abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72687924
Als een reactie op Stefan_P's topic waarin hij DS4 in principe domweg niet gelooft omdat DS4 claimt respectabele PK's te hebben post ik dit topic.

Omdat DS4 blijkbaar Porsche rijdt (en daar verder niet moeilijk over doet) en Stefan_P blijkbaar Supra en Corvette rijdt (en daar best wel moeilijk over doet) vroeg ik me af wanneer je nou eigenlijk een echt petje bent.

Stel ... je rijdt een afgetrapte Golf gti ... zo door je studie heen ... en voor je het weet heb je een opleiding afgerond. Ineens zie je de mogelijkheid om geld te stoppen in je vervoer.

Afhankelijk van wat je nu doet ben je petje aan of petje af, imo.

DUS

Wie van PTA nomineer JIJ als het ultieme petje? Dit is GEEN wedstrijd tussen DS en Stefan en Googol en 68Chev en wie dan ook ... nomineer wie JIJ wilt.

Persoonlijk denk ik dat Stefan_P heel erg in aanmerking komt voor de gouden Pet (die naam blijft erin zie TT) maar vergeet mensen als Turquaz niet ... en Bietelboer (j/k) enzo

Waarom kies ik voor Stef? Simpel ... hij claimt de middelen te hebben en gaat nog steeds voor petjes-mobielen... maar hij zal een omgekeerd evenredige mening over mij hebben en zijn stem geldt net zo hard!

Ik rijdt trouwens in een luxe vorm van CRX met 4 uitlaten ... petjes staan me niet maar ik begrijp dat mensen mij bestempelen als petje wanneer ik voorbij rijdt ^^

Verders kunnen we wellicht ingaan op wat de definitie van een petje nou eigenlijk is... is dat iemand die z'n Golf opvoert met de weinige middelen die hij/zij heeft of is dat iemand die z'n Golf opvoert met de vele middelen die hij/zij heeft (bij wijze van spreken ... Supra's en Golfjes liggen erg dicht bij elkaar voor sommigen).

NOMINEREN NU, STEMMEN LATER

IEDEREEN MET 5 (VIJF) NOMINATIES OF MEER KOMT IN DE UITEINDELIJKE POLL

GAME ON!

[ Bericht 0% gewijzigd door Googolplexian op 13-09-2009 00:07:49 ]
Calm down, please!
pi_72688551
Jaloezie is goed!

Supra #1

Supra #2

Z06

Supra #3
Coming soon!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_72688620
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:20 schreef StefanP het volgende:
Jaloezie is goed!
En dat is nou precies waarom ik jou nomineer
Calm down, please!
pi_72688703
Jaloezie? Serieus, ik zou niet in jouw schoenen willen staan Stefan, je bent tot nu toe nog het meest kansloze Petje dat ik ken, en ik ben er al heel wat tegengekomen in mijn leven, gefeliciteerd! Mijn stem gaat uit naar jou!

[ Bericht 4% gewijzigd door S2Madness op 13-09-2009 00:39:39 ]
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_72688758
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:27 schreef S2Madness het volgende:
Jaloezie? Serieus, ik zou niet in jouw schoenen willen staan Stefan, je bent tot nu toe nog de grootste loser die ik ken, en ik ben er al heel wat tegengekomen in mijn leven, gefeliciteerd! Mijn stem gaat uit naar jou!
Oeh, dat doet pijn hoor, komend van een niemand!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_72688776
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:27 schreef S2Madness het volgende:
Jaloezie? Serieus, ik zou niet in jouw schoenen willen staan Stefan, je bent tot nu toe nog de grootste loser die ik ken, en ik ben er al heel wat tegengekomen in mijn leven, gefeliciteerd! Mijn stem gaat uit naar jou!
Het is alleen geen loser- maar een petjes-verkiezing

Is Stef een petje volgens jou? Dan staat de stem maar losers komen wel een keer in een topic buiten PTA
Calm down, please!
pi_72688895
Sorry, inderdaad, ik zou de term Petje moeten gebruiken, ik zal dit zsm aanpassen!
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_72688924
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:30 schreef StefanP het volgende:

[..]

Oeh, dat doet pijn hoor, komend van een niemand!
Ik ben blij dat jij mij zo goed kent en dat jouw opmerking gebaseerd is op harde feiten!
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_72688931
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:38 schreef S2Madness het volgende:
Sorry, inderdaad, ik zou de term Petje moeten gebruiken, ik zal dit zsm aanpassen!
Ach ... het is eigenlijk een verwaarloosbaar verschil

Stem nominatie staat
Calm down, please!
pi_72688933
De ironie dat een stel jochies met brommertjes en CRXjes een ander tot "petje" benoemen
-Mark Steyn
pi_72688961
Ja, mijn S2 is maar een brommertje, die ene cylinder en 0.7l cylinder inhoud die ik tekort kom zijn toch wel heel schandalig! Hoe durf ik??!
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_72688963
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:41 schreef StefanP het volgende:
De ironie dat een stel jochies met brommertjes en CRXjes een ander tot "petje" benoemen
Ik had bijna je pa kunnen zijn, lijkt me en jij ben degene die op een zaterdag-avond niets anders te doen heeft dan z'n -toch al niet echt fantastische- imago op een voor jou buitenlands forum te verdedigen.
Calm down, please!
pi_72688997
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:43 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ik had bijna je pa kunnen zijn, lijkt me en jij ben degene die op een zaterdag-avond niets anders te doen heeft dan z'n -toch al niet echt fantastische- imago op een voor jou buitenlands forum te verdedigen.
Kerel, het is hier nog niet eens zes uur. Jij bent degene die op zaterdagavond thuis zit hoor.

Pwnt.
-Mark Steyn
pi_72689045
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:45 schreef StefanP het volgende:

[..]

Kerel, het is hier nog niet eens zes uur. Jij bent degene die op zaterdagavond thuis zit hoor.

Pwnt.
Ja rekenen is moeilijk ... Het is in de nacht hier. Lastig, he ... al die tijdzones in Nederland.
hint : zie time stamp van de posts ... misschien is dat een ezels-bruggetje

Pwnt ook ge-wel-dig.
Calm down, please!
pi_72689055
Want als je niet iedere Zaterdag avond op de dragstrip of in een club staat ben je maar een loser! Die opmerking getuigt maar weer van jouw tekort aan zelfvertrouwen!
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_72689172
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:48 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ja rekenen is moeilijk ... Het is in de nacht hier. Lastig, he ... al die tijdzones in Nederland.
hint : zie time stamp van de posts ... misschien is dat een ezels-bruggetje

Pwnt ook ge-wel-dig.
Je bent niets dan een kneus die zich verschuilt achter semantiek, want om 11 uur zat je hier ook te posten. En toen was het avond. Is dat eventjes balen. Wie zit er dus thuis op een zaterdagavond? Inderdaad. Googolplexian.
-Mark Steyn
pi_72689213
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:48 schreef S2Madness het volgende:
Want als je niet iedere Zaterdag avond op de dragstrip of in een club staat ben je maar een loser! Die opmerking getuigt maar weer van jouw tekort aan zelfvertrouwen!
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:43 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Goed gedaan hoor S2, want die opmerking kwam namelijk van Googolplexian. Hoor je dat Googol? Je hebt een tekort aan zelfvertrouwen.

I love it when morons try to debate something with me.
-Mark Steyn
pi_72689322
Nee, de insteek van Googlolplexian was anders. Jij verdraaid dit direct in jouw voordeel.

En dit is geen debat met jou, ik kan nog beter tegen een muur gaan staan debatteren dan tegen jou!
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_72689347
Ja joh, tuurlijk, lul je er maar uit. Mentale dwerg.

PS 'verdraaid' is met een 't.'
-Mark Steyn
pi_72689391
quote:
Op zondag 13 september 2009 01:04 schreef StefanP het volgende:

Gefeliciteerd, ik ben dronken en maak een spelfout, wat een overwinning voor jou! Dat je het daar van moet hebben man, loser dat je bent!
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_72689430
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:55 schreef StefanP het volgende:

[..]

Je bent niets dan een kneus die zich verschuilt achter semantiek, want om 11 uur zat je hier ook te posten. En toen was het avond. Is dat eventjes balen. Wie zit er dus thuis op een zaterdagavond? Inderdaad. Googolplexian.
Tsja ... was rond die tijd terug uit het café ... dadelijk lekker naar bed.

Ben ook niet meer zo jong als jij he ... en morgen F1 dus dat wil ik natuurlijk zien.

Maar ik denk niet dat ik als geëmigreerde Nederlander zou proberen op een zaterdag-avond (rond etenstijd dan) op een forum waar ik con-ti-nu werd afgebrand een nep-imago te verdedigen. Je zou dan bijna zeggen dat je wel wat beters te doen hebt maar ... ehm ...

Moeilijk om bij een punt te blijven en niet terug te vallen naar denigrerend je gebrek aan zelfvertrouwen spuien ... zeker als nep-Amerikaan ... maar doe toch maar je best.
Calm down, please!
pi_72689434
quote:
Op zondag 13 september 2009 01:04 schreef StefanP het volgende:

De verdraaite?

Kofschiop?

nvm ... context ... u're right.
Calm down, please!
pi_72689507
Al met al is het duidelijk wie de pet heeft gewonnen! Wie stuurt hem op naar Amerika? Ik ben zelfs nog wel bereid om bij te leggen voor de verzendkosten!
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_72689556
quote:
Op zondag 13 september 2009 01:13 schreef S2Madness het volgende:
Al met al is het duidelijk wie de pet heeft gewonnen! Wie stuurt hem op naar Amerika? Ik ben zelfs nog wel bereid om bij te leggen voor de verzendkosten!
Nogmaals ... het is geen loserverkiezing maar een petjesverkiezing =_=

Ik hoop dat er nog wat leuke stemmen komen met een knipoog ... wellicht hang ik er nog een prijs aan ook! (hoe dan ook een goud-gespoten petje ... maar ik bedoel iets waar je wat aan hebt)

Game On!

Stefan ... wie nomineer jij eigenlijk en waarom?
Calm down, please!
pi_72689615
quote:
Op zondag 13 september 2009 01:16 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Nogmaals ... het is geen loserverkiezing maar een petjesverkiezing =_=

Ik hoop dat er nog wat leuke stemmen komen met een knipoog ... wellicht hang ik er nog een prijs aan ook! (hoe dan ook een goud-gespoten petje ... maar ik bedoel iets waar je wat aan hebt)

Game On!

Stefan ... wie nomineer jij eigenlijk en waarom?
Maak aub ook een loser-verkiezing.. ik gun Stefan wel 2 prijzen die hij voor het slapen gaan nog kan bewonderen!
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')