vast nietquote:Op maandag 28 september 2009 14:57 schreef Linnie20v het volgende:
Oke, komt er nog een poll menschen....
Pshhh ... echt nietquote:Op maandag 28 september 2009 15:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vast niet
het topic loopt niet, is half verslowchat en mist een beetje zijn doel zo.
Stem ik voor jou op Oxy ... want ik wil eigenlijk Stefan stemmen.quote:Op maandag 28 september 2009 15:35 schreef invine het volgende:
gvd ik wilde op Oxy stemmen en niet op stefan.. waarom staat het bij de links het in de eene volgorde en in de poll een andere
Blinde vinkquote:Op maandag 28 september 2009 15:35 schreef invine het volgende:
gvd ik wilde op Oxy stemmen en niet op stefan.. waarom staat het bij de links het in de eene volgorde en in de poll een andere
Omdat ik mis klikquote:Op maandag 28 september 2009 15:51 schreef TCDD het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Je bent gewoon een falert
Wat is het dan? Een onwijs miskende sportauto?quote:Op maandag 28 september 2009 12:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Een Mitsubishi Galant E30 doorsnee burgerbak? Haha ja hoor en jij 'rijd' een Slopel Crossaje mag ze tellen voor een dag.. Ik hoor het wel he!
Ach joh, hij kaatst toch altijd de bal terug.quote:Op maandag 28 september 2009 19:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is het dan? Een onwijs miskende sportauto?
Het is gewoon een 4 deurs sedan met 100 pk onder de kap. Ja dat is burgerlijk.
Dan heb ik ook een miskende sportauto.quote:Op maandag 28 september 2009 19:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is het dan? Een onwijs miskende sportauto?
Het is gewoon een 4 deurs sedan met 100 pk onder de kap. Ja dat is burgerlijk.
Het is vast geen toeval dat allebei jullie nicks eindigen op 'FRL'quote:Op maandag 28 september 2009 20:30 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dan heb ik ook een miskende sportauto.
Peugeot 405 break, 1.6 bijna 90 PK onder mijn rechterpedaal.
Deze word mettertijd wit met blauwe striping als eerbetoon aan de roemruchte 405 T16's die daker begin jaren 90 domineerden.
Ik doe het alleen voor de looks, maar ook qua perferomance gaat er wat gebeuren, cold airintake in de voorbumper gaat me 15 pk opleveren en ook verwijder ik de extra strip in de voorbumper voor optimale koeling ( volgens het instructieboekje word het zelfs geadviseerd bij het trekken van caravans, dus meer power!).
Om al dat vermogen op de weg te krijgen zal ik er 17"velgen onder zetten.
Dat je cold air intake je 15 pk op gaat leveren op je 1.6je is ... erm ... bullshit.quote:Op maandag 28 september 2009 20:30 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
ook qua perferomance gaat er wat gebeuren, cold airintake in de voorbumper gaat me 15 pk opleveren
Op wie heb jij gestemd..?quote:
quote:
gezien dequote:Op maandag 28 september 2009 20:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is vast geen toeval dat allebei jullie nicks eindigen op 'FRL'
Vergeet het, je gaat nog geen enkele pk winstmaken.quote:Op maandag 28 september 2009 20:30 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dan heb ik ook een miskende sportauto.
Peugeot 405 break, 1.6 bijna 90 PK onder mijn rechterpedaal.
Deze word mettertijd wit met blauwe striping als eerbetoon aan de roemruchte 405 T16's die daker begin jaren 90 domineerden.
Ik doe het alleen voor de looks, maar ook qua perferomance gaat er wat gebeuren, cold airintake in de voorbumper gaat me 15 pk opleveren en ook verwijder ik de extra strip in de voorbumper voor optimale koeling ( volgens het instructieboekje word het zelfs geadviseerd bij het trekken van caravans, dus meer power!).
Om al dat vermogen op de weg te krijgen zal ik er 17"velgen onder zetten.
Maar je bent papa...quote:Op woensdag 30 september 2009 18:36 schreef GizartFRL het volgende:
Giz die had idd een 205 GTI met td04, toen werd ie echter papa.
Verhaaltje hier was meer een troll.
Aan de andere kant heb ik nog een motorblok ergens in een hok liggen welke 1 op 1 in de 405 past. Turbodruk omhoog en dan zit je op 200PK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |