abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 oktober 2009 @ 18:56:15 #276
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_73364546
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:14 schreef bietelboer het volgende:
Ah hier om dus..
[..]

Vuile #%@#^@ ik duw je straks van de piste af
Tegen de tijd dat jij beneden bent met dat looprek van je zit ik alweer lang en breed boven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 4 oktober 2009 @ 19:04:06 #277
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_73364747
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 18:53 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Vroeg het niet aan jou

Trouwens best wel apart om iemand toe te juichen die in een 323F rijdt die bij de eerste de beste kras total loss is en dat zelf een mooie auto vindt.

Nog aparter om iemand toe te juichen om z'n falen in de liefde. Als je een wijf hebt dat je verlaat om je auto dan ben je wel een petje bovenste plank hoor ... met dus een beroerde keuze vrouwen EN auto's.
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:01:25 #278
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_73366737
quote:

[..]

Vroeg het niet aan jou

Trouwens best wel apart om iemand toe te juichen die in een 323F rijdt die bij de eerste de beste kras total loss is en dat zelf een mooie auto vindt.

Nog aparter om iemand toe te juichen om z'n falen in de liefde. Als je een wijf hebt dat je verlaat om je auto dan ben je wel een petje bovenste plank hoor ... met dus een beroerde keuze vrouwen EN auto's.
Mijn antwoord is nog steeds een schatting welke door Oxygene enkel kan worden verbeterd door met de juiste cijfers te komen.

Zeg absoluut niet dat een 323 mooier is dan een Galant, echter vind ik een standaard 323 mooier dan een versjonniede galant.

Over het stukje van falen in de liefde, tis net in welk opzicht je het wilt lezen. Jij interpreteerde het op een andere manier dan mij.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:10:32 #279
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_73367086
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:01 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Mijn antwoord is nog steeds een schatting welke door Oxygene enkel kan worden verbeterd door met de juiste cijfers te komen.

Zeg absoluut niet dat een 323 mooier is dan een Galant, echter vind ik een standaard 323 mooier dan een versjonniede galant.

Over het stukje van falen in de liefde, tis net in welk opzicht je het wilt lezen. Jij interpreteerde het op een andere manier dan mij.

Wat zal mijn dat verotten hoeveel ik aan die auto heb uitgegeven. Daar heb ik jou ook niet voor nodig. Boeit verder ook niet. Heb al eens eerder verteld dat een Evo of Impreza ook mijn droom is dus zou echt acterlijk zijn als ik er 22K zou hebben aan uitgegeven he
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:21:08 #280
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_73367516

Ik vind het allemaal even erg

Ik rij tenminste in zoiets:

(ja, die bullbar komt erop ja).
Zo lelijk dat het tof is!

En als ik echt een keer teveel tijd heb:
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:45:25 #281
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_73368806
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:21 schreef oshiro het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het allemaal even erg

Ik rij tenminste in zoiets:
[ afbeelding ]
(ja, die bullbar komt erop ja).
Zo lelijk dat het tof is!

En als ik echt een keer teveel tijd heb:
[ afbeelding ]
Heerlijk busjes inderdaad, tijd lang een in onderhoud gehad hier met 1.4 benzinemotor.
Uiteraard is die Dakar ontzettend cool!
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:49:33 #282
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_73369080
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:45 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Heerlijk busjes inderdaad, tijd lang een in onderhoud gehad hier met 1.4 benzinemotor.
Uiteraard is die Dakar ontzettend cool!
Dit is een Master, die is nooit uitgekomen met een 1.4. Ik heb er een met een 2.5 diesel en een met een 2.2 benzine Kleinste benzinemotor waarmee ze kwamen is een 2 liter.
De diesel wordt gesloopt, als je een aanloopje neemt kun je door de auto heen springen, zo krokant is ie
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:53:47 #283
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_73369376
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:01 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Tot die tijd blijft het dus speculatie en flames gebaseerd op speculatie ... en Sjibble die de speculatie klakkeloos overneemt.
quote:
Da's smaak, persoonlijk en dus voor iedereen anders. Ik vind Oxy's Galant er helemaal niet verkeerd uit zien op de achterspoiler na ... die had wat bescheidener gemogen maar ... da's weer smaak. Ik weet wel dat de total loss waarde van de Galant waarschijnlijk een stuk hoger ligt dan de 323
quote:

Ik interpreteer het zoals het er staat;
Sjibble jaloers op Oxy's vriendin omdat de zijne hem zou verlaten als hij z'n geld in tupperware steekt maar NIET als hij z'n spaarpot omkeert voor een RX8. Da's met precies dezelfde woorden dus een wijf vrouw (voordat dat te persoonlijk wordt opgevat. Ik ken 'r helemaal niet dus dat wijf is natuurlijk niet persoonlijk) die je zou verlaten om je auto.
Calm down, please!
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:57:29 #284
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_73369671
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:49 schreef oshiro het volgende:

[..]

Dit is een Master, die is nooit uitgekomen met een 1.4. Ik heb er een met een 2.5 diesel en een met een 2.2 benzine Kleinste benzinemotor waarmee ze kwamen is een 2 liter.
De diesel wordt gesloopt, als je een aanloopje neemt kun je door de auto heen springen, zo krokant is ie
Dan wast zo'n oud type trafic met 1.4.
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:08:13 #285
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_73370440
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:57 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Dan wast zo'n oud type trafic met 1.4.
Ah ja dat kan inderdaad Da's z'n kleine broertje
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:09:40 #286
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_73370542
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:53 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Tot die tijd blijft het dus speculatie en flames gebaseerd op speculatie ... en Sjibble die de speculatie klakkeloos overneemt.
[..]

Da's smaak, persoonlijk en dus voor iedereen anders. Ik vind Oxy's Galant er helemaal niet verkeerd uit zien op de achterspoiler na ... die had wat bescheidener gemogen maar ... da's weer smaak. Ik weet wel dat de total loss waarde van de Galant waarschijnlijk een stuk hoger ligt dan de 323
[..]

Sjibble jaloers op Oxy's vriendin omdat de zijne hem zou verlaten als hij z'n geld in tupperware steekt maar NIET als hij z'n spaarpot omkeert voor een RX8. Da's met precies dezelfde woorden dus een wijf vrouw (voordat dat te persoonlijk wordt opgevat. Ik ken 'r helemaal niet dus dat wijf is natuurlijk niet persoonlijk) die je zou verlaten om je auto.
Twas niet zozeer speculeren, eerder schatten en een aantal topics doorlopen ( toch nog te helft goed geschat als ik de lijst zo mag geloven.

Galant en 323 liggen bij schade zo rond dezelfde total loss bedragen, tzijn gewoon oude auto's ( en ik mag het zeggen met een 86-er )

Mijn interpretatie was visueel, moeilijk uit te leggen.
Het is uiteraard wel zo: Als een vriendin vraagt te kiezen tussen jouw en je auto, dan is het niet een echte vriendin.
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:19:11 #287
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_73371173
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:09 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Twas niet zozeer speculeren, eerder schatten en een aantal topics doorlopen ( toch nog te helft goed geschat als ik de lijst zo mag geloven.
Het is maar hoeveel tijd je erin wilt steken Maar dan nog en zoals je zelf zegt : Tot Oxy met getallen komt blijft het schatten ... op basis van je eigen kennis van Tupperware, I might add.
quote:
Galant en 323 liggen bij schade zo rond dezelfde total loss bedragen, tzijn gewoon oude auto's ( en ik mag het zeggen met een 86-er )
Geef ik je gelijk in. Des te triester om elkaar om de waarde van de auto af te branden.
quote:
Mijn interpretatie was visueel, moeilijk uit te leggen.
Probeer eens
quote:
Het is uiteraard wel zo: Als een vriendin vraagt te kiezen tussen jouw en je auto, dan is het niet een echte vriendin.
Zijn we het daar over eens
Calm down, please!
pi_73376511
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 18:56 schreef fathank het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat jij beneden bent met dat looprek van je zit ik alweer lang en breed boven.
Tegen de tijd dat jij beneden bent met de banaan is de ambulance er ook
  zondag 4 oktober 2009 @ 22:43:15 #289
182073 invine
blablabla etc.
pi_73376888
Om maar even ontopic te gaan, wanneer word die pet uitgereikt?
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  zondag 4 oktober 2009 @ 22:51:03 #290
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_73377279
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 22:43 schreef invine het volgende:
Om maar even ontopic te gaan, wanneer word die pet uitgereikt?
Ik wacht nog effe tot ik van de pijn in de rug af ben voordat ik over de prijzen begin na te denken
Calm down, please!
pi_73377729
Kan er nog gestemd worden?
tvp
  zondag 4 oktober 2009 @ 22:59:54 #292
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_73377767
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef 16meter het volgende:
Kan er nog gestemd worden?
tvp
Gouden Pet Verkiezing - POLL

Al lijkt het overbodig
Calm down, please!
pi_73382275
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 18:36 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Jij hebt ook tijd over
Moet wat he K ga er vanuit dat je totaalbedrag belachelijk is, aangezien je het nog steeds niet wilt zeggen..
quote:

[..]

Vroeg het niet aan jou

Het verschil is dat ik dan 1500 afschrijf (omdat ik dat er toen voor heb betaald), terwijl hij veel meer kwijt kan zijn.

Verschil dat hij zich helemaal de king voelt, terwijl dat ding ook weer niet zoveel voorstelt. Mij zul je wel hier en daar horen over mn 323, maar ik ga niet zitten patsen dat et ding zoveel beter is, en anderen gaan zitten uitlachen (tenzij het echt te gek voor woorden is ofc ). Denk maar terug aan jouw discuccies met Chevy.

En dat over zijn liefdesgeluk bedoelde ik als een welgemeend compliment! Ja, serieus Ze staat volledig achter hem, na al die duizenden euro's.
quote:
quote:
[/quote]

Ik vind het prima dat hij van zn Galant een project maakt.
Maar dat hij zich de koning voelt en 18 jarige jochies wilt uitlachen is gewoon sad, en het vraagt er gewoon om. Ik heb bewust gekozen voor een bak met airbag voor de bestuurder.

Verlaten om een auto is wat overdreven, maar je kan niet ontkennen dat een RX8 onveiliger is dan een Galant bij een crash. En als ze naast me zit wil ze toch wel in een veilige wagen meerijden.

Ik ben realistisch ingesteld en hou overal rekening mee, en als ik mijn droom van het bezitten van mn droomwagen niet kan vervullen, ga ik geen andere auto's ombouwen, want 300pk is geen 300pk. En is een verbouwde 323 geen RX8.

Ja.. wtf De een kan het veel schelen, en de ander heeft er schijt aan.
"Ja nou dan" Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken of niet?

[ Bericht 9% gewijzigd door Sjibble op 05-10-2009 02:17:06 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_73382285
onveiliger moet veiliger zijn
pi_73382342
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 02:03 schreef Faxie het volgende:
onveiliger moet veiliger zijn
Veiliger of Onveiliger is net afhankelijk van je rijgedrag. Als er mensen met me meerijden hou ik wel rekening met ze (nou vooruit, als het kan 140 ipv 120). Maar als ik met 50 achterop een stilstaande bus knal, zit ik toch degelijk veiliger in de RX-8. Maar als ik ga scheuren als een gek dan niet nee. De RX-8 is toch wel wat krachtiger. Maar als de Galant weer net zo veel vermogen had, was ik weer veliger in de RX-8 vanwege TC, ABS, Airbags, kreukelzone, etc etc.

Verschillende kanten waarop je het kan bekijken

5 sterretjes

Zijn auto en mijn auto hebben allebei 3 sterren.

[ Bericht 24% gewijzigd door Sjibble op 05-10-2009 02:33:07 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_73382584
Je wilt liever met een RX8 met 50 tegen een muur knallen dan met een oude Galant.

Airbags voor de bestuurder, passagier, A stijlen, C stijlen, en zij-airbags in de stoelen.

Dus de zin moest zijn: 'maar je kan niet ontkennen dat een RX8 veiliger is dan een Galant bij een crash. '
pi_73382832
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 02:00 schreef Sjibble het volgende:

Ik heb bewust gekozen voor een bak met airbag voor de bestuurder.
Mag je je vriendin niet, ofzo?
Calm down, please!
  maandag 5 oktober 2009 @ 07:21:14 #298
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73382870
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 07:05 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Mag je je vriendin niet, ofzo?
of z´n vriendin is zelf al opblaasbaar
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_73383800
Oxy is gay, hij heeft geen vriendin
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_73383960
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 09:18 schreef Turquaz52 het volgende:
Oxy is gay, hij heeft geen vriendin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')