Sterkte meid! Maar wees gelukkig, je gaat niet geheel onder narcose he, Het is maar voor de helft. Dan kun je lekker direct naar je baby kijken als ze hem hebben gehaald!quote:Op woensdag 23 september 2009 09:27 schreef Xenia het volgende:
Goedemorgen.
Mefke nog altijd niks. Trek je het nog een beetje?
En Serpente is misschien wel heel hard bezig nu. Voor de zekerheid even:![]()
![]()
Ik heb een rotnacht gehad. Ik moet zo naar het ziekenhuis. Heb eerst een afspraak met een verpleegkundige en dan met een anesthesist, beiden om de keizersnede door te spreken. Vind het eng. En vriend kan niet mee ivm zijn werk. Ik heb een lijstje met vragen opgesteld.
Tot later!
Waarschijnlijk niets om je zorgen over te maken, maar als het erger wordt gewooon je vk bellen en tot die tijd proberen wat rustiger aan te doenquote:Op woensdag 23 september 2009 08:23 schreef happyme28 het volgende:
Even een vraagje: ik heb al 2 dagen regelmatig last van steekjes c.q. pijnlijk/trekkend gevoel net boven mijn schaambeen (onderkant baarmoeder). Is dat bandenpijn of moet ik mij daar zorgen over maken?
En ik ben ook echt niet helemaal lekker. Flinke koortslip en opgezette klieren in mijn keel. Kijken hoelang ik het volhoud vandaag want dit is niet prettig.
Sorbootje, Incantrix en Lijnloos, wat heerlijk dat jullie lekker geslapen hebben!
Owja! Ik ook! Officieelquote:
Toevallig zegquote:Op woensdag 23 september 2009 09:59 schreef Twinkly het volgende:
Succes Xenia, jammer dat je alleen moet gaan. Maar het komt vast allemaal goed joh, denk aan de meligheid van Mefke en mij tijdens de ruggeprik![]()
![]()
Serpente![]()
![]()
voor jou voor de zekerheid!!!
[..]
Owja! Ik ook! Officieel
Ja he! Het wordt gewoon engquote:
Psies! Allemaal vocht! Helemaal geen chocoladekoekjes ofzo!!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:07 schreef mefke79 het volgende:
Twinkly, iedereen heeft zo zijn eigengetallen (denk hier aan 3(!) cijfers). Maar he, tis wel je kindje en daar doe je het toch voor? En anders gewoon roepen dat er heeeeel veeeeel vocht bij zit
En vraag maar aan Huup, dat vocht ben je zo kwijt. * mefke79 mompelt iets van een mantra: vocht zo kwijt, vocht zo kwijt
Vk is pas om 12 uur. Ik ga er maar vanuit dat er niets te strippen valt, dan valt het ook niet tegen...
17 kilo in bijna twee weken!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:07 schreef mefke79 het volgende:
Twinkly, iedereen heeft zo zijn eigengetallen (denk hier aan 3(!) cijfers). Maar he, tis wel je kindje en daar doe je het toch voor? En anders gewoon roepen dat er heeeeel veeeeel vocht bij zit
En vraag maar aan Huup, dat vocht ben je zo kwijt. * mefke79 mompelt iets van een mantra: vocht zo kwijt, vocht zo kwijt
Vk is pas om 12 uur. Ik ga er maar vanuit dat er niets te strippen valt, dan valt het ook niet tegen...
Dan ga ik chocolademelk plassen!!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
17 kilo in bijna twee weken!![]()
komt goed! echt!
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:29 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Dan ga ik chocolademelk plassen!!
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:42 schreef sindell het volgende:
Goedemorgen![]()
Nog geen beebjes nieuws zie ik...
20 weken echo was goed!!![]()
![]()
![]()
![]()
Een meidquote:Op woensdag 23 september 2009 12:02 schreef sindell het volgende:
Nou ja eigenlijk maakte ik me er helemaal niet druk om![]()
Ik was vooral erg nieuwsgierig en wilde graag weer even kijken. En dat alles goed lijkt is natuurlijk wel hardstikke goed om te horen!
Wat wel nog een klein beetje verassend was, het is een meisje!dat had ik niet verwacht op een of andere manier
maar wel cool natuurlijk
![]()
Vanavond post ik even de fotootjes, ben nu op mijn werk.
Succes voor de eventueel bevallende dames!
Grappig wij moeten 1 oktober voor de 20 wkn echo. K is 17 feb uitgerekendquote:Op woensdag 23 september 2009 12:07 schreef mama_papa het volgende:
[..]
Een meidWat leuk!
![]()
Ik moet 28 sept voor de echo en ben juist wel zenuwachtig!! Hoop dat alles goed is en we willen zo graag weten wat het word. Ik blijf erbij dat ik denk dat ons kleintje een meid word![]()
Ben benieuwd naar de foto's
Wat leuk! Willen jullie weten wat het word?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:18 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Grappig wij moeten 1 oktober voor de 20 wkn echo. K is 17 feb uitgerekend![]()
Xenia, waarom laat je het badje niet wachten totdat jij erbij kunt zijn? Je kindje hoeft niet meteen na de geboorte in bad hoor!! Tess ging pas in bad toen ze 3 dagen oud was.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:58 schreef Xenia het volgende:
Het-is-mij, durf je dat wel aan dat je vriend gaat varen vandaag? Die van mij wilde vorige week gaan varen en dat vind ik prima, maar wel zo dat hij heel snel weer aan wal en bij zijn auto kon zijn. Hij besloot zelf toen toch maar niet te gaan.
Ik ben net terug uit het ziekenhuis. De verpleegkundige was heel aardig en nam echt de tijd. En toen ik moest huilen, kreeg ze ook helemaal rode ogen.
Ik vind het heel erg dat mijn meisje na de geboorte bij me weg wordt gehaald en ik dan nog een half uur gehecht moet worden en daarna nog een uur in de uitslaapkamer moet blijven. Ik zie haar pas anderhalf uur laterMijn vriend mag gelukkig wel bij haar blijven. En ik zal er ook niet bij zijn als ze haar eerste badje krijgt. Mijn vriend wel. Die mag beslissen of hij haar zelf in bad gaat doen, of dat hij het voor mij gaat filmen. Ik weet nog niet wat ik liever heb, vanavond maar met hem bespreken.
De voorlichting was goed en ik moet me er overheen zetten dat het echt niet anders kan, maar ik vind het wel heel heel erg moeilijk.
Misschieneen n00b opmerking van mij, maar komt er bij een keizersnede niet meer bloed vrij?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:13 schreef _Bar_ het volgende:
ze badderen zoiezo toch niet gelijk meer?
Oke goed om te weten. Ik was echt niet voorbereid op het badverhaal. Wel op andere dingen die minder leuk zijn aan een ks, maar door dat badverhaal moest ik zo janken daar. Vind het ook heel erg dat ik haar niet kan verschonen enzo de eerste dag, maar daar kan ik in ieder geval wel gewoon bij zijn en naar kijken. Dat ze voor haar eerste badje van de kamer af moet en die zonder mij erbij krijgt, was echt een klap.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:40 schreef Vicky het volgende:
Xenia, als babies hun temperatuur nog niet goed kunnen vast houden mogen ze nog niet eens in bad.
Dat klopt, maar ik kan me voorstellen dat ze wél badderen bij bebloede baby zeg maar?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:44 schreef _Bar_ het volgende:
euh geen idee Freecell...
maar het had toch meer te maken met het huidsmeer waarom ze niet meer gelijk badderen?
Toch niet met de vieste van de baby
der wordt iig niet in het nekje gepoeperdquote:Op woensdag 23 september 2009 13:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Misschieneen n00b opmerking van mij, maar komt er bij een keizersnede niet meer bloed vrij?Dat de beeb zeg maar viezer is bij geboorte?
verschonen zou je volgens mij ook op je eigen bed kunnen doen, mits dit lichamelijk kan natuurlijk..quote:Op woensdag 23 september 2009 13:46 schreef Xenia het volgende:
[..]
Oke goed om te weten. Ik was echt niet voorbereid op het badverhaal. Wel op andere dingen die minder leuk zijn aan een ks, maar door dat badverhaal moest ik zo janken daar. Vind het ook heel erg dat ik haar niet kan verschonen enzo de eerste dag, maar daar kan ik in ieder geval wel gewoon bij zijn en naar kijken. Dat ze voor haar eerste badje van de kamer af moet en die zonder mij erbij krijgt, was echt een klap.
Om dat te voorkomen hebben we hier in huis de 'na de eerste paar weeën zorgt je lijf dat alles er onderuit komt' uitgevondenquote:Op woensdag 23 september 2009 13:51 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
der wordt iig niet in het nekje gepoeperd
Eventueel gaat de gyn strippen als dat kan volgende week, maar er komen geen controles meer bij de vk, dus die gaat ook niet meer strippen. En natuurlijk mag ik de vk wel bellen bij weeën (of het vermoeden daarvan) of gebroken vliezen. Maar eerlijk gezegd zie ik dat niet meer gebeuren voor het weekend.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:37 schreef Xenia het volgende:
Mefke wat balen. Dinsdag of woensdag naar gyn? Dat is pas over een week. Gaan ze tot die tijd sowieso niet strippen, of kan dat alsnog veranderen als het meer verweekt is?
Die is nu heel zuurstokroze inderdaadquote:Op woensdag 23 september 2009 14:23 schreef RockabeIIa het volgende:
sindell, van harte met je goeie uitslagen en met je meisje <3
Lekker op die extra roze wolk blijven zitten hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |