hoe kan je nou zo een bumperpartij op je auto zetten?quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen id maar top 3 zal wel Oxy, StefanP en Turq zijnquote:
Ik vote nog een keer op Turkquote:Op maandag 14 september 2009 15:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kinderachtig
Vote ik maar nog n keer op Oxy's playmobil
HAHA_!quote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Sorry vriend, kwil niet lullig doen ofzo.. maareh:
http://fotoboek.fok.nl/user/248821
Dak eraf flexen is niet optisch?quote:Op zondag 20 september 2009 16:45 schreef invine het volgende:
Maar turq is niet echt een pet, hij is een turk.. hij doet geen rare bumpers en spoilers.. behalve die bmw dan maar die heeft die zo gekocht en wil dat veranderen.
Oxy daarentegen heeft wel zijn auto optisch "verfraaid" en valt meer in de categorie petje.
Jawel maar op een andere manier. Dat is, zoals al gezegd, gewoon humor!quote:Op zondag 20 september 2009 16:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dak eraf flexen is niet optisch?
De Uno, Corsa en een Passat station. op mijn naam en de beemer nog niet.quote:Op zondag 20 september 2009 10:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hoeveel auto's heb je nu (en apart vermeld ... hoeveel auto's heb je nu op jouw naam?)?
Idd we want proof!quote:Op maandag 21 september 2009 20:15 schreef Turquaz52 het volgende:
Oxy, hoe was onze eerste ontmoeting gisteren in venlo![]()
Je durfde niet eens om te kijken manmet je on afgewerkte auto
![]()
Volgensmij photoshop je voordat je hier post, want in het echt ziet het er ECHT niet uit
Foto's!!! En hij klinkt als een echte held op sokkenquote:Op maandag 21 september 2009 20:15 schreef Turquaz52 het volgende:
![]()
Volgensmij photoshop je voordat je hier post, want in het echt ziet het er ECHT niet uit
Haha was jij die kleuter in die verragte opel met 2 kampers op de achterbank? Ik had niet door dat jullie zo druk waren met mijn auto totdat ik je uit het raam zag hangen te seinen terwijl je groen hadquote:Op maandag 21 september 2009 20:15 schreef Turquaz52 het volgende:
![]()
1 halve kamper zat voorin op de bank en de andere kamper zat achterin ja, en toch hield ik je met gemak bij toen je plank gas van me af wou rijdenquote:Op dinsdag 22 september 2009 07:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Haha was jij die kleuter in die verragte opel met 2 kampers op de achterbank? Ik had niet door dat jullie zo druk waren met mijn auto totdat ik je uit het raam zag hangen te seinen terwijl je groen hadmaar lief dat je zo begaan bent met me.
Maar waarom stak je je duim dan op en gaf je een knipoog?
Jammer genoeg had ik me camera niet bij de hand..quote:
Turq in de opel met 3 man VS Oxy met 1 persoon in de Mitsubishit en nog verliezenquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
1 halve kamper zat voorin op de bank en de andere kamper zat achterin ja, en toch hield ik je met gemak bij toen je plank gas van me af wou rijdenJij was ook nog eens alleen...
![]()
En ehm dat duim en knip oog is mijn begroeting van: Handtekeningen latersz![]()
[ afbeelding ]
Whish I was therequote:Op dinsdag 22 september 2009 08:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
1 halve kamper zat voorin op de bank en de andere kamper zat achterin ja, en toch hield ik je met gemak bij toen je plank gas van me af wou rijdenJij was ook nog eens alleen...
![]()
[ afbeelding ]
Nou moet je niet liegen he? Je hield me echt niet bij hoor. Ik stond al bij het volgende stoplicht stil toen jij er nog eens aan kwam rijden met je slopelquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Waar zeg ik iedereen? Ik zeg Turk...de manier waarop hij mij zat aan te geilen voor het stoplicht...had geen teiltje bij me maar anders...quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:46 schreef fathank het volgende:
Nog steeds denken dat iedereen jaloers op je bak is en je daarom wordt afgezeken.
Racen tegen elkaar in een opel crossa en een witte tupperware bak... en dan op internet pochen wie er sneller wasquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou moet je niet liegen he? Je hield me echt niet bij hoor. Ik stond al bij het volgende stoplicht stil toen jij er nog eens aan kwam rijden met je slopel
Hou niet van leugensquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:14 schreef kevin20vt het volgende:
[..]
Racen tegen elkaar in een opel crossa en een witte tupperware bak... en dan op internet pochen wie er sneller was![]()
Het is wel duidelijk wie hier de petjes zijn
Vanwege de race tussen de slopel en de mitsubishit krijgen beide heren een extra punt toegekend.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:14 schreef kevin20vt het volgende:
[..]
Racen tegen elkaar in een opel crossa en een witte tupperware bak... en dan op internet pochen wie er sneller was![]()
Het is wel duidelijk wie hier de petjes zijn
Of een andere pettenbak voor het huis van de baas van het detacheringsbureau waar meneer voor werktquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:33 schreef fathank het volgende:
Die duikt over een half jaar wel weer een keer op als ie weer wat nieuws heeft om over te zeiken.
Vind het wel een geile bak, die witte toch?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:39 schreef invine het volgende:
Oxy denkt ook serieus dat iemand zijn auto mooi vindt
Mwoah ... geil, geil ...quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind het wel een geile bak, die witte toch?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:39 schreef invine het volgende:
Oxy denkt ook serieus dat iemand zijn auto mooi vindt
Failquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind het wel een geile bak, die witte toch?
Pardon? Ik ree hooguit 4 meter achter je, terwijl ik op lage toeren begon en nog 2 man in de auto zaten.. ik hield je wel gemakkelijk bij hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou moet je niet liegen he? Je hield me echt niet bij hoor. Ik stond al bij het volgende stoplicht stil toen jij er nog eens aan kwam rijden met je slopel
Leuke begroeting heb je dan..doe je dat bij iedereen?Je vond mijn ride gewoon helemaal de bomb en bent jaloers maar nu je weer achter je computerje zit ga je weer stoer doen
geeft niet hoor! Zo was ik vroeger ook toen ik nog klein was....Jij zal het ver schoppen in je leventje daar in dat venlo
Daar krijg je een grotere piemeltje van he Oxy..?quote:
Haha hou toch op man je stond stil voor het stoplicht (op de linkerbaan zo van: kom op raceuhh!!) en dan trek je op zonder toeren te maken? Je weet niet hoe je rijden moet dusquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Pardon? Ik ree hooguit 4 meter achter je, terwijl ik op lage toeren begon en nog 2 man in de auto zaten.. ik hield je wel gemakkelijk bij hoor![]()
En ik je auto de bomb vinden, dat ding is helemaal onafgewerkt, net als de wielkasten van mijn slOpel aka Roestbakken Corsa
Volgens mij is petjes-gedrag JUIST om in een afgetrapte Opel met twee (drie?) kampers erin andere auto's proberen bij te houden en er later op een forum over opscheppen overdrijven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Pardon? Ik ree hooguit 4 meter achter je, terwijl ik op lage toeren begon en nog 2 man in de auto zaten.. ik hield je wel gemakkelijk bij hoor![]()
En ik je auto de bomb vinden, dat ding is helemaal onafgewerkt, net als de wielkasten van mijn slOpel aka Roestbakken Corsa
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Volgens mij is petjes-gedrag JUIST om in een afgetrapte Opel met twee (drie?) kampers erin andere auto's proberen bij te houden en er later op een forum over opscheppen overdrijven.
Sorry heur maar gok tbh dat je het zelfs tegen mijn oude brommert af zou leggenquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
(peugeot fox met getunede 70 sprintcil, kortere vertanding etc etc etc was voor 800+ aan versleuteld)
Heb ik die niet dan? Ik zeg alleen, kheb daar geeneens een auto voor nodigquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Whahaha sneu ventjeik rij al helemaal niet tegen brommers en scooterstakkertjes. Haal eerst je rijbewijs maar es.
Uhuquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Heb ik die niet dan? Ik zeg alleen, kheb daar geeneens een auto voor nodigtot de 100 laat die pizzabrommer die mitsu achter zich. Zodra ik aan t einde van de vertanding zit rond 105, dan pas kom je dr langs
En what the hell is dr mis met zoiets als hobbyprojectje? Ziet dr volwassener uit dan je playmobil auto
Hahaha en die plastic bak, wat niet misstaat in achterstandswijk of bij een MBO school niet soms?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Uhu![]()
Grasmaaiers zijn voor bontkraagjes en tokkies![]()
Heb nog nooit een bontkraagje of tokkie in een getunede/gestylde auto gezien neequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hahaha en die plastic bak, wat niet misstaat in achterstandswijk of bij een MBO school niet soms?
Nee geef mn geld uit aan nuttige zaken, heb gelukkig een mercedes van nog geen jaar oud die ik wanneer nodig altijd kan gebruikenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb nog nooit een bontkraagje of tokkie in een getunede/gestylde auto gezien nee
En die bumpers van jouw auto zijn niet van plastic wil je zeggen? Heb je wel een auto?
Nou mijn bumper komt uit Japan hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee geef mn geld uit aan nuttige zaken, heb gelukkig een mercedes van nog geen jaar oud die ik wanneer nodig altijd kan gebruiken![]()
Moet ik anders binnenkort eens plaatjes gaan schieten in de lokale 7 "probleem wijken" hier? Zult versteld staan hoeveel daar rond rijd met heuts tuning bumpers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |