Tegen de tijd dat jij beneden bent met dat looprek van je zit ik alweer lang en breed boven.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:14 schreef bietelboer het volgende:
Ah hier om dus..
[..]
Vuile #%@#^@ik duw je straks van de piste af
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vroeg het niet aan jou
Trouwens best wel apart om iemand toe te juichen die in een 323F rijdt die bij de eerste de beste kras total loss is en dat zelf een mooie auto vindt.
Nog aparter om iemand toe te juichen om z'n falen in de liefde. Als je een wijf hebt dat je verlaat om je auto dan ben je wel een petje bovenste plank hoor ... met dus een beroerde keuze vrouwen EN auto's.
Mijn antwoord is nog steeds een schatting welke door Oxygene enkel kan worden verbeterd door met de juiste cijfers te komen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vroeg het niet aan jou
Trouwens best wel apart om iemand toe te juichen die in een 323F rijdt die bij de eerste de beste kras total loss is en dat zelf een mooie auto vindt.
Nog aparter om iemand toe te juichen om z'n falen in de liefde. Als je een wijf hebt dat je verlaat om je auto dan ben je wel een petje bovenste plank hoor ... met dus een beroerde keuze vrouwen EN auto's.
Wat zal mijn dat verotten hoeveel ik aan die auto heb uitgegeven. Daar heb ik jou ook niet voor nodig. Boeit verder ook niet. Heb al eens eerder verteld dat een Evo of Impreza ook mijn droom is dus zou echt acterlijk zijn als ik er 22K zou hebben aan uitgegeven hequote:Op zondag 4 oktober 2009 20:01 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Mijn antwoord is nog steeds een schatting welke door Oxygene enkel kan worden verbeterd door met de juiste cijfers te komen.
Zeg absoluut niet dat een 323 mooier is dan een Galant, echter vind ik een standaard 323 mooier dan een versjonniede galant.
Over het stukje van falen in de liefde, tis net in welk opzicht je het wilt lezen. Jij interpreteerde het op een andere manier dan mij.
Heerlijk busjes inderdaad, tijd lang een in onderhoud gehad hier met 1.4 benzinemotor.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:21 schreef oshiro het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het allemaal even erg
Ik rij tenminste in zoiets:
[ afbeelding ]
(ja, die bullbar komt erop ja).
Zo lelijk dat het tof is!
En als ik echt een keer teveel tijd heb:
[ afbeelding ]
Dit is een Master, die is nooit uitgekomen met een 1.4. Ik heb er een met een 2.5 diesel en een met een 2.2 benzinequote:Op zondag 4 oktober 2009 20:45 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Heerlijk busjes inderdaad, tijd lang een in onderhoud gehad hier met 1.4 benzinemotor.
Uiteraard is die Dakar ontzettend cool!
Tot die tijd blijft het dus speculatie en flames gebaseerd op speculatie ... en Sjibble die de speculatie klakkeloos overneemt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:01 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Mijn antwoord is nog steeds een schatting welke door Oxygene enkel kan worden verbeterd door met de juiste cijfers te komen.
Da's smaak, persoonlijk en dus voor iedereen anders. Ik vind Oxy's Galant er helemaal niet verkeerd uit zien op de achterspoiler na ... die had wat bescheidener gemogen maar ... da's weer smaak. Ik weet wel dat de total loss waarde van de Galant waarschijnlijk een stuk hoger ligt dan de 323quote:Zeg absoluut niet dat een 323 mooier is dan een Galant, echter vind ik een standaard 323 mooier dan een versjonniede galant.
Ik interpreteer het zoals het er staat;quote:Over het stukje van falen in de liefde, tis net in welk opzicht je het wilt lezen. Jij interpreteerde het op een andere manier dan mij.
Dan wast zo'n oud type trafic met 1.4.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dit is een Master, die is nooit uitgekomen met een 1.4. Ik heb er een met een 2.5 diesel en een met een 2.2 benzineKleinste benzinemotor waarmee ze kwamen is een 2 liter.
De diesel wordt gesloopt, als je een aanloopje neemt kun je door de auto heen springen, zo krokant is ie
Ah ja dat kan inderdaadquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:57 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dan wast zo'n oud type trafic met 1.4.
Twas niet zozeer speculeren, eerder schatten en een aantal topics doorlopen ( toch nog te helft goed geschat als ik de lijst zo mag geloven.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tot die tijd blijft het dus speculatie en flames gebaseerd op speculatie ... en Sjibble die de speculatie klakkeloos overneemt.
[..]
Da's smaak, persoonlijk en dus voor iedereen anders. Ik vind Oxy's Galant er helemaal niet verkeerd uit zien op de achterspoiler na ... die had wat bescheidener gemogen maar ... da's weer smaak. Ik weet wel dat de total loss waarde van de Galant waarschijnlijk een stuk hoger ligt dan de 323
[..]
Ik interpreteer het zoals het er staat;
Sjibble jaloers op Oxy's vriendin omdat de zijne hem zou verlaten als hij z'n geld in tupperware steekt maar NIET als hij z'n spaarpot omkeert voor een RX8. Da's met precies dezelfde woorden dus een wijf vrouw (voordat dat te persoonlijk wordt opgevat. Ik ken 'r helemaal niet dus dat wijf is natuurlijk niet persoonlijk) die je zou verlaten om je auto.
Het is maar hoeveel tijd je erin wilt stekenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:09 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Twas niet zozeer speculeren, eerder schatten en een aantal topics doorlopen ( toch nog te helft goed geschat als ik de lijst zo mag geloven.
Geef ik je gelijk in. Des te triester om elkaar om de waarde van de auto af te branden.quote:Galant en 323 liggen bij schade zo rond dezelfde total loss bedragen, tzijn gewoon oude auto's ( en ik mag het zeggen met een 86-er)
Probeer eensquote:Mijn interpretatie was visueel, moeilijk uit te leggen.
Zijn we het daar over eensquote:Het is uiteraard wel zo: Als een vriendin vraagt te kiezen tussen jouw en je auto, dan is het niet een echte vriendin.
Tegen de tijd dat jij beneden bent met de banaan is de ambulance er ookquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij beneden bent met dat looprek van je zit ik alweer lang en breed boven.
Ik wacht nog effe tot ik van de pijn in de rug af ben voordat ik over de prijzen begin na te denkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:43 schreef invine het volgende:
Om maar even ontopic te gaan, wanneer word die pet uitgereikt?
Moet wat hequote:
Het verschil is dat ik dan 1500 afschrijf (omdat ik dat er toen voor heb betaald), terwijl hij veel meer kwijt kan zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vroeg het niet aan jou
quote:Da's smaak, persoonlijk en dus voor iedereen anders. Ik vind Oxy's Galant er helemaal niet verkeerd uit zien op de achterspoiler na ... die had wat bescheidener gemogen maar ... da's weer smaak. Ik weet wel dat de total loss waarde van de Galant waarschijnlijk een stuk hoger ligt dan de 323
[/quote]quote:Ik interpreteer het zoals het er staat;
Sjibble jaloers op Oxy's vriendin omdat de zijne hem zou verlaten als hij z'n geld in tupperware steekt maar NIET als hij z'n spaarpot omkeert voor een RX8. Da's met precies dezelfde woorden dus een wijf vrouw (voordat dat te persoonlijk wordt opgevat. Ik ken 'r helemaal niet dus dat wijf is natuurlijk niet persoonlijk) die je zou verlaten om je auto.
Veiliger of Onveiliger is net afhankelijk van je rijgedrag. Als er mensen met me meerijden hou ik wel rekening met ze (nou vooruit, als het kan 140 ipv 120). Maar als ik met 50 achterop een stilstaande bus knal, zit ik toch degelijk veiliger in de RX-8. Maar als ik ga scheuren als een gek dan niet nee. De RX-8 is toch wel wat krachtiger. Maar als de Galant weer net zo veel vermogen had, was ik weer veliger in de RX-8 vanwege TC, ABS, Airbags, kreukelzone, etc etc.quote:
Mag je je vriendin niet, ofzo?quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:00 schreef Sjibble het volgende:
Ik heb bewust gekozen voor een bak met airbag voor de bestuurder.
of z´n vriendin is zelf al opblaasbaarquote:Op maandag 5 oktober 2009 07:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mag je je vriendin niet, ofzo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |