abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73048072
Webkim wat super dat de test goed was en wat zal er een last van jullie schouders zijn gevallen. Leuk hoor 2 jongens.
pi_73048088
wat een goed nieuws Webkim!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73048099
Gelukkig webkim, nu lekker genieten na een spannende periode!
  † In Memoriam † woensdag 23 september 2009 @ 20:06:19 #244
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_73048290
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:49 schreef Webkim het volgende:
Ik had het hier een beetje stilgehouden, vanwege meelezers enzo. Maar de combinatietest van een paar weken geleden pakte niet zo gunstig uit, dus hebben we een vruchtwaterpunctie laten doen. Wat een spanning en emotie en stress de afgelopen tijd! Maar! De uitslag kwam vandaag!
Thomas krijgt een gezond broertje!
Da's fijn, dat het toch goed zit. Gefeliciteerd! En weer zo'n mannetje als Thomas
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_73049453
Ben blut, kom net van de Prenatal,
pi_73049527
Webkim, fijn dat de uitslag goed is!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_73049662
ik kreeg trouwens ook nog een mailtje dat je vrijdag 25% korting krijgt op boxen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73049765
Incantrix als je geduld hebt is het best te doen hoor je gordijnen met de hand omzoomen. Ik zat gewoon met mn pootjes op de tafel drinken er bij en naaien maar... dan blijf ik tenminste zitten. ik kan niet stil zitten namelijk ook al kan ik bijna niks meer momenteel, veel pijn in mn liezen en zo.

Webkim wat een super nieuws voor jullie een gezonde zoon
Sssperente is je beeb al geboren? het is angstvallig stil van jouw kant... dus kan bijna niet anders.

Hier weer last van harde buiken en dat terwijl ik niet veel heb gedaan vandaag... snap er niks van
Mn buurvrouw is bevallen denk ik, hoorde dat haar vliezen afgelopen zaterdag al gebroken waren. Ben stiekem wel een beetje jaloers... zij was gelijk met mij uitgerekend. Ik wil ook mn zoon verwelkomen
pi_73049808
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:38 schreef DJRandall het volgende:
Ben blut, kom net van de Prenatal,
:^

Heb wat leuke positiekleding gekocht en een cadeautje voor mijn vriendinnetje. Jammer dat ze zo slecht voorzien waren van slipjes (lees: tenten). Die heb ik dan bij de Hema weer wel gevonden
Ik wilde eigenlijk ook een maxi-cosi kopen, maar ik werd niet geholpen
nu moet ik dus wel op internet verder shoppen

Webkim, ben ik je toch helemaal vergeten te feliciteren met je geweldige nieuws Wat een opluchting dat alles goed is, en wat moet dat zwaar zijn geweest om al die tijd in onzekerheid te zitten.
pi_73049811
Jaahh Webkim wat een opluchting!! En ook bij jullie een broertje erbij!
pi_73049938
Het duurt een paar uurtjes, maar dan ben je ook bijgelezen ben verder te moe om uitgebreid te reageren, maar ik hoop voor Serpente dat ze al lekker ligt te genieten en ook even een voor de uitslag van de vruchtwaterpunctie van Webkim!

Hier alles prima. Gister bij de verloskundige geweest. Bloeddruk lekker laag, ben een halve kilo aangekomen in 3 weken en de baby groeit volgens het boekje, ligt in hoofdligging en is zelfs al aan de indaling begonnen (wat ik zelf al vermoedde). Eigenlijk niks bijzonders dus
pi_73050274
webkim: Wat een geweldig nieuws voor jullie! gefeliciteerd! En nog zo'n leuk jochie
  woensdag 23 september 2009 @ 21:03:12 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73050343
Goed nieuws Webkim!
  woensdag 23 september 2009 @ 21:14:10 #254
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73050791
Webkim, woohoo, wat goed!! Gefeliciteerd

Poppejans, haha, inderdaad zoals gewoonlijk zou ik bijna zeggen, wat grappig dat we daar ook weer zo gelijk in opgaan..

En grappig (en volkomen logisch ook wel ) dat er meer mensen de Prenatal zijn gaan plunderen. Ik was echt superblij, was helemaal geslaagd voor bijna alles op ons uitzetlijstje én een matrasje voor de wieg dat naar mijn mening goed zou passen, kom ik thuis, leg ik 'm langs het oude wiegenmatrasje.. Zit er ineens een heel stuk verschil in?? Ik meten en ja hoor: het matrasje waar een sticker op zit dat het er eentje is van 80x40x7 is in werkelijkheid 70x41 ofzo Tíen cm. verschil! En nu wil ik het wél eerst passen in de wieg voor de zekerheid, maar die staat nog bij mijn schoonouders in verweggistan Nu moet ik dus alsnog 3 weken wachten om te weten te komen of het goed is zo (we vragen ons nl. af of het vorige matrasje wel echt goed gepast heeft).. Sjucht..

Maar verder wel flink geslaagd en een boel $$ bespaard Bijna de uitzet compleet nu, daar ben ik echt heel blij mee. Heb trouwens ook nog wat kleine dingetjes op de hema-site besteld, dank voor de tip, Rocka!
3!
pi_73051212
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:14 schreef Incantrix het volgende:
En grappig (en volkomen logisch ook wel ) dat er meer mensen de Prenatal zijn gaan plunderen.

Maar verder wel flink geslaagd en een boel $$ bespaard Bijna de uitzet compleet nu, daar ben ik echt heel blij mee. Heb trouwens ook nog wat kleine dingetjes op de hema-site besteld, dank voor de tip, Rocka!
Wij hebben ineens ook een groot deel van de uitzet. Grappig, want gisteren hadden we alleen nog maar een kinderwagen. Nu hebben we alle beddengoed, badje, luieremmer en hydrofiel spul. Wat ze bij Prenatal niet hadden, heb ik net nog bijbesteld bij de Hema.
Klein detail, we moeten nog een kamertje hebben!

Hoera voor Webkim
Hoera voor de sticker van Wupwup

Ssserpente, joehoeeoeoeoeoe
  woensdag 23 september 2009 @ 21:27:48 #256
95408 Incantrix
pi_73051346
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:24 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Wij hebben ineens ook een groot deel van de uitzet. Grappig, want gisteren hadden we alleen nog maar een kinderwagen. Nu hebben we alle beddengoed, badje, luieremmer en hydrofiel spul. Wat ze bij Prenatal niet hadden, heb ik net nog bijbesteld bij de Hema.
Klein detail, we moeten nog een kamertje hebben!

Hoera voor Webkim
Haha, precies zoals ik het had gedaan. Ik had eigenlijk het beddengoed voor de wieg al wel grotendeels compleet, maar je moet uiteindelijk natuurlijk ook nog beddengoed voor in de kinderwagen hebben, kwam ik achter. Dus maar een dekentje bijgekocht en de lakentjes erbij besteld bij de Hema Luieremmer heb ik trouwens ook gekocht, dus we hebben nu al héél wat meubilair in het kamertje staan: een luieremmer én een luie stoel om in te voeden!

(En dat kamertje komt wel, toch? Ga je dat nieuw aanschaffen?)

Ow, woops, gemist dat Wupwup is goedgekeurd, jeuj!!
3!
  Jubileum moderator woensdag 23 september 2009 @ 21:42:02 #257
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73051985
Webkim wat zullen jullie een angst gehad hebben, wat een heerlijk nieuws!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_73052077
Wat fijn Webkim
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_73052181
hoera voor webkim en webbaby! geweldig nieuws!
pi_73052216
Oi Webkim, dat zal een spannende tijd geweest zijn.
Voor nu: Hoera!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 23 september 2009 @ 21:49:10 #261
95408 Incantrix
pi_73052320
Ow, en Martine, dat vergat ik bijna: thnx voor de tip, misschien ga ik dat ook wel gewoon zo doen.. Vandeweek de gordijnen eens tevoorschijn halen en de ramen opmeten, thnx!

En voor iedereen: truste!
3!
pi_73052776
Wat fijn Webkim!
En nu lekker genieten gaan van je zwangerschap!

Ssserpente.....joehoe??!!!!!!
Hopelijk ben je lekker aan het baby-knuffelen-snuffelen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73052926
deze walvis is weer uit haar badje met een (tijdelijk) zachte buik. Ik ga zo maar weer eens mijn bed in. Sserpente, ik hoop voor je dat je je kleintje nu al lang en breed in je armen hebt! Alle anderen: slaap lekker en niet te veel nachtbraken he!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73053571
Webkim wat een geweldig nieuws!!!! Een gezond broertje voor Thomas
pi_73053776
Van Takkembah weten we ook niets meer sinds vanmorgen toch?
  woensdag 23 september 2009 @ 22:29:32 #266
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_73054201
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb trouwens tot vervelends aan toe de ene na de andere harde buik. En ik doe niks!
Ik denk dat ik weet wat dat betekent!
  woensdag 23 september 2009 @ 22:32:03 #267
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_73054310
Oi, ik loop een paar uur achter geloof ik
  woensdag 23 september 2009 @ 22:41:32 #268
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73054679
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:19 schreef amaranta het volgende:
Van Takkembah weten we ook niets meer sinds vanmorgen toch?
En Rubey is toch ook al meldplichtig?

Oeh, ben heel benieuwd wat het Updatetopic ons morgen gaat bieden
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 23 september 2009 @ 22:49:02 #269
35189 Troel
scherp en bot
pi_73054949
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73055336
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:27 schreef Incantrix het volgende:

[..]
(En dat kamertje komt wel, toch? Ga je dat nieuw aanschaffen?)

Nee. We hebben veel gekeken, maar wat we mooi vinden is echt veel te duur. Naast hier F5-en, houd ik dus ook Marktplaats erg goed in de gaten. Vorige week een super mooi kamertje net voor ons neus weg, dat is wel frustrerend. Maar ik ben er van overtuigd dat we nog wel iets tegen komen...
Ik ben trouwens groot fan van Marktplaats. Onze kinderwagen daar gekocht, vrijwel ongebruikt. En vandaag het thermobad opgehaald voor een derde van de winkelprijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')