Jouw kinderachtige reacties zijn geen kritiek maar beledigingen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:44 schreef Arclight-S het volgende:
Nogmaals als je niet tegen kritiek kan moet je vooral niet je auto hier laten zien.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
Jouw kinderachtige reacties zijn geen kritiek maar beledigingen.
Je hebt gelijk, dit is inderdaad beledigend!quote:Zag er goed uit totdat je met die sticker kwam
op een normale manier discussie voeren is ook al te moeilijk voor jequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:01 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gelijk, dit is inderdaad beledigend!
Zeker gespest in je jeugd...
Discussie? leg me eerst uit wat beledigend is?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
op een normale manier discussie voeren is ook al te moeilijk voor je
Lezen is een kunst hequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:03 schreef Jimmeh het volgende:
Eerbetoon aan een rally auto die nou niet echt veel gepresteerd heeft?
En jouw avatar klopt niet met de naam die daarboven staat...quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:57 schreef Mr.Adams het volgende:
Maar je hebt nu een sticker van een beroemde rally-auto erop zitten, rally auto's met veel ground clearance, en nu heb je de ophanging verlaagd, dus nu klopt de sticker weer niet...
quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En jouw avatar klopt niet met de naam die daarboven staat...
quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:32 schreef casejunkie het volgende:
Turbo intercooled op een auto plakken is niet erg Done.
4ws plakken op een niet 4 ws auto is een grote belediging voor 4ws rijders.
Echter vind ik de auto op een paar puntjes erg geslaagd!
Ik zei het juist nadat ik het gelezen had. Geen WRC titel gewonnen, alleen maar een Aziatisch kampioenschap. Dan nog een aantal losse races, stelt het eigenlijk gewoon niet veel voor.quote:
You read my mindquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:23 schreef Mikkie het volgende:
Ga je trouwens die tankklep nog bijwerken, TS? Dat gare slotje erin verkloot wel het strakke lakwerk namelijk...
Behalve het gedeelte van de spoiler en stickers dus?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
You read my mindLigt in de planning.
Ik snap dat het principe van tuning is dat je een auto bewerkt, maar ik vind met slotje veel leuker. Da's gewoon een typisch kenmerk van zo'n wagen, moet je niet verwijderen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:23 schreef Mikkie het volgende:
Persoonlijk vind ik de spoiler niet mooi, maar verder heb je er nog iets aardigs van gemaakt.
En why de stickers? Historie of niet, voor de meeste mensen geeft dat een beetje Sjonnie-gevoel. Van de andere kant: als jij er echt blij mee bent, lekker laten zitten
Ga je trouwens die tankklep nog bijwerken, TS? Dat gare slotje erin verkloot wel het strakke lakwerk namelijk...
Ik bedoelde eigenlijk 500km in 1 weekend x2.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:30 schreef 1299 het volgende:
1000km per maand doe je nog op de fiets man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |