Ex LPGquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zegt een Ex-LPG roestbak Galant rijder met een strijkplank achterop
Nee jij wel? Of nouja iets wat er voor door kan gaan..quote:
Yep.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:01 schreef invine het volgende:
[..]
Nee jij wel? Of nouja iets wat er voor door kan gaan..
aangeboden op de sloop maar zelfs daar wilden ze em niet hebben.quote:
Misschien kan Turq er nog wat van maken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:14 schreef fathank het volgende:
[..]
aangeboden op de sloop maar zelfs daar wilden ze em niet hebben.
Ik heb me laten vertellen dat van dat soort galants prima cabrio's te maken zijn, gewoon dak eraf flexen en wat stangen inlassen en je bent klaar!quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:20 schreef tevebe het volgende:
[..]
Misschien kan Turq er nog wat van maken.
So truequote:Op zaterdag 26 september 2009 17:23 schreef fathank het volgende:
Die heeft nog nooit ergens wat van gemaakt.
N cabrio van een fiatquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:23 schreef fathank het volgende:
Die heeft nog nooit ergens wat van gemaakt.
JAA!!quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:24 schreef invine het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat van dat soort galants prima cabrio's te maken zijn, gewoon dak eraf flexen en wat stangen inlassen en je bent klaar!
Dat je een doorsnee burgerbak rijdt die vroeger op LPG heeft geredenquote:
Een Mitsubishi Galant E30 doorsnee burgerbak? Haha ja hoor en jij 'rijd' een Slopel Crossaquote:Op maandag 28 september 2009 12:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat je een doorsnee burgerbak rijdt die vroeger op LPG heeft gereden
En we leven nu nog steeds in jouw tijd? Ik meende dat het al 2009 was. Sorry my badquote:Op maandag 28 september 2009 13:02 schreef osmo het volgende:
In de tijd dat dieren nog spraken en mensen nog met een Galant rondreden herinner ik mij vooral dat daar in de meeste gevallen 60-plussers mee rondreden het verkeer op te houden ... dus burgerbak jazeker
Ik had op z'n minst een gevat antwoord verwacht ...quote:Op maandag 28 september 2009 13:05 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En we leven nu nog steeds in jouw tijd? Ik meende dat het al 2009 was. Sorry my bad
En ik een goed argument van je. Maar ja..quote:Op maandag 28 september 2009 13:14 schreef osmo het volgende:
[..]
Ik had op z'n minst een gevat antwoord verwacht ...
Jij herinnert je de tijd dat dieren nog spraken?quote:Op maandag 28 september 2009 13:02 schreef osmo het volgende:
In de tijd dat dieren nog spraken en mensen nog met een Galant rondreden herinner ik mij vooral dat daar in de meeste gevallen 60-plussers mee rondreden het verkeer op te houden ... dus burgerbak jazeker
Hij is oud en wijs.. nouja wijs.. hmquote:Op maandag 28 september 2009 14:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jij herinnert je de tijd dat dieren nog spraken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |