abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60930880
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:10 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

En jouw avatar klopt niet met de naam die daarboven staat...
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
pi_60933873
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:32 schreef casejunkie het volgende:
Turbo intercooled op een auto plakken is niet erg Done.
4ws plakken op een niet 4 ws auto is een grote belediging voor 4ws rijders.

Echter vind ik de auto op een paar puntjes erg geslaagd!
Eensch!!
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_60940566
mja snap de gedachte wel een beetje, ultieme versie van het model etc. maar waar houd het op dan.. mag iedereen dan ook M3 achter op zn bmw gaan plakken als eerbetoon?

Verder vind ik het wel een gave auto, leuk dat zo'n oude mitsu blijft rondrijden.

Zelf rijd ik nu nog zo'n model colt als je vriendin had/heeft fijn autoje
pi_60949158
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:35 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Lezen is een kunst he
Ik zei het juist nadat ik het gelezen had. Geen WRC titel gewonnen, alleen maar een Aziatisch kampioenschap. Dan nog een aantal losse races, stelt het eigenlijk gewoon niet veel voor.

Bij een eerbetoon denk je toch meer aan een auto die het kampioenschap en de concurrentie verpletterde en meerdere WRC titels gehaald heeft (rijders + fabrikant).
pi_60950663
Persoonlijk vind ik de spoiler niet mooi, maar verder heb je er nog iets aardigs van gemaakt.
En why de stickers? Historie of niet, voor de meeste mensen geeft dat een beetje Sjonnie-gevoel. Van de andere kant: als jij er echt blij mee bent, lekker laten zitten

Ga je trouwens die tankklep nog bijwerken, TS? Dat gare slotje erin verkloot wel het strakke lakwerk namelijk...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_60952409
Normaal gesproken ben ik niet zo van de Sjonnie-activiteiten maar deze is toch wel erg strak hoor. Galant is sowieso een mooi model. En die spoiler kan hij wel hebben, kijk maar eens naar de Lancer Evo:
pi_60952847
Jammer van al dat gezeik hier.
Gelukkig heeft de helft die reageerd zijn rijbewijs nog niet eens.

Vind het persoonlijk een mooie bak! Succes ermee.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:34:22 #83
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_60952877
Heb zelf ooit zo'n 5 deurs gehad, en altijd tevreden van geweest.
voor de rest weet ik helemaal niets van tuning, maar kan wel zeggen dat die spoiler er totaal niet uitziet. Jammer van je mooie wagen imo
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_60955372
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 13:23 schreef Mikkie het volgende:

Ga je trouwens die tankklep nog bijwerken, TS? Dat gare slotje erin verkloot wel het strakke lakwerk namelijk...
You read my mind Ligt in de planning.

[ Bericht 26% gewijzigd door OxygeneFRL op 19-08-2008 19:21:48 ]
pi_60957000
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
You read my mind Ligt in de planning.
Behalve het gedeelte van de spoiler en stickers dus?
pi_60959393
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 13:23 schreef Mikkie het volgende:
Persoonlijk vind ik de spoiler niet mooi, maar verder heb je er nog iets aardigs van gemaakt.
En why de stickers? Historie of niet, voor de meeste mensen geeft dat een beetje Sjonnie-gevoel. Van de andere kant: als jij er echt blij mee bent, lekker laten zitten

Ik snap dat het principe van tuning is dat je een auto bewerkt, maar ik vind met slotje veel leuker. Da's gewoon een typisch kenmerk van zo'n wagen, moet je niet verwijderen.
pi_60972772
Galant
Zelf ook zo eentje gehad maar dan de hatchback.

Geweldige auto, jammer dat ik hem weg moest doen.
pi_60974123
Ik ben zelf niet zo weg van de hatchback versie maar het zijn lekkere auto's ja Het is toch een sportieve auto geworden met alle comfort nog steeds. Moet er ook niet aan denken om in een kart als een Honda CRX te zitten. Dat hou je echt niet vol maandelijks 1000km.
pi_60975073
1000km per maand doe je nog op de fiets man.
pi_60982362
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:30 schreef 1299 het volgende:
1000km per maand doe je nog op de fiets man.
Ik bedoelde eigenlijk 500km in 1 weekend x2.

Ik heb eens bij een maat van me meegereden in een Del Sol. Op de snelweg maakt hij 4500 toeren. Ik maak 2800 toeren.
pi_60982374
Heb vandaag een nieuw speeltje gekocht:

Dus dacht maak meteen effe wat foto's van hoe kan het ook anders: de auto

pi_60982426
Staat ie achter echt niet lagen dan voor?
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:19:16 #93
182073 invine
blablabla etc.
pi_60982601
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb vandaag een nieuw speeltje gekocht:
[ afbeelding ]

Dus dacht maak meteen effe wat foto's van hoe kan het ook anders: de auto

[ afbeelding ]
jammer dat je die camera gekocht hebt.. is het net niet. maar net zoals hierboven gezegd word, staat die achter niet lager dan voor?
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_60983141
Dat lijkt zo omdat de wielkast achter wat lager zit dan de wielkast voor. Kijk maar naar de stootrand die om de auto heen loopt.
pi_60993434
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dat lijkt zo omdat de wielkast achter wat lager zit dan de wielkast voor. Kijk maar naar de stootrand die om de auto heen loopt.
verlaag de voorkant dan meer zodat het minder opvalt..?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_60997806
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:19 schreef El_Liberaliste het volgende:
kijk maar eens naar de Lancer Evo:
[ afbeelding ]
Vanmiddag behoorlijk hard weg zien trekken over de a4, ook in het rood, mooie bak
  donderdag 21 augustus 2008 @ 01:47:09 #97
159709 Spamblik
Eet smakelijk...
pi_60998861
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:50 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik vind het wel mooi juist.

Ik vind dat gezeur om stickers ook maar raar. Ik heb op m'n netjes gestylde 1.4 ook gewoon een GTI sticker geplakt.
De inhoud van mijn blik is meer dan de motor van jouw auto!
pi_61001457
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:09 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk 500km in 1 weekend x2.

Ik heb eens bij een maat van me meegereden in een Del Sol. Op de snelweg maakt hij 4500 toeren. Ik maak 2800 toeren.
Die del sol zal een16 klepper zijn en zal meer bedoeld zijn voor hoge toeren.
De 2 liter uit jouw Galant (en dus ook uit de Galant die ik had) is een 8 klepper. Die zijn vaak op lage toeren wat sterker, daarom zal de versnellingsbak daarop afgesteld zijn.
Geweldige motor, niet super snel en misschien ietwat een zuiplap maar wel heerlijk soepel.

Heb je al een keer problemen gehad met je ECU? (bekend probleem met dit model Galant, kan heel veel geld kosten aangezien de meeste garages niet gelijk weten wat het is)
pi_61001459
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:50 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Nee.

Er komen ook nog andere bumpers op en over een tijdje doe ik er iets dikkere banden op. Heb nu 205/40/17 en wil meer richting 215/45/17. Dan is het ook gevulder.
pi_61001472
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 09:14 schreef ChrisHiss het volgende:

[..]

Die del sol zal een16 klepper zijn en zal meer bedoeld zijn voor hoge toeren.
De 2 liter uit jouw Galant (en dus ook uit de Galant die ik had) is een 8 klepper. Die zijn vaak op lage toeren wat sterker, daarom zal de versnellingsbak daarop afgesteld zijn.
Geweldige motor, niet super snel en misschien ietwat een zuiplap maar wel heerlijk soepel.

Heb je al een keer problemen gehad met je ECU? (bekend probleem met dit model Galant, kan heel veel geld kosten aangezien de meeste garages niet gelijk weten wat het is)
Ik ken het probleem. Ik heb nu wel een Check Engine lampje maar die brand al sinds februari. Voor de rest nog geen problemen gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')