okquote:Op donderdag 17 september 2009 17:58 schreef fathank het volgende:
spannendste 10 seconden van mn leven
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:58 schreef fathank het volgende:
spannendste 10 seconden van mn leven
Niemand kent jou hierquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:06 schreef Sounddragon het volgende:
Owns een ultieme petjes mobiel, zelf gebouwd in de bijna 10 jaar dat ik hem heb, en rij ook 2 Yanken... Volgens mij qualify ik prima als petje (waar ik overigens zelf een flinke collectie van heb, maar nog geen heerlijk ghey gouden FOK! exemplaar)..
Waarom heeft nog niemand mij genomineerd ??
correctie. jij kent hem niet hier op het forum.quote:
pta meet van 4 man kan je nauwelijks een meet noemenquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:51 schreef Jimmie het volgende:
Ik herinner z'n posts nog wel van z'n Slopel. Jullie zijn gewoon te newbie hier.
(ook nog iets met Opel club die een PTA meet lastig viel toch?)
De tijd dat er nog veel nieuws en foto's van evenementen werden gepost ipv welke auto moet ik leazuh!...quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
pta meet van 4 man kan je nauwelijks een meet noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat hij zegt. Hoe is de stand nu?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:40 schreef tevebe het volgende:
Ik nomineer Turquaz omdat hij het iedere keer weer voor elkaar krijgt om zich volledig belachelijk te maken met zijn projecten.
Je klinkt als een zeikende bejaarde. Hier! foto's van JAF door mij gemaakt!~quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:07 schreef Jimmie het volgende:
[..]
De tijd dat er nog veel nieuws en foto's van evenementen werden gepost ipv welke auto moet ik leazuh!...
De tijd dat StefanP nog interessante stukjes schreef en zich voorbeeldig gedroeg...
De tijd dat de verstoke SC'ers ook nog eens buiten hun kliek postten...
Ja er is een hoop veranderd hierhelaas niet al te positief
![]()
Ik ben al heel wat jaar te vinden in PTA, ook eerst onder een andere nick. Het is nou niet zo dat ik me het laatste wapenfeit van SOunddragon kan herinneren waarom ie een nominatie voor Gouden Petje verdient. Ja nu hij die foto's van die Astra gepost heeft verdient ie wel een nominatiequote:Op vrijdag 18 september 2009 10:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
correctie. jij kent hem niet hier op het forum.
Ik wel en heel wat meer regulars met mij daar ben ik zeker van.
Hey sounddragonquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:40 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo goed ???
De Astra staat hier ook al een paar keer op het forum volgens mij, maar dat is wel FF geleden![]()
Als dát geen Petjes mobiel is weet ik het niet meer
Niet lang genoeg blijkbaar...quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben al heel wat jaar te vinden in PTA, ook eerst onder een andere nick. Het is nou niet zo dat ik me het laatste wapenfeit van SOunddragon kan herinneren waarom ie een nominatie voor Gouden Petje verdient. Ja nu hij die foto's van die Astra gepost heeft verdient ie wel een nominatie.
Unemployed, dat is balen man!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:06 schreef Sounddragon het volgende:
Hej Tommy.. goed hoor![]()
Ben sinds een poosje unemployed, dus heb nu tijd om ook te posten ipv alleen lurken![]()
Ik heb de Astra nog steeds, en er ligt nog steeds een happie herrie achterin.. ben pas sinds een jaar denk ik weer eens een stukkie in wezen trappen in het ding, en lekker mijn oren mishandeld.. geweldig.. blijft leuk![]()
We rijden eigenlijk alleen nog maar in de Yanken, en hij moet eigenlijk gewoon de deur uit, maar ik heb hem zo gebouwd/mishandeld, geef het beestje een naampje, en op de één of andere manier kan er toch geen afscheid van nemen
Die PTA meet was good fun trouwens, grappig dat jullie dat nog steeds weten
heb nog mailtjes van zijn ban samen met pngquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
correctie. jij kent hem niet hier op het forum.
Ik wel en heel wat meer regulars met mij daar ben ik zeker van.
PNGquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb nog mailtjes van zijn ban samen met png![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
PNG
1 van de diehard Opel Astra gele koni lovers, leeft hij nog?
Ik heb z'n totaal onleesbare posts echt gemist in de tijd dat ik afwezig was
Nope.. '84.. vers belastingvrij dus, en eigenlijk een youngtimer, omdat er nog geen 58.000 mijl op staatquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:55 schreef Googolplexian het volgende:
Heh ... dat voorwiel van die TownCar ziet eruit alsof 'ie in volle vaart een bocht aan het nemen is ... maar hij staat gewoon stil
Is dat de 89'er ? proest
Wat staat ons nou in gods naam te wachten danquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:10 schreef Turquaz52 het volgende:
Jullie hebben mijn Corsa nooit gezien of wel..?
Ojee....quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:10 schreef Turquaz52 het volgende:
Show us!quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:10 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat een vertederende reactiequote:Op zaterdag 19 september 2009 14:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
He Rival...je bent idd petje maar die BMW is wel ùbervet!
Wat voor blok ligt er in die E30?quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
He Rival...je bent idd petje maar die BMW is wel ùbervet!
Meer dan genoeg toch, iig voor normaal rijdenquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
oh die zilvere is een 318is heeft maar een 4 cilinder 1.8 16v... (140pk)
Ik zal mijn ex-auto maar niet posten dan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:01 schreef rival het volgende:
oke dan deze heb ik nu al gewonmnen!
-knip-
niemand die mijn petlevel kan overtreffen
Alleen door die sticker/raamband zou jij al winnen..quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zal mijn ex-auto maar niet posten dan.
Het scheelt dat een petje toch mannelijk is, dus bij deze zou ik de verkiezing sowieso nooit kunnen winnen.
Anitaquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Het scheelt dat een petje toch mannelijk is, dus bij deze zou ik de verkiezing sowieso nooit kunnen winnen.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Die was juist niet van mijquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:18 schreef tevebe het volgende:
[..]
Alleen door die sticker/raamband zou jij al winnen..
Ook. Ik heb d'r uiteindelijk overgenomen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:04 schreef S2Madness het volgende:
Erm, was die niet van jouw vriend?
Nee en nee.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:15 schreef Jimmie het volgende:
En in notime kapot gereden toch? Ik zou het heel genant vinden om in zo'n CRX rond te rijden met blerpijp, jij blijkbaar niet (zeker als vrouw zijnde)?
Hoeveel auto's heb je nu (en apart vermeld ... hoeveel auto's heb je nu op jouw naam?)?quote:Op zondag 20 september 2009 10:24 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik zal ff een voorproefje posten van toen hij er uit zag toen ik hem kocht vanavond, hoe ik een maand ree met een gecrashte front en de eindresultaat met 225/45/15 bandjes op de achter as![]()
![]()
Zelfs daar win je al niet meer van mij Oxy.. Jij grote oversized bumperts en spoilerts, ik oversized banden met altijd stalen velgen
Pff.. ik rijd met 235 op stalen velgen, en dat wordt later 295, maar dat is vooruit lopenquote:Op zondag 20 september 2009 10:24 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik zal ff een voorproefje posten van toen hij er uit zag toen ik hem kocht vanavond, hoe ik een maand ree met een gecrashte front en de eindresultaat met 225/45/15 bandjes op de achter as![]()
![]()
Zelfs daar win je al niet meer van mij Oxy.. Jij grote oversized bumperts en spoilerts, ik oversized banden met altijd stalen velgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |