hoe kan je nou zo een bumperpartij op je auto zetten?quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen id maar top 3 zal wel Oxy, StefanP en Turq zijnquote:
Ik vote nog een keer op Turkquote:Op maandag 14 september 2009 15:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kinderachtig
Vote ik maar nog n keer op Oxy's playmobil
HAHA_!quote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Sorry vriend, kwil niet lullig doen ofzo.. maareh:
http://fotoboek.fok.nl/user/248821
Dak eraf flexen is niet optisch?quote:Op zondag 20 september 2009 16:45 schreef invine het volgende:
Maar turq is niet echt een pet, hij is een turk.. hij doet geen rare bumpers en spoilers.. behalve die bmw dan maar die heeft die zo gekocht en wil dat veranderen.
Oxy daarentegen heeft wel zijn auto optisch "verfraaid" en valt meer in de categorie petje.
Jawel maar op een andere manier. Dat is, zoals al gezegd, gewoon humor!quote:Op zondag 20 september 2009 16:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dak eraf flexen is niet optisch?
De Uno, Corsa en een Passat station. op mijn naam en de beemer nog niet.quote:Op zondag 20 september 2009 10:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hoeveel auto's heb je nu (en apart vermeld ... hoeveel auto's heb je nu op jouw naam?)?
Idd we want proof!quote:Op maandag 21 september 2009 20:15 schreef Turquaz52 het volgende:
Oxy, hoe was onze eerste ontmoeting gisteren in venlo![]()
Je durfde niet eens om te kijken manmet je on afgewerkte auto
![]()
Volgensmij photoshop je voordat je hier post, want in het echt ziet het er ECHT niet uit
Foto's!!! En hij klinkt als een echte held op sokkenquote:Op maandag 21 september 2009 20:15 schreef Turquaz52 het volgende:
![]()
Volgensmij photoshop je voordat je hier post, want in het echt ziet het er ECHT niet uit
Haha was jij die kleuter in die verragte opel met 2 kampers op de achterbank? Ik had niet door dat jullie zo druk waren met mijn auto totdat ik je uit het raam zag hangen te seinen terwijl je groen hadquote:Op maandag 21 september 2009 20:15 schreef Turquaz52 het volgende:
![]()
1 halve kamper zat voorin op de bank en de andere kamper zat achterin ja, en toch hield ik je met gemak bij toen je plank gas van me af wou rijdenquote:Op dinsdag 22 september 2009 07:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Haha was jij die kleuter in die verragte opel met 2 kampers op de achterbank? Ik had niet door dat jullie zo druk waren met mijn auto totdat ik je uit het raam zag hangen te seinen terwijl je groen hadmaar lief dat je zo begaan bent met me.
Maar waarom stak je je duim dan op en gaf je een knipoog?
Jammer genoeg had ik me camera niet bij de hand..quote:
Turq in de opel met 3 man VS Oxy met 1 persoon in de Mitsubishit en nog verliezenquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
1 halve kamper zat voorin op de bank en de andere kamper zat achterin ja, en toch hield ik je met gemak bij toen je plank gas van me af wou rijdenJij was ook nog eens alleen...
![]()
En ehm dat duim en knip oog is mijn begroeting van: Handtekeningen latersz![]()
[ afbeelding ]
Whish I was therequote:Op dinsdag 22 september 2009 08:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
1 halve kamper zat voorin op de bank en de andere kamper zat achterin ja, en toch hield ik je met gemak bij toen je plank gas van me af wou rijdenJij was ook nog eens alleen...
![]()
[ afbeelding ]
Nou moet je niet liegen he? Je hield me echt niet bij hoor. Ik stond al bij het volgende stoplicht stil toen jij er nog eens aan kwam rijden met je slopelquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |