45 euro moeten we toch wel bij elkaar kunnen krijgen hier?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:55 schreef swollywood het volgende:
[..]
Das nou eens een goed idee! Slot kost 45 euro, dus das 15 euro per persoon als je dat verdeelt over nijnja, babybel en (denk ik) swarmahoer! Verzondkosten zijn gratis, dus kan ie gratis bij malse-sjanker bezorgd worden.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:56 schreef nijnja het volgende:
....hoop vanavond de foto's te hebben...
Wat tegen de regels is, voor zover ik weet zijn dat geen officiele plaatsnaambordenquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:36 schreef nijnja het volgende:
KUTJE, weetje, veel plezier ermee. Ik had hem, samen met babybel en _Xbox_Master_ aan een bordje "Utrecht" (op het station) gehangen
was ook min of meer als grapje om die stok ff ''officieel'' via nijn aan kano te gevenquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:55 schreef Maruna het volgende:
[..]
Wat tegen de regels is, voor zover ik weet zijn dat geen officiele plaatsnaamborden
desalniettemin, go kano
Ga jankenquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:55 schreef Maruna het volgende:
[..]
Wat tegen de regels is, voor zover ik weet zijn dat geen officiele plaatsnaamborden
desalniettemin, go kano
Daar hoort een plaatsnaambord bij, foto's in dit topic van voor en achterzijde bord en het bord waar de sleutel inligt, waarna iemand op basis van die foto's de stok opzoekt en oppikt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ga janken
Kano wilde de stok weer eens hebben, dus ik wilde hem aan kano geven. Maar daar moet uiteraard een plaatsnaambord tussen zitten. Dus Utrecht. Hij heeft er welgeteld 37 seconden aan vast gelegen.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:26 schreef swollywood het volgende:
[..]
Daar hoort een plaatsnaambord bij, foto's in dit topic van voor en achterzijde bord en het bord waar de sleutel inligt, waarna iemand op basis van die foto's de stok opzoekt en oppikt.
Nu zijn jullie het die zich niet aan de regels houden. Volgende keer is er iemand die hem op Rottumerplaat legt en dan zegt: Ja, maar nijnja en babybel hoefden zich ook niet aan de regels te houden.
Die regels zijn er niet voor niets en gelden dus ook voor konijnen en kanovaarders.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:48 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, even wat nieuws eropgekalkt
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:03 schreef iFries het volgende:
[..]et word tijd om de friese vlag opnieuw in te kleuren met zwarte stift weg te werken.
Het was ook zo moeilijkquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:26 schreef kanovinnie het volgende:
jullie hadden het goed
Die dorpjes daar in de gemeente Zaanstad lopen allemaal in elkaar over.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kan hij hierna weer gewoon aan een plaatsnaambord?
Nogmaals, het regende en ik had haast.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
heb je er ook een foto van dan? dat we het kunnen verifereren?
ziet de ophaler welquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
heb je er ook een foto van dan? dat we het kunnen verifereren?
Dat het een keertje voorkomt is ook geen probleem, maar door de foto's leek het erop dat het weer niet was gebeurd, voor een tweede keer achter elkaar. Dus werd ik een beetje ongerust. En het is niet dat ik het uit wanhoop schreeuwend of bijzonder kwaad aankaarttequote:Op maandag 5 oktober 2009 22:28 schreef nijnja het volgende:
Wat een jankerdsKom op, het is toch duidelijk, ja dat er regels zijn hebben jullie compleet gelijk in, maar als het nou 1 of 2 keer niet gebeurd... Ik had ook niet kunnen zeggen dat hij in Utrecht gedropt is, en dat ik hem gewoon aan kanoman geschonken had, maar dat deed ik niet voor de 'leukigheid'... Maargoed, de volgende keer zal ik hem wel functioneel correct aan een plaatsnaambord hangen zonder van te voren aan te geven aan wie dan ook waar...
Haal hem op! Het is een stukkie lopen vanaf het station, maar dan kan je de fokstok verplaatsenquote:
Je hebt de stok inmiddels in je bezitquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:36 schreef lynda het volgende:
Ja te laat.. ik zat in de intercity die hard langs reed![]()
weet wel waar het is.. dus ik onthoud hem wel voor morgen
Als je in de intercity zit, moet je nu met de stoptrein vanuit zaandam naar krommenie gaan, De stok ophalen, terug naar het station en dan met de stoptrein naar uitgeest, en vandaar weer verder naar alkmaar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:36 schreef lynda het volgende:
Ja te laat.. ik zat in de intercity die hard langs reed![]()
weet wel waar het is.. dus ik onthoud hem wel voor morgen
Haal de stok anders ook voor dr op, hoeft ze helemaal niets meer zelf te doen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je in de intercity zit, moet je nu met de stoptrein vanuit zaandam naar krommenie gaan, De stok ophalen, terug naar het station en dan met de stoptrein naar uitgeest, en vandaar weer verder naar alkmaar.
De trein naar alkmaar gaat om half en heel, en vertrekt vanaf spoor 1, helemaal achteraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |