abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73046064
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:47 schreef RockabeIIa het volgende:
We zullen het gaan meemaken.
Het enige dat ik echt zat ben is het schoon houden van ons huis voor de kraamverzorgster
Haha herkenbaar, ik heb ook het gevoel dat ik het daar voor doe, niet voor mezelf iig
pi_73046397
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:47 schreef RockabeIIa het volgende:
We zullen het gaan meemaken.
Het enige dat ik echt zat ben is het schoon houden van ons huis voor de kraamverzorgster
Whehe
Bij Leander had ik het 'geluk' dat ik de dag voor hij geboren werd enórme nesteldrang kreeg. Hele huis met bezems gekeerd, haha
pi_73046688
Webkim wat een ontzettend fijn nieuws!
en twee mannetjes
twee jungskes <3

mijn huis was een pestbende de dag dat ik beviel ik ging uit van een dag later jah ik had nog 1 dag om op te ruimen, in mn hoofd dan... en toen de vliezen braken had ik nog steeds geen zin om op te ruimen. Ik dacht dat k daar nog wel een paar uur de tijd voor had
En na de bevalling had ik er ook geen zin in, dus mn huis is ook erna nog een dag of drie een zooi geweest haha en de kraam durfde niet aan mn spulletjes te komen dus die dweilde er mooi omheen

Nog geen Ssserpente nieuws?
JOehoe!! Doe es een schepnetjes-update?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 23 september 2009 @ 19:26:56 #229
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_73046867
Webkim, wat fijn zeg. Kan me voorstellen dat het een erg spannende tijd is geweest. Hoop dat jullie nu verder lekker kunnen genieten van de zwangerschap van een gezonde zoon .
  woensdag 23 september 2009 @ 19:28:26 #230
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73046923
Webkim, wat een goed nieuws! En nog zo'n leuk jochie erbij

mefke, kan me voorstellen dat je het beu bent...

ik wilde het alleen even weten van die prenatal avonden omdat ik nu niet hals over kop er naar toe wil rennen. Wil liever even de 20 weken echo afwachten...
  woensdag 23 september 2009 @ 19:29:13 #231
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73046962
Je kunt trouwens vanavond ook met korting op de HEMA en de Prenatal website bestellen
Tis maar een tip!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73047074
O, en ik maar denken dat ik de enige was die zijn huis nog redelijk aan kant hield voor de kraamverzorgster (en voor mijn moeder), weer een illusie armer. Ik ga zo maar eens effe in bad liggen, kijken of mijn buik dan zacht wordt en mijn ribben wat minder beurs aanvoelen.
Sserpente, bij terugkomst wil ik een update!

Oja, Asy, ze hebben nu ook de positiekleding in de aanbieding bij de prenatal, dat kun je wel vast scoren!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 23 september 2009 @ 19:33:42 #233
223453 Guuzewuus
pi_73047123
Ik heb van de week zo'n leuk T-shirt met lange mouwtjes bij de Hema besteld voor mij ventje, en ook eentje zonder mouwen (groter voor de zomer) . Ubercute echt!
pi_73047160
Webkim, wat een fijn nieuws!
Een broertje voor Thomas en nog zo'n mooie zoon voor jullie
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73047485
Webkim wat goed zeg, een gezonde broer voor Thomas erbij, en even een extra jompel voor de last van jullie schouders... (niet lullig bedoelt of zo hoor, maar jij was niet didydoos of wel soms? Omdat die eindseptember toch ook uitslag zou krijgen van haar extra onderzoek?)

Oh en over die Prenatal-actie, in Zeist doen ze er nog eens extra 10% korting bovenop geloof ik... voor wie in deze regio woont misschien een optie?!
  woensdag 23 september 2009 @ 19:44:56 #236
223453 Guuzewuus
pi_73047548
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:42 schreef Lijnloos het volgende:
Webkim wat goed zeg, een gezonde broer voor Thomas erbij, en even een extra jompel voor de last van jullie schouders... ([sub]niet lullig bedoelt of zo hoor, maar jij was niet didydoos of wel soms? Omdat die eindseptember toch ook uitslag zou krijgen van haar extra onderzoek?[/sub])

Oh en over die Prenatal-actie, in Zeist doen ze er nog eens extra 10% korting bovenop geloof ik... voor wie in deze regio woont misschien een optie?!
Ik denk dus van wel . Ik had toen ook niet door wie Didydoos was, maar nu valt bij mij het kwartje .
  woensdag 23 september 2009 @ 19:46:08 #237
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73047595
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:32 schreef mefke79 het volgende:
Oja, Asy, ze hebben nu ook de positiekleding in de aanbieding bij de prenatal, dat kun je wel vast scoren!
Ik heb toevallig van de week een heleboel positiekleding gekocht bij miss etam. Dus ik ben weer even voorzien
Maar misschien dat ik vrijdag nog even ga ofzo. Moet nog een witte en zwarte long sleeve hebben en een kraamkadootje voor een vriendin en even kijken of ik iets leuks tegen kom voor Thomas van Ca.ra
pi_73047768
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:49 schreef Webkim het volgende:
Ik had het hier een beetje stilgehouden, vanwege meelezers enzo. Maar de combinatietest van een paar weken geleden pakte niet zo gunstig uit, dus hebben we een vruchtwaterpunctie laten doen. Wat een spanning en emotie en stress de afgelopen tijd! Maar! De uitslag kwam vandaag!
Thomas krijgt een gezond broertje!
Webkim, geweldig voor jullie! Gefeliciteerd!

[ Bericht 0% gewijzigd door mijsje op 23-09-2009 19:58:21 ]
  woensdag 23 september 2009 @ 19:54:54 #239
35189 Troel
scherp en bot
pi_73047906
Wat fijn Webkim!!!!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73047935
Webkim wat een goed nieuws!! En nog zo'n mooi jongetje...

Hmmm, Ssserpente laat wel lang op zich wachten hoor... Hoop dat ze lekker aan het genieten is.

Hier weer een stickertje gekregen van de vk. Waren ze eerst bang dat mijn meisje aan de kleine kant zou zijn, nu denkt ze dat het eerder een 8 ponder wordt dan een 6 ponder Ach, nog een paar weken wachten en dan weten we het.

Oja, een vraagje aan de moeders hier. Ik had vandaag opeens een stukje slijm! Het was niet heel veel, maar slijmerig en wit/doorzichtig. Zou dat toch een stukje slijmprop kunnen zijn?? Hebben wel meer dat in kleine stukjes gehad? Ach, het zal wel gewoon afschieding zijn geweest.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_73048072
Webkim wat super dat de test goed was en wat zal er een last van jullie schouders zijn gevallen. Leuk hoor 2 jongens.
pi_73048088
wat een goed nieuws Webkim!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73048099
Gelukkig webkim, nu lekker genieten na een spannende periode!
  † In Memoriam † woensdag 23 september 2009 @ 20:06:19 #244
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_73048290
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:49 schreef Webkim het volgende:
Ik had het hier een beetje stilgehouden, vanwege meelezers enzo. Maar de combinatietest van een paar weken geleden pakte niet zo gunstig uit, dus hebben we een vruchtwaterpunctie laten doen. Wat een spanning en emotie en stress de afgelopen tijd! Maar! De uitslag kwam vandaag!
Thomas krijgt een gezond broertje!
Da's fijn, dat het toch goed zit. Gefeliciteerd! En weer zo'n mannetje als Thomas
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_73049453
Ben blut, kom net van de Prenatal,
pi_73049527
Webkim, fijn dat de uitslag goed is!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_73049662
ik kreeg trouwens ook nog een mailtje dat je vrijdag 25% korting krijgt op boxen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73049765
Incantrix als je geduld hebt is het best te doen hoor je gordijnen met de hand omzoomen. Ik zat gewoon met mn pootjes op de tafel drinken er bij en naaien maar... dan blijf ik tenminste zitten. ik kan niet stil zitten namelijk ook al kan ik bijna niks meer momenteel, veel pijn in mn liezen en zo.

Webkim wat een super nieuws voor jullie een gezonde zoon
Sssperente is je beeb al geboren? het is angstvallig stil van jouw kant... dus kan bijna niet anders.

Hier weer last van harde buiken en dat terwijl ik niet veel heb gedaan vandaag... snap er niks van
Mn buurvrouw is bevallen denk ik, hoorde dat haar vliezen afgelopen zaterdag al gebroken waren. Ben stiekem wel een beetje jaloers... zij was gelijk met mij uitgerekend. Ik wil ook mn zoon verwelkomen
pi_73049808
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:38 schreef DJRandall het volgende:
Ben blut, kom net van de Prenatal,
:^

Heb wat leuke positiekleding gekocht en een cadeautje voor mijn vriendinnetje. Jammer dat ze zo slecht voorzien waren van slipjes (lees: tenten). Die heb ik dan bij de Hema weer wel gevonden
Ik wilde eigenlijk ook een maxi-cosi kopen, maar ik werd niet geholpen
nu moet ik dus wel op internet verder shoppen

Webkim, ben ik je toch helemaal vergeten te feliciteren met je geweldige nieuws Wat een opluchting dat alles goed is, en wat moet dat zwaar zijn geweest om al die tijd in onzekerheid te zitten.
pi_73049811
Jaahh Webkim wat een opluchting!! En ook bij jullie een broertje erbij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')