En dat is nou precies waarom ik jou nomineerquote:Op zondag 13 september 2009 00:20 schreef StefanP het volgende:
Jaloezie is goed!
Oeh, dat doet pijn hoor, komend van een niemand!quote:Op zondag 13 september 2009 00:27 schreef S2Madness het volgende:
Jaloezie?Serieus, ik zou niet in jouw schoenen willen staan Stefan, je bent tot nu toe nog de grootste loser die ik ken, en ik ben er al heel wat tegengekomen in mijn leven, gefeliciteerd! Mijn stem gaat uit naar jou!
Het is alleen geen loser- maar een petjes-verkiezingquote:Op zondag 13 september 2009 00:27 schreef S2Madness het volgende:
Jaloezie?Serieus, ik zou niet in jouw schoenen willen staan Stefan, je bent tot nu toe nog de grootste loser die ik ken, en ik ben er al heel wat tegengekomen in mijn leven, gefeliciteerd! Mijn stem gaat uit naar jou!
Ik ben blij dat jij mij zo goed kent en dat jouw opmerking gebaseerd is op harde feiten!quote:Op zondag 13 september 2009 00:30 schreef StefanP het volgende:
[..]
Oeh, dat doet pijn hoor, komend van een niemand!
Ach ... het is eigenlijk een verwaarloosbaar verschilquote:Op zondag 13 september 2009 00:38 schreef S2Madness het volgende:
Sorry, inderdaad, ik zou de term Petje moeten gebruiken, ik zal dit zsm aanpassen!
Ik had bijna je pa kunnen zijn, lijkt mequote:Op zondag 13 september 2009 00:41 schreef StefanP het volgende:
De ironie dat een stel jochies met brommertjes en CRXjes een ander tot "petje" benoemen
Kerel, het is hier nog niet eens zes uur. Jij bent degene die op zaterdagavond thuis zit hoor.quote:Op zondag 13 september 2009 00:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik had bijna je pa kunnen zijn, lijkt meen jij ben degene die op een zaterdag-avond niets anders te doen heeft dan z'n -toch al niet echt fantastische- imago op een voor jou buitenlands forum te verdedigen.
Jaquote:Op zondag 13 september 2009 00:45 schreef StefanP het volgende:
[..]
Kerel, het is hier nog niet eens zes uur. Jij bent degene die op zaterdagavond thuis zit hoor.
Pwnt.
Je bent niets dan een kneus die zich verschuilt achter semantiek, want om 11 uur zat je hier ook te posten. En toen was het avond. Is dat eventjes balen. Wie zit er dus thuis op een zaterdagavond? Inderdaad. Googolplexian.quote:Op zondag 13 september 2009 00:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jarekenen is moeilijk ... Het is in de nacht hier. Lastig, he ... al die tijdzones in Nederland.
hint : zie time stamp van de posts ... misschien is dat een ezels-bruggetje
Pwnt ookge-wel-dig.
quote:Op zondag 13 september 2009 00:48 schreef S2Madness het volgende:
Want als je niet iedere Zaterdag avond op de dragstrip of in een club staat ben je maar een loser! Die opmerking getuigt maar weer van jouw tekort aan zelfvertrouwen!
quote:Op zondag 13 september 2009 00:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik had bijna je pa kunnen zijn, lijkt meen jij ben degene die op een zaterdag-avond niets anders te doen heeft dan z'n -toch al niet echt fantastische- imago op een voor jou buitenlands forum te verdedigen.
Gefeliciteerd, ik ben dronken en maak een spelfout, wat een overwinning voor jou! Dat je het daar van moet hebben man, loser dat je bent!quote:Op zondag 13 september 2009 01:04 schreef StefanP het volgende:
Ja joh, tuurlijk, lul je er maar uit. Mentale dwerg.
PS 'verdraaid' is met een 't.'
Tsja ... was rond die tijd terug uit het café ... dadelijk lekker naar bed.quote:Op zondag 13 september 2009 00:55 schreef StefanP het volgende:
[..]
Je bent niets dan een kneus die zich verschuilt achter semantiek, want om 11 uur zat je hier ook te posten. En toen was het avond. Is dat eventjes balen. Wie zit er dus thuis op een zaterdagavond? Inderdaad. Googolplexian.
De verdraaite?quote:Op zondag 13 september 2009 01:04 schreef StefanP het volgende:
Ja joh, tuurlijk, lul je er maar uit. Mentale dwerg.
PS 'verdraaid' is met een 't.'
Nogmaals ... het is geen loserverkiezing maar een petjesverkiezing =_=quote:Op zondag 13 september 2009 01:13 schreef S2Madness het volgende:
Al met al is het duidelijk wie de pet heeft gewonnen! Wie stuurt hem op naar Amerika? Ik ben zelfs nog wel bereid om bij te leggen voor de verzendkosten!
Maak aub ook een loser-verkiezing.. ik gun Stefan wel 2 prijzen die hij voor het slapen gaan nog kan bewonderen!quote:Op zondag 13 september 2009 01:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nogmaals ... het is geen loserverkiezing maar een petjesverkiezing =_=
Ik hoop dat er nog wat leuke stemmen komen met een knipoog ... wellicht hang ik er nog een prijs aan ook! (hoe dan ook een goud-gespoten petje ... maar ik bedoel iets waar je wat aan hebt)
Game On!
Stefan ... wie nomineer jij eigenlijk en waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |