Jazeker. ik ga achter vrij donker doen en voor heel lichtjes tinten. Bedankt voor je comment.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:19 schreef JK1982 het volgende:
Goed bezig hoor, lekker strak zo!![]()
Ga je de ramen ook nog wat donkerder laten tinten?
Plakt? Ik zit niet constant met me fikken aan het dashboard hoor. En bij mijn werk hebben ze 4 soorten cockpitspray en lemon is lekkerrrrquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:17 schreef rollator_GSI het volgende:
heb een hekel aan die glimmende dashboarden die druipen van de cockpitspray,maar als jij het mooi vind.
dat spul plakt als de ziekte en het stinkt
Komt er sportstuur op..ook goed? Standaard stuur is zo dun,quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:23 schreef Spamblik het volgende:
Ander nokkenasje en dan even laten afstellen, is het een heel andere wagen. Haal alleen ff die stuurhoes eraf..
Helaas voor jou vinden een heleboel mensen jouw smaak niet zo smaakvol, maar goed, als jij er maar gelukkig mee bentquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Check je hoofd.
Het gaat er toch niet om dat ik een perfecte replica namaak. Het moet wel een beetje mijn smaak blijven.
Hij vraagt onze mening en wij geven die, als hij daar niet tegen kan moet hij niet hier gaan posten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:28 schreef JK1982 het volgende:
Tsjongejonge, wat een gezeik hier zeg.. Laat die jongen gewoon lekker zijn ding doen, ik vind dat hij het nog heel netjes doet. (ok, zo'n sticker op het raam is wel een beetje sjonnie, maargoed..)
Dit in tegenstelling tot veel van die gasten die allerlei glimmende spulletjes uit de Autostyle catalogus halen![]()
Vind je het niet mooi, dat kan.. maar je bent niet verplicht om te reageren hoor.. Stelletje azijnzeikers..
Jouw kinderachtige reacties zijn geen kritiek maar beledigingen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:44 schreef Arclight-S het volgende:
Nogmaals als je niet tegen kritiek kan moet je vooral niet je auto hier laten zien.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
Jouw kinderachtige reacties zijn geen kritiek maar beledigingen.
Je hebt gelijk, dit is inderdaad beledigend!quote:Zag er goed uit totdat je met die sticker kwam
op een normale manier discussie voeren is ook al te moeilijk voor jequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:01 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gelijk, dit is inderdaad beledigend!
Zeker gespest in je jeugd...
Discussie? leg me eerst uit wat beledigend is?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
op een normale manier discussie voeren is ook al te moeilijk voor je
Lezen is een kunst hequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:03 schreef Jimmeh het volgende:
Eerbetoon aan een rally auto die nou niet echt veel gepresteerd heeft?
En jouw avatar klopt niet met de naam die daarboven staat...quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:57 schreef Mr.Adams het volgende:
Maar je hebt nu een sticker van een beroemde rally-auto erop zitten, rally auto's met veel ground clearance, en nu heb je de ophanging verlaagd, dus nu klopt de sticker weer niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |