En dat dankzij wiequote:Op maandag 28 september 2009 18:30 schreef kanovinnie het volgende:
vet, er zit beweging in
geen dank, geen dankquote:
Toch leuk dat ik de plek weer eens goed gegokt had!quote:Op maandag 28 september 2009 18:18 schreef Richfield het volgende:
[..]
langerak komt eerstik heb em in de auto liggen
ben ook benieuwdquote:
quote:
dat weet ik nog niet zeker, wel hier in de buurtquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:20 schreef Thijz het volgende:
beetje anti-climax...maar waar ga je 'm neerleggen?
Waar is hier in de buurtquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:49 schreef Richfield het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet zeker, wel hier in de buurt
Nu al aan het bierquote:
Kijk aanquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:01 schreef Richfield het volgende:
Ja
Ik heb er hier nog 4, en hij leek verroest. Ik vraag het wel ff aan nijn, en anders ligt hij daar voor de zekerheidquote:
Ga je dan weer voor 'verwarring' zorgen?quote:Op woensdag 30 september 2009 01:07 schreef nijnja het volgende:
Baby en ik rijden er morgen zeer aars-gijnlijk langs, dus kan vrijdag mooi de sleutel omgewisseld worden!
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:42 schreef babybel het volgende:
Jaja, wij hebben het stokje in ons bezit! (nijn en ik dus).
En ja, we gaan weer voor verwarring zorgen
wacht, ze leggen 'm nu in Hengelo (O) neer...quote:Op woensdag 30 september 2009 11:59 schreef swarmahoer het volgende:
tussen nijmegen en utrecht in neerleggen he, vlegels
Duurt lang...quote:Op woensdag 30 september 2009 13:50 schreef babybel het volgende:
wij hebben een ander plekje in gedachten
maar... heb even geduld!
En het gaat ook nog wel even durenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
En het gaat ook nog wel even durenMomenteel even geen tijd enzo :S...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |