Haha herkenbaar, ik heb ook het gevoel dat ik het daar voor doe, niet voor mezelf iigquote:Op woensdag 23 september 2009 18:47 schreef RockabeIIa het volgende:
We zullen het gaan meemaken.
Het enige dat ik echt zat ben is het schoon houden van ons huis voor de kraamverzorgster
Whehequote:Op woensdag 23 september 2009 18:47 schreef RockabeIIa het volgende:
We zullen het gaan meemaken.
Het enige dat ik echt zat ben is het schoon houden van ons huis voor de kraamverzorgster
Ik denk dus van welquote:Op woensdag 23 september 2009 19:42 schreef Lijnloos het volgende:
Webkim wat goed zeg, een gezonde broer voor Thomas erbij,en even een extra jompel voor de last van jullie schouders...
([sub]niet lullig bedoelt of zo hoor, maar jij was niet didydoos of wel soms? Omdat die eindseptember toch ook uitslag zou krijgen van haar extra onderzoek?[/sub])
Oh en over die Prenatal-actie, in Zeist doen ze er nog eens extra 10% korting bovenop geloof ik... voor wie in deze regio woont misschien een optie?!
Ik heb toevallig van de week een heleboel positiekleding gekocht bij miss etam. Dus ik ben weer even voorzienquote:Op woensdag 23 september 2009 19:32 schreef mefke79 het volgende:
Oja, Asy, ze hebben nu ook de positiekleding in de aanbieding bij de prenatal, dat kun je wel vast scoren!
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:49 schreef Webkim het volgende:
Ik had het hier een beetje stilgehouden, vanwege meelezers enzo. Maar de combinatietest van een paar weken geleden pakte niet zo gunstig uit, dus hebben we een vruchtwaterpunctie laten doen. Wat een spanning en emotie en stress de afgelopen tijd! Maar! De uitslag kwam vandaag!
Thomas krijgt een gezond broertje!![]()
Da's fijn, dat het toch goed zit. Gefeliciteerd! En weer zo'n mannetje als Thomasquote:Op woensdag 23 september 2009 17:49 schreef Webkim het volgende:
Ik had het hier een beetje stilgehouden, vanwege meelezers enzo. Maar de combinatietest van een paar weken geleden pakte niet zo gunstig uit, dus hebben we een vruchtwaterpunctie laten doen. Wat een spanning en emotie en stress de afgelopen tijd! Maar! De uitslag kwam vandaag!
Thomas krijgt een gezond broertje!![]()
:^quote:Op woensdag 23 september 2009 20:38 schreef DJRandall het volgende:
Ben blut, kom net van de Prenatal,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |