quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En jouw avatar klopt niet met de naam die daarboven staat...
quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:32 schreef casejunkie het volgende:
Turbo intercooled op een auto plakken is niet erg Done.
4ws plakken op een niet 4 ws auto is een grote belediging voor 4ws rijders.
Echter vind ik de auto op een paar puntjes erg geslaagd!
Ik zei het juist nadat ik het gelezen had. Geen WRC titel gewonnen, alleen maar een Aziatisch kampioenschap. Dan nog een aantal losse races, stelt het eigenlijk gewoon niet veel voor.quote:
You read my mindquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:23 schreef Mikkie het volgende:
Ga je trouwens die tankklep nog bijwerken, TS? Dat gare slotje erin verkloot wel het strakke lakwerk namelijk...
Behalve het gedeelte van de spoiler en stickers dus?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
You read my mindLigt in de planning.
Ik snap dat het principe van tuning is dat je een auto bewerkt, maar ik vind met slotje veel leuker. Da's gewoon een typisch kenmerk van zo'n wagen, moet je niet verwijderen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:23 schreef Mikkie het volgende:
Persoonlijk vind ik de spoiler niet mooi, maar verder heb je er nog iets aardigs van gemaakt.
En why de stickers? Historie of niet, voor de meeste mensen geeft dat een beetje Sjonnie-gevoel. Van de andere kant: als jij er echt blij mee bent, lekker laten zitten
Ga je trouwens die tankklep nog bijwerken, TS? Dat gare slotje erin verkloot wel het strakke lakwerk namelijk...
Ik bedoelde eigenlijk 500km in 1 weekend x2.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:30 schreef 1299 het volgende:
1000km per maand doe je nog op de fiets man.
jammer dat je die camera gekocht hebt.. is het net niet. maar net zoals hierboven gezegd word, staat die achter niet lager dan voor?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb vandaag een nieuw speeltje gekocht:
[ afbeelding ]
Dus dacht maak meteen effe wat foto's van hoe kan het ook anders: de auto
[ afbeelding ]
verlaag de voorkant dan meer zodat het minder opvalt..?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dat lijkt zo omdat de wielkast achter wat lager zit dan de wielkast voor. Kijk maar naar de stootrand die om de auto heen loopt.
Vanmiddag behoorlijk hard weg zien trekken over de a4, ook in het rood, mooie bakquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:19 schreef El_Liberaliste het volgende:
kijk maar eens naar de Lancer Evo:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel mooi juist.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
verlaag de voorkant dan meer zodat het minder opvalt..?
Die del sol zal een16 klepper zijn en zal meer bedoeld zijn voor hoge toeren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk 500km in 1 weekend x2.
Ik heb eens bij een maat van me meegereden in een Del Sol. Op de snelweg maakt hij 4500 toeren. Ik maak 2800 toeren.
Nee.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
verlaag de voorkant dan meer zodat het minder opvalt..?
Ik ken het probleem. Ik heb nu wel een Check Engine lampje maar die brand al sinds februari. Voor de rest nog geen problemen gehad.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:14 schreef ChrisHiss het volgende:
[..]
Die del sol zal een16 klepper zijn en zal meer bedoeld zijn voor hoge toeren.
De 2 liter uit jouw Galant (en dus ook uit de Galant die ik had) is een 8 klepper. Die zijn vaak op lage toeren wat sterker, daarom zal de versnellingsbak daarop afgesteld zijn.
Geweldige motor, niet super snel en misschien ietwat een zuiplap maar wel heerlijk soepel.
Heb je al een keer problemen gehad met je ECU? (bekend probleem met dit model Galant, kan heel veel geld kosten aangezien de meeste garages niet gelijk weten wat het is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |