Wanneer je de 2 bovenstaande posts boven je eigen comment lees zullen de meeste snappen dat het om sarcasme gingquote:Op woensdag 30 september 2009 18:40 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Vergeet het, je gaat nog geen enkele pk winstmaken.
Fotos van die 205 turboquote:Op woensdag 30 september 2009 18:36 schreef GizartFRL het volgende:
Giz die had idd een 205 GTI met td04, toen werd ie echter papa.
Verhaaltje hier was meer een troll.
Aan de andere kant heb ik nog een motorblok ergens in een hok liggen welke 1 op 1 in de 405 past. Turbodruk omhoog en dan zit je op 200PK.
de troll was duidelijk ;-)quote:Op woensdag 30 september 2009 18:36 schreef GizartFRL het volgende:
Giz die had idd een 205 GTI met td04, toen werd ie echter papa.
Verhaaltje hier was meer een troll.
Aan de andere kant heb ik nog een motorblok ergens in een hok liggen welke 1 op 1 in de 405 past. Turbodruk omhoog en dan zit je op 200PK.
2300 pk is geen 2300 pkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
de troll was duidelijk ;-)
200 pk aan de kruk zeker. beetje weinig voor zo'n zware auto denk ik of niet.
slowass
lekker puhquote:
Wat begin jij je opeens in de SC te mengen, hele deel 1 van dit topique nergens gezienquote:
Zegt de eigenaar van de auto in puber-trimquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
Stel je niet aan klein kind. 90% van de pubers hier in PTA heeft niet eens een auto/rijbewijs ofzo. Ik zie bijna geen een van jullie lafbekken ooit reageren in een motortechnisch topic ontopic zien reageren
Het gaat er alleen maar om hoe stom iemand anders zijn auto is, wat een ander het beste kan doen met zijn auto en "als ik later groot ben koop ik een....want die heeft 30354835 pk!"
Wil je er een lolly bij?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zegt de eigenaar van de auto in puber-trim
Hoe stom iemand anders auto is is nog altijd iemands mening, dus je hebt gewoon een beetje problemen met kritiek verduren vanwege die auto van je. Die van jou ziet er uit alsof je een echte Evo wil kopen wanneer je later groot bent en iedereen die gewoon liefhebber is heeft wel een auto die hij graag zou willen hebben maar niet kan betalen.
Wat? Om van te genieten terwijl ik je puberale comments leesquote:
Op een dergelijk parkeerterrein zie je dus Honda CRX'jes en Golf 3'tjes. Geen Mitsubishi Galantenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een auto op die manier bouwen word toch echt als puberaal gezien. Ga maar eens naar de gemiddelde MBO school op de parkeerplaats kijken en nee, die zijn niet van de docentenJe hoeft geen autostyle bumpers te hebben om Petje te zijn
Nou nee, een standaard galant idd niet. Maar wanneer je jou "gepimpte" galant daar neer zou zetten zou ie alles behalve opvallen..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Op een dergelijk parkeerterrein zie je dus Honda CRX'jes en Golf 3'tjes. Geen Mitsubishi GalantenO ja en kleuters die geen rijbewijs/auto hebben maar er wel bij willen horen
Een verneukte Mercedes of Porsche lach ik anders net zo hard uit hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Op een dergelijk parkeerterrein zie je dus Honda CRX'jes en Golf 3'tjes. Geen Mitsubishi GalantenO ja en kleuters die geen rijbewijs/auto hebben maar er wel bij willen horen
Gaat mij ook niet om de power maar om het uiterlijk. Dat leek me al duidelijk. Ik lach mensen in heule oude Amerikanen ook uit. Ieder zijn eigen toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:09 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Een verneukte Mercedes of Porsche lach ik anders net zo hard uit hoor.
Het is leuk voor je dat je zo je creativiteit kwijtkunt, zonder gekheid, maar ga er dan niet over mieren dat andere mensen er nogal laconiek tegenaankijkt, je zegt zelf al min of meer dat het qua prestaties geen ruk toevoegt aan het voertuig.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Gaat mij ook niet om de power maar om het uiterlijk. Dat leek me al duidelijk. Ik lach mensen in heule oude Amerikanen ook uit. Ieder zijn eigen toch?
Neuh das lachen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:45 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Yup, maar oude amerikanen die gewoon fabrieksttandaard zijn uitlachen omdat ze amerikaans zijn is gewoon dom.
Ik bijt wel hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
invine jij bent zo schattig koetie koetie
Als ze oud en Amerikaans zijn valt er genoeg te lachen, hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:45 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Yup, maar oude amerikanen die gewoon fabrieksttandaard zijn uitlachen omdat ze amerikaans zijn is gewoon dom.
Ik heb binnenkort iets nieuws, op motorisch gebied dan, mag ik je uitnodigen zodat je in de toekomst je mond erover gaat houden Googol?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als ze oud en Amerikaans zijn valt er genoeg te lachen, hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |