quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:56 schreef Googolplexian het volgende:
Als een reactie op Stefan_P's topic waarin hij DS4 in principe domweg niet gelooft omdat DS4 claimt respectabele PK's te hebben post ik dit topic.
Omdat DS4 blijkbaar Porsche rijdt (en daar verder niet moeilijk over doet) en Stefan_P blijkbaar Supra en Corvette rijdt (en daar best wel moeilijk over doet) vroeg ik me af wanneer je nou eigenlijk een echt petje bent.
Stel ... je rijdt een afgetrapte Golf gti ... zo door je studie heen ... en voor je het weet heb je een opleiding afgerond. Ineens zie je de mogelijkheid om geld te stoppen in je vervoer.
Afhankelijk van wat je nu doet ben je petje aan of petje af, imo.
DUS
Wie van PTA nomineer JIJ als het ultieme petje? Dit is GEEN wedstrijd tussen DS en Stefan en Googol en 68Chev en wie dan ook ... nomineer wie JIJ wilt.
Persoonlijk denk ik dat Stefan_P heel erg in aanmerking komt voor de gouden Pet (die naam blijft erinzie TT) maar vergeet mensen als Turquaz niet ... en Bietelboer (j/k) enzo
Waarom kies ik voor Stef? Simpel ... hij claimt de middelen te hebben en gaat nog steeds voor petjes-mobielen... maar hij zal een omgekeerd evenredige mening over mij hebben en zijn stem geldt net zo hard!
Ik rijdt trouwens in een luxe vorm van CRX met 4 uitlaten ... petjes staan me niet maar ik begrijp dat mensen mij bestempelen als petje wanneer ik voorbij rijdt ^^
Verders kunnen we wellicht ingaan op wat de definitie van een petje nou eigenlijk is... is dat iemand die z'n Golf opvoert met de weinige middelen die hij/zij heeft of is dat iemand die z'n Golf opvoert met de vele middelen die hij/zij heeft (bij wijze van spreken ... Supra's en Golfjes liggen erg dicht bij elkaar voor sommigen).
NOMINEREN NU, STEMMEN LATER
IEDEREEN MET 5 (VIJF) NOMINATIES OF MEER KOMT IN DE UITEINDELIJKE POLL
GAME ON!
Jah zekers leen ik dan de mercedes van mn ouders, wtf maakt dat nu weer uit. Ik zelf heb vrij weinig aan het hebben van een auto gezien de ligging van mijn huis t.o.v school, werk en de stad hier.quote:
Je bent gewoon uitgelult.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jah zekers leen ik dan de mercedes van mn ouders, wtf maakt dat nu weer uit. Ik zelf heb vrij weinig aan het hebben van een auto gezien de ligging van mijn huis t.o.v school, werk en de stad hier.
Ik woon overigens niet in een probleemwijk maar in het pittoreske Heugem, een voormalig dorp net buiten Maastricht
Ik ben gewoon niet zo dom om met mn parttime baan me blauw te betalen aan verzekering, wegenbelasting en benzine. Tevens heb ik een hobby en vriendin die beide veel geld kostenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent gewoon uitgelult.
Maargoed het is dan ook erg stoer om in pappies auto rond te cruisen en de man te zijn he.
O en je werkt parttime?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo dom om met mn parttime baan me blauw te betalen aan verzekering, wegenbelasting en benzine. Tevens heb ik een hobby en vriendin die beide veel geld kosten
Ehhh ...quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo dom om met mn parttime baan me blauw te betalen aan verzekering, wegenbelasting en benzine. Tevens heb ik een hobby en vriendin die beide veel geld kosten
Jonge ik werk 16uur/week en zit nog op school. Dat je dit niet begrijpt getuigd maar weer eens van je intelligentiequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
O en je werkt parttime?
Ik betaal me niet blauw hoor..weet niet wat jij gewend ben maar ik kom prima rond met een vriendin, huisdieren en 2 auto's. Doe je toch iets verkeerds in je leven.
Zie je dat daar ergens staan? Ik zeg ik heb al een hobby die me genoeg geld kost.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ehhh ...
Dus een auto kan geen hobby zijn, ofzo?
Dat staat er letterlijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:36 schreef x3ro het volgende:
Zie je dat daar ergens staan? Ik zeg ik heb al een hobby die me genoeg geld kost.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat staat er letterlijk.
Mijn auto is namelijk m'n hobby ... en volgens mij kost die me een stuk minder dan jouw hobby.
Ik weet inderdaad niet wat je daarvoor betaald nee. Punt zit m er ook in bij mn financiën, dat ik eerst een 4 cijferige aankoop heb moeten doen die vervolgens nog bakken met geld kost aan onderhoud/slijtage/vervangende onderdelen en daar zitten de kosten in. Voor mij is het 't niet waard om allemaal leuke dingen in de trant van bijv een weekend weg te missen om een ander iets wat me ook wel leuk lijkt (golf1 bijv) te financieren. En wanneer jij uit die comment van mij opmaakt dat auto's geen hobby's kunnen zijn snap ik je denkwijze helaas niet, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat staat er letterlijk.
Mijn auto is namelijk m'n hobby ... en volgens mij kost die me een stuk minder dan jouw hobby.
quote:
quote:Haha hou toch op man je stond stil voor het stoplicht (op de linkerbaan zo van: kom op raceuhh!!) en dan trek je op zonder toeren te maken? Je weet niet hoe je rijden moet dus
iets van 11 seconden Oxy?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:45 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Moet jij vooral zeggen Oxy.
Bewijs:
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
Golf? Petje!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad niet wat je daarvoor betaald nee. Punt zit m er ook in bij mn financiën, dat ik eerst een 4 cijferige aankoop heb moeten doen die vervolgens nog bakken met geld kost aan onderhoud/slijtage/vervangende onderdelen en daar zitten de kosten in. Voor mij is het 't niet waard om allemaal leuke dingen in de trant van bijv een weekend weg te missen om een ander iets wat me ook wel leuk lijkt (golf1 bijv) te financieren. En wanneer jij uit die comment van mij opmaakt dat auto's geen hobby's kunnen zijn snap ik je denkwijze helaas niet, maar dat zal wel aan mij liggen.
[..]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:50 schreef S2Madness het volgende:
Het gaat niet om hoe langzaam je er over doet om naar de 100 te komen, maar de manier waarop. Zeker als je iemand anders het verwijt dat hij niet kan rijden.
Dat zal neerkomen op een 250 eu per kwartaal aan vaste lasten plus benzine. Daarvoor rijd ik in een cabriootje met genoeg pk om op de snelweg mee te komen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:44 schreef x3ro het volgende:
Ik weet inderdaad niet wat je daarvoor betaald nee.
En dat is dus de hobby ... of je nou een paar honderd euro steekt in je brommert PLUS een fiks bedrag in je hobby (wat die ook moge zijn) of dat je al dat geld steekt in een leuke auto gaat redelijk gelijk op. Je argument dat je je geld liever in nuttige zaken steekt gaat dus niet op.quote:Punt zit m er ook in bij mn financiën, dat ik eerst een 4 cijferige aankoop heb moeten doen die vervolgens nog bakken met geld kost aan onderhoud/slijtage/vervangende onderdelen en daar zitten de kosten in.
Je zegt het zelf ... het is allebei leuk ... de één vindt het ene alleen leuker dan het ander.quote:Voor mij is het 't niet waard om allemaal leuke dingen in de trant van bijv een weekend weg te missen om een ander iets wat me ook wel leuk lijkt (golf1 bijv) te financieren.
Nee, die denkwijze snap ik ook niet ... maar het is toch echt waar jij mee komt. Je zegt namelijk eerst dat je je geld liever aan nuttiger zaken uitgeeft en daarna zeg je (vrijwel direct) dat je al een dure hobby hebt die je liever niet opgeeft voor een auto (zoals ik je snap).quote:En wanneer jij uit die comment van mij opmaakt dat auto's geen hobby's kunnen zijn snap ik je denkwijze helaas niet, maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik zou eens moeten uizoeken wat ik precies kwijt ben aan m'n auto ... het gaat om een Hondaatje DelSol uit 1995 (1.6 VTi). Ik rijd nu 17 jaar schadevrij en dat scheelt aanzienlijk. De auto weegt ook niet belachelijk veel ofzo ... 1147 kg op kenteken. Ik beschik ook niet over een garage of een brug (net als de meesten hier) maar gelukkig vraagt m'n auto niet om veel aandacht.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:59 schreef x3ro het volgende:
Dat is idd nog goed te betalen dan. Mag ik vragen om wat voor iets het gaat? Zoals ik net al suggereerde(misschien niet duidelijk maarja) is dat ook de aankoop aan probleem is aangezien ik niet beschik over uitgebreide garage voor onderhoud e.d.
Ehh ... ho. Mijn hobby is m'n auto maar die is ook functioneel. Als ik op stap ga, op reis ga of gewoon wat boodschappen ga halen is m'n hobby een stuk functioneler dan jouw downhill-fiets. Het is natuurlijk niet zo dat ik dingen laat omdat ik een hobby heb.quote:Gaat om mn Downhillfiets, en over die nuttige zaken, wat nuttig is is voor iedereen anders. Voor mij mijn fiets, ergens heen gaan, op stap gaan e.d. voor jou je auto. Ik doelde ermee eigenlijk meer op m'n hobby.
Tsja ... als je thuis woont en je kunt een leuke bak van je ouders lenen wanneer je maar wilt dan is een eigen auto inderdaad puur extra en jij zou er niet veel aan hebben anders dan de kick van het "hebben". Het zou dan ook niet verstandig zijn om nu een hobby-auto te nemen maar daarom kun je anderen natuurlijk niet veroordelen dat zij dat wel doen.quote:Daar heb je gelijk in, maar heb er een die ik daarvoor kan lenen dus. Golf 1 zou puur en alleen hobby zijn omdat die, mits standaard en GTI, gewoon prachtige waggeltjes zijn![]()
Golf I is mooiste Golf ... klaar ... vraag maar aan Kevinquote:Lees bovenstaande, zou dan gaan om een STANDAARD(geen heuts tuning) golf 1 gti.
Jij snapt het echt niet he? Lees wat ik typ en waar ik commentaar op geef man! Ik zeg dat jij iemand anders niet moet vertellen dat hij niet kan rijden terwijl je zelf ook niet optimaal wegrijdt en overschakelt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Het gaat tegenwoordig niet meer om de tijd? In welke wereld leef jij ook alweer?
Sukkelquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:09 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet he? Lees wat ik typ en waar ik commentaar op geef man! Ik zeg dat jij iemand anders niet moet vertellen dat hij niet kan rijden terwijl je zelf ook niet optimaal wegrijdt en overschakelt.
Misschien heb je hier iets aan: http://www.bol.com/nl/p/b(...)001639703/index.html
Ga hem leren hoe 'ie in zijn auto moet rijdenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:09 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet he? Lees wat ik typ en waar ik commentaar op geef man! Ik zeg dat jij iemand anders niet moet vertellen dat hij niet kan rijden terwijl je zelf ook niet optimaal wegrijdt en overschakelt.
Misschien heb je hier iets aan: http://www.bol.com/nl/p/b(...)001639703/index.html
Ik rijd geen 17 jaar schadevrij, dus ik kom aanzienlijk meer te betalen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:08 schreef Googolplexian het volgende:
Ik zou eens moeten uizoeken wat ik precies kwijt ben aan m'n auto ... het gaat om een Hondaatje DelSol uit 1995 (1.6 VTi). Ik rijd nu 17 jaar schadevrij en dat scheelt aanzienlijk. De auto weegt ook niet belachelijk veel ofzo ... 1147 kg op kenteken. Ik beschik ook niet over een garage of een brug (net als de meesten hier) maar gelukkig vraagt m'n auto niet om veel aandacht.
Ik op het moment dus ook niet, ik zeg alleen dat wanneer ik dus voor een auto zou gaan ik dat wel zou moeten ivm de aankoop.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:08 schreef Googolplexian het volgende:
Ehh ... ho. Mijn hobby is m'n auto maar die is ook functioneel. Als ik op stap ga, op reis ga of gewoon wat boodschappen ga halen is m'n hobby een stuk functioneler dan jouw downhill-fiets. Het is natuurlijk niet zo dat ik dingen laat omdat ik een hobby heb.
Dat dusquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:08 schreef Googolplexian het volgende:
Tsja ... als je thuis woont en je kunt een leuke bak van je ouders lenen wanneer je maar wilt dan is een eigen auto inderdaad puur extra en jij zou er niet veel aan hebben anders dan de kick van het "hebben". Het zou dan ook niet verstandig zijn om nu een hobby-auto te nemen maar daarom kun je anderen natuurlijk niet veroordelen dat zij dat wel doen.
Preciesquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:08 schreef Googolplexian het volgende:
Golf I is mooiste Golf ... klaar ... vraag maar aan Kevin
ik heb geen schadevrije jaren (zit niet in me verzekering) en betaal voor 3 auto's 210 euro per jaar verzekeringquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik zou eens moeten uizoeken wat ik precies kwijt ben aan m'n auto ... het gaat om een Hondaatje DelSol uit 1995 (1.6 VTi). Ik rijd nu 17 jaar schadevrij en dat scheelt aanzienlijk. De auto weegt ook niet belachelijk veel ofzo ... 1147 kg op kenteken. Ik beschik ook niet over een garage of een brug (net als de meesten hier) maar gelukkig vraagt m'n auto niet om veel aandacht.
In jouw auto's KUN je helemaal geen schadevrije jaren rijdenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:42 schreef T42 het volgende:
[..]
ik heb geen schadevrije jaren (zit niet in me verzekering) en betaal voor 3 auto's 210 euro per jaar verzekering
nou ja als ik zou tellen rij ik vanaf me 20ste al schadevrij hoor maar krijg geen extra korting daarvoor :'')quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
In jouw auto's KUN je helemaal geen schadevrije jaren rijden
Ja, maar je rijdt wel non-stop met schadequote:Op dinsdag 22 september 2009 16:53 schreef T42 het volgende:
[..]
nou ja als ik zou tellen rij ik vanaf me 20ste al schadevrij hoor maar krijg geen extra korting daarvoor :'')
ik krijg lekker al heel veel korting![]()
dat schrikt auto dieven afquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ja, maar je rijdt wel non-stop met schade
quote:Op zondag 20 september 2009 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
hoe kan je nou zo een bumperpartij op je auto zetten?
iedereen kan toch zien dat dat niet staat, maar ook echt gewoon totaal geen gezicht is?
het verneukt totaal de "lijnen" van de auto... het past nergens bij
Stefan is niet echt een sjonnie. Hij heeft alleen (soms) vreemde uitspraken. Een poll tussen Oxy en Turq zou wel kunnen al blijf ik er bij dat Asmooh zou winnen als hij hier nog was.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:34 schreef Linnie20v het volgende:
Ik zeg een poll met Turq, Oxy en Stef....de rest krijgt toch niet genoeg stemmen
Hoquote:Op woensdag 23 september 2009 13:27 schreef tevebe het volgende:
[..]
Stefan is niet echt een sjonnie. Hij heeft alleen (soms) vreemde uitspraken. Een poll tussen Oxy en Turq zou wel kunnen al blijf ik er bij dat Asmooh zou winnen als hij hier nog was.
quote:Op woensdag 23 september 2009 13:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
Petje en sjonnie is bij mij wel hetzelfde.
Neuh ... een maat van mij kwalificeer ik als een (ultiem) petje. Hij rijdt een getunede Porsche 996 Turbo.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:44 schreef Sounddragon het volgende:
Terug Vind Petje![]()
Volgens mij kwalificeer ik niet echt; ik heb wel de auto's, maar als ik de laatste pagina's van deel 1 lees, lijkt het wel een modderfokking bitchfight![]()
Is het anders niks om een petjesmeet te organisen en dan middels sprinten (met of zonder kamper look-a-likes op de achterbank) de boel te beslissen ??
Uiteraard zou dan de traagste moeten winnen, want een beetje petmans rijdt natuurlijk een dik bespoilerde 1.4 met 18 inches eronder, wat er tevens voor zorgt dat de sprint van 0 - 100 alleen op aanvraag en met voldoende planning voltooid kan worden..
Nog een reden voor een extra nominatiequote:Op dinsdag 22 september 2009 13:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb er nog nooit over gehoord dat het niet mag. Als het maar kleurecht is en te zien is. RDW kan je niets maken, politie ook niet want die controleert het alleen int donker en dan zie je het echt wel. Met apk moet het alleen werken. Let wel op met je knipperlichten want die gaan op tilt (snel knipperen) omdat je clingateur denkt dat er geen lampjes meer in zitten omdat ledjes bijna geen weerstand hebben. Wat je dan moet doen is een relais er tussen hangen of weerstandjes solderen
Ik heb dat niet gedaan en vervangen de knippers voor de apk gewoon weer door halogeen. Ik zal wel eens een foto maken int donker als je wil.
Dan val ik buiten de prijzen aangezien ik nooit te hard rij of wil racen. Was leuk hier! tot ziensquote:Op woensdag 23 september 2009 13:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Petjes rijden ook altijd hard ... maar anders hard dan Sjonnies.
Petjes zien in elk stoplicht een startsignaal ... als ze rustig rijden dan is dat omdat ze "geen zin hebben om te sporten" of "benzinedruk is niet goed" of "ik moet de boost afstellen" of "heeft toch geen zin tegen die auto", etc.
Neuh ... je hebt al nominaties en zoals je in m'n eerdere posts kan lezen zijn Sjonnies (val jij wel onder) een soort van Petjesquote:Op woensdag 23 september 2009 14:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dan val ik buiten de prijzen aangezien ik nooit te hard rij of wil racen. Was leuk hier! tot ziens
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Neuh ... je hebt al nominaties en zoals je in m'n eerdere posts kan lezen zijn Sjonnies (val jij wel onder) een soort van Petjes
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dan spreek je je eigen defnitie van petje tegen.
Kudt, dan ben ik ook een sjonniequote:Op woensdag 23 september 2009 13:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Neuh ... een maat van mij kwalificeer ik als een (ultiem) petje. Hij rijdt een getunede Porsche 996 Turbo.
Petjes rijden ook altijd hard ... maar anders hard dan Sjonnies.
Petjes zien in elk stoplicht een startsignaal ... als ze rustig rijden dan is dat omdat ze "geen zin hebben om te sporten" of "benzinedruk is niet goed" of "ik moet de boost afstellen" of "heeft toch geen zin tegen die auto", etc.
Sjonnies rijden per definitie te hard. Het is voor hun geen vergelijk met andere auto's want ze weten dat de auto waar ze in rijden eigenlijk een piece of crap is. Ze willen alleen wel wezen waar ze wezen moeten en regeltjes zijn er om gebroken te worden dus de vaart zit er altijd lekker in.
edit : sterker nog ... Zet een Sjonnie in een duurdere auto en hij gaat waarschijnlijk alleen maar rustiger rijden (behalve op de snelweg).
Ok, niet hetzelfde dusquote:Op woensdag 23 september 2009 13:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Petje: Opvallende auto Auto om op te vallen, vaak op tuning-shows, rijdt met één hand OP het stuur, laat het liefst z'n auto fotograferen met een grietje, zijn vaak zo eigenwijs als het maar kan op het gebied van auto's. Zeg maar de nerd die in auto's een weg uit z'n populariteits-probleem heeft gevonden.
Sjonnie : Rijdt waar 'ie in kan rijden, vaak vergezeld door pompende bass-beats en wat matties, non-stop aan de GSM, auto is wel verlaagd en heeft wel de spoilers en velgen maar is duidelijk "nog niet af" en dat excuus loop je dan ook de rest van het leven van de Sjonnie tegenaan. Een Sjonnie is nooit een nerd geweest en zal het nooit worden ook.
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Niet als je het zo samenvat:
Sjonnies zijn lager opgeleide petjes. Uitzonderingen bevestigen de regel.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
Haha wat zal mij dat allemaal aan me reet roesten. Als ik überhaupt wat zou aantrekken wat sommige lutsers hier verkondigen zag mijn auto er heel anders veel beter uit
Waarover?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik wacht eerst op jouw topic.
vbl?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:37 schreef fathank het volgende:
Ongelofelijk, ze hadden beter PTA dicht kunnen gooien dan VBL.
Je schrijft het als n00b. Net als w00tquote:Op woensdag 23 september 2009 19:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee ik bedoel nOOb. Je hebt toch geen poep in je ogen?
Ze zijn nou bij topic nummer 12 daarover in FBquote:
12 al?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Ze zijn nou bij topic nummer 12 daarover in FB
Wat is nOOb dan?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee ik bedoel nOOb. Je hebt toch geen poep in je ogen?
Tis toch algemeen bekend dat het n00b is hoor oxy.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat is nOOb dan?
Je eigen spellingsvariant op noob of n00b of?
Ik zag gister 't eerste bedanktopic voor Ray praktisch geopende worden, was ik een middagje weg was heel VBL op slotquote:Op woensdag 23 september 2009 19:32 schreef tevebe het volgende:
[..]
12 al?Gisteravond toen ik keek waren ze pas bij 4. Toch maar weer even verder lezen dan
Ja het is nog steeds hetzelfde niveau als gister, maar goed ik begrijp het van beide kanten wel. Ik zal alleen even moeten wennen om vbl nu ergens anders te volgen. Ook al was ik er geen poster, maar volgde het wel dagelijks. Het is wel vermakelijk om die FB topics te lezenquote:Op woensdag 23 september 2009 20:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zag gister 't eerste bedanktopic voor Ray praktisch geopende worden, was ik een middagje weg was heel VBL op slot.
Weinig nieuws onder de zon. Danny houdt voet bij stuk, users zijn t er niet mee eens. Alles is al 10 keer gezegd en toch blijft iedereen maar door jammeren.
Nee, wel zoekende. maar die ga ik niet verpauperen met tupperware zoals sommige hier doenquote:
BMW, Uno, Corsa en dan ook nog eens een daily?quote:Op donderdag 24 september 2009 10:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben ook zoekende, als daily er bij (wel een automaat!).. de corsa blijf ik ook houden
Die BMW was toch een aut?quote:Op donderdag 24 september 2009 10:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben ook zoekende, als daily er bij (wel een automaat!).. de corsa blijf ik ook houden
Ja, maar die is alleen voor te cruisen, det dink zuipt als een tierelier..quote:
Aha, maar staan al die dingen op je eigen naam? Behalve de bmw dan aangezien je die nog niet ingevoerd hebquote:Op donderdag 24 september 2009 15:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja, maar die is alleen voor te cruisen, det dink zuipt als een tierelier..
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:15 schreef Googolplexian het volgende:
Ja, bizar, he
D'r moet een Turks gezegde bestaan dat zoiets gaat als "Als je ooit een sloop wilt beginnen moet je eerst sloopauto's hebben".
Dat was toen pliesies altijd verbaast waren dat ik net 2 weken mijn rijbewijs had en al meteen 2 auto's.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:55 schreef kevin20vt het volgende:
@ invine: Ja, ze staan op zn eigen naam, dat heeft ie me een tijd geleden laten zien.
Geen idee meer hoe we daarbij kwamen, maar ik heb z'n papieren gezien![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:15 schreef Googolplexian het volgende:
Ja, bizar, he
D'r moet een Turks gezegde bestaan dat zoiets gaat als "Als je ooit een sloop wilt beginnen moet je eerst sloopauto's hebben".
leuk voor de heb.. maar neah, ik heb maar 1 lievelings auto en dat is een Ford Escort RS Cosworth. Die zal ik ooit hebben, nu nog ff doen met waar ik zin in heb..quote:Op donderdag 24 september 2009 19:05 schreef fathank het volgende:
wtf moet je in vredesnaam met zoveel auto's. Koop dan 1 dikke bak die in maandelijkse kosten net zoveel kost als 4 van die barrels. En dan bedoel ik een hoerensloep a la oude S-klasse of 7-serie ofzo.
ja dat ook..quote:Op vrijdag 25 september 2009 04:23 schreef Googolplexian het volgende:
Was toch een Gen 4 Honda Prelude 2.2i VTEC 4WS etc?
PS.: Die oude civic automaatjes zijn echt GENIAAL, manquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ja dat ook..![]()
en de porsche bezit ik ook een keer, als het financieel ook meevalt. Deze gaat voor de Honda, en als ik buiten de risicogroep zit v.d. verzekering komt er zekerweten ook een prelude er langs..
Zegt een Ex-LPG roestbak Galant rijder met een strijkplank achteropquote:
Ex LPGquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zegt een Ex-LPG roestbak Galant rijder met een strijkplank achterop
Nee jij wel? Of nouja iets wat er voor door kan gaan..quote:
Yep.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:01 schreef invine het volgende:
[..]
Nee jij wel? Of nouja iets wat er voor door kan gaan..
aangeboden op de sloop maar zelfs daar wilden ze em niet hebben.quote:
Misschien kan Turq er nog wat van maken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:14 schreef fathank het volgende:
[..]
aangeboden op de sloop maar zelfs daar wilden ze em niet hebben.
Ik heb me laten vertellen dat van dat soort galants prima cabrio's te maken zijn, gewoon dak eraf flexen en wat stangen inlassen en je bent klaar!quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:20 schreef tevebe het volgende:
[..]
Misschien kan Turq er nog wat van maken.
So truequote:Op zaterdag 26 september 2009 17:23 schreef fathank het volgende:
Die heeft nog nooit ergens wat van gemaakt.
N cabrio van een fiatquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:23 schreef fathank het volgende:
Die heeft nog nooit ergens wat van gemaakt.
JAA!!quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:24 schreef invine het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat van dat soort galants prima cabrio's te maken zijn, gewoon dak eraf flexen en wat stangen inlassen en je bent klaar!
Dat je een doorsnee burgerbak rijdt die vroeger op LPG heeft geredenquote:
Een Mitsubishi Galant E30 doorsnee burgerbak? Haha ja hoor en jij 'rijd' een Slopel Crossaquote:Op maandag 28 september 2009 12:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat je een doorsnee burgerbak rijdt die vroeger op LPG heeft gereden
En we leven nu nog steeds in jouw tijd? Ik meende dat het al 2009 was. Sorry my badquote:Op maandag 28 september 2009 13:02 schreef osmo het volgende:
In de tijd dat dieren nog spraken en mensen nog met een Galant rondreden herinner ik mij vooral dat daar in de meeste gevallen 60-plussers mee rondreden het verkeer op te houden ... dus burgerbak jazeker
Ik had op z'n minst een gevat antwoord verwacht ...quote:Op maandag 28 september 2009 13:05 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En we leven nu nog steeds in jouw tijd? Ik meende dat het al 2009 was. Sorry my bad
En ik een goed argument van je. Maar ja..quote:Op maandag 28 september 2009 13:14 schreef osmo het volgende:
[..]
Ik had op z'n minst een gevat antwoord verwacht ...
Jij herinnert je de tijd dat dieren nog spraken?quote:Op maandag 28 september 2009 13:02 schreef osmo het volgende:
In de tijd dat dieren nog spraken en mensen nog met een Galant rondreden herinner ik mij vooral dat daar in de meeste gevallen 60-plussers mee rondreden het verkeer op te houden ... dus burgerbak jazeker
Hij is oud en wijs.. nouja wijs.. hmquote:Op maandag 28 september 2009 14:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jij herinnert je de tijd dat dieren nog spraken?
vast nietquote:Op maandag 28 september 2009 14:57 schreef Linnie20v het volgende:
Oke, komt er nog een poll menschen....
Pshhh ... echt nietquote:Op maandag 28 september 2009 15:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vast niet
het topic loopt niet, is half verslowchat en mist een beetje zijn doel zo.
Stem ik voor jou op Oxy ... want ik wil eigenlijk Stefan stemmen.quote:Op maandag 28 september 2009 15:35 schreef invine het volgende:
gvd ik wilde op Oxy stemmen en niet op stefan.. waarom staat het bij de links het in de eene volgorde en in de poll een andere
Blinde vinkquote:Op maandag 28 september 2009 15:35 schreef invine het volgende:
gvd ik wilde op Oxy stemmen en niet op stefan.. waarom staat het bij de links het in de eene volgorde en in de poll een andere
Omdat ik mis klikquote:Op maandag 28 september 2009 15:51 schreef TCDD het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Je bent gewoon een falert
Wat is het dan? Een onwijs miskende sportauto?quote:Op maandag 28 september 2009 12:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Een Mitsubishi Galant E30 doorsnee burgerbak? Haha ja hoor en jij 'rijd' een Slopel Crossaje mag ze tellen voor een dag.. Ik hoor het wel he!
Ach joh, hij kaatst toch altijd de bal terug.quote:Op maandag 28 september 2009 19:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is het dan? Een onwijs miskende sportauto?
Het is gewoon een 4 deurs sedan met 100 pk onder de kap. Ja dat is burgerlijk.
Dan heb ik ook een miskende sportauto.quote:Op maandag 28 september 2009 19:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is het dan? Een onwijs miskende sportauto?
Het is gewoon een 4 deurs sedan met 100 pk onder de kap. Ja dat is burgerlijk.
Het is vast geen toeval dat allebei jullie nicks eindigen op 'FRL'quote:Op maandag 28 september 2009 20:30 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dan heb ik ook een miskende sportauto.
Peugeot 405 break, 1.6 bijna 90 PK onder mijn rechterpedaal.
Deze word mettertijd wit met blauwe striping als eerbetoon aan de roemruchte 405 T16's die daker begin jaren 90 domineerden.
Ik doe het alleen voor de looks, maar ook qua perferomance gaat er wat gebeuren, cold airintake in de voorbumper gaat me 15 pk opleveren en ook verwijder ik de extra strip in de voorbumper voor optimale koeling ( volgens het instructieboekje word het zelfs geadviseerd bij het trekken van caravans, dus meer power!).
Om al dat vermogen op de weg te krijgen zal ik er 17"velgen onder zetten.
Dat je cold air intake je 15 pk op gaat leveren op je 1.6je is ... erm ... bullshit.quote:Op maandag 28 september 2009 20:30 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
ook qua perferomance gaat er wat gebeuren, cold airintake in de voorbumper gaat me 15 pk opleveren
Op wie heb jij gestemd..?quote:
quote:
gezien dequote:Op maandag 28 september 2009 20:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is vast geen toeval dat allebei jullie nicks eindigen op 'FRL'
Vergeet het, je gaat nog geen enkele pk winstmaken.quote:Op maandag 28 september 2009 20:30 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dan heb ik ook een miskende sportauto.
Peugeot 405 break, 1.6 bijna 90 PK onder mijn rechterpedaal.
Deze word mettertijd wit met blauwe striping als eerbetoon aan de roemruchte 405 T16's die daker begin jaren 90 domineerden.
Ik doe het alleen voor de looks, maar ook qua perferomance gaat er wat gebeuren, cold airintake in de voorbumper gaat me 15 pk opleveren en ook verwijder ik de extra strip in de voorbumper voor optimale koeling ( volgens het instructieboekje word het zelfs geadviseerd bij het trekken van caravans, dus meer power!).
Om al dat vermogen op de weg te krijgen zal ik er 17"velgen onder zetten.
Maar je bent papa...quote:Op woensdag 30 september 2009 18:36 schreef GizartFRL het volgende:
Giz die had idd een 205 GTI met td04, toen werd ie echter papa.
Verhaaltje hier was meer een troll.
Aan de andere kant heb ik nog een motorblok ergens in een hok liggen welke 1 op 1 in de 405 past. Turbodruk omhoog en dan zit je op 200PK.
Wanneer je de 2 bovenstaande posts boven je eigen comment lees zullen de meeste snappen dat het om sarcasme gingquote:Op woensdag 30 september 2009 18:40 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Vergeet het, je gaat nog geen enkele pk winstmaken.
Fotos van die 205 turboquote:Op woensdag 30 september 2009 18:36 schreef GizartFRL het volgende:
Aan de andere kant heb ik nog een motorblok ergens in een hok liggen welke 1 op 1 in de 405 past. Turbodruk omhoog en dan zit je op 200PK.
de troll was duidelijk ;-)quote:Op woensdag 30 september 2009 18:36 schreef GizartFRL het volgende:
2300 pk is geen 2300 pkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
de troll was duidelijk ;-)
200 pk aan de kruk zeker. beetje weinig voor zo'n zware auto denk ik of niet.
slowass
lekker puhquote:
Wat begin jij je opeens in de SC te mengen, hele deel 1 van dit topique nergens gezienquote:
Zegt de eigenaar van de auto in puber-trimquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
Stel je niet aan klein kind. 90% van de pubers hier in PTA heeft niet eens een auto/rijbewijs ofzo. Ik zie bijna geen een van jullie lafbekken ooit reageren in een motortechnisch topic ontopic zien reageren
Het gaat er alleen maar om hoe stom iemand anders zijn auto is, wat een ander het beste kan doen met zijn auto en "als ik later groot ben koop ik een....want die heeft 30354835 pk!"
Wil je er een lolly bij?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zegt de eigenaar van de auto in puber-trim
Hoe stom iemand anders auto is is nog altijd iemands mening, dus je hebt gewoon een beetje problemen met kritiek verduren vanwege die auto van je. Die van jou ziet er uit alsof je een echte Evo wil kopen wanneer je later groot bent en iedereen die gewoon liefhebber is heeft wel een auto die hij graag zou willen hebben maar niet kan betalen.
Wat? Om van te genieten terwijl ik je puberale comments leesquote:
Op een dergelijk parkeerterrein zie je dus Honda CRX'jes en Golf 3'tjes. Geen Mitsubishi Galantenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een auto op die manier bouwen word toch echt als puberaal gezien. Ga maar eens naar de gemiddelde MBO school op de parkeerplaats kijken en nee, die zijn niet van de docentenJe hoeft geen autostyle bumpers te hebben om Petje te zijn
Nou nee, een standaard galant idd niet. Maar wanneer je jou "gepimpte" galant daar neer zou zetten zou ie alles behalve opvallen..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Op een dergelijk parkeerterrein zie je dus Honda CRX'jes en Golf 3'tjes. Geen Mitsubishi GalantenO ja en kleuters die geen rijbewijs/auto hebben maar er wel bij willen horen
Een verneukte Mercedes of Porsche lach ik anders net zo hard uit hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Op een dergelijk parkeerterrein zie je dus Honda CRX'jes en Golf 3'tjes. Geen Mitsubishi GalantenO ja en kleuters die geen rijbewijs/auto hebben maar er wel bij willen horen
Gaat mij ook niet om de power maar om het uiterlijk. Dat leek me al duidelijk. Ik lach mensen in heule oude Amerikanen ook uit. Ieder zijn eigen toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:09 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Een verneukte Mercedes of Porsche lach ik anders net zo hard uit hoor.
Het is leuk voor je dat je zo je creativiteit kwijtkunt, zonder gekheid, maar ga er dan niet over mieren dat andere mensen er nogal laconiek tegenaankijkt, je zegt zelf al min of meer dat het qua prestaties geen ruk toevoegt aan het voertuig.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Gaat mij ook niet om de power maar om het uiterlijk. Dat leek me al duidelijk. Ik lach mensen in heule oude Amerikanen ook uit. Ieder zijn eigen toch?
Neuh das lachen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:45 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Yup, maar oude amerikanen die gewoon fabrieksttandaard zijn uitlachen omdat ze amerikaans zijn is gewoon dom.
Ik bijt wel hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
invine jij bent zo schattig koetie koetie
Als ze oud en Amerikaans zijn valt er genoeg te lachen, hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:45 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Yup, maar oude amerikanen die gewoon fabrieksttandaard zijn uitlachen omdat ze amerikaans zijn is gewoon dom.
Ik heb binnenkort iets nieuws, op motorisch gebied dan, mag ik je uitnodigen zodat je in de toekomst je mond erover gaat houden Googol?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als ze oud en Amerikaans zijn valt er genoeg te lachen, hoor
Dat lijkt me, naast interessant, erg gezelligquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:15 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort iets nieuws, op motorisch gebied dan, mag ik je uitnodigen zodat je in de toekomst je mond erover gaat houden Googol?
Corsa nog kunnen verkopen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Ohw ja, heb nog eeen auto er bij.. een BMW e36 318i Automaat
Eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:15 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort iets nieuws, op motorisch gebied dan, mag ik je uitnodigen zodat je in de toekomst je mond erover gaat houden Googol?
jij weet hetm ik heb de prijs naar beneden gekregen tot 500quote:
Staat dan!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat lijkt me, naast interessant, erg gezellig
Weet ik toch..quote:
Nope, weggegeven aan een vriend..quote:
Mijn bak heeft me zoveel minder dan zijn bak gekosten en:quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:45 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Moet jij vooral zeggen Oxy.
Bewijs:
Aan jouw rijvaardigheid moet ook nog heel wat gebeuren kerel.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet![]()
Als je dat ding gewoon fabrieks had gelaten, LPG erin en meer niet, had je nu een degelijke bak kunnen rijden, amateur. Met je LPG tupperware tuning.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
Stel je niet aan klein kind. 90% van de pubers hier in PTA heeft niet eens een auto/rijbewijs ofzo. Ik zie bijna geen een van jullie lafbekken ooit reageren in een motortechnisch topic ontopic zien reageren
Het gaat er alleen maar om hoe stom iemand anders zijn auto is, wat een ander het beste kan doen met zijn auto en "als ik later groot ben koop ik een....want die heeft 30354835 pk!"
Oxy is op zn teentjes getraptquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:23 schreef invine het volgende:
Turq ziet er de lol van in en oxy is vrij serieus?
Ik snap de meeste kereltjes ook niet. Ze leven allemaal in hun perfecte fantasiewereldje. Maar als ze strax van hun eigen centjes wat moeten kopen wil ik wel eens zien waar ze mee aan komenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:58 schreef oshiro het volgende:
Wat Sjibble nou weer lult over dat het opvoeren van LPG onzin is snap ik nou ook niet
LPG heeft een octaan van tussen de 105 en 108, dus je kunt bij een atmosferisch blok praktisch direct een turbo+intercooler erbij plakken zonder de compressie te verlagen. En aangezien je met LPi oid sowieso al weinig power verliest, wil dat echt wel gaan hoor
Ah....... en wat zal dan jouw benchmark zijn?, het meeste plastic is de grootste baas?........quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik snap de meeste kereltjes ook niet. Ze leven allemaal in hun perfecte fantasiewereldje. Maar als ze strax van hun eigen centjes wat moeten kopen wil ik wel eens zien waar ze mee aan komen
Laten we het voorlopig op road legal houden met dat grootpraat hierquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:03 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ah....... en wat zal dan jouw benchmark zijn?, het meeste plastic is de grootste baas?........
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Laten we het voorlopig op road legal houden met dat grootpraat hier
En de jouwe is: een zo groot mogelijk blok en literinhoud met de pk's van een leasauto?
Als je het niet erg vind ga ik me niet inlezen in jouw topics. Geen interesse in je en in Amerikaanse auto's.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:13 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nee, maar wel:, wat ik heb een patent op eerlijkheid, zo goedkoop, grof en bruut vermogend mogelijk
Je zou je eens moeten inlezen waarom ik voor de oudere Amerikaanse voertuigen kies, dan snap je misschien iets van de motorkeuze erachter.
Ah..... het is desinteresse vs "styling"?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind ga ik me niet inlezen in jouw topics. Geen interesse in je en in Amerikaanse auto's.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:19 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ah..... het is desinteresse vs "styling"?
Ik heb een bak van eigen centjes.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik snap de meeste kereltjes ook niet. Ze leven allemaal in hun perfecte fantasiewereldje. Maar als ze strax van hun eigen centjes wat moeten kopen wil ik wel eens zien waar ze mee aan komen
Dat dus, zo goedkoop mogelijk met het meeste inhoud.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:13 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nee, maar wel:, wat ik heb een patent op eerlijkheid, zo goedkoop, grof en bruut vermogend mogelijk
Je zou je eens moeten inlezen waarom ik voor de oudere Amerikaanse voertuigen kies, dan snap je misschien iets van de motorkeuze erachter.
je bent een welkome uitzondering.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:06 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik heb een bak van eigen centjes.
Zien?
[..]
Nou..... dat valt nog erg mee..... zitting en beenruimte valt erg mee, het enige redelijk zware minpunt bij dit soort voertuigen is dat je je kop mmoet buigen als je te dicht voor een verkeerslicht staat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:06 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik heb een bak van eigen centjes.
Zien?
[..]
Dat dus, zo goedkoop mogelijk met het meeste inhoud.
Er is een reden dat die dingen zo goedkoop zijn.
Maar dat doe je alleen als je genoeg comfort hebt van een gevouwen matras als bank.
Nu?, tussen de 20 Euro en 150 Euroquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
EN wat betaal je aan benzine in de maand?
Blok uit een Xm 2.0 CT, turbodruk wat omhoog dan zit je zo rond de 200 PK afhankelijk van het blok.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
de troll was duidelijk ;-)
200 pk aan de kruk zeker. beetje weinig voor zo'n zware auto denk ik of niet.
slowass
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Alle benzine autos lopen op 95...Echt nieuwe auto's rijden op 98...en als je houdt van je motor gooi je er standaard 98 of 100 in.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
je bent een welkome uitzondering.
Graag!
Lees je dan eerst maar es in. Daar staan er genoeg.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:43 schreef Sjibble het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Post jij dan eens wat foto's van jouw waggie.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:43 schreef Sjibble het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Post jij dan eens wat foto's van jouw waggie.
Vuile #%@#^@quote:Op woensdag 16 september 2009 10:45 schreef fathank het volgende:
Ik nomineer trouwens ook Bietelboer, maar dat is puur omdat hij thuis zo ongeveer een heel autokerkhof heeft staan .
Bij deze sta je dan op drie want ik heb ook nog niemand genomineerdquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:11 schreef bietelboer het volgende:
Ten eerste: waarom sta ik in dit topic?
Ten tweede: WAAROM STA IK AL OP 2 STEMMEN???![]()
![]()
1. Die 1.8 GLi is mijn vorige Galant. is een hele andere auto. En daar heb ik nooit een project topic over geopend.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:55 schreef GizartFRL het volgende:
Geschiedenis Galant:
In 2005 te koop gezet: [TK] Mitsubishi Galant 1.8 GLi
Na 4 onverkoopbare jaren ( en evenzoveel projecttopics) en vele uren huisvlijt toch nog in het bezit van Oxygene
Was zo:
[ afbeelding ]
Nu zo:
[ afbeelding ]
Geschatte investeringen:
22.000 euro. ( ter vergelijking: daar had Oxy ook een http://www.extreme-machines.nl/forum/viewtopic.php?t=42909&sid=ea13ee629a5897102f9f156adeed30c4 voor kunnen kopen ).
Nominaties zijn allang af, en oxy heeft de goude pet denk ik wel gewonnen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:21 schreef bietelboer het volgende:
Hahaha Duitser!![]()
Terwijl ik in een stock civic rij
En waarom lach jij dan? Of troll je zomaar rond?quote:
Wat heeft et ding je dan in totaal wel gekost?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
1. Die 1.8 GLi is mijn vorige Galant. is een hele andere auto. En daar heb ik nooit een project topic over geopend.
2. 22000 euro???? Waar haal je dat vandaan?
3. Die Galant staat al niet meer te koop
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt. Aap.
Toen zat ik nog op school. Dus kocht deze:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:29 schreef Sjibble het volgende:
[..]
En waarom lach jij dan? Of troll je zomaar rond?
[..]
Wat heeft et ding je dan in totaal wel gekost?
En welke auto was de "goedkopere" die je na verkoop van je 1.8 ging halen?
Verf voor de bumper 30quote:zondag]http://forum.fok.nl/topic/1200474/3/25#61982568]zondag 28 september 2008 22:05[/url] schreef OxygeneFRL het volgende:[/b]
[..]
Weet je wat een evo kost? dan ben je 25000 euro verder voor een nette. Dat geld heb ik hier nog lang niet ingestoken en doe ik ook niet. Het moet wel leuk blijven. Ik heb nog een vrouw die af en toe eten en kleren moet hebben
Wie heeft om deze beeldscherm verkrachting gevraagdquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Mijn oude Corsa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier had hij nog 225/55/15 achterbandenMaar wegligging was echt super, voorkant is btw. proffesioneel álá Turkish (met een flex) verlaagd.
De vetgedrukte posten komen niet eens in de buurt qua kosten. je hebt idd tijd over. Wel lief dat je die tijd in mij en mijn auto steekt. Maar je schatting komt niet eens in de buurtquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:08 schreef GizartFRL het volgende:
Okay daar gaan we dan ( en dan gaan mijn schattingen aan de voorzichtige kant zitten):
Datum aanvang laatste tenaamstelling 11-06-2007
Aanschaf 2500
Overschrijfkosten 9 euro
Verzekering: 28 x 40
Wegenbelasting: 28 x 45
Benzinekosten: 28 x 150
17" superturismo's met banden: 300
Originele EVO 8 spoiler: 250
Spuitkosten spoiler 150
Kofferklep 50
Spuitkosten klep 100
Bi-Xenon 6000K:125
Veerpootbrug 85
Aanzuigbuis 10
Pedaalset 25
Stuurhoes 10
Pookknop 15
Grill en spiegels wit gemaakt ( spuitbusje 15eur)
Thermometer 10
Haaienvinantenne 15
Deurstijlen zwart maken ( spuitbusje 10 euro)
Sportdemper Wittehoer 99 euro
Sideskirts 125
Diamandsticker op achterruit 15
Koppakking, D-riem +spanrol, Balansasriemspanrol, multiriem, v-riem, kleppendekselpakking, olie en koelvloeistof vervangen. 250
voltmeter 20
Deurstickers L/R 25
Zonneband achter 10
Zonneband voor 15
VR-4 rally stickers 40
Verlagingsveren -35mm 150
Blinderen rondom 150
Nieuwe achterruit sticker 15 ( just 4 tuning)
Voorbumper + kosten 602 euro.
Radio 75 euro
Versterker 250
Speaker ovaal 50
Speakers rond 25
Subwoofer 100
Kabels 100
Even een gevonden quote ertussen:
zondag]http://forum.fok.nl/topic/1200474/3/25#61982568]zondag 28 september 2008 22:05[/url] schreef OxygeneFRL het volgende:[/b]
[..]
Weet je wat een evo kost? dan ben je 25000 euro verder voor een nette. Dat geld heb ik hier nog lang niet ingestoken en doe ik ook niet. Het moet wel leuk blijven. Ik heb nog een vrouw die af en toe eten en kleren moet hebben
Verf voor de bumper 30
Bitumen 15
Mistlampjes 75
Lambda 99
Tellerplaten 75
Led/Neon onder de auto: 150
Voorruitsticker 15
2 componentenverf voorbumper 30
Strobo's 25
Samco slangen 25
Zit je op 13814 euro
( en dan ben ik voorzichtig geweest in mijn schattingen + prijzen van je overgenomen uit de 4 projecttopics.
Reken ik de kosten van garagebezoek, meetingbezoek, APK en normaal onderhoud en tevens de uren die je er in hebt gestoken nog niet bij.
Dus al met al zit je een eind richting een echte EVO.
( en nee, ik had vanmiddag niets beters te doen. )
Hij starte en reed altijd, had hem voor 50 euro gekocht..quote:
Definieer beterquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hij starte en reed altijd, had hem voor 50 euro gekocht..![]()
Mijn werkpaard in princiepe![]()
Beter dan die galant
Vlotter, zuiniger, mooier en betere wegligging..quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Vlotter, zuiniger, mooier en betere wegligging..
Nog hoger?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
De vetgedrukte posten komen niet eens in de buurt qua kosten. je hebt idd tijd over. Wel lief dat je die tijd in mij en mijn auto steekt. Maar je schatting komt niet eens in de buurt![]()
Nee lager.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:33 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nog hoger?![]()
Doe dan eens de juiste bedragen posten.
De enige reden om dat niet te doen is dat je je beseft dat je voor al het geld wat je er in hebt gestopt ook een betere auto had kunnen kopen.
Dan kan ik nog beter vinden in de mentaliteit van Turquaz, die heeft gewoon schijt aan wat mensen denken en probeert shoq styling. ( dak eraf, dikke stalen velgen onder een klein opeltje.)
Been there done that.
Enige reden dat ik wat aan een van mijn auto's doe is omdat ik daar zin in heb, niet als statement of omdat het in de mode is.
En om mezelf dan ook maar even in beeld te gooien:
Mijn recent geschorste 205 omdat de APK is afgelopen:
Motorkap in zelfde kleur als velgen. Omdat het kan.![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Geen Johnny tuning zooi, maar gewoon een standaard, doch afgezeikte slopel.quote:
Hoe staat t met de 6 cilinder beemer?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:08 schreef Turquaz52 het volgende:
Foto's van me beemer komt nog, het is een schade auto..
Gelukkig alleen blikschade (spatbord/motorkap+grill)
En hoest met jouw auto?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Geen Johnny tuning zooi, maar gewoon een standaard, doch afgezeikte slopel.
[..]
Hoe staat t met de 6 cilinder beemer?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:33 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nog hoger?![]()
Doe dan eens de juiste bedragen posten.
De enige reden om dat niet te doen is dat je je beseft dat je voor al het geld wat je er in hebt gestopt ook een betere auto had kunnen kopen.
Dan kan ik nog beter vinden in de mentaliteit van Turquaz, die heeft gewoon schijt aan wat mensen denken en probeert shoq styling. ( dak eraf, dikke stalen velgen onder een klein opeltje.)
Been there done that.
Enige reden dat ik wat aan een van mijn auto's doe is omdat ik daar zin in heb, niet als statement of omdat het in de mode is.
En om mezelf dan ook maar even in beeld te gooien:
Mijn recent geschorste 205 omdat de APK is afgelopen:
Motorkap in zelfde kleur als velgen. Omdat het kan.![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vriend, dat ik geen eigen auto hebt wil niet zeggen dat ik niet weet wat ik mooi of lelijk vind. Ik geef aan dat ik je commentaar op die slopel, vanuit mijn oogpunt, ongegrond vind omdat dat ding van jou... tsjah.. je weet wat ik van die Toys R Us galant vind..quote:
Heb je geen autoquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat gaat er nog aan die GTI gebeuren?
[..]
Vriend, dat ik geen eigen auto hebt wil niet zeggen dat ik niet weet wat ik mooi of lelijk vind. Ik geef aan dat ik je commentaar op die slopel, vanuit mijn oogpunt, ongegrond vind omdat dat ding van jou... tsjah.. je weet wat ik van die Toys R Us galant vind..
*haphap*quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb je geen autoheb je wel een rijbewijs?
Wat heeft dat met smaak te maken? Tering..quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb je geen autoheb je wel een rijbewijs?
Haha ga lekker met je grasmaaier of met je skelter spelen klein kind en rot uit PTAquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
*haphap*
We hebben die onzin discussie al eens gehad, dus laat die peanut z'n werk maar eens doen in het vervolg en zul je dit soort vragen niet meer stellen.
Vriend, lees je eigen post maar eens na. Echt.. de definitie van het kleine kind in de PTA ben jij toch welquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Haha ga lekker met je grasmaaier of met je skelter spelen klein kind en rot uit PTA
En dat dusquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:52 schreef invine het volgende:
[..]
Wat heeft dat met smaak te maken? Tering..
Staat te koop, de kinderen zijn op een leeftijd dat ze wat meer ruimte nodig hebben op de achterbank.quote:
Medaille voor jou voor grootste internetheld?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:58 schreef invine het volgende:
Misschien moeten we de gouden speen ervan maken? Aangezien de winnaar ook nog een baby is
quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:58 schreef invine het volgende:
Misschien moeten we de gouden speen ervan maken? Aangezien de winnaar ook nog een baby is
Ja lijkt me leuk, wanneer is de uitreiking ?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Medaille voor jou voor grootste internetheld?
Lees mijn posts eens wat beter door. Als je al kan lezen. Die auto is niet een eerbetoon. Dat heb ik nooit gezegd. En als ik dat wel heb gedaan mag je die post opzoeken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:01 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Staat te koop, de kinderen zijn op een leeftijd dat ze wat meer ruimte nodig hebben op de achterbank.
Deze GTI gebruikte ik voor woon-werk verkeer.
Rolkooi gaat eruit en de org velgen komen er weer onder ( samen met de motorkap).
Orginele lederen interieur komt er ook weer in.
Wist je dat deze oude ( jaren 80 motor) slechts 122 PK produceert uit een 1.9 8klepper?
Prijs voor dit alles? Slechts 1/20ste van wat OxygeneFRL in zijn auto heeft gestoken.
( ofwel rond de 500 euro).
@ Oxy: Nee, je hebt geen schijt aan lui zoals mij.
4 project topics lang heb jij je in allemaal bochten gedraaid om je eigen keuzes te verantwoorden, met als resultaat dat je geen 5de project topic hebt geopend.
Je zegt nu dat je je auto aanpast omdat je het mooi vind, je hebt eerder al aangegeven dat jouw auto een ode was aan de wereldberoemde rally galant.
Dus laat mij in jouw ogen dan wat minder verstand hebben, ik vermaak me prima op deze manier.
[ afbeelding ]
kom maar met die note
Tis nu overigens wel erg duidelijk wie de winnaar is van dit topic.
En die sticker dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Lees mijn posts eens wat beter door. Als je al kan lezen. Die auto is niet een eerbetoon. Dat heb ik nooit gezegd. En als ik dat wel heb gedaan mag je die post opzoeken.
Nou ik wil eigenlijk wel Petje in gouden letters achter mijn username. Anders neem ik em niet in ontvangstquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:02 schreef invine het volgende:
[..]
Ja lijkt me leuk, waarneer is de uitreiking ?
Altijd geweldig mooie autotjes gevonden. Niet zo gek normaal op de franse auto's, maar zon 205 GTI of een Renault 5 GTT is toch we;quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:01 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Staat te koop, de kinderen zijn op een leeftijd dat ze wat meer ruimte nodig hebben op de achterbank.
Deze GTI gebruikte ik voor woon-werk verkeer.
Rolkooi gaat eruit en de org velgen komen er weer onder ( samen met de motorkap).
Orginele lederen interieur komt er ook weer in.
Wist je dat deze oude ( jaren 80 motor) slechts 122 PK produceert uit een 1.9 8klepper?
Prijs voor dit alles? Slechts 1/20ste van wat OxygeneFRL in zijn auto heeft gestoken.
( ofwel rond de 500 euro).
En dat durft mij klein kind te noemenquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Medaille voor jou voor grootste internetheld?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Lees mijn posts eens wat beter door. Als je al kan lezen. Die auto is niet een eerbetoon. Dat heb ik nooit gezegd. En als ik dat wel heb gedaan mag je die post opzoeken.
De sticker zit op jouw auto en niet in een plakboek op je kamer.quote:MIjn sticker is dus een soort eerbetoon aan die auto.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:34 schreef OxygeneFRL het volgende:n. Ik ben trots op mijn auto en als iemand een mening heeft hoor ik em graag. Misschien heeft diegene wel gelijk en verander ik het.
Hier ben jij echt koning in eh? Niets zeggende antwoorden geven die 9 v.d. 10 keer geeneens terug slaan op de vraagquote:
Jij hebt nog de intelligentie van een tuinhekje? Daarmee bedoelde ik dat invine gelijk had. Die sticker was een eerbetoon aan die overigens wel soccesvolle rallyauto en niet die hele auto zelf. Lezen is een kunst he.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hier ben jij echt koning in eh? Niets zeggende antwoorden geven die 9 v.d. 10 keer geeneens terug slaan op de vraag
Lezen is net als typen een hele kunst.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jij hebt nog de intelligentie van een tuinhekje? Daarmee bedoelde ik dat invine gelijk had. Die sticker was een eerbetoon aan die overigens wel soccesvolle rallyauto en niet die hele auto zelf. Lezen is een kunst he.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jij hebt nog de intelligentie van een tuinhekje? Daarmee bedoelde ik dat invine gelijk had. Die sticker was een eerbetoon aan die overigens wel soccesvolle rallyauto en niet die hele auto zelf. Lezen is een kunst he.
Wtf is t nu? Of is alleen die sticker op n zelfde model auto wat eruit moet zien als soort van rallywagen het eerbetoon, of is het de auto, of geen van beiden?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
http://www.mitsubishi-mot(...)e/90s/galant_vr4.htmquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:18 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Lezen is net als typen een hele kunst.
Tja wat is soccesvol tegenwoordig?
Iedereen herrinert zich een Impreza, Lancer Evo, 205 T16, Audi Quattro, Lancia Delta, Galant zal niet in de top 10 staan.
Neuh, ik ben autoliefhebber.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
http://www.mitsubishi-mot(...)e/90s/galant_vr4.htm
Succes met lezen
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:23 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Neuh, ik ben autoliefhebber.
Je vraagt een visliefhebber toch ook niet om steenkool te eten.
De sticker. Heb nooit anders beweert. Je snapt het leven niet zo he.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
[..]
Wtf is t nu? Of is alleen die sticker op n zelfde model auto wat eruit moet zien als soort van rallywagen het eerbetoon, of is het de auto, of geen van beiden?Vind je het gek dat mensen dat niet snappen wanneer je het zo verwoord
O toch wel tijd?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:30 schreef GizartFRL het volgende:
Maar om de feiten er even bij te pakken:
Seizoen 1991:
1991 Championship Points
WRC Drivers: (full points)
There are no records for this championship yet, please check back.
WRC Manufacturers: (full points)
1st Martini Racing Lancia Abarth 137
2nd TTE 128
3rd Mitsubishi Ralli Art Europe 62
4th Q8 Ford RS Rallye Sport Team 54
5th MRT Mazda Rally Team Europe 44
6th Subaru Rally Team 42
7th NME 16
8th Hartge GmbH 6
Seizoen 1992
1992 Championship Points
WRC Drivers: (full points)
There are no records for this championship yet, please check back.
WRC Manufacturers: (full points)
1st Martini Racing Lancia Abarth 140
2nd TTE 116
3rd Ford Motor Company 94
4th Subaru Rally Team 60
5th Mitsubishi Ralli Art Europe 44
6th NME 37
7th Stohl Racing 10
8th Régie Renault avec Diac 9
bron: http://www.rallye-info.com/seasoninfo.asp?series=1992
Nee, geeft me echt de groots mogelijke problemenquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
De sticker. Heb nooit anders beweert. Je snapt het leven niet zo he.
Wat is dit voor non-argument?quote:
Moest jij niet een auto ophalenquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:44 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Wat is dit voor non-argument?
Jij pocht dat de Galant Vr4 een succesvolle rallyauto is, ik post de uitslagen van de jaren 91-92 ( het bouwjaar van jouw auto) en jij zegt:
O toch wel tijd?
Ja, toch wel tijd, die 15 seconden hebben mijn leven er beter op gemaakt.
En hoe oud ben je nu?quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Toen zat ik nog op school. Dus kocht deze:
[ afbeelding ]
Echter, daarna kreeg ik een baan en kocht daarna de Galant. De Colt is nu van mijn vriendin.
Jij hebt een mooiere wagen? refresh my memoryquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:59 schreef Sjibble het volgende:
[..]
En hoe oud ben je nu?
Ik ben 18, zit nog op school, en heb nog steeds een mooiere wagen.
Dan vergelijk ik em met de galant.
Je voelt je hier enorm de koning toch?quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jij hebt een mooiere wagen? refresh my memory
bron?quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:12 schreef Sjibble het volgende:
Mocht het geen 13000 hebben gekost, dan ZEKER wel 9000.
Mijn schatting en de toekomstige berekening van OxygeneFRL die niet komt uit schaamte.quote:
Ben inmiddels terug uit Leeuwarden.quote:
Jij hebt ook tijd overquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:12 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Je voelt je hier enorm de koning toch?
Vertel dan wat ie precies heeft gekost, superheld.
Mocht het geen 13000 hebben gekost, dan ZEKER wel 9000. En hoe oud ben je nu? 25? 27?
Die van mij heeft me maar 1500 gekost. You do the math. Zoniet mooier, dan wel goedkoper.
Want als jij dat ding tussen de occasions zet voor 5000 euro, wordt je keihard uitgelachen
"Voor de een een stuk stront, voor de ander een schat" noemen we dat.
Amateur
Als je maar weet dat jouw auto, hoeveel uur je er aan besteed, en geld in steekt, het nooit uit zal zien als deze, voor hetzelfde geld (of zelfs minder)
Oh er zijn er veel meer voor dat lichte prijsje.
Ja, we hadden het er net over hoeveel jij kwijt bent, en wat je er voor had kunnen halen.
Maar ik kan het mis hebben, vertel dan wat ie precies heeft gekost + wat heeft allemaal hoeveel gekost.
Ik ben niet jaloers op je bak, maar ik ben jaloers hoeveel je vrouw van je houdt. Mijn vriendin zou me verlaten, dat hoef ik dr niet eens te vragen. Ik spaar mn centjes, geef et niet uit aan tupperware, maar aan mn spaarvarken die ik volmest. Dan rij ik later tenminste in mn eigen droomwagen (de RX-8).
En dat heeft HBO gedaan...
Wordt je zo zwaar onderbetaald? Of ben je nou echt zo dom?
Je bent gewoon een faler met teveel liefdesgeluk, hoe je het ook ziet.
ok. en nu?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:28 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ben inmiddels terug uit Leeuwarden.
Is gelukt hoor.
Geen witte galant met rotte voorschermen gezien trouwens.
Vroeg het niet aan jouquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:27 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Mijn schatting en de toekomstige berekening van OxygeneFRL die niet komt uit schaamte.
TevensSjib
Tegen de tijd dat jij beneden bent met dat looprek van je zit ik alweer lang en breed boven.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:14 schreef bietelboer het volgende:
Ah hier om dus..
[..]
Vuile #%@#^@ik duw je straks van de piste af
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vroeg het niet aan jou
Trouwens best wel apart om iemand toe te juichen die in een 323F rijdt die bij de eerste de beste kras total loss is en dat zelf een mooie auto vindt.
Nog aparter om iemand toe te juichen om z'n falen in de liefde. Als je een wijf hebt dat je verlaat om je auto dan ben je wel een petje bovenste plank hoor ... met dus een beroerde keuze vrouwen EN auto's.
Mijn antwoord is nog steeds een schatting welke door Oxygene enkel kan worden verbeterd door met de juiste cijfers te komen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vroeg het niet aan jou
Trouwens best wel apart om iemand toe te juichen die in een 323F rijdt die bij de eerste de beste kras total loss is en dat zelf een mooie auto vindt.
Nog aparter om iemand toe te juichen om z'n falen in de liefde. Als je een wijf hebt dat je verlaat om je auto dan ben je wel een petje bovenste plank hoor ... met dus een beroerde keuze vrouwen EN auto's.
Wat zal mijn dat verotten hoeveel ik aan die auto heb uitgegeven. Daar heb ik jou ook niet voor nodig. Boeit verder ook niet. Heb al eens eerder verteld dat een Evo of Impreza ook mijn droom is dus zou echt acterlijk zijn als ik er 22K zou hebben aan uitgegeven hequote:Op zondag 4 oktober 2009 20:01 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Mijn antwoord is nog steeds een schatting welke door Oxygene enkel kan worden verbeterd door met de juiste cijfers te komen.
Zeg absoluut niet dat een 323 mooier is dan een Galant, echter vind ik een standaard 323 mooier dan een versjonniede galant.
Over het stukje van falen in de liefde, tis net in welk opzicht je het wilt lezen. Jij interpreteerde het op een andere manier dan mij.
Heerlijk busjes inderdaad, tijd lang een in onderhoud gehad hier met 1.4 benzinemotor.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:21 schreef oshiro het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het allemaal even erg
Ik rij tenminste in zoiets:
[ afbeelding ]
(ja, die bullbar komt erop ja).
Zo lelijk dat het tof is!
En als ik echt een keer teveel tijd heb:
[ afbeelding ]
Dit is een Master, die is nooit uitgekomen met een 1.4. Ik heb er een met een 2.5 diesel en een met een 2.2 benzinequote:Op zondag 4 oktober 2009 20:45 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Heerlijk busjes inderdaad, tijd lang een in onderhoud gehad hier met 1.4 benzinemotor.
Uiteraard is die Dakar ontzettend cool!
Tot die tijd blijft het dus speculatie en flames gebaseerd op speculatie ... en Sjibble die de speculatie klakkeloos overneemt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:01 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Mijn antwoord is nog steeds een schatting welke door Oxygene enkel kan worden verbeterd door met de juiste cijfers te komen.
Da's smaak, persoonlijk en dus voor iedereen anders. Ik vind Oxy's Galant er helemaal niet verkeerd uit zien op de achterspoiler na ... die had wat bescheidener gemogen maar ... da's weer smaak. Ik weet wel dat de total loss waarde van de Galant waarschijnlijk een stuk hoger ligt dan de 323quote:Zeg absoluut niet dat een 323 mooier is dan een Galant, echter vind ik een standaard 323 mooier dan een versjonniede galant.
Ik interpreteer het zoals het er staat;quote:Over het stukje van falen in de liefde, tis net in welk opzicht je het wilt lezen. Jij interpreteerde het op een andere manier dan mij.
Dan wast zo'n oud type trafic met 1.4.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dit is een Master, die is nooit uitgekomen met een 1.4. Ik heb er een met een 2.5 diesel en een met een 2.2 benzineKleinste benzinemotor waarmee ze kwamen is een 2 liter.
De diesel wordt gesloopt, als je een aanloopje neemt kun je door de auto heen springen, zo krokant is ie
Ah ja dat kan inderdaadquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:57 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dan wast zo'n oud type trafic met 1.4.
Twas niet zozeer speculeren, eerder schatten en een aantal topics doorlopen ( toch nog te helft goed geschat als ik de lijst zo mag geloven.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tot die tijd blijft het dus speculatie en flames gebaseerd op speculatie ... en Sjibble die de speculatie klakkeloos overneemt.
[..]
Da's smaak, persoonlijk en dus voor iedereen anders. Ik vind Oxy's Galant er helemaal niet verkeerd uit zien op de achterspoiler na ... die had wat bescheidener gemogen maar ... da's weer smaak. Ik weet wel dat de total loss waarde van de Galant waarschijnlijk een stuk hoger ligt dan de 323
[..]
Ik interpreteer het zoals het er staat;
Sjibble jaloers op Oxy's vriendin omdat de zijne hem zou verlaten als hij z'n geld in tupperware steekt maar NIET als hij z'n spaarpot omkeert voor een RX8. Da's met precies dezelfde woorden dus een wijf vrouw (voordat dat te persoonlijk wordt opgevat. Ik ken 'r helemaal niet dus dat wijf is natuurlijk niet persoonlijk) die je zou verlaten om je auto.
Het is maar hoeveel tijd je erin wilt stekenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:09 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Twas niet zozeer speculeren, eerder schatten en een aantal topics doorlopen ( toch nog te helft goed geschat als ik de lijst zo mag geloven.
Geef ik je gelijk in. Des te triester om elkaar om de waarde van de auto af te branden.quote:Galant en 323 liggen bij schade zo rond dezelfde total loss bedragen, tzijn gewoon oude auto's ( en ik mag het zeggen met een 86-er)
Probeer eensquote:Mijn interpretatie was visueel, moeilijk uit te leggen.
Zijn we het daar over eensquote:Het is uiteraard wel zo: Als een vriendin vraagt te kiezen tussen jouw en je auto, dan is het niet een echte vriendin.
Tegen de tijd dat jij beneden bent met de banaan is de ambulance er ookquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij beneden bent met dat looprek van je zit ik alweer lang en breed boven.
Ik wacht nog effe tot ik van de pijn in de rug af ben voordat ik over de prijzen begin na te denkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:43 schreef invine het volgende:
Om maar even ontopic te gaan, wanneer word die pet uitgereikt?
Moet wat hequote:
Het verschil is dat ik dan 1500 afschrijf (omdat ik dat er toen voor heb betaald), terwijl hij veel meer kwijt kan zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vroeg het niet aan jou
quote:Da's smaak, persoonlijk en dus voor iedereen anders. Ik vind Oxy's Galant er helemaal niet verkeerd uit zien op de achterspoiler na ... die had wat bescheidener gemogen maar ... da's weer smaak. Ik weet wel dat de total loss waarde van de Galant waarschijnlijk een stuk hoger ligt dan de 323
[/quote]quote:Ik interpreteer het zoals het er staat;
Sjibble jaloers op Oxy's vriendin omdat de zijne hem zou verlaten als hij z'n geld in tupperware steekt maar NIET als hij z'n spaarpot omkeert voor een RX8. Da's met precies dezelfde woorden dus een wijf vrouw (voordat dat te persoonlijk wordt opgevat. Ik ken 'r helemaal niet dus dat wijf is natuurlijk niet persoonlijk) die je zou verlaten om je auto.
Veiliger of Onveiliger is net afhankelijk van je rijgedrag. Als er mensen met me meerijden hou ik wel rekening met ze (nou vooruit, als het kan 140 ipv 120). Maar als ik met 50 achterop een stilstaande bus knal, zit ik toch degelijk veiliger in de RX-8. Maar als ik ga scheuren als een gek dan niet nee. De RX-8 is toch wel wat krachtiger. Maar als de Galant weer net zo veel vermogen had, was ik weer veliger in de RX-8 vanwege TC, ABS, Airbags, kreukelzone, etc etc.quote:
Mag je je vriendin niet, ofzo?quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:00 schreef Sjibble het volgende:
Ik heb bewust gekozen voor een bak met airbag voor de bestuurder.
of z´n vriendin is zelf al opblaasbaarquote:Op maandag 5 oktober 2009 07:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mag je je vriendin niet, ofzo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |