Nee, ik ben niet ziek hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:21 schreef Maruna het volgende:
[..]
Mee eens, en tijd om naar de dokter te gaan jullie beiden, want alleen zieke mensen hebben het idee om midden in de nacht ineens de stok op te gaan halen
Tof hoor! Nu is hij tenminste weer in bewegingquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:48 schreef Thijz het volgende:
De sleutel:
[ afbeelding ]
De stok:
[ afbeelding ]
De stok met plaatsnaambord:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:59 schreef Thijz het volgende:
[..]
Niet dat 'ie vastzat, ofzo, kon 'm zonder sleutel van de paal halen...
Maak je nu een grap?quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:59 schreef Thijz het volgende:
[..]
Niet dat 'ie vastzat, ofzo, kon 'm zonder sleutel van de paal halen...
Hij komt in mijn woonplaats, Doetinchem, te liggen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar ga je m neerleggen? waar woon je eigelijk?
Nee, ik wou het slot pakken om de sleutel erin te steken, en hij viel zo open. Denk dat je niet hard genoeg gedrukt hebt...quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:05 schreef Thijz het volgende:
[..]
Hij komt in mijn woonplaats, Doetinchem, te liggen.
[..]
Nee, ik wou het slot pakken om de sleutel erin te steken, en hij viel zo open. Denk dat je niet hard genoeg gedrukt hebt...![]()
Ja, want dat is in de buurtquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:10 schreef swarmahoer het volgende:
hmm 50 km, maar ik heb geen tijd meer komende dagen
als je m nu bij t gelredome neerlegt, daar ben ik morgen
mwoh, 30 km ongeveerquote:
Oh nee, ik nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mwoh, 30 km ongeveer
heb ik ook wel s gereden om hem te droppen
hiep hoi! ik wacht in spanning af!quote:Op zaterdag 26 september 2009 07:47 schreef Thijz het volgende:
Zo, ff bammetje eten en dan op de fiets de auto in om 'm ergens te plaatsen.![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:40 schreef nijnja het volgende:
Ik wist niet dat Doetinchem ook zullke weggetjes had
Dacht altijd dat het een grote plaats was
Ja maar google maps / google urs, dus ik noem een Swarma, die weet de locatie nu al waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:04 schreef Thijz het volgende:
[..]
Die heb ik expres uitgezocht, ja. We moeten het natuurlijk niet te makkelijk maken...
quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja maar google maps / google urs, dus ik noem een Swarma, die weet de locatie nu al waarschijnlijk
da's vlak bij mijn oude schoolquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:39 schreef swollywood het volgende:
Zo moeilijk lijkt het me niet. Beide kanten een maisveld, andere kant op beide kanten huizen, zijweggetje vlakbij.
Eerste huis met puntdak en dakkapel met punt.
Ik gok na 2 minuten googlen op hier.
Nou, ophalen die hapquote:
vroeger woonde ik ergens andersquote:
En dan hophop, naar het Noordenquote:Op maandag 28 september 2009 12:05 schreef Richfield het volgende:
[..]
vroeger woonde ik ergens anders
maar ik zit er wel over te denken hem vanavond mee te nemen
Nee, da's Megchelen.quote:Op maandag 28 september 2009 15:33 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat het einde van de wereld?
ik gok ook deze locatiequote:Op zaterdag 26 september 2009 21:39 schreef swollywood het volgende:
Zo moeilijk lijkt het me niet. Beide kanten een maisveld, andere kant op beide kanten huizen, zijweggetje vlakbij.
Eerste huis met puntdak en dakkapel met punt.
Ik gok na 2 minuten googlen op hier.
Ben jij nou een diehard?quote:Op maandag 28 september 2009 16:51 schreef Houniet het volgende:
Ik heb geen zin om daarna nog te touren als de stok daar niet ligt.
Nee dat lees je tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |