Ja, er staat niet bij dat die stickers en bodykit je 10+KW en rarity points gevenquote:Ja. Dat staat op de site van de RDW he?
Eerst die bumper maar es. Ik werk overdag he dus heb alleen savonds tijd.quote:Op maandag 22 september 2008 20:17 schreef Spamblik het volgende:
Al wat aan het luchtfilter gedaan?
Hij lag niet door de midden hoor. Heb het al zelf gefixed en het is keihardquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:16 schreef VlaDje het volgende:
zou je je bumper niet profi laten polyesteren?
Kost een paar euro's meer maar aanzienlijk steviger
Hoe eerder die bumper er weer vanaf komt, hoe beter.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:16 schreef VlaDje het volgende:
zou je je bumper niet profi laten polyesteren?
Kost een paar euro's meer maar aanzienlijk steviger
Sukkel.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:51 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Hoe eerder die bumper er weer vanaf komt, hoe beter.
Ik ben er!quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:25 schreef osmo het volgende:
Aha weer een turquaz bashtopic gevonden, tis alleen een andere TS deze keer, turq kom er maar bij
Mja, veel mensen vind Audiobahn, Fusion etc veel hipper en shizzle en jeweetzelf! Ik heb al 2 jaar dit systeem(overgebouw van me vorige auto) en alles werkt nog steeds en heb 131 dB(A) gehaald dus ja het werkt wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:07 schreef Spamblik het volgende:
Boschmann...
Fusion ziet er iig wel dikker uitquote:Op donderdag 25 september 2008 12:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Mja, veel mensen vind Audiobahn, Fusion etc veel hipper en shizzle en jeweetzelf! Ik heb al 2 jaar dit systeem(overgebouw van me vorige auto) en alles werkt nog steeds en heb 131 dB(A) gehaald dus ja het werkt wel.
Haha ik moest grinnikenquote:Op donderdag 25 september 2008 12:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
toch weer zo'n kleine 4pk die hij daar pakt
Ja daar gaat het ook om he bij audioquote:Op donderdag 25 september 2008 12:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Fusion ziet er iig wel dikker uit
Als ik een scheet laat met een megafoon aan m'n gat dan haal ik ook 131 dB, so what's your point?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Mja, veel mensen vind Audiobahn, Fusion etc veel hipper en shizzle en jeweetzelf! Ik heb al 2 jaar dit systeem(overgebouw van me vorige auto) en alles werkt nog steeds en heb 131 dB(A) gehaald dus ja het werkt wel.
Jij ook popcorn, Osman..?quote:
Neen, ik ga hem eerst passen en eventueel passend maken. Daarna ga ik pas schuren, primeren en spuiten.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:47 schreef HighVolume het volgende:
Heb je je voorbumper al meegespoten?
Die voorbumper is ook zo functioneelquote:Op donderdag 25 september 2008 12:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja daar gaat het ook om he bij audio
is bedoeld om schade aan het chassis te voorkomen dus ja.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:03 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Die voorbumper is ook zo functioneel
Die rattenvanger die knapt sneller als de originele bumper kameraadquote:Op donderdag 25 september 2008 13:05 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
is bedoeld om schade aan het chassis te voorkomen dus ja.
originele bumper is van PPE en deukt in en deze is van glasvezel dus vangt de klap op en versplinterd net als carbon dus nee kameraadquote:Op donderdag 25 september 2008 13:07 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Die rattenvanger die knapt sneller als de originele bumper kameraad
Denk je werkelijk dat die bumper met scheuren en kieren die je zelf ff gepolyesterd heb sterker is dan een bumper die aan 1 stuk onder die auto geplaatst word?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
originele bumper is van PPE en deukt in en deze is van glasvezel dus vangt de klap op en versplinterd net als carbon dus nee kameraad
Ik heb het bij mijn vorige auto meegemaakt dat bij de originele bumper(ijzer) de deuk zover naar achteren werd gedrukt dat de radiateur lek ging.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:25 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat die bumper met scheuren en kieren die je zelf ff gepolyesterd heb sterker is dan een bumper die aan 1 stuk onder die auto geplaatst word?
Tevens heb ik liever dat hij meebuigt en indeukt zodat het in 1 geheel naar achter gedrukt word als je bijv tegen een paaltje rijdt.. Dan dat je bumper knapt en het paaltje verder naar binnen word gedrukt....
Als hij indeukt drukt hij namelijk meer oppervlakte naar achteren, en verdere schade word dan minder erg dan dat dat je alleen dat paaltje tegen je auto aan rost
Denk je als dat de bumper er nu voorweg knapt, dat het paaltje niet verder komt dan de bevestigingen van je grille?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik heb het bij mijn vorige auto meegemaakt dat bij de originele bumper(ijzer) de deuk zover naar achteren werd gedrukt dat de radiateur lek ging.
Of dat of de originele bumper komt zover naar binnen dat het ook schade aanricht. Als je al zo hard rijd dat een paaltje bij de nieuwe bumper naar binnenkomt en de rest ook stuk maakt, dan houd een originele bumper echt niet meer tegen hoor.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Denk je als dat de bumper er nu voorweg knapt, dat het paaltje niet verder komt dan de bevestigingen van je grille?
Ik hoop voor je dat je het niet te weten zult komenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Of dat of de originele bumper komt zover naar binnen dat het ook schade aanricht. Als je al zo hard rijd dat een paaltje bij de nieuwe bumper naar binnenkomt en de rest ook stuk maakt, dan houd een originele bumper echt niet meer tegen hoor.
Ik ook nietquote:Op donderdag 25 september 2008 13:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je het niet te weten zult komen![]()
maar ben bang voor je dat het geen zak uitmaakt
ik ben benieuwd naar t totaalplaatje als alles er goed op zit...quote:Op donderdag 25 september 2008 13:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Nee het maakt ook geen zak uit maar ik vind die nieuwe mooier, en das persoonlijk
Ik ook! Maar ik doe niet aan deadlines. Ik maak dat zo vaak mee dat men een datum stelt dat men het af moet hebben want dan is er een 1 of andere meeting. Ik heb daar geen zin in. Hij is klaar wanneer hij klaar is en ik tijd heb. Vaak worden het dan rush jobs. If you dont mind.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik ben benieuwd naar t totaalplaatje als alles er goed op zit...
12okt TimeAttack?
Of je daar heengaatquote:Op donderdag 25 september 2008 14:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ik doe niet aan deadlines. Ik maak dat zo vaak mee dat men een datum stelt dat men het af moet hebben want dan is er een 1 of andere meeting. Ik heb daar geen zin in. Hij is klaar wanneer hij klaar is en ik tijd heb. Vaak worden het dan rush jobs. If you dont mind.
Ja sorry ik zal niet meer reageren op bash postsquote:Op donderdag 25 september 2008 17:11 schreef invine het volgende:
bijna een hele pagina vol zonder pics :<
Goed verhaal, lekker kort ookquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:01 schreef kabelhaspel het volgende:
Boschmann is de goorste troep die er bestaat. Die radio is ook niks.
Herrie = decibel = mooi geluid...?
Yeah right, op audio gebied heb je duidelijk nog veel te leren.
Alpine, Focal, Soundstream, Audio System, Micro Precision, Ground Zero, Power Acoustik, etc etc. DAT zijn audiomerken.
Boschmann kan ik zelf nog solderen hier op zolder man.
Hij heeft wel gelijk anders.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:08 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort ook
Mensen mogen toch hun mening geven?quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
Echt grappig, TS is gewoon lekker met z'n oude wagentje aan het hobby-en en tegelijk springen er een dozijn paupers op om te bewijzen dat lekker doorsnee blijven eigenlijk veel normaler is
Wrom is het zo'n sport om mensen die aan hun auto knutselen af te zeiken?
Enfin, ts, carry on, zolang jij maar lol hebt.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:01 schreef kabelhaspel het volgende:
Alpine [...] DAT zijn audiomerken.
niet in de context waar deze zin geplaatst was. nee.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:23 schreef Mr.Adams het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik (en met mij hopelijk vele anderen hier) denk bij Alpine toch echt aan een AUTOmerk...
Tuurlijk, maar dat kan dan altijd nog in de trant van 'joh, leuk voor je, maar tis niet bepaald mijn ding' ipv de nogal typische reacties die er nu geplaatst worden. Zo ook de lijstjes met betere apparatuur dan TS in zijn auto heeft. Bravo, iemand heeft een catalogus op prijs gesorteerd.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:16 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Mensen mogen toch hun mening geven?
Dan kan je er gewoon niet mee omgaan. Ik heb em een jaar nu en werkt perfect en kan harder dan ik hebben kanquote:Op zondag 28 september 2008 01:41 schreef junkiesietze het volgende:
jezus die autoradio heb ik ook gehad, meest crappy radio ooit! vergat altijd zn zenders (kabels zaten goed) usb werkte op een gegeven moment niet meer, cd speler sloeg over, en hij kon niet hard..
koop een mooie sony radio, prima dingen en niet duur.
Soms is de reis meer waard dan de eindbestemming hequote:Op zondag 28 september 2008 20:31 schreef Faxie het volgende:
Maare TS..... als je al het geld dat je uitgeeft aan dit project nou eens optel, zou je daar dan niet die mooie Lancer EVO voor gehaald kunnen hebben die je eigenlijk wilde hebben? ...
Ben ik helemaal met je eens hoor. Geen dingen claimen die je niet waar kunt maken is mijn deviesquote:Op zondag 28 september 2008 20:50 schreef Faxie het volgende:
Tja oke moet ie zelf weten, maar ik blijf het jammer vinden dat een trage auto omgetoverd word tot een wannabe snelle auto, inclusief stickers die de lading niet dekken....
Had het al eerder gezegd, spoiler weg en stickers weg, en je hebt een hele nette auto die op positieve manier hoofden laat draaien op straat.
quote:Op zondag 28 september 2008 20:31 schreef Faxie het volgende:
Maare TS..... als je al het geld dat je uitgeeft aan dit project nou eens optel, zou je daar dan niet die mooie Lancer EVO voor gehaald kunnen hebben die je eigenlijk wilde hebben? ...
Een nieuwe kost 55000. Onder de 10k heb je een evo 1 misschien een 2.quote:Op maandag 29 september 2008 04:50 schreef Faxie het volgende:
Ja, dan heb je het over een nieuwe. Onder de 10000 heb je al wel een EVO hoor, maar dan wel een EVO3 oid.
Deze is toch ook niet zo nieuw meer dacht ik...
quote:Op maandag 29 september 2008 07:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Maar dan nog, ik hoest het niet effe op. Dat jij misschien zwemt in het geld moet jij weten.
Met een beetje gepruts aan je auto zit je al gauw aan 10.000 euro...quote:
Eenschquote:Op maandag 29 september 2008 08:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Met een beetje gepruts aan je auto zit je al gauw aan 10.000 euro...
Tevens zeg ik ook niet dat je maar een echte Evo moet kopen... Tis gewoon een fabeltje dat een fatsoenlijker 25.000 eypo moet kosten
een fatsoenlijke is LHD. Die hierboven gelinkt staan naar marktplaats zijn allemaal suckysucky RHD auto's.quote:Op maandag 29 september 2008 08:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Met een beetje gepruts aan je auto zit je al gauw aan 10.000 euro...
Tevens zeg ik ook niet dat je maar een echte Evo moet kopen... Tis gewoon een fabeltje dat een fatsoenlijker 25.000 eypo moet kosten
Aantal auto's word alleen als RHD uitgebracht en zijn goed te verkopenquote:Op maandag 29 september 2008 11:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
een fatsoenlijke is LHD. Die hierboven gelinkt staan naar marktplaats zijn allemaal suckysucky RHD auto's.
die zijn altijd veel minder waard hier omdat je ze aan de straatstenen niet kwijt raakt.
Nou ik moet er niet aan denken om een rhd evo te moeten besturen. Dan ben ik meer bezig met me te concentreren dan te genieten. Misschien dat dat na een paar maanden wel minder is maar toch.quote:Op maandag 29 september 2008 11:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Aantal auto's word alleen als RHD uitgebracht en zijn goed te verkopen![]()
Verder ken ik echt vrij weinig mensen die dat boeit als ze zo'n jappenbak aanschaffen
Ken een aantal jongens met een RHD Skyline, die hebben dat niet meer door.. ze moeten zelfs wennen als ze pa's auto meekrijgenquote:Op maandag 29 september 2008 11:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou ik moet er niet aan denken om een rhd evo te moeten besturen. Dan ben ik meer bezig met me te concentreren dan te genieten. Misschien dat dat na een paar maanden wel minder is maar toch.
Over 1 jaar 4 maanden 23 dagen 45 minuten en 1 seconde.quote:Op maandag 29 september 2008 12:55 schreef Mr.Adams het volgende:
Wanneer wordt het motorvermogen en de ophanging aangepast zodat de looks en de snelheid overeenkomen?
En ik geef een normaal antwoord. Ik scheld niet eens. Ik geef alleen de hint dat ik daar nog geen idee van heb. heb andere prioriteiten op dit moment. Ben nu bezig met stylen. De auto loopt motorisch perfect dus vind het nu nog wel effe prima. En het feit dat hij 1/4 mijl niet onder de 10 seconden doet stoort je heel erg, ik weet het, maar ja dat moet je maar accepteren en anders in iemand anders zijn project topic meepraten die dat wel kan?quote:Op maandag 29 september 2008 13:08 schreef Mr.Adams het volgende:
Het was een hele normale vraag hoor...
Geeft niet. De wereld hoeft zich gelukkig niet aan jou aan te passen.quote:Op maandag 29 september 2008 13:22 schreef Mr.Adams het volgende:
Ik zal het inderdaad nooit begrijpen...![]()
jeah jeah alsof ik dat niet weet.quote:Op maandag 29 september 2008 11:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Aantal auto's word alleen als RHD uitgebracht en zijn goed te verkopen![]()
Verder ken ik echt vrij weinig mensen die dat boeit als ze zo'n jappenbak aanschaffen
Is die Supra van jou een LHD?quote:Op maandag 29 september 2008 15:10 schreef Tjabbo het volgende:
gewoon achteruit er in rijden. net als bij de mac
Ja je bent jaloers he! Ik wist het wel!quote:Op maandag 29 september 2008 20:18 schreef kabelhaspel het volgende:
Vet gave pookknop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |