukt in de tuin en nu maak ik perzikjam

Ruikt zó lekker!

Wel jammer dat ik nu getraumatiseerd ben door de enorme kruisspinnen die ik op mijn armen aantrof.
pi_73038726
Ik hoop zo voor Ssserpente dat ze allang bevallen is en lekker ligt bij te komen/slapen met de baby!

Troel verlof! Doe niet zo eng man, zo lijkt dat van mij ook al wel heeeel dichtbij!

Twinkly ook heerlijk verlof, lekker hoor

Sindell, wat gaaaaaf, een meisje! en belangrijkste: super dat alles goed was! Ben benieuwd naar de foto's

Hier weer aan het werk na de 3 weken vakantie, nu gaan echt de allerlaatste weekjes werken in, nog maar 3,5 week te gaan! (en ik heb er zoveel zin in, het boeit me gewoon allemaal wat minder en ben er soms met mn hoofd niet helemaal bij, vind mezelf even het allerbelangrijkst )

[ Bericht 0% gewijzigd door DustinHenderson op 23-09-2009 15:02:38 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73038786
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:57 schreef Poppejans het volgende:
Hier weer aan het werk na de 3 weken vakantie, nu gaan echt de allerlaatste weekjes werken in, nog maar 3,5 week te gaan! (en ik heb er zoveel zin in, het boeit me gewoon allemaal wat minder en ben er soms met mn hoofd niet helemaal bij, vindt mezelf even het allerbelangrijkst )
Zó herkenbaar. Dat werk verschuift zo naar de achtergrond!
pi_73038949
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:59 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ja, volgens mij hebben wel meer dat he? En ik vind ook dat ik best eventjes egoistisch mag zijn deze periode haha
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 23 september 2009 @ 15:06:17 #163
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73039028
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:59 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Dat herken ik nu al!
omdat ik al een hele tijd maar halve dagen werk, krijg ik niet alles meer mee. Het lukt me ook niet om alles goed bij te houden. Bovendien vraagt iedereen (ik werk binnen een grote stichting op verschillende locaties met mensen in wisseldiensten) voortdurend hoe het is en hoe de trouwdag was en dat mijn buik al goed groeit. Tel daarbij op getrappel in je buik als je zit te werken en opeens maakt het je allemaal niet meer zo veel uit...
  woensdag 23 september 2009 @ 15:36:31 #164
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_73039917
hier hetzelfde...vandaag mijn extra verlof geregeld. Van te voren 4 weken zwangerschapsverlof plus nog een week extra verlof neem ik op. Na de bevalling pak ik ook nog eens een extra week en heb ik dus 13 weken met de kleine....
Werk boeit me ook nog weinig, ben geestelijk aan het afbouwen, nog 6,5 week werken.....
pi_73040089
Inderdaad heel herkenbaar dat aftellen voor werk... (nog 30 dagen)
Zeg ik net tegen een collegaatje bij het afstrepen van de dag (hou ik bij op zo'n afstreepkalender) dat ik nog maar 30 daagjes hoef, zegt ie "Ja, dat heeft een reden hoor... doet heel erg pijn! " Daar wordt je nog es blij van (gelukkig bedoelde hij het puur als grapje en wist ik dat wel...)

Oh Ssserpente... waar ben je!?
  woensdag 23 september 2009 @ 15:49:01 #166
190853 RockabeIIa
pi_73040227
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind het eigenlijk belachelijk dat Ssserpente niet even live verslag doet vanuit haar kraambed/bad
Nou, ik ook! Incl. foto's he?

Hopelijk is alles goed met der
  woensdag 23 september 2009 @ 16:02:59 #167
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_73040668
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:37 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

maar die krijgen geen kindjes tussen de 6 en 10 pond
Jawel hoor.
(Maar desalnietemin wil je daar dus niet bevallen. Ik in ieder geval niet. Evenmin als ik daar naar een tandarts zou willen. Daarom ook van te voren mijn verstandskiezen laten trekken. )
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_73040821
Sindell een meisje!
En Serpente is nu misschien haar meisje al aan het bewonderen!!
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:57 schreef Poppejans het volgende:
Troel verlof! Doe niet zo eng man, zo lijkt dat van mij ook al wel heeeel dichtbij!
Ja, Troel hou daar eens mee op met dat enge gedoe!! ik moet nog veel te veel doen!

Ik kan me ook helemaaaaaaaal niet concentreren op mijn studie!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73040871
Sindell een meisje wat leuk

Ja werk vergeet je snel, sprak net een collega over de msn en die heeft me bij gepraat.. alleen ben ik nu alles weer vergeten haha. Ben zo blij dat ik niet meer hoef zeker nadat ik gehoord heb wat er allemaal mis is gegaan

Heb net mn gordijnen project afgerond... heb mn woonkamer gordijnen opnieuw omgezoomd met de hand, ze waren al sinds dat ik hier woon 5 cm te kort voor het mooie Nu maar eens aan de schoonmaak... hoef gelukkig niet te koken vandaag mn lief gaat nasi maken
pi_73040919
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:08 schreef martine1984 het volgende:
Heb net mn gordijnen project afgerond... heb mn woonkamer gordijnen opnieuw omgezoomd met de hand
MET DE HAND!!!!!
Nesteldrang zeker
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 23 september 2009 @ 16:15:04 #171
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73041127
Sindell, wat leuk, een meisje! Geniet van je zuurstokroze en je hello kitty's

Ssserpente, jij bent nu al mama he? Of hebben we het mis? Ik hoop zó dat je nu aan het genieten bent van je meisje en dat alles qua bevalling zo gelopen is als je gewenst had..

Mefke, bluh, ookal is het dan niet echt een klap, heel erg leuk is het natuurlijk ook niet. Dikke knuffel voor jou, ik vind het echt superknap dat je er zo rustig onder blijft. Respect..

Rocka weer goedgekeurd

Xenia, het zou fijn zijn als je inderdaad wél bij het eerste badje aanwezig zal kunnen zijn, al blijft alles om die ks heen natuurlijk wel heftig. Wel fijn dat ze er zo menselijk en meelevend zijn, dat maakt het denk ik wel wat draaglijker. voor je tranen..

Troel nu écht verlof

Oh Poppejans, wat is dát herkenbaar.. Ik heb zó vreselijk geen zin meer in werken, ik tel echt de dagen af tot ik niet meer hoef (nog precies 16 dagen werken, da's precies 4 weken).. Jij succes met je laatste 3,5 week hoor!

En Martine! Ik moet ook nog gordijnen inkorten (voor de babykamer) maar ik durf niet want mijn naiimachine is oud en trekt vaak lussen. Hik er al weken (maanden, eigenlijk, ik heb ook al maanden in betweens liggen voor in de keuken) tegenaan.. Is het met de hand een beetje te doen dan? En eetse

Hiero weer lekker gewalvist, geluncht met mijn twee mede-zwangere vriendinnetjes (echt erg, we zijn naar de bakker gegaan en hebben allemaal héél nare dingen gekocht en opgegeten als lunch.. Maar jemig wat heeft die bakker lekkere chocolade op zijn moorkoppen zitten! ) en daarna ook nog even een tukje gedaan op de bank, heel fijn. Next stop: Prénatal, waar ik rijk ga doen en een boel spullies ga kopen Jeuj!
3!
pi_73041248
Ik heb zojuist alle spullen eens bij elkaar gepakt, en opgeschreven wat ik allemaal heb.
Ik hoef echt niets meer te kopen tot aan de bevalling Maar of ik dit ook doe.
  woensdag 23 september 2009 @ 16:21:25 #173
248986 MamaNik
pi_73041340
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:18 schreef ymme het volgende:
Ik heb zojuist alle spullen eens bij elkaar gepakt, en opgeschreven wat ik allemaal heb.
Ik hoef echt niets meer te kopen tot aan de bevalling Maar of ik dit ook doe.
hahahaha heb je al zoveel???
pi_73041447
Incantrix: jij bent niet de enige die vanavond de Prenatal gaat plunderen denk ik! Ook wij gaan zometeen die kant op!
pi_73041614
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:21 schreef MamaNik het volgende:

[..]

hahahaha heb je al zoveel???
15 monddoekjes
Qua kleertjes valt het nog mee. Heb pas 7 rompers in maat 50/56. Daar wil ik er nog wat bij hebben.
Maar qua kleding maat 50/56 ook al aardig wat. Geloof iets van 7 broeken en 9 truitjes. Nog wat leuke vesten en alles maat 50/56. Maar ach, hier zal vast en zeker nog wat bij komen, als ik wat leuks zie (via de mail bijvoorbeeld hihi) of in de winkel.

Ach ja, voor onze zoon iets niets te gek
pi_73041939
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:15 schreef Incantrix het volgende:

Oh Poppejans, wat is dát herkenbaar.. Ik heb zó vreselijk geen zin meer in werken, ik tel echt de dagen af tot ik niet meer hoef (nog precies 16 dagen werken, da's precies 4 weken).. Jij succes met je laatste 3,5 week hoor!

Hiero weer lekker gewalvist, geluncht met mijn twee mede-zwangere vriendinnetjes (echt erg, we zijn naar de bakker gegaan en hebben allemaal héél nare dingen gekocht en opgegeten als lunch.. Maar jemig wat heeft die bakker lekkere chocolade op zijn moorkoppen zitten! ) en daarna ook nog even een tukje gedaan op de bank, heel fijn. Next stop: Prénatal, waar ik rijk ga doen en een boel spullies ga kopen Jeuj!
Ik nog 15 dagen werken! Hahha we gaan wel heeeel erg gelijk op!
Ooh nu heb ik ook wel zin in een dikke moorkop zo eentje waar dan flink slagroom uitdruipt als je een hap neemt
Veel plezier bij de Prenatal! Die bestorm ik vrijdag eventjes voor 2 dekentjes
pi_73042130
Ik ben ook benieuwd hoe het Ssserpente is vergaan.

Troel met verlof! Lekker!

Poppejans ook nog maar 3,5 week. Men, wat gaat het snel..

Ik zit nog volop in mijn werk trouwens en voel me ook nog erg betrokken. Ik moet natuurlijk ook nog 10 weken..
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:43 schreef Lijnloos het volgende:
Zeg ik net tegen een collegaatje bij het afstrepen van de dag (hou ik bij op zo'n afstreepkalender) dat ik nog maar 30 daagjes hoef, zegt ie "Ja, dat heeft een reden hoor... doet heel erg pijn! " Daar wordt je nog es blij van (gelukkig bedoelde hij het puur als grapje en wist ik dat wel...)
Hier is het net andersom; mijn collega's zeggen af en toe: jij hebt straks lekker lang vakantie. Hoezo vakantie?
  woensdag 23 september 2009 @ 16:52:36 #178
248986 MamaNik
pi_73042368
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:30 schreef ymme het volgende:

[..]

15 monddoekjes
Qua kleertjes valt het nog mee. Heb pas 7 rompers in maat 50/56. Daar wil ik er nog wat bij hebben.
Maar qua kleding maat 50/56 ook al aardig wat. Geloof iets van 7 broeken en 9 truitjes. Nog wat leuke vesten en alles maat 50/56. Maar ach, hier zal vast en zeker nog wat bij komen, als ik wat leuks zie (via de mail bijvoorbeeld hihi) of in de winkel.

Ach ja, voor onze zoon iets niets te gek
je hebt pm
pi_73042376
Inderdaad, een kind baren kan ik nu bepaald geen vakantie noemen.
(het er nog geen ervaring mee maar toch het idee).
  woensdag 23 september 2009 @ 16:55:18 #180
248986 MamaNik
pi_73042443
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:52 schreef ymme het volgende:
ben je zo weer vergeten hoor! Als ik onbeperkt geld en ruimte in mijn huis zou hebben zou ik er zo nog 5 op de wereld zetten, maar dan wel met nanny voor de nachten
pi_73042508
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:45 schreef lily het volgende:

Hier is het net andersom; mijn collega's zeggen af en toe: jij hebt straks lekker lang vakantie. Hoezo vakantie?
Nou, volgens mij moet jij toch echt harder werken tijdens je bevalling en herstelperiode dan je collega's! Die 10 weken verlof na de geboorte kun je echt geen vakantie noemen denk ik, en de 4 of 6 weken verlof voor de bevalling ook niet.
Hier waren ze trouwens wel allemaal jaloers dat ik niet met de feestdagen hoef te werken (werk in de zorg) gna gna
  woensdag 23 september 2009 @ 16:58:02 #182
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73042533
Hoe vaak zijn die prenatal actie avonden?
pi_73042561
(volgens mij heb ik dit al eens gevraagt maar goed).

Hoe veel rompertjes hebben/hadden jullie voor je baby.
En hoeveel hydrofiele luiers? Ik heb er gewoon 18. Beter te veel dan te weinig.
Maar ik ben nogal een persoon, die graag teveel heeft, om bang te zijn, te weinig te hebben
pi_73042713
Rompers een stuk of 15. Hydrofiele.... Uhhh stuk of 30 denk ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 23 september 2009 @ 17:12:15 #185
248986 MamaNik
pi_73042929
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:58 schreef Asyniur het volgende:
Hoe vaak zijn die prenatal actie avonden?
kan je de email wel even sturen als je je mail adres pm't
  woensdag 23 september 2009 @ 17:12:28 #186
35189 Troel
scherp en bot
pi_73042933
ik heb een stuk of 50 spuugdoekjes
stuk of 30 hydrofiele luiers
15 rompertjes in maat 50/56 lijkt me echter wel voldoende
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 23 september 2009 @ 17:13:45 #187
248986 MamaNik
pi_73042973
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:58 schreef ymme het volgende:
(volgens mij heb ik dit al eens gevraagt maar goed).

Hoe veel rompertjes hebben/hadden jullie voor je baby.
En hoeveel hydrofiele luiers? Ik heb er gewoon 18. Beter te veel dan te weinig.
Maar ik ben nogal een persoon, die graag teveel heeft, om bang te zijn, te weinig te hebben
Hydrofiel kan je nooit genoeg hebben hahaha ik gebruik ze ook als spuugdoek en zo, in hun bedje in de wagen en voor het badderen... IDEAAL!!!

Rompers, ja ik was alles altijd in het weekend dus dan kan je er wel nodig hebben als er nog een keer wat mis gaat of als ze een keer zo spugen dat ze helemaal nat zijn.
  woensdag 23 september 2009 @ 17:14:33 #188
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73042991
Is er nu ook een actie van prenatal van 20% korting op alles? Is dat overdag gewoon in de winkels? Snap de site niet zo goed
  woensdag 23 september 2009 @ 17:18:07 #189
248986 MamaNik
pi_73043075
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:14 schreef mama_papa het volgende:
Is er nu ook een actie van prenatal van 20% korting op alles? Is dat overdag gewoon in de winkels? Snap de site niet zo goed
Ja op alles 20% en dan woensdagavond 25% korting op positiekleding donderdag een campingbedje in de aanbieding vrijdag 25% korting op boxen en zaterdag 25% korting op alle wagens en kinderkamers
pi_73043118
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:52 schreef ymme het volgende:
Nee, je zwangerschapsverlof is doorgaans geen vakantie te noemen. Vind ik ook niet.

Ik maak me alleen een beetje zorgen over de eerste weken.
Ik heb twee schoolgaande kinderen die ook nog eens 8km verderop naar school gaan. En een echtgenoot met wisseldiensten zonder rijbewijs!

Hoe zal dat gaan die eerste tijd 's morgens...voordat ik een schema heb en gewend ben enzo.

Oh, ik hoop zo dat ze in de kerstvakantie geboren wordt. Hebben we in ieder geval de eerste dagen saampjes met z'n vijven.
pi_73043245
asy, volgens mij zijn die mama avonden zo'n beetje elke maand, maar dit is weer een speciale seizoensactie en die zijn er, volgens mij, 4 per jaar, dus bij elk seizoen. En tis ook nog korting en koopavond bij de hema vanavond, dus voor diegenen die nog extra hydrofiel luiers wil scoren...geldt ook online trouwens.

Ik weet niet meer wie het opmerkte, maar ik kom relaxter over dan ik werkelijk ben hoor. Ben het echt stikbeu, maar ja, daar doe dan weinig aan. VK en de stagiair waren vooral onder de indruk van de weinig ruimte die mijn longen hebben. Kindje zit zo enorm hoog en toch is ie echt helemaal ingedaald. Lang kind dus. Of kind dat graag in de lengte ligt, kan ook natuurlijk. Maar goed, het zal een grote teleurstelling worden als ik straks alsnog ingeleid moet worden, omdat ik dan niet thuis mag blijven.

Sserpente? Takkembah? Andere llm'ers? Ik geloof dat nog niet iedereen zich gemeld heeft, toch?
pi_73043297
hellow ladies ik heb niet bijgelezen,
werk zit dr weer op, en nu zo teamuitje, maar ik ben heel verstandig, nog even mijn bedje in gekropen, heb nog ruim een uur geslapen en kom nu net lekker onder de douche vandaan....
alleen jammer genoeg dus geen tijd meer om op iedereen te reageren...

maar voor iedereen die het nodig heeft

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 23 september 2009 @ 17:29:38 #193
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73043373
Waar gebruik je een hydrofielluier voor?
1 in bed
1 in de wandelwagenbak
1 in de box
2 of 3 voor tijdens badderen > afdrogen, dus
3 per dag als spuuglapje (in het begin)
3 om tegen je borsten te houden tijdens het voeden en je stroomt over.
erm... zoiets?

Dus ja, je hebt er nooit genoeg van:+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73043450
Dan ga ik er naast die 18 die ik nu heb, nog maar wat bij halen, als ik langs de HEMA kom
pi_73043456
BJ: Veel plezier tijdens je teamuitje
  woensdag 23 september 2009 @ 17:42:06 #196
190853 RockabeIIa
pi_73043702
Wat wordt er veel geschreven zeg! Heb nog niet echt tijd gehad terug te lezen.

Ik heb trouwens tot vervelends aan toe de ene na de andere harde buik. En ik doe niks!
(wel superlekker gekookt, denk ik. Het staat nu bruin te worden in de oven: aardappelpureetje met bieslook, en witlof in ham en kaas. Al zo lang niet gehad!)
pi_73043848
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:13 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Hydrofiel kan je nooit genoeg hebben hahaha ik gebruik ze ook als spuugdoek en zo, in hun bedje in de wagen en voor het badderen... IDEAAL!!!

Rompers, ja ik was alles altijd in het weekend dus dan kan je er wel nodig hebben als er nog een keer wat mis gaat of als ze een keer zo spugen dat ze helemaal nat zijn.
Ik ben dus ook van plan om alleen in de weekende te wassen.
Doe ik nu ook. En hopelijk kan ik dit volhouden
Dus ik ben heel erg blij met jouw pm'tje.
pi_73043893
Ik had het hier een beetje stilgehouden, vanwege meelezers enzo. Maar de combinatietest van een paar weken geleden pakte niet zo gunstig uit, dus hebben we een vruchtwaterpunctie laten doen. Wat een spanning en emotie en stress de afgelopen tijd! Maar! De uitslag kwam vandaag!
Thomas krijgt een gezond broertje!
Hardloper.
IG @webkim
pi_73043906
Oeh lekker Rocka! klinkt goed!

Die harde buiken, misschien wil jouw baby er gewoon uit!
pi_73043939
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:49 schreef Webkim het volgende:
Ik had het hier een beetje stilgehouden, vanwege meelezers enzo. Maar de combinatietest van een paar weken geleden pakte niet zo gunstig uit, dus hebben we een vruchtwaterpunctie laten doen. Wat een spanning en emotie en stress de afgelopen tijd! Maar! De uitslag kwam vandaag!
Thomas krijgt een gezond broertje!
Wat een opluchting voor jullie. Gelukkig is alles goed dus.

Een broertje... een zoon Gefeliciteerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')