Dat lijkt me, naast interessant, erg gezelligquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:15 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort iets nieuws, op motorisch gebied dan, mag ik je uitnodigen zodat je in de toekomst je mond erover gaat houden Googol?
Corsa nog kunnen verkopen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Ohw ja, heb nog eeen auto er bij.. een BMW e36 318i Automaat
Eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:15 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort iets nieuws, op motorisch gebied dan, mag ik je uitnodigen zodat je in de toekomst je mond erover gaat houden Googol?
jij weet hetm ik heb de prijs naar beneden gekregen tot 500quote:
Staat dan!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat lijkt me, naast interessant, erg gezellig
Weet ik toch..quote:
Nope, weggegeven aan een vriend..quote:
Mijn bak heeft me zoveel minder dan zijn bak gekosten en:quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:45 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Moet jij vooral zeggen Oxy.
Bewijs:
Aan jouw rijvaardigheid moet ook nog heel wat gebeuren kerel.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet![]()
Als je dat ding gewoon fabrieks had gelaten, LPG erin en meer niet, had je nu een degelijke bak kunnen rijden, amateur. Met je LPG tupperware tuning.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
Stel je niet aan klein kind. 90% van de pubers hier in PTA heeft niet eens een auto/rijbewijs ofzo. Ik zie bijna geen een van jullie lafbekken ooit reageren in een motortechnisch topic ontopic zien reageren
Het gaat er alleen maar om hoe stom iemand anders zijn auto is, wat een ander het beste kan doen met zijn auto en "als ik later groot ben koop ik een....want die heeft 30354835 pk!"
Oxy is op zn teentjes getraptquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:23 schreef invine het volgende:
Turq ziet er de lol van in en oxy is vrij serieus?
Ik snap de meeste kereltjes ook niet. Ze leven allemaal in hun perfecte fantasiewereldje. Maar als ze strax van hun eigen centjes wat moeten kopen wil ik wel eens zien waar ze mee aan komenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:58 schreef oshiro het volgende:
Wat Sjibble nou weer lult over dat het opvoeren van LPG onzin is snap ik nou ook niet
LPG heeft een octaan van tussen de 105 en 108, dus je kunt bij een atmosferisch blok praktisch direct een turbo+intercooler erbij plakken zonder de compressie te verlagen. En aangezien je met LPi oid sowieso al weinig power verliest, wil dat echt wel gaan hoor
Ah....... en wat zal dan jouw benchmark zijn?, het meeste plastic is de grootste baas?........quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik snap de meeste kereltjes ook niet. Ze leven allemaal in hun perfecte fantasiewereldje. Maar als ze strax van hun eigen centjes wat moeten kopen wil ik wel eens zien waar ze mee aan komen
Laten we het voorlopig op road legal houden met dat grootpraat hierquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:03 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ah....... en wat zal dan jouw benchmark zijn?, het meeste plastic is de grootste baas?........
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Laten we het voorlopig op road legal houden met dat grootpraat hier
En de jouwe is: een zo groot mogelijk blok en literinhoud met de pk's van een leasauto?
Als je het niet erg vind ga ik me niet inlezen in jouw topics. Geen interesse in je en in Amerikaanse auto's.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:13 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nee, maar wel:, wat ik heb een patent op eerlijkheid, zo goedkoop, grof en bruut vermogend mogelijk
Je zou je eens moeten inlezen waarom ik voor de oudere Amerikaanse voertuigen kies, dan snap je misschien iets van de motorkeuze erachter.
Ah..... het is desinteresse vs "styling"?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind ga ik me niet inlezen in jouw topics. Geen interesse in je en in Amerikaanse auto's.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:19 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ah..... het is desinteresse vs "styling"?
Ik heb een bak van eigen centjes.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik snap de meeste kereltjes ook niet. Ze leven allemaal in hun perfecte fantasiewereldje. Maar als ze strax van hun eigen centjes wat moeten kopen wil ik wel eens zien waar ze mee aan komen
Dat dus, zo goedkoop mogelijk met het meeste inhoud.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:13 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nee, maar wel:, wat ik heb een patent op eerlijkheid, zo goedkoop, grof en bruut vermogend mogelijk
Je zou je eens moeten inlezen waarom ik voor de oudere Amerikaanse voertuigen kies, dan snap je misschien iets van de motorkeuze erachter.
je bent een welkome uitzondering.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:06 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik heb een bak van eigen centjes.
Zien?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |