Fout.. Na station Alkmaar vergeet je nog Alkmaar Noord, anders kom ik niet thuis!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je in de intercity zit, moet je nu met de stoptrein vanuit zaandam naar krommenie gaan, De stok ophalen, terug naar het station en dan met de stoptrein naar uitgeest, en vandaar weer verder naar alkmaar.
De trein naar alkmaar gaat om half en heel, en vertrekt vanaf spoor 1, helemaal achteraan.
Veel plezier vanavondquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Fout.. Na station Alkmaar vergeet je nog Alkmaar Noord, anders kom ik niet thuis!![]()
En heel simpel vanaf Alkmaar Noord naar Uitgeest naar Krommenie is ook makkelijk
Als het gebeurd dan pas begin van de avond..
Wel aan een plaatsnaambord he?!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:35 schreef swollywood het volgende:
Mijn broertje (Postmus) belt me net dat ie de stok in de auto heeft liggen. Nieuwe locatie zal dus wel ergens in het noorden worden.
Ooit zal ik heb zo goed als voor je deur leggenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:30 schreef lynda het volgende:
Ik blij dat ik nog ff op fok kijk voor we in de trein naar krommenie stappenik wil nieuwe locatie weten! Noord holland is zo te reizen.. Nouhou
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:41 schreef Ryoga het volgende:
aaah nee niet weer het noorden! zuidwest oost moettie zijn!
:/ k wou net Tjerkgaast voorstellen ;-)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:21 schreef Postmus het volgende:
ik dacht aan woudsend
hehe.. als die niet te ver weg gaat liggen voor mij.. dan kan die vrijdag op transport richting drenteh!quote:
En dan te bedenken dat ik hem eigenlijk in Alkmaar wou neerleggen, op de weg naar bergenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:30 schreef lynda het volgende:
Ik blij dat ik nog ff op fok kijk voor we in de trein naar krommenie stappenik wil nieuwe locatie weten! Noord holland is zo te reizen.. Nouhou
zou fijn zijn.. die is meer hufter en winter proof :-)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:05 schreef malse-sjanker het volgende:
en weer geen zeeland, verdoemt![]()
ik heb wel de optie om rond Halloween de stalen fokstok op te halen, dus dat zou dan wel weer een goed teken zijn
Ja nou dat is ook mooi dichtbij! Maar nee hoor.. fucking friesland!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik hem eigenlijk in Alkmaar wou neerleggen, op de weg naar bergen
misschien moeten we maar een nieuw draadje maken voor het fokstokslot inzamelingsfonds?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:05 schreef malse-sjanker het volgende:
en weer geen zeeland, verdoemt![]()
ik heb wel de optie om rond Halloween de stalen fokstok op te halen, dus dat zou dan wel weer een goed teken zijn
Iddquote:
Schieten!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
duurt lang :w
Vol verwachting klopt ons hart...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:06 schreef Postmus het volgende:
sorry zou hem vandaag plaatsen niet gelukt ben nu net thuis wordt morgen middag
eind van de middag fotos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
No waiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:16 schreef Postmus het volgende:
dank u jeep cherokee
kloptquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:44 schreef Thijz het volgende:
getver, volgens mij is Sneek, sinds de luchtfoto's op Google en Bing maps, aardig op de schop genomen.
hmm..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:48 schreef Thijz het volgende:
zat zelf te denken aan de Bolswarderbaan
En waar dan? Want daar zie ik maar 1 rotonde, met 3 uitgangen, dus lijkt me sterkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:48 schreef Thijz het volgende:
zat zelf te denken aan de Bolswarderbaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |