Hoezo dat danquote:Op woensdag 30 september 2009 16:32 schreef swarmahoer het volgende:
zolang die maar vrijdagavond tussen nijmegen en utrecht ligt, of morgenavond tussen nijmegen en eindhoven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Of tussen Doetinchem en Almelo, kan ik 'm weer oppikkenquote:
Dat wordt een treinrace!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:52 schreef Sinceria het volgende:
Als ie binnenkort een keer in de buurt van een treinstation ligt ga ik hem oppikken.Kan ik mooi studeren in de trein, vermijd ik ook nog eens SOG.
en dan erachter komen dat je samen in dezelfde trein zit of nog erger de ander op het station tegenkomen met de stok al in het bezitquote:
Jij gaat ook treinen?quote:
Zonde geld, vrijdag kan de stok pas weer wegquote:Op woensdag 30 september 2009 20:41 schreef boertie het volgende:
Tvp omdat ik ook wel eens op fokstokjacht wil.![]()
* boertie start de auto alvast
HAHAHAHAHAHAHHA JIJ EEN NORMAAL LEVENquote:Op woensdag 30 september 2009 22:47 schreef babybel het volgende:
ja, dat zal idd soieso niet eerder dan vrijdag worden...
we/ ik hebben/heb ook nog een uhm... normaal leven zegmaar
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHHA JIJ EEN NORMAAL LEVEN![]()
![]()
![]()
![]()
* boertie draait teleurgesteld de sleutel weer terugquote:Op woensdag 30 september 2009 22:47 schreef babybel het volgende:
ja, dat zal idd soieso niet eerder dan vrijdag worden...
we/ ik hebben/heb ook nog een uhm... normaal leven zegmaar
haha, dat zou geweldig zijn jaquote:Op woensdag 30 september 2009 17:39 schreef Richfield het volgende:
[..]
en dan erachter komen dat je samen in dezelfde trein zit of nog erger de ander op het station tegenkomen met de stok al in het bezit
Bij gebrek aan een auto/rijbewijs en wel met OV moet je wat hequote:
quote:De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere lokatie brengen!
Zegguh, als het niet kan, dan kan het niet.quote:
daar stond eerst zo snel mogelijkquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:36 schreef swollywood het volgende:
Had gisteren mijn camera al meegenomen naar het werk om na het werk via Zwartsluis naar Meppel te rijden.
Gelukkig keek ik op het werk eerst nog ff in het topic voor ik wegreed, want toen had dat gajes uit Deventer hem al weer te pakken.
Ok, ik zal vanavond na werk wel even snel naar Twello rijden om hem daar te droppenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
haha, dat zou geweldig zijn ja
[..]
Bij gebrek aan een auto/rijbewijs en wel met OV moet je wat he
En de taxi is ook zo duur.
@nijn en babybel, beetje jammer. Zat er net een beetje vaart in
quote:10 verplaatsingen door nijnja waarvan 10x samen met babybel
10 verplaatsingen door babybel waarvan 10x samen met nijnja
7 verplaatsingen door swarmahoer waarvan 1x samen met Swine
6 verplaatsingen door Richfield
4 verplaatsingen door sander89
4 verplaatsingen door malse-sjanker
3 verplaatsingen door swollywood
3 verplaatsingen door 2cv
2 verplaatsingen door nachtzuster
2 verplaatsingen door NeoDweezil
2 verplaatsingen door Mikkie
2 verplaatsingen door Houniet
2 verplaatsingen door kanovinnie
2 verplaatsingen door Blumchen
2 verplaatsingen door maok
2 verplaatsingen door Dirk-Kuijt
2 verplaatsingen door fendt
2 verplaatsingen door Postmus
2 verplaatsingen door Maruna
2 verplaatsingen door iFries
2 verplaatsingen door theclansman
1 verplaatsing door Thijz
1 verplaatsing door hornage
1 verplaatsing door Menn0
1 verplaatsing door Bill_E
1 verplaatsing door Ou-Tannu
1 verplaatsing door hooibaal
1 verplaatsing door Ryoga
1 verplaatsing door nils7
1 verplaatsing door OxygeneFRL
1 verplaatsing door ImTheBase
1 verplaatsing door stavast
1 verplaatsing door SuperwormJim
1 verplaatsing door gers
1 verplaatsing door fathank
1 verplaatsing door Socios
1 verplaatsing door rene90
1 verplaatsing door DerMeister
1 verplaatsing door Leaves
1 verplaatsing door TNO
1 verplaatsing door robertzone
1 verplaatsing door MartijnIV2008
1 verplaatsing door Yeux
1 verplaatsing door zwarte_hand
1 verplaatsing door Jotcha
1 verplaatsing door gerwil
1 verplaatsing door Lord_Brett_Sinclair
1 verplaatsing door gedoes
1 verplaatsing door Swine waarvan 1x samen met swarmahoer
1 verplaatsing door TARAraboemdijee waarvan 1x samen met freecell
1 verplaatsing door freecell waarvan 1x samen met TARAraboemdijee
Geweldig Swollyquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:02 schreef swollywood het volgende:
Zo, wiki is weer bijgewerkt.![]()
Deze ronde zitten we nu op 91 verplaatsingen, waarvan de aankomende locatie meegerekend is.
Nog ff wat toegevoegd overigens:
Wie heeft hoe vaak de stok verplaatst in deze ronde?
bijgewerkt t/m verplaatsing 91
[..]
Als hij tegen 18.00 morgenmiddag in Twello bij Deventer ligt is 'ie van mij...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Morgen na 16:30 vertrek ik van Groningen naar Eindhoven. Als 16:30 foto's hier staan dan kan ik hem oppikken en verplaatsen
(mits op de route natuurlijk)
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Morgen na 16:30 vertrek ik van Groningen naar Eindhoven. Als 16:30 foto's hier staan dan kan ik hem oppikken en verplaatsen
(mits op de route natuurlijk)
Ik moet jullie teleurstellen. De stok ligt op dit moment in mijn auto, morgen neemt ik hem mee naar school, waar ik tot 17.00 uur zit, en daarna stap ik met XBM en Babybel op NEE IN!!! de trein, richting unknown, maar dan plaatsen we de stok waar we uitkomenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:06 schreef Thijz het volgende:
[..]
Als hij tegen 18.00 morgenmiddag in Twello bij Deventer ligt is 'ie van mij...
ik neem mn laptop wel mee, kan je de fotos uploaden, en kan ik m gelik weer ophalenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
[..]
Ik moet jullie teleurstellen. De stok ligt op dit moment in mijn auto, morgen neemt ik hem mee naar school, waar ik tot 17.00 uur zit, en daarna stap ik met XBM en Babybel op NEE IN!!! de trein, richting unknown, maar dan plaatsen we de stok waar we uitkomen.
Met oprechte excuses van mijn/onze kant voor deze trage verplaatsing
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik neem mn laptop wel mee, kan je de fotos uploaden, en kan ik m gelik weer ophalen
Nicequote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:02 schreef swollywood het volgende:
Zo, wiki is weer bijgewerkt.![]()
Deze ronde zitten we nu op 91 verplaatsingen, waarvan de aankomende locatie meegerekend is.
Nog ff wat toegevoegd overigens:
Wie heeft hoe vaak de stok verplaatst in deze ronde?
bijgewerkt t/m verplaatsing 91
[..]
Hihi :$quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:19 schreef sander89 het volgende:
[..]
Nice![]()
Nu nog het totaal aantal km's aan verplaatsingen,misschien kom ik dan wel op het podium.
quote:1: velp - elshof
63 km
2: raalte - diepenveen
17 km
3: nunspeet - zutphen/warnsveld
59 km
4: windesheim - deventer (mac)
24 km
5: emmen - deventer (spoorbrug)
40 km
6: rijswijk - nijnsel
41 km
7: nijmegen - gorssel
66 km
8: hattemerbroek - biddinghuizen
28 km
9: sluis - hengelo
130 km
10: meppel - utrecht (29/09/2009)
117 km
en die van mij? Toch ook wel 13kmquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:16 schreef Ryoga het volgende:
en mijn verplaatsing dan? die was ruim 200 km
Ik ga niet alles uitrekenen schatjes, dit waren de verplaatsingen van Babybel en mijquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:16 schreef Ryoga het volgende:
en mijn verplaatsing dan? die was ruim 200 km
Lui konijn!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ga niet alles uitrekenen schatjes, dit waren de verplaatsingen van Babybel en mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij zelf maar even opgezochtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ga niet alles uitrekenen schatjes, dit waren de verplaatsingen van Babybel en mij
jij niet alleen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 06:20 schreef malse-sjanker het volgende:
En waarom word dat niet gepost ?
Een verplaasting zonder foto's te posten is strafbaar volgens art. 51.4 van het wetboek van Fokrecht.
Vind ik![]()
![]()
Das nou eens een goed idee! Slot kost 45 euro, dus das 15 euro per persoon als je dat verdeelt over nijnja, babybel en (denk ik) swarmahoer! Verzondkosten zijn gratis, dus kan ie gratis bij malse-sjanker bezorgd worden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:07 schreef Richfield het volgende:
op straffe van een boete van 50 euro (kan ie daar een slot van kopen :p )
45 euro moeten we toch wel bij elkaar kunnen krijgen hier?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:55 schreef swollywood het volgende:
[..]
Das nou eens een goed idee! Slot kost 45 euro, dus das 15 euro per persoon als je dat verdeelt over nijnja, babybel en (denk ik) swarmahoer! Verzondkosten zijn gratis, dus kan ie gratis bij malse-sjanker bezorgd worden.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:56 schreef nijnja het volgende:
....hoop vanavond de foto's te hebben...
Wat tegen de regels is, voor zover ik weet zijn dat geen officiele plaatsnaambordenquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:36 schreef nijnja het volgende:
KUTJE, weetje, veel plezier ermee. Ik had hem, samen met babybel en _Xbox_Master_ aan een bordje "Utrecht" (op het station) gehangen
was ook min of meer als grapje om die stok ff ''officieel'' via nijn aan kano te gevenquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:55 schreef Maruna het volgende:
[..]
Wat tegen de regels is, voor zover ik weet zijn dat geen officiele plaatsnaamborden
desalniettemin, go kano
Ga jankenquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:55 schreef Maruna het volgende:
[..]
Wat tegen de regels is, voor zover ik weet zijn dat geen officiele plaatsnaamborden
desalniettemin, go kano
Daar hoort een plaatsnaambord bij, foto's in dit topic van voor en achterzijde bord en het bord waar de sleutel inligt, waarna iemand op basis van die foto's de stok opzoekt en oppikt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ga janken
Kano wilde de stok weer eens hebben, dus ik wilde hem aan kano geven. Maar daar moet uiteraard een plaatsnaambord tussen zitten. Dus Utrecht. Hij heeft er welgeteld 37 seconden aan vast gelegen.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:26 schreef swollywood het volgende:
[..]
Daar hoort een plaatsnaambord bij, foto's in dit topic van voor en achterzijde bord en het bord waar de sleutel inligt, waarna iemand op basis van die foto's de stok opzoekt en oppikt.
Nu zijn jullie het die zich niet aan de regels houden. Volgende keer is er iemand die hem op Rottumerplaat legt en dan zegt: Ja, maar nijnja en babybel hoefden zich ook niet aan de regels te houden.
Die regels zijn er niet voor niets en gelden dus ook voor konijnen en kanovaarders.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:48 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, even wat nieuws eropgekalkt
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:03 schreef iFries het volgende:
[..]et word tijd om de friese vlag opnieuw in te kleuren met zwarte stift weg te werken.
Het was ook zo moeilijkquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:26 schreef kanovinnie het volgende:
jullie hadden het goed
Die dorpjes daar in de gemeente Zaanstad lopen allemaal in elkaar over.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kan hij hierna weer gewoon aan een plaatsnaambord?
Nogmaals, het regende en ik had haast.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
heb je er ook een foto van dan? dat we het kunnen verifereren?
ziet de ophaler welquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
heb je er ook een foto van dan? dat we het kunnen verifereren?
Dat het een keertje voorkomt is ook geen probleem, maar door de foto's leek het erop dat het weer niet was gebeurd, voor een tweede keer achter elkaar. Dus werd ik een beetje ongerust. En het is niet dat ik het uit wanhoop schreeuwend of bijzonder kwaad aankaarttequote:Op maandag 5 oktober 2009 22:28 schreef nijnja het volgende:
Wat een jankerdsKom op, het is toch duidelijk, ja dat er regels zijn hebben jullie compleet gelijk in, maar als het nou 1 of 2 keer niet gebeurd... Ik had ook niet kunnen zeggen dat hij in Utrecht gedropt is, en dat ik hem gewoon aan kanoman geschonken had, maar dat deed ik niet voor de 'leukigheid'... Maargoed, de volgende keer zal ik hem wel functioneel correct aan een plaatsnaambord hangen zonder van te voren aan te geven aan wie dan ook waar...
Haal hem op! Het is een stukkie lopen vanaf het station, maar dan kan je de fokstok verplaatsenquote:
Je hebt de stok inmiddels in je bezitquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:36 schreef lynda het volgende:
Ja te laat.. ik zat in de intercity die hard langs reed![]()
weet wel waar het is.. dus ik onthoud hem wel voor morgen
Als je in de intercity zit, moet je nu met de stoptrein vanuit zaandam naar krommenie gaan, De stok ophalen, terug naar het station en dan met de stoptrein naar uitgeest, en vandaar weer verder naar alkmaar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:36 schreef lynda het volgende:
Ja te laat.. ik zat in de intercity die hard langs reed![]()
weet wel waar het is.. dus ik onthoud hem wel voor morgen
Haal de stok anders ook voor dr op, hoeft ze helemaal niets meer zelf te doen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je in de intercity zit, moet je nu met de stoptrein vanuit zaandam naar krommenie gaan, De stok ophalen, terug naar het station en dan met de stoptrein naar uitgeest, en vandaar weer verder naar alkmaar.
De trein naar alkmaar gaat om half en heel, en vertrekt vanaf spoor 1, helemaal achteraan.
Fout.. Na station Alkmaar vergeet je nog Alkmaar Noord, anders kom ik niet thuis!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je in de intercity zit, moet je nu met de stoptrein vanuit zaandam naar krommenie gaan, De stok ophalen, terug naar het station en dan met de stoptrein naar uitgeest, en vandaar weer verder naar alkmaar.
De trein naar alkmaar gaat om half en heel, en vertrekt vanaf spoor 1, helemaal achteraan.
Veel plezier vanavondquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Fout.. Na station Alkmaar vergeet je nog Alkmaar Noord, anders kom ik niet thuis!![]()
En heel simpel vanaf Alkmaar Noord naar Uitgeest naar Krommenie is ook makkelijk
Als het gebeurd dan pas begin van de avond..
Wel aan een plaatsnaambord he?!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:35 schreef swollywood het volgende:
Mijn broertje (Postmus) belt me net dat ie de stok in de auto heeft liggen. Nieuwe locatie zal dus wel ergens in het noorden worden.
Ooit zal ik heb zo goed als voor je deur leggenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:30 schreef lynda het volgende:
Ik blij dat ik nog ff op fok kijk voor we in de trein naar krommenie stappenik wil nieuwe locatie weten! Noord holland is zo te reizen.. Nouhou
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:41 schreef Ryoga het volgende:
aaah nee niet weer het noorden! zuidwest oost moettie zijn!
:/ k wou net Tjerkgaast voorstellen ;-)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:21 schreef Postmus het volgende:
ik dacht aan woudsend
hehe.. als die niet te ver weg gaat liggen voor mij.. dan kan die vrijdag op transport richting drenteh!quote:
En dan te bedenken dat ik hem eigenlijk in Alkmaar wou neerleggen, op de weg naar bergenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:30 schreef lynda het volgende:
Ik blij dat ik nog ff op fok kijk voor we in de trein naar krommenie stappenik wil nieuwe locatie weten! Noord holland is zo te reizen.. Nouhou
zou fijn zijn.. die is meer hufter en winter proof :-)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:05 schreef malse-sjanker het volgende:
en weer geen zeeland, verdoemt![]()
ik heb wel de optie om rond Halloween de stalen fokstok op te halen, dus dat zou dan wel weer een goed teken zijn
Ja nou dat is ook mooi dichtbij! Maar nee hoor.. fucking friesland!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik hem eigenlijk in Alkmaar wou neerleggen, op de weg naar bergen
misschien moeten we maar een nieuw draadje maken voor het fokstokslot inzamelingsfonds?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:05 schreef malse-sjanker het volgende:
en weer geen zeeland, verdoemt![]()
ik heb wel de optie om rond Halloween de stalen fokstok op te halen, dus dat zou dan wel weer een goed teken zijn
Iddquote:
Schieten!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
duurt lang :w
Vol verwachting klopt ons hart...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:06 schreef Postmus het volgende:
sorry zou hem vandaag plaatsen niet gelukt ben nu net thuis wordt morgen middag
eind van de middag fotos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
No waiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:16 schreef Postmus het volgende:
dank u jeep cherokee
kloptquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:44 schreef Thijz het volgende:
getver, volgens mij is Sneek, sinds de luchtfoto's op Google en Bing maps, aardig op de schop genomen.
hmm..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:48 schreef Thijz het volgende:
zat zelf te denken aan de Bolswarderbaan
En waar dan? Want daar zie ik maar 1 rotonde, met 3 uitgangen, dus lijkt me sterkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:48 schreef Thijz het volgende:
zat zelf te denken aan de Bolswarderbaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |