Neuh ... je hebt al nominaties en zoals je in m'n eerdere posts kan lezen zijn Sjonnies (val jij wel onder) een soort van Petjesquote:Op woensdag 23 september 2009 14:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dan val ik buiten de prijzen aangezien ik nooit te hard rij of wil racen. Was leuk hier! tot ziens
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Neuh ... je hebt al nominaties en zoals je in m'n eerdere posts kan lezen zijn Sjonnies (val jij wel onder) een soort van Petjes
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dan spreek je je eigen defnitie van petje tegen.
Kudt, dan ben ik ook een sjonniequote:Op woensdag 23 september 2009 13:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Neuh ... een maat van mij kwalificeer ik als een (ultiem) petje. Hij rijdt een getunede Porsche 996 Turbo.
Petjes rijden ook altijd hard ... maar anders hard dan Sjonnies.
Petjes zien in elk stoplicht een startsignaal ... als ze rustig rijden dan is dat omdat ze "geen zin hebben om te sporten" of "benzinedruk is niet goed" of "ik moet de boost afstellen" of "heeft toch geen zin tegen die auto", etc.
Sjonnies rijden per definitie te hard. Het is voor hun geen vergelijk met andere auto's want ze weten dat de auto waar ze in rijden eigenlijk een piece of crap is. Ze willen alleen wel wezen waar ze wezen moeten en regeltjes zijn er om gebroken te worden dus de vaart zit er altijd lekker in.
edit : sterker nog ... Zet een Sjonnie in een duurdere auto en hij gaat waarschijnlijk alleen maar rustiger rijden (behalve op de snelweg).
Ok, niet hetzelfde dusquote:Op woensdag 23 september 2009 13:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Petje: Opvallende auto Auto om op te vallen, vaak op tuning-shows, rijdt met één hand OP het stuur, laat het liefst z'n auto fotograferen met een grietje, zijn vaak zo eigenwijs als het maar kan op het gebied van auto's. Zeg maar de nerd die in auto's een weg uit z'n populariteits-probleem heeft gevonden.
Sjonnie : Rijdt waar 'ie in kan rijden, vaak vergezeld door pompende bass-beats en wat matties, non-stop aan de GSM, auto is wel verlaagd en heeft wel de spoilers en velgen maar is duidelijk "nog niet af" en dat excuus loop je dan ook de rest van het leven van de Sjonnie tegenaan. Een Sjonnie is nooit een nerd geweest en zal het nooit worden ook.
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Niet als je het zo samenvat:
Sjonnies zijn lager opgeleide petjes. Uitzonderingen bevestigen de regel.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
Haha wat zal mij dat allemaal aan me reet roesten. Als ik überhaupt wat zou aantrekken wat sommige lutsers hier verkondigen zag mijn auto er heel anders veel beter uit
Waarover?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik wacht eerst op jouw topic.
vbl?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:37 schreef fathank het volgende:
Ongelofelijk, ze hadden beter PTA dicht kunnen gooien dan VBL.
Je schrijft het als n00b. Net als w00tquote:Op woensdag 23 september 2009 19:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee ik bedoel nOOb. Je hebt toch geen poep in je ogen?
Ze zijn nou bij topic nummer 12 daarover in FBquote:
12 al?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Ze zijn nou bij topic nummer 12 daarover in FB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |