abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61923215
Post eens wat nieuwe plaatjes van je auto.... vind het overigens een leuk project! Vind de bumper als een van de weinige wel mooi staan.
nee echt niet !
pi_61923253
Uh er is in de tussentijd niets nieuws bijgekomen hoor. Of wil je gewoon plaatjes? Ik ga volgende week alvast mijn wintervelgen eronder zetten en ben wel benieuwd hoe dat nu staat met de verlaging.
pi_61923412
Het viel me op dat er in deel 2 nog geen foto's staan .. leek me een goed idee om wat foto's te plaatsen.
Hoeveel cm is ie verlaagd trouwens ?
nee echt niet !
pi_61923647
Uh heb foto's van de reparatie erin staan als het goed is? Hij is 35 mm verlaagd omdat er verder niets voor deze auto te krijgen is wat betreft veren. Maar ik moet nu al in 1 over de drempels in mijn straat dus nog lager hoeft het niet.
pi_61923803
ow ja klopt.. staat in de o.p.! niet gezien.
nee echt niet !
pi_61948176
Echt grappig, TS is gewoon lekker met z'n oude wagentje aan het hobby-en en tegelijk springen er een dozijn paupers op om te bewijzen dat lekker doorsnee blijven eigenlijk veel normaler is

Wrom is het zo'n sport om mensen die aan hun auto knutselen af te zeiken?

Enfin, ts, carry on, zolang jij maar lol hebt.
  zaterdag 27 september 2008 @ 14:01:06 #57
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_61951000
Boschmann is de goorste troep die er bestaat. Die radio is ook niks.

Herrie = decibel = mooi geluid...?

Yeah right, op audio gebied heb je duidelijk nog veel te leren.

Alpine, Focal, Soundstream, Audio System, Micro Precision, Ground Zero, Power Acoustik, etc etc. DAT zijn audiomerken.

Boschmann kan ik zelf nog solderen hier op zolder man.
Goed verhaal. Lekker kort.
pi_61958692
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:01 schreef kabelhaspel het volgende:
Boschmann is de goorste troep die er bestaat. Die radio is ook niks.

Herrie = decibel = mooi geluid...?

Yeah right, op audio gebied heb je duidelijk nog veel te leren.

Alpine, Focal, Soundstream, Audio System, Micro Precision, Ground Zero, Power Acoustik, etc etc. DAT zijn audiomerken.

Boschmann kan ik zelf nog solderen hier op zolder man.
Goed verhaal, lekker kort ook
pi_61960973
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 21:08 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Goed verhaal, lekker kort ook
Hij heeft wel gelijk anders.
  zaterdag 27 september 2008 @ 23:14:54 #60
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_61961328
Dank!

(Dit is wel lekker kort hea)
Goed verhaal. Lekker kort.
pi_61961349
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 10:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
Echt grappig, TS is gewoon lekker met z'n oude wagentje aan het hobby-en en tegelijk springen er een dozijn paupers op om te bewijzen dat lekker doorsnee blijven eigenlijk veel normaler is

Wrom is het zo'n sport om mensen die aan hun auto knutselen af te zeiken?

Enfin, ts, carry on, zolang jij maar lol hebt.
Mensen mogen toch hun mening geven?
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
pi_61961481
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:01 schreef kabelhaspel het volgende:
Alpine [...] DAT zijn audiomerken.

Ik (en met mij hopelijk vele anderen hier) denk bij Alpine toch echt aan een AUTOmerk...
pi_61961909
Ik denk dat de meeste hier toch echt eerder denken aan de audio
  zondag 28 september 2008 @ 01:10:52 #64
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_61963035
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 23:23 schreef Mr.Adams het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik (en met mij hopelijk vele anderen hier) denk bij Alpine toch echt aan een AUTOmerk...
niet in de context waar deze zin geplaatst was. nee.
  zondag 28 september 2008 @ 01:41:26 #65
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_61963474
jezus die autoradio heb ik ook gehad, meest crappy radio ooit! vergat altijd zn zenders (kabels zaten goed) usb werkte op een gegeven moment niet meer, cd speler sloeg over, en hij kon niet hard..

koop een mooie sony radio, prima dingen en niet duur.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_61964401
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 23:16 schreef Arclight-S het volgende:

[..]

Mensen mogen toch hun mening geven?
Tuurlijk, maar dat kan dan altijd nog in de trant van 'joh, leuk voor je, maar tis niet bepaald mijn ding' ipv de nogal typische reacties die er nu geplaatst worden. Zo ook de lijstjes met betere apparatuur dan TS in zijn auto heeft. Bravo, iemand heeft een catalogus op prijs gesorteerd.

Kweennie hoor, maar volgens mij moeten we allemaal ergens beginnen.
pi_61965287
quote:
Op zondag 28 september 2008 01:41 schreef junkiesietze het volgende:
jezus die autoradio heb ik ook gehad, meest crappy radio ooit! vergat altijd zn zenders (kabels zaten goed) usb werkte op een gegeven moment niet meer, cd speler sloeg over, en hij kon niet hard..

koop een mooie sony radio, prima dingen en niet duur.
Dan kan je er gewoon niet mee omgaan. Ik heb em een jaar nu en werkt perfect en kan harder dan ik hebben kan
pi_61970018
Ik heb net effe mijn subwoofer uit de kist gehaald en de bedrading wat verbeterd. De sub is een Stealth ST-9300 1000 watt max.

En nog maar effe een pic onder de motorkap:

Heb effe wat massakabels verbeterd.
pi_61979377
Maare TS..... als je al het geld dat je uitgeeft aan dit project nou eens optel, zou je daar dan niet die mooie Lancer EVO voor gehaald kunnen hebben die je eigenlijk wilde hebben? ...
  zondag 28 september 2008 @ 20:34:55 #70
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61979466
quote:
Op zondag 28 september 2008 20:31 schreef Faxie het volgende:
Maare TS..... als je al het geld dat je uitgeeft aan dit project nou eens optel, zou je daar dan niet die mooie Lancer EVO voor gehaald kunnen hebben die je eigenlijk wilde hebben? ...
Soms is de reis meer waard dan de eindbestemming he
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_61980061
Tja oke moet ie zelf weten, maar ik blijf het jammer vinden dat een trage auto omgetoverd word tot een wannabe snelle auto, inclusief stickers die de lading niet dekken....

Had het al eerder gezegd, spoiler weg en stickers weg, en je hebt een hele nette auto die op positieve manier hoofden laat draaien op straat.
  zondag 28 september 2008 @ 20:57:37 #72
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61980296
quote:
Op zondag 28 september 2008 20:50 schreef Faxie het volgende:
Tja oke moet ie zelf weten, maar ik blijf het jammer vinden dat een trage auto omgetoverd word tot een wannabe snelle auto, inclusief stickers die de lading niet dekken....

Had het al eerder gezegd, spoiler weg en stickers weg, en je hebt een hele nette auto die op positieve manier hoofden laat draaien op straat.
Ben ik helemaal met je eens hoor. Geen dingen claimen die je niet waar kunt maken is mijn devies

K vindt t een hele mooie auto en lekker uniek (geen golf,civic etc) maar dan zonder stickers en netter gehouden (bumper kan denk ik nog wel, spoiler is niet mijn smaak) maar TS heeft er zn eigen idee bij en moet ie vooral lekker doen (even tussendoor TS: dat je op je bumper kon zitten was serieus een grap van mijn kant, k weet dat ie nog aanschuift en dan strakker lijkt) Ik zou er geen stickers op willen en de spoiler denk ik eraf halen. Verder doet TS t netjes
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_61982535
Ach ja al die opmerkingen over de spoiler, sticker etc is al 23 keer aangehaald en lees ik al overheen. Ik ben er tot nu toe erg tevreden mee begin volgende week met het afschuren van de bumper en primeren. Doe volgende week ook alvast me wintervelgen eronder.
pi_61982568
quote:
Op zondag 28 september 2008 20:31 schreef Faxie het volgende:

Weet je wat een evo kost? dan ben je 25000 euro verder voor een nette. Dat geld heb ik hier nog lang niet ingestoken en doe ik ook niet. Het moet wel leuk blijven. Ik heb nog een vrouw die af en toe eten en kleren moet hebben
pi_61988074
Ja, dan heb je het over een nieuwe. Onder de 10000 heb je al wel een EVO hoor, maar dan wel een EVO3 oid.

Deze is toch ook niet zo nieuw meer dacht ik...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')