Moest eigenlijk de Top-Chopper zijnquote:
Dat dusquote:Op maandag 28 september 2009 22:38 schreef x3ro het volgende:
![]()
Die beschrijvingen.
Ik heb gevote voor de poll.
Een met Heutstuning velgenspray goud gespoten tjappie petje?quote:
Nou heb liever het woordje: petje achter me naam int goudquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een met Heutstuning velgenspray goud gespoten tjappie petje?
Dat kan ik helaas niet voor je regelenquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou heb liever het woordje: petje achter me naam int goud
Zo'n tent wat allemaal van die imitatie niet passende bodypanelen, spoilers, crappy velgen en uitlaat sierstukjes verkooptquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou heb liever het woordje: petje achter me naam int goud
Wtf is Heutstuning
Waarom niet? Je kan toch wel een berichtje naar Danny of een 1 of andere mod sturen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas niet voor je regelen(vind t overigens wel n leuk id
)
Overigens nog gefeliciteerd met je titel Oxy
Als jij een voorscherm voor mijn auto kan vinden die past hoor ik graag van jequote:Op maandag 5 oktober 2009 09:41 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zo'n tent wat allemaal van die imitatie niet passende bodypanelen, spoilers, crappy velgen en uitlaat sierstukjes verkooptKun je miss wel terecht voor je voorschermen
Zelf (pas) maken. Als je het doet moet je het goed doenquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als jij een voorscherm voor mijn auto kan vinden die past hoor ik graag van je
Ok laat ik het anders formuleren: als je voor mijn auto voorschermen kan vinden hoor ik het graag van je.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:54 schreef oshiro het volgende:
[..]
Zelf (pas) maken. Als je het doet moet je het goed doen
Met een beetje pas, meet en buigwerk past dat spul wel. Zo hebben ze bij MaddoxX de voorpanelen en bumper van daar gehaald voor een schade clio, passend gemaat, profi gespoten en daar is niks meer van te zien.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als jij een voorscherm voor mijn auto kan vinden die past hoor ik graag van je
Wil iemand Oxy even helpen hiermee?quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waarom niet? Je kan toch wel een berichtje naar Danny of een 1 of andere mod sturen?
Bedankt
quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
Met een beetje pas, meet en buigwerk past dat spul wel. Zo hebben ze bij MaddoxX de voorpanelen en bumper van daar gehaald voor een schade clio, passend gemaat, profi gespoten en daar is niks meer van te zien.
[..]
Wil iemand Oxy even helpen hiermee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |