Nope.. '84.. vers belastingvrij dus, en eigenlijk een youngtimer, omdat er nog geen 58.000 mijl op staatquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:55 schreef Googolplexian het volgende:
Heh ... dat voorwiel van die TownCar ziet eruit alsof 'ie in volle vaart een bocht aan het nemen is ... maar hij staat gewoon stil
Is dat de 89'er ? proest
Wat staat ons nou in gods naam te wachten danquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:10 schreef Turquaz52 het volgende:
Jullie hebben mijn Corsa nooit gezien of wel..?
Ojee....quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:10 schreef Turquaz52 het volgende:
Show us!quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:10 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat een vertederende reactiequote:Op zaterdag 19 september 2009 14:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
He Rival...je bent idd petje maar die BMW is wel ùbervet!
Wat voor blok ligt er in die E30?quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
He Rival...je bent idd petje maar die BMW is wel ùbervet!
Meer dan genoeg toch, iig voor normaal rijdenquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
oh die zilvere is een 318is heeft maar een 4 cilinder 1.8 16v... (140pk)
Ik zal mijn ex-auto maar niet posten dan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:01 schreef rival het volgende:
oke dan deze heb ik nu al gewonmnen!
-knip-
niemand die mijn petlevel kan overtreffen
Alleen door die sticker/raamband zou jij al winnen..quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zal mijn ex-auto maar niet posten dan.
Het scheelt dat een petje toch mannelijk is, dus bij deze zou ik de verkiezing sowieso nooit kunnen winnen.
Anitaquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Het scheelt dat een petje toch mannelijk is, dus bij deze zou ik de verkiezing sowieso nooit kunnen winnen.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Die was juist niet van mijquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:18 schreef tevebe het volgende:
[..]
Alleen door die sticker/raamband zou jij al winnen..
Ook. Ik heb d'r uiteindelijk overgenomen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:04 schreef S2Madness het volgende:
Erm, was die niet van jouw vriend?
Nee en nee.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:15 schreef Jimmie het volgende:
En in notime kapot gereden toch? Ik zou het heel genant vinden om in zo'n CRX rond te rijden met blerpijp, jij blijkbaar niet (zeker als vrouw zijnde)?
Hoeveel auto's heb je nu (en apart vermeld ... hoeveel auto's heb je nu op jouw naam?)?quote:Op zondag 20 september 2009 10:24 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik zal ff een voorproefje posten van toen hij er uit zag toen ik hem kocht vanavond, hoe ik een maand ree met een gecrashte front en de eindresultaat met 225/45/15 bandjes op de achter as![]()
![]()
Zelfs daar win je al niet meer van mij Oxy.. Jij grote oversized bumperts en spoilerts, ik oversized banden met altijd stalen velgen
Pff.. ik rijd met 235 op stalen velgen, en dat wordt later 295, maar dat is vooruit lopenquote:Op zondag 20 september 2009 10:24 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik zal ff een voorproefje posten van toen hij er uit zag toen ik hem kocht vanavond, hoe ik een maand ree met een gecrashte front en de eindresultaat met 225/45/15 bandjes op de achter as![]()
![]()
Zelfs daar win je al niet meer van mij Oxy.. Jij grote oversized bumperts en spoilerts, ik oversized banden met altijd stalen velgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |