Ja.quote:Op maandag 21 september 2009 20:07 schreef DemonRage het volgende:
Is AA nou kleiner dan A?
Want DD is toch groter dan D?
AA is kleiiner:Pquote:Op maandag 21 september 2009 20:07 schreef DemonRage het volgende:
Is AA nou kleiner dan A?
Want DD is toch groter dan D?
Het gaat er vooral om dat je jezelf prettig voelt in je lichaam, wat voor borsten je ook hebt.quote:Op maandag 21 september 2009 21:01 schreef Tamashii het volgende:
Jaa, met erodome ben ik het wel eens. Maar het gaat om de vorm toch, niet om hoe groot ze zijn?
Mooi gezegd!quote:Op maandag 21 september 2009 21:00 schreef erodome het volgende:
Ik betwijvel of eventuele onzerheid echt in die borsten ligt, ik heb meisjes gekend met 2 erwtjes op een plank die blaakte van het zelfvertrouwen en vrouwen met grote borsten die zo onzeker als de pest waren.
Bij degene die onzeker waren werd er fiks gewezen naar alles aan het lichaam wat in hun eigen ogen niet goed genoeg was, bij mensen met een goed zelfvertrouwen was dat allemaal geen punt.
En laten we eerlijk zijn, goed is het nooit, of ze zijn te klein, of ze zijn te groot, of de vorm is niet naar de zin, er is altijd wel wat om je onzeker over te voelen als je iets zoekt om dat te bevestigen.
Omgekeerd zijn er ook genoeg onzekere dames met bijvoorbeeld grote borsten. Dan zijn ze weer onzeker over hun buik/kont/benen enz... (niet dat alle dames met grote borsten ook vet hebben hoor).quote:Op maandag 21 september 2009 20:02 schreef MrP het volgende:
Ik heb een vraag voor dames met een cup A, maar indien aanwezig, nog meer voor dames met een
cup AA.
Enerzijds hoor ik meiden/vrouwen met een cup AA vaak zeggen dat ze zeer onzeker zijn. Ze vinden namelijk dat ze plat zijn.
Anderzijds zijn er ook dames die er totaal geen moeite mee hebben, vaak gewoon alleen een hemdje dragen ipv bh, en zich er goed bij voelen.
Hoe kijken jullie er zelf tegenaan? Over het algemeen positief of ietwat onzeker? En waar ligt dat volgens jullie dan aan? Door reacties uit de omgeving?
uhuquote:
Yep, erwtjes op een plank, of uiers voor grotere bv, beide minder netjes qua uitdrukking, maar wel gelijk erg duidelijk wat bedoeld wordtquote:Op maandag 21 september 2009 22:07 schreef MrP het volgende:
Erwtjes op een plankje...Is dat niet een beetje een beledigende term voor iemand die weinig heeft...?
BTW alvast bedankt voor de reacties. Mochten er ook mensen zijn die uit ervaring spreken (en dus zelf AA hebben) dan zijn hun reacties ook welkom.
Mwoah, de bedoeling is wel meteen duidelijk, het voorkomt discussiequote:Op maandag 21 september 2009 22:07 schreef MrP het volgende:
Erwtjes op een plankje...Is dat niet een beetje een beledigende term voor iemand die weinig heeft...?
Dat is niet waar kwam ik laatst achter: je kunt 70D hebben, en 70DD is dan zelfde omvang en zelfde beugel maar de cup is iets groter, waar 70E dan zelfde omvang is met grotere beugel en grotere cup.quote:Op maandag 21 september 2009 20:08 schreef TNA het volgende:
Ja. DD is overigens hetzelfde als E (in de meeste landen), dus dat voorkomt verwarring.
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:20 schreef sjoemelaar het volgende:
Kleine borsten zij heerlijk. Wat mij betereft geen reden voor vrouwen om onzeker te zijn.
Ik zie liever kleine mooie, dan grote hangers.
quote:Op maandag 21 september 2009 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
Ik denk niet dat je echt blij kunt zijn met een helemaal platte voorgevel, wat bij AA toch wel het geval is..
Ik heb zelf ook niet bepaald grote borsten maar ik ben er tevreden mee omdat ze mooi zijn gevormd etc al zou ik ze ook best iets groter willen hebben
Dit is mij wel iets te klein eigenlijkquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:20 schreef Walter81 het volgende:
Ter illustratie, de AA-borstjes
[ afbeelding ]
Geen reden om onzeker over te zijn hoor.
C is de perfecte maat, niet te groot en niet te kleinquote:
nou...quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:20 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
En ze gaat er ook echt op zo'n manier bij staan zodat ze nóg platter lijkt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:20 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal volgende keer vragen of ze d'r armen naar beneden houdtquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:47 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En ze gaat er ook echt op zo'n manier bij staan zodat ze nóg platter lijkt.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:20 schreef sjoemelaar het volgende:
Kleine borsten zij heerlijk. Wat mij betereft geen reden voor vrouwen om onzeker te zijn.
dat klopt niet mijn vriendin is vrij slank en heb cup D naturaal titsquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:30 schreef Apotheose het volgende:
denk dat het ook te maken heeft met de bouw van je lichaam. Ok, AA is inderdaad wel klein maar iemand die vrij slank is enzo kan geen cup DD hebben. Past niet
Hoe lang is zij?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:17 schreef thekat het volgende:
[..]
dat klopt niet mijn vriendin is vrij slank en heb cup D naturaal titsgeen silicones , ik zie vaak dikke vrouwen met kleinen borsten
ik heb er nog altijd 1quote:Op woensdag 23 september 2009 10:40 schreef S_1980 het volgende:
Ik had ooit een vriendinnetje met A,
Onzeker, droeg vulling, durfde niet naakt....terwijl ze een overheerlijk slank figuurtje had. Ik vond het cute, het stond haar goed, dus ik snapte die onzekerheid voor geen meter.
Zelfs als liefhebber van wat groter kan ik alleen maar zeggen dat er totaal niets mis mee is...quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:20 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
lol dat vind ik dan persoonlijk niet mooi.. :p Kleine meisjes horen niet groter dan een B te hebben, dan is t tenminste in proportie.quote:
ook een kleintje met cup c/d kan prima, maar dan moet ze niet te mager zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:05 schreef Plums het volgende:
[..]
lol dat vind ik dan persoonlijk niet mooi.. :p Kleine meisjes horen niet groter dan een B te hebben, dan is t tenminste in proportie.
Als man heb ik geen ervaring uit eerste hand natuurlijk, maar reacties uit de omgeving hebben er volgens mij zelden mee te maken.quote:Op maandag 21 september 2009 20:02 schreef MrP het volgende:
Hoe kijken jullie er zelf tegenaan? Over het algemeen positief of ietwat onzeker? En waar ligt dat volgens jullie dan aan? Door reacties uit de omgeving?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te grote aureola's zijn ook een beetje mwah trouwens.
Puffy nipsquote:Op donderdag 24 september 2009 00:22 schreef MacorgaZ het volgende:
Oh, en zelfs al is het een perfecte C-cup, puffy nipples blijven
Kan wel mooi zijn, maar dan niet zo overdreven als in dat plaatjequote:Op donderdag 24 september 2009 00:22 schreef MacorgaZ het volgende:
Oh, en zelfs al is het een perfecte C-cup, puffy nipples blijven
Ja, mrP, hier val je door de mand.quote:
Ik krijg spontaan een zelfvertrouwenboost!quote:Op donderdag 24 september 2009 06:59 schreef helldeskr het volgende:
Borsten zijn perfect als ze een handvol groot zijn.
De rest is verspilling want dat kun je toch niet vasthouden....
Mooi lijf toch? Je borsten zijn daar onderdeel van, het gaat wel om het geheel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:22 schreef grijsDuifje het volgende:
hm... nou ter illustratie; dit is mijn 70A, ik ben 1,75 lang en ik vind ze te klein, ze zijn niet in verhouding. Ze zijn wel mooi, maar niet zoals ik ze zou willen. Heb er een beetje een haat-liefde verhouding mee. Ze horen bij mij en ik zou niet gauw overgaan tot vergroting maar als ze uit zichzelf zouden gaan groeien, dan graag! Maar dat zal niet zo gauw gebeuren vrees ik.![]()
In het geheel een mooi lijf. En als ik je borsten op zich bekijk, zien die er ook niet slecht uit hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:22 schreef grijsDuifje het volgende:
hm... nou ter illustratie; dit is mijn 70A, ik ben 1,75 lang en ik vind ze te klein, ze zijn niet in verhouding. Ze zijn wel mooi, maar niet zoals ik ze zou willen. Heb er een beetje een haat-liefde verhouding mee. Ze horen bij mij en ik zou niet gauw overgaan tot vergroting maar als ze uit zichzelf zouden gaan groeien, dan graag! Maar dat zal niet zo gauw gebeuren vrees ik.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het mooi hoor. En ben vast niet de enige. Is niks te kleinquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:22 schreef grijsDuifje het volgende:
[ afbeelding ]
Je houdt je armen nu ook naar achteren gedrukt waardoor het nog wat extremer over komt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:22 schreef grijsDuifje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:22 schreef grijsDuifje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:20 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
Als je er zelf geen problemen mee hebt hoef je het ook niet als een belediging op te vatten.quote:Op maandag 21 september 2009 22:07 schreef MrP het volgende:
BTW alvast bedankt voor de reacties. Mochten er ook mensen zijn die uit ervaring spreken (en dus zelf AA hebben) dan zijn hun reacties ook welkom.
Nou ik heb 70DD of 65E puur natuur, en dat past prima heurquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:30 schreef Apotheose het volgende:
denk dat het ook te maken heeft met de bouw van je lichaam. Ok, AA is inderdaad wel klein maar iemand die vrij slank is enzo kan geen cup DD hebben. Past niet
quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:30 schreef Logician het volgende:
[..]
Nou ik heb 70DD of 65E puur natuur, en dat past prima heur
Ohja en ik ben 162cm, maar het ligt denk ik eerder aan de bouw of het staat of niet.ook maar een fotootje dan
Past bij de rest van je postuur. Dat was geloof ik ook het punt van Apotheosequote:Op zaterdag 26 september 2009 10:30 schreef Logician het volgende:
[..]
Ohja en ik ben 162cm, maar het ligt denk ik eerder aan de bouw of het staat of niet.ook maar een fotootje dan
Ik snap je punt nog niet helemaal, heb je meer voorbeelden van jezelf om het te onderbouwen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:07 schreef Logician het volgende:
Dat was ook mijn punt, klein of groot 'size does'nt matter' imho als het geheel maar mooi in verhouding is
quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik snap je punt nog niet helemaal, heb je meer voorbeelden van jezelf om het te onderbouwen?
Geniaal lichaam!quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:30 schreef Logician het volgende:
[..]
Naar mijn heilige overtuiging zijn de mooiste borsten van een vrouw die blij is met haar lichaam. De ideale maat ligt daarbij tussen de AAmin en de FFplus.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:22 schreef grijsDuifje het volgende:
[ afbeelding ]
Liever dit dan eerder getoonde foto. NOFI.quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:30 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik denk dat een B of C je inderdaad beter zou staan maar ach, zó erg is het ook weer niet. Een man zal echt niet afknappen op het hebben van kleine of grote tieten lijkt me zo. (ik niet iig ) Al heb ik zelf een voorkeur voor cup B of C maarja ik heb nu een vriendin met grote D / kleine E en dat is ook primaquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:22 schreef grijsDuifje het volgende:
[ afbeelding ]
Zogauw ze masseerbaar zijn is het okee,quote:Op maandag 28 september 2009 15:02 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik denk dat een B of C je inderdaad beter zou staan maar ach, zó erg is het ook weer niet. Een man zal echt niet afknappen op het hebben van kleine of grote tieten lijkt me zo. (ik niet iig ) Al heb ik zelf een voorkeur voor cup B of C maarja ik heb nu een vriendin met grote D / kleine E en dat is ook prima
Dat vind ik onzin wat je zegt. Ik vind cup D/C prachtig, ook op een kleinere vrouw. Ze moet dan weer niet broodmager zijn, maar zelfs dan kan het nog mooi zijn als ze ook iets rondere heupen heeft een ronde billen. Een zandloper vind ik het mooist.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:05 schreef Plums het volgende:
[..]
lol dat vind ik dan persoonlijk niet mooi.. :p Kleine meisjes horen niet groter dan een B te hebben, dan is t tenminste in proportie.
Ja er is niets waar de zwaartekracht grip op uit kan oefenen....quote:Op zondag 27 september 2009 10:22 schreef iphooligan2 het volgende:
Niks mis mee hoor grijsduifje. Ik ben een man die op kleine borsten valt, en die van jou zijn prachtig. Precies goed, zoals ik ze het liefste zie. Voordeel van kleine borsten lijkt mij dat ze minder last van de zwaartekracht hebben bij het ouder worden
al moeder zow topquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:11 schreef Thrar het volgende:
Ik vind dat je echt een prachtig lichaam hebt grijsduifje, en dan te bedenken dat je ook al moeder bent...
Lekker zo laten!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:44 schreef Walter81 het volgende:
[..]
In het geheel een mooi lijf. En als ik je borsten op zich bekijk, zien die er ook niet slecht uit hoor. Gewoon helemaal niks mis mee.
quote:Op woensdag 4 november 2009 23:31 schreef aychelle het volgende:
Ik heb zoooo vaak gehoord van de cup AA medemens dat ze mijn tieten wouden. Maar ik ga echt never nooit niet ruilenIk heb cup D, en Cup E met vulling, dan hoef ik echt geen muggenbultjes
mja ik heb een kleine B maar nooit onzeker erover geweest hoor, ben trots op mn schatjes haha. maarja ik ben zelf ook niet zo heel groot. 165cm en 50 kg.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:20 schreef sjoemelaar het volgende:
als een vrouw tevreden is .........Ook dat kan ........dus....quote:Op donderdag 5 november 2009 13:41 schreef Logician het volgende:
Ik denk dat als een vrouw tevreden is met haar lichaam ze er sowiezo aantrekkelijker uitziet no matter welke cupmaat ze heeft. En dat als een man afknapt op een cupmt welke dan ook, hij sowiezo op mag flikkeren, niemand is perfect en juist dat realiseren en je lekker in je vel voelen dat maakt iemand sexy
Feministische indoctrinatie. Kleine borsten zijn kansloos.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:38 schreef casual010 het volgende:
Ik vind kleine borsten altijd erg mooi om te zien. Ik ben sowieso geen grote borsten man, mijn vorige vriendin had een A-cup, mijn huidige vriendin een stevige B/C. Maar als ze een AA/A had gehad had je me absoluut niet horen klagen
Onzin, ik heb grote borsten nooit zo ontzettend interessant gevonden. Ik hou nou eenmaal van kleine slanke vrouwen met kleine borsten.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Feministische indoctrinatie. Kleine borsten zijn kansloos.
Geloof er geen klap van.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:03 schreef aychelle het volgende:
ik moet eerlijk zeggen, met een natuurlijke cup D krijg je heel veel bekijks van menig man![]()
Volledig mee eens.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:41 schreef Logician het volgende:
Ik denk dat als een vrouw tevreden is met haar lichaam ze er sowiezo aantrekkelijker uitziet no matter welke cupmaat ze heeft. En dat als een man afknapt op een cupmt welke dan ook, hij sowiezo op mag flikkeren, niemand is perfect en juist dat realiseren en je lekker in je vel voelen dat maakt iemand sexy
Daar heb je uiteraard gelijk in. Ik zelf(20) heb nauwelijks een AA en denk toch dat de onzekerheid groter is doordat borsten bij het vrouwlijk lichaam horen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:35 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Omgekeerd zijn er ook genoeg onzekere dames met bijvoorbeeld grote borsten. Dan zijn ze weer onzeker over hun buik/kont/benen enz... (niet dat alle dames met grote borsten ook vet hebben hoor).
Als je echt helemaal plat bent kan ik het begrijpen, maar de meeste mannen vinden puur natuur toch een stuk lekkerder om te zien/voelen.quote:Op zondag 15 november 2009 21:26 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Daar heb je uiteraard gelijk in. Ik zelf(20) heb nauwelijks een AA en denk toch dat de onzekerheid groter is doordat borsten bij het vrouwlijk lichaam horen.
Je voelt je niet optimaal vrouw. Je ziet je zussen opgroeien en zelf blijf je achter.
Onlangs heb ik een afspraak gemaakt bij een plastische chirurg. Natuurlijk had ik liever van mezelf een B gehad, maar helaas, dat zit er niet meer in. En luister naar Anouk; Modern world. Tegenwoordig kan het allemaal!
Meiden die zich er echt onzeker door voelen, denk er eens over na!
Als je denkt dat je door een vergroting zelfverzekerder door het leven gaat doe het dan! En luister naar je hart, niet wat andere mensen er over vinden.
Dat heet smaken verschillenquote:Op maandag 16 november 2009 15:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe kun je een AA cup nou mooi vinden....is toch totaal niet vrouwelijk. Mooi dat er mannen zijn die het toch wel kunnen waarderen (want er zijn genoeg vrouwen die haast geen borsten hebben), maar ik snap het echt niet.
Wat wou je er mee doen dan, ze meenemen naar de badkamer zodat je met de tiet in de hand jezelf af kan sjorren?quote:
Het heeft ook nog een gezicht en nog wat dingen, naast tieten....quote:Op maandag 16 november 2009 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet ik, alleen probeer ik het te begrijpen. Het is dan net een mannenborst.
Ik heb het over de borst(en) en wat daar dan met een AA cup zo aantrekkelijk aan is.quote:Op maandag 16 november 2009 19:34 schreef newClear het volgende:
[..]
Het heeft ook nog een gezicht en nog wat dingen, naast tieten....
Tsja, voorkeur is er altijd.quote:Op maandag 16 november 2009 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het over de borst(en) en wat daar dan met een AA cup zo aantrekkelijk aan is.
De rest moet je er dan even niet bijdenken natuurlijk.
Een vriendin van mij is van niks naar b gegaan. En ze vertelde me GEEEN man die het merkte voelde of wat dan ook...quote:Op maandag 16 november 2009 15:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je echt helemaal plat bent kan ik het begrijpen, maar de meeste mannen vinden puur natuur toch een stuk lekkerder om te zien/voelen.
Hoeveel ervaring hadden die mannen met het aanraken van borsten?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:07 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is van niks naar b gegaan. En ze vertelde me GEEEN man die het merkte voelde of wat dan ook...
Miss is het alleen het Idee dat het onnatuurlijk is minder, maar als jij het niet weet...
tegenwoordig doen ze het zo goed!
pfoe ik vind chirurgie wel een grote stap, vooral omdat je pas 20 bent (of heb ik dat verkeerd gelezen?)quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:07 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is van niks naar b gegaan. En ze vertelde me GEEEN man die het merkte voelde of wat dan ook...
Miss is het alleen het Idee dat het onnatuurlijk is minder, maar als jij het niet weet...
tegenwoordig doen ze het zo goed!
Ik vind ze leuk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:20 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat inderdaad. Iemand die écht superslank is (en niet zoals wat sommigen hier slank lijken te noemenquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:53 schreef snakelady het volgende:
Ik heb grote borsten, mijn man vind het geweldig maar ik vervloek ze regelmatig, ze zijn gewoonweg niet handig.
Zelfs zou ik het liefste een ruime B of kleine C willen hebben, maar ja, zo heeft iedereen wel wat denk ik.
Een vriendin van me heeft cup A maar bij haar past dat gewoon, ze is een hele mooie en sensuele vrouw, met grote borsten zou ze niet mooier worden.
Ik heb weer wat bredere heupen en billen, dus kleine borsten zou bij mij weer niet staan.
Over de boobies of over de rest van 't lichaam (van die pic dan)?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:20 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
jij kunt iig blij zijn dat je tieten groter zijn dan Aquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, de bedoeling is wel meteen duidelijk, het voorkomt discussie
Jij hebt een kleine pielemuis?quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:48 schreef katerwater het volgende:
Het draait niet om de de kaarten die je hebt, maar hoe je ze uitspeelt
Onzin, een vrouw is geen koe die moet melken. A is prima.quote:
Kijk dat is pas mooi voor een vrouw.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:50 schreef maok het volgende:
Ik heb 70A of 75AA en ik moet zeggen dat ik er best tevreden mee ben. Ik vind mijn lichaam best vrouwelijk. Het enig nadeel is dat verkopers in kledingwinkels mij daardoor dunner inschatten dan ik ben, ze komen altijd met te kleine broeken aanzetten (ik heb namelijk wel heupen en billen) omdat ze denken dat ik toch echt een kleinere maat heb dan ik zeg.
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Een laag decollete kan ook best met een kleine cupmaat.
Dat ziet er prima uit.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:50 schreef maok het volgende:
Ik heb 70A of 75AA en ik moet zeggen dat ik er best tevreden mee ben. Ik vind mijn lichaam best vrouwelijk. Het enig nadeel is dat verkopers in kledingwinkels mij daardoor dunner inschatten dan ik ben, ze komen altijd met te kleine broeken aanzetten (ik heb namelijk wel heupen en billen) omdat ze denken dat ik toch echt een kleinere maat heb dan ik zeg.
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Waar ik me vooral aan erger is dat de kleine maten moeilijk te krijgen zijn, iig niet de leuke lingerie. Ik heb zelf 65A en dan is de keuze gewoon heel beperkt, het is al gauw voorgevormd.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:57 schreef maok het volgende:
Wat trouwens wel irritant is dat veel winkel de bh's met de cupmaten AA en A 'My first bra noemen'. Sta je daar als 27 jarige voor zo'n rek
't Zelfde geldt voor D.quote:Op zondag 29 november 2009 03:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waar ik me vooral aan erger is dat de kleine maten moeilijk te krijgen zijn, iig niet de leuke lingerie. Ik heb zelf 65A en dan is de keuze gewoon heel beperkt, het is al gauw voorgevormd.
Inderdaad. Dat is bij deze wel weer eens bewezen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:50 schreef maok het volgende:
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Logisch ook, borsten zijn immers surrogaatbillen. Een voorziening van de natuur om mannen toch aan seks te laten denken als je tegenover elkaar staat.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:50 schreef maok het volgende:
'k Vind het zo leuk dat je in topics over kleine piemels heel stoer schreeuwt dat het je niet groot genoeg kan zijn, maar als het op je eigen beperkingen aankomt, je heel braaf gaat reagerenquote:Op zondag 29 november 2009 03:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waar ik me vooral aan erger is dat de kleine maten moeilijk te krijgen zijn, iig niet de leuke lingerie. Ik heb zelf 65A en dan is de keuze gewoon heel beperkt, het is al gauw voorgevormd.
Beperkingen?quote:Op zondag 29 november 2009 19:32 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Vind het zo leuk dat je in topics over kleine piemels heel stoer schreeuwt dat het je niet groot genoeg kan zijn, maar als het op je eigen beperkingen aankomt, je heel braaf gaat reageren.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 29 november 2009 12:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als we allemaal aldoor naakt zouden rondlopen zou 'de norm' qua borsten veel kleiner zijn.
't Was dan ook sarcasme, persoonlijk vind ik kleine(re) borsten helemaal topquote:Op zondag 29 november 2009 19:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Beperkingen?Typische kleuter reactie. Mijne zijn mooi gevormd en passen bij de rest van mijn lichaam, grote borsten zouden totaal niet bij mij horen. Bovendien kan ik gewoon normaal sporten en zijn ze zonder bh ook mooi gevormd, en ze hangen over tien jaar niet op mijn knieën. Ik vind iemand dat iemand met grote borsten een beperking heeft.
De tijden van groot-groter-grootst zijn allang voorbij, ik zie mannen veel beter reageren op een slank lijntje met bijbehorende borsten.
Dus iemand met grote borsten is gehandicapt volgens jou???quote:Op zondag 29 november 2009 19:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Beperkingen?Typische kleuter reactie. Mijne zijn mooi gevormd en passen bij de rest van mijn lichaam, grote borsten zouden totaal niet bij mij horen. Bovendien kan ik gewoon normaal sporten en zijn ze zonder bh ook mooi gevormd, en ze hangen over tien jaar niet op mijn knieën. Ik vind iemand dat iemand met grote borsten een beperking heeft.
De tijden van groot-groter-grootst zijn allang voorbij, ik zie mannen veel beter reageren op een slank lijntje met bijbehorende borsten.
Lees het topic maar eens goed door, daarin heb ik aangegeven dat ik iedereen die met 25 aankwam overdreven vind. 18/19 valt al onder groot, 25 lijkt me zelf helemaal niks.quote:Op zondag 29 november 2009 19:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
't Was dan ook sarcasme, persoonlijk vind ik kleine(re) borsten helemaal top. 't Is meer dat jouw reactie hier erg vloekt met die "Ik wil een pik van 30cm die het minstens 3 uur volhoudt, anders doe ik net alsof ik hoofdpijn heb"-houding van je. Bij mannen moet het allemaal maar langer en dikker zijn, bij vrouwen mag het best wat kleiner zijn, 't komt nogal hypocriet over
Iets zien als een beperking en een handicap is niet hetzelfde.quote:Op zondag 29 november 2009 20:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus iemand met grote borsten is gehandicapt volgens jou???
Niet?quote:Op zondag 29 november 2009 20:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Iets zien als een beperking en een handicap is niet hetzelfde.
Het komt overeen met een begrenzing, en dat is een handicap wil je zeggen? Niet per definitie.quote:Op zondag 29 november 2009 20:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet?
Google eens voor de grap op leven met een beperking.
Voor veel mensen betekend het woord beperking een handicap.quote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het komt overeen met een begrenzing, en dat is een handicap wil je zeggen? Niet per definitie.
http://www.encyclo.nl/begrip/Beperking
Het is op heel veel manieren uit te leggen, dus ga ajb niet voor mij beslissen hoe ik het bedoelde wil je?
Dat is onzin. Zoals je ziet betekend dat woord in de meeste gevallen niet eens handicap. En ik zet het er niet zo neer, jij interpreteert het zo.quote:Op zondag 29 november 2009 20:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Voor veel mensen betekend het woord beperking een handicap.
Misschien niet zo bedoeld, maar dan moet je het ook niet zo neer zetten.
En ik wil niet voor jou beslissen hoe je het bedoeld, dat maak je zelf al duidelijk.
Er werd gezegd dat kleine borsten een beperking zijn, ik gaf onderbouwend aan waarom ik het tegendeel waar vind. Ik heb iig nergens gesproken over gehandicapt zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 21:02 schreef Csbs het volgende:
Wat ik denk dat ze bedoelt is dat grote borsten je best beperken in het vrij bewegen. Hardlopen met cup D is niet echt prettig, hoe fijn je sportbh ook zit. Dan kun je beter kleine/geen borsten hebben.
Maar om iemand met grote borsten gehandicapt te noemen vind ik te ver gaan. In principe kun je alles gewoon doen, dus het is niet echt een beperking, je moet soms alleen wat aanpassingen doen of je iig beter voorbereiden voor je iets gaat ondernemen.
Nou prima tochquote:Op zondag 29 november 2009 21:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat kleine borsten een beperking zijn, ik gaf onderbouwend aan waarom ik het tegendeel waar vind. Ik heb iig nergens gesproken over gehandicapt zijn.
Uiteraard, en wat ik ook had gezegd zou prima geweest zijn omdat het mijn mening blijft. Maar ik laat me geen woorden in mijn mond leggen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:07 schreef Csbs het volgende:
[..]
Nou prima tochDan is het duidelijk. Aan alles zitten voor- en nadelen.
quote:Op zondag 29 november 2009 21:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Uiteraard, en wat ik ook had gezegd zou prima geweest zijn omdat het mijn mening blijft. Maar ik laat me geen grote tieten in mijn mond leggen.
hihi ik zag wel wat je daar deed.quote:
Oh, dat word wakker liggen vannacht.quote:Op zondag 29 november 2009 21:13 schreef Netsplitter het volgende:
Wat jij wil.
Ik vind het degenererend over komen.
Blijkbaar heb jij ook een beperking.
Het is denigrerend niet denegenererend of wat daar ook staat.quote:Op zondag 29 november 2009 21:13 schreef Netsplitter het volgende:
Wat jij wil.
Ik vind het degenererend over komen.
Blijkbaar heb jij ook een beperking.
Het blijft leuk, een mening hebben.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
Hier ook een kleine A
En ach, soms was het wel leuk geweest om eens een mooi naturel decollete te hebben bij een bepaalde outfit ofzo, vaak passen leuke truitjes ook net niet helemaal lekker aangezien het gemaakt is voor mensen met minimaal B of C, maar over het algemeen vind ik 't prima. Moet nu eenmaal maar leven met wat ik heb 'gekregen', en om dan daar depressief om te gaan worden als mensen dat 'niet mooi' of zelfs '' vinden. Zowel mijn vriend als ikzelf kunnen er prima mee leven. Ga er iig geen geld aan uitgeven om aan 'de norm' te kunnen voldoen.
Niet? Smaken verschillen denk ik;) En het kan perfect passen...quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:30 schreef Apotheose het volgende:
Hier sluit ik me ook bij aanquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:48 schreef Walter81 het volgende:
[..]
![]()
Wat mij betreft de enige juiste manier van denken.
Vooral die 'norm' waar je zogenaamd aan zou moeten voldoen. Dan een hoop geld eraan uitgeven om ze op te laten blazen, totdat een of ander figuur op televisie weer gaat roepen dat grote borsten uit zijn en kleine borsten weer in zijn... zit je daar met je protheses.....
Ik vind het altijd zo zonde als ik er iemand over hoor praten alsof ze een compromis sluiten, terwijl het veel mooier én praktischer is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
Hier ook een kleine A
En ach, soms was het wel leuk geweest om eens een mooi naturel decollete te hebben bij een bepaalde outfit ofzo, vaak passen leuke truitjes ook net niet helemaal lekker aangezien het gemaakt is voor mensen met minimaal B of C, maar over het algemeen vind ik 't prima. Moet nu eenmaal maar leven met wat ik heb 'gekregen', en om dan daar depressief om te gaan worden als mensen dat 'niet mooi' of zelfs '' vinden. Zowel mijn vriend als ikzelf kunnen er prima mee leven. Ga er iig geen geld aan uitgeven om aan 'de norm' te kunnen voldoen.
Ik vind haar standpunt nog wel wat negatief hoor, enkel acceptatie, maar weinig trots!quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:48 schreef Walter81 het volgende:
[..]
![]()
Wat mij betreft de enige juiste manier van denken.
Vooral die 'norm' waar je zogenaamd aan zou moeten voldoen. Dan een hoop geld eraan uitgeven om ze op te laten blazen, totdat een of ander figuur op televisie weer gaat roepen dat grote borsten uit zijn en kleine borsten weer in zijn... zit je daar met je protheses.....
Beter had ik het niet kunnen verwoorden. Geheel eens met ieder punt, behalve dat ik juist vind dat een decolleté ook mooier staat bij iemand met kleine borsten. Ik vind het bij iemand met grote borsten erh ordinair terwijl je met kleine veel meer kunt hebben zonder dat het ordinair toont.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:32 schreef beestjuh het volgende:
Goed topic!
[..]
Ik vind haar standpunt nog wel wat negatief hoor, enkel acceptatie, maar weinig trots!
In mijn puberteit dacht ik er niet zo over, maar inmiddels ben ik dolblij met mijn gravity-defying A-tjes, omdat er lichamelijk niks veranderd is sinds ik 16 was, in tegenstelling tot de meisjes die toen al veel vrouwelijke vormen hadden.
Afgezien van diepe decolletés is er zóveel kleding die juist mooier staat bij een bescheiden boezem: Off-shoulder topjes, halters, strapless, of wijde topjes lekker ondeugend zonder beha en zo,.
Het oogt veel minder goedkoop met kleine, pronte tietjes, daardoor word ik meestal gewoon in mijn ogen gekeken als ik met iemand in gesprek ben, dus wat mij betreft A-tjes ftw.
True, totally, en nu ik er over nadenk, komt mijn mening over decolletés vooral voort uit het feit dat ik dat bij mezelf helemaal niet mooi vind, en dat is niet vanwege mijn kleine borsten, maar omdat je mijn borstbeen daar een beetje ziet zitten. Zo mager ben ik niet, maar als ik dat zie (of door een decolleté de nadruk op ga leggen) voel ik me toch een scharminkeltje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Beter had ik het niet kunnen verwoorden. Geheel eens met ieder punt, behalve dat ik juist vind dat een decolleté ook mooier staat bij iemand met kleine borsten. Ik vind het bij iemand met grote borsten erh ordinair terwijl je met kleine veel meer kunt hebben zonder dat het ordinair toont.
Ehhm, en jij hebt zelf ook een A-cup zeker?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Beter had ik het niet kunnen verwoorden. Geheel eens met ieder punt, behalve dat ik juist vind dat een decolleté ook mooier staat bij iemand met kleine borsten. Ik vind het bij iemand met grote borsten erh ordinair terwijl je met kleine veel meer kunt hebben zonder dat het ordinair toont.
Ik baseer mijn mening niet op mijn eigen lichaam.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:59 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Ehhm, en jij hebt zelf ook een A-cup zeker?
Ik vind bijna alle kleding mooier bij een cup C. En wat jullie ordinair noemen noem ik en veel mensen vrouwelijk en sexy.
Oké dat kan, naar mijn mening erg zonde.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik zeg toch dat ik over het algemeen zeer tevreden ben met mijn bescheiden voorgevel, maar dat ik slechts soms wat weemoedig naar mooie decolleté's kijk. Niet continu, maar soms!
En ik hoef niet aan de 'norm' te voldoen. De enigen die het er mee moeten doen zijn mijn vriend en ikzelf, en dat gaat zonder problemen.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel groter dan AA..quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:20 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi inderdaad.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:06 schreef Walter81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedoel je zoiets? Dit vind ik persoonlijk erg mooi.
Groter? Ze is zo goed als plat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel groter dan AA..
Goed van je dat je trots bent op je lijf maar dit is helaas geen waarheid, mijn moeder heeft ook altijd cup A gehad maar na 2 bevallingen bleef er niks anders over dan 2 slappe theezakjes.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:32 schreef beestjuh het volgende:
Goed topic!
[..]
In mijn puberteit dacht ik er niet zo over, maar inmiddels ben ik dolblij met mijn gravity-defying A-tjes, omdat er lichamelijk niks veranderd is sinds ik 16 was, in tegenstelling tot de meisjes die toen al veel vrouwelijke vormen hadden.
Ga je mond spoelen!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:05 schreef thingamajig het volgende:
borstvergroting!!!
minimaal is toch echt wel een grote C cup hoor!
nee, aan twee ruggen heeft niemand wat! snap niet dat er nog vrouwen / meisjes rondlopen die zich daar niet aan laten helpen...quote:
Of je trollt of je bent echt in je pubertijd blijven hangen.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:48 schreef thingamajig het volgende:
[..]
nee, aan twee ruggen heeft niemand wat! snap niet dat er nog vrouwen / meisjes rondlopen die zich daar niet aan laten helpen...
of ik heb gewoon smaakquote:Op woensdag 2 december 2009 21:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Of je trollt of je bent echt in je pubertijd blijven hangen.
Over smaak valt niet te twisten, er zijn mannen die vallen op groot-groter-grootst (al denk ik dat ze tegenwoordig zwaar in de minderheid zijn). Maar iemand mooier vinden met borstvergroting in plaats van puur natuur is gewoon sad.quote:
Idd, take what you're given.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten, er zijn mannen die vallen op groot-groter-grootst (al denk ik dat ze tegenwoordig zwaar in de minderheid zijn). Maar iemand mooier vinden met borstvergroting in plaats van puur natuur is gewoon sad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:14 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Idd, take what you're given.
Als je kleine borsten hebt en je 'daaraan laat helpen' is gewoon sad
Het is nog meer sad als je valt op vrouwen die zich 'daaraan laten helpen'.
En het toppunt van sadness is nog wel als je vindt dat alle vrouwen met kleine borsten zich 'daaraan moeten laten helpen'
Dat dus, volgens mij heb ik al eens eerder in dit topic gezegd dat het allerbelangrijkste nog is dat alles in verhouding is. Of dat nu wat kleiner of groter is. En fake is sowieso ugly.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Denk maar niet dat één van ons zich ook maar een moment om jou druk maakt, knul.quote:
ben jij dat, ciska dresselhuys?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Denk maar niet dat één van ons zich ook maar een moment om jou druk maakt, knul.
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Denk maar niet dat één van ons zich ook maar een moment om jou druk maakt, knul.
'k weet niet hoe oud je bent, maar vraag me af of je uberhaupt wel eens wat kleiner geschapen dames van dichtbij hebt gezien of gevoeld....quote:Op woensdag 2 december 2009 20:48 schreef thingamajig het volgende:
[..]
nee, aan twee ruggen heeft niemand wat! snap niet dat er nog vrouwen / meisjes rondlopen die zich daar niet aan laten helpen...
Misschien is dat omdat je gewoon een zielig kutventje bent die regelrecht uit z'n nek lultquote:Op woensdag 2 december 2009 21:46 schreef thingamajig het volgende:
[..]
goh, je bent het er mee eens![]()
what a surprise...
Een keer een B cup, daar knapte ik ook gelijk op af...quote:Op woensdag 2 december 2009 21:53 schreef LalalaHippie het volgende:
'k weet niet hoe oud je bent, maar vraag me af of je uberhaupt wel eens wat kleiner geschapen dames van dichtbij hebt gezien of gevoeld....
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:08 schreef Broer_Banaan het volgende:
Hahaha borsten.Het gaat erom hoe diep de anus is.
Welke site was dat?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:07 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Een keer een B cup, daar knapte ik ook gelijk op af...
Dat weet ik niet meer, maar de datum nog wel: 11 december 2001quote:
Jezus wat kansloosquote:Op woensdag 2 december 2009 22:07 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Een keer een B cup, daar knapte ik ook gelijk op af...
Hangtieten ja?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:25 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, maar de datum nog wel: 11 december 2001
B - C - D - C - D turning into E
De maten van mijn vaste vriendinnen en vrouw![]()
plus blijkbaar de voorkeur voor opgepompte siliconen hompen die rechtop blijven staan dan lieve zachte kleine tietjesquote:Op woensdag 2 december 2009 22:45 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Jezus wat kansloos
Afknappen op de maat van borsten
En dan is B nog niet eens zo héél klein
lieve zachte kleine tietjesquote:Op woensdag 2 december 2009 22:57 schreef LalalaHippie het volgende:
[..]
plus blijkbaar de voorkeur voor opgepompte siliconen hompen die rechtop blijven staan dan lieve zachte kleine tietjes.....
Maar goed ieder zijn ding....
tenslotte zijn het maar hompen vet
En terecht! Zijn ze ook!quote:Op maandag 21 september 2009 20:02 schreef MrP het volgende:
Enerzijds hoor ik meiden/vrouwen met een cup AA vaak zeggen dat ze zeer onzeker zijn. Ze vinden namelijk dat ze plat zijn.
afhankelijk van de rest vind ik dat echt niet lelijk of zo. Nogmaals ieder zijn ding, maar zonder de rest te zien kun je toch geen oordeel vellen. Ik ken ook vrouwen die dolgraag een borst verkleining willen van een DD naar een flinke B omdat ze het gezeul zat zijn. En nogmaals t zijn niet de borsten die de vrouw maken...quote:Op woensdag 2 december 2009 23:00 schreef thingamajig het volgende:
[..]
lieve zachte kleine tietjes![]()
[ afbeelding ]
Bij jou vind ik het niet zo passen, aangezien je ook vrij brede heupen en schouders hebt. Maar bij zo'n echt meisjemeisje met smalle heupen vind ik het wel mooi staanquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:22 schreef grijsDuifje het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt gewoon geen smaak... ik werd er half hard van en dat is voldoende.quote:Op donderdag 3 december 2009 04:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij jou vind ik het niet zo passen, aangezien je ook vrij brede heupen en schouders hebt. Maar bij zo'n echt meisjemeisje met smalle heupen vind ik het wel mooi staan.
Half hard.. half slap.. het is maar net wat je instelling isquote:Op donderdag 3 december 2009 04:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen smaak... ik werd er half hard van en dat is voldoende.
Half hard is beter dan slap. En ze heeft een mooi figuur.quote:Op donderdag 3 december 2009 05:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Half hard.. half slap.. het is maar net wat je instelling is
Daar ben ik het ook helemaal mee eens! Vrouwen met borstvergrotingen.. bah. Alleen al hoe het voelt om met zo'n vrouw sex te hebben, ik walg ervan. Er is geen vrouw op de wereld met zulke stevige natuurlijke borsten als je hebt nadat je een simpele cupmaat bent gestegen dmv siliconen.quote:Op donderdag 3 december 2009 05:08 schreef Ps2K het volgende:
En dit is even voor alle vrouwen die vinden dat hun borsten te klein zijn: Borstvergrotingen zijn de manier om je lichaam compleet te verknoeien. Ik zie liever een vrouw met weinig borsten dan nep tieten. Nep tieten zijn bah! Je ziet meteen dat ze nep zijn en dat is gewoon blegh!
Vrouwen: Weescht tevreeden met wat u hebt!
Vrouwen zouden eens moeten inzien dat er een heleboel mannen zijn die zo'n mooie kleine cup A best mooi vinden. Grote tieten verwarren mij...quote:Op donderdag 3 december 2009 05:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook helemaal mee eens! Vrouwen met borstvergrotingen.. bah. Alleen al hoe het voelt om met zo'n vrouw sex te hebben, ik walg ervan. Er is geen vrouw op de wereld met zulke stevige natuurlijke borsten als je hebt nadat je een simpele cupmaat bent gestegen dmv siliconen.
Die jongen mag toch zelf weten wat voor porno hij het liefst kijkt?quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 05:13 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Vrouwen zouden eens moeten inzien dat er een heleboel mannen zijn die zo'n mooie kleine cup A best mooi vinden. Grote tieten verwarren mij...
edit: nee... liever een platte vrouw dan een neppe vrouw
[ afbeelding ]
Serieus ga jij even ergens een koe uit de wei trekken dan, je posts zijn allemaal van hetzelfde pot nat. 0.0 toegevoegde waarde.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef thingamajig het volgende:
Ik eis dat minister Plasterk meer geld geeft aan onderzoek naar meer natuurgetrouwe borstvergrotingsmaterialen!
wow, je hapt wel erg snelquote:Op donderdag 3 december 2009 18:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Serieus ga jij even ergens een koe uit de wei trekken dan, je posts zijn allemaal van hetzelfde pot nat. 0.0 toegevoegde waarde.
Sure, ik reageer op jouw de nutteloosheid van je posts wtf heeft dat met mij te maken. Maar goed ga nog maar 40 posts door over hoe jij vette koeien aanbidt, het zal me een worst wezen.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:19 schreef thingamajig het volgende:
[..]
wow, je hapt wel erg snel![]()
minderwaardigheidscomplex ofzo?
hoho, het moet natuurlijk wel in verhouding zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 18:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Sure, ik reageer op jouw de nutteloosheid van je posts wtf heeft dat met mij te maken. Maar goed ga nog maar 40 posts door over hoe jij vette koeien aanbidt, het zal me een worst wezen.
Je zal het zelf niet in de gaten hebben maar het is echt de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Sure, ik reageer op jouw de nutteloosheid van je posts wtf heeft dat met mij te maken. Maar goed ga nog maar 40 posts door over hoe jij vette koeien aanbidt, het zal me een worst wezen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je zal het zelf niet in de gaten hebben maar het is echt de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet.
jij praat enorm denigrerend over vrouwen met grote borsten, hij praat denigrerend over vrouwen met kleine borsten.
Ik heb grote borsten, maar ik ben abosluut geen koe, jij hebt kleine borsten, maar jij bent absoluut geen vent.
Waarom niet gewoon accepteren dat iedereen er anders uitziet? waarom heb jij zo de behoefte om je kleine borsten te verdedigen en grote borsten af te kraken?
Ik kan beide gewoon heel mooi vinden en aangezien we het toch moeten doen met wat we hebben ( zonder medische behandelingen) , kunnen we er net zo goed trots op zijn, zonder de ander af te kraken.
Of mensen moeten zich gewoon eens niet zo druk maken op internet en op de kast laten jagen.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:44 schreef eleusis het volgende:
Ik vind dat het uitgevochten moet worden in een moddergevecht.
Goede reactie my ass.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:48 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dan krijg je eens een goede reactie terug, en dan reageer je zo.
Het grappige is dat ik jou werkelijk met elke opmerking die ik maak direct op de allerhoogste kast krijg die je je maar kan voorstellen.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Of mensen moeten zich gewoon eens niet zo druk maken op internet en op de kast laten jagen.
Dat, of het gaat mis bij het interpreteren.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:57 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik jou werkelijk met elke opmerking die ik maak direct op de allerhoogste kast krijg die je je maar kan voorstellen.
Maar goed, nu snap ik waarom je zo doet; je bent zelf zo plat als een pannenkoek![]()
Hear, hear! Nogmaals, wat een hypocriet sletje ben je ookquote:Op donderdag 3 december 2009 20:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Goede reactie my ass.Wat wanhopig om je zo aangesproken te voelen als volwassene zeg, respect.
Heerlijk hè.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:16 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hear, hear! Nogmaals, wat een hypocriet sletje ben je ook
Nogmaals, de pot verwijt de ketel...geloof dat jij je hier nog het meeste aangesproken voelt, anders zou je niet zo heftig reageren.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Goede reactie my ass.Wat wanhopig om je zo aangesproken te voelen als volwassene zeg, respect.
Wat knap dat jij adhv mijn posts hebt gezien dat ik me aangesproken voel, helaas sla je de plan volledig mis missy.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nogmaals, de pot verwijt de ketel...geloof dat jij je hier nog het meeste aangesproken voelt, anders zou je niet zo heftig reageren.
Ik voel me niet aangesproken hoor, ik heb dikke tieten ja, maar boeiend of iemand anders ze mooi of lelijk vind, heb ook totaal niet de behoefte om ze te laten zien overigens aangezien ik zelfverzekerd genoeg ben, heb geen bevestiging nodig van anderen.
ah, je bent er zo eentje, iedereen is gek behalve ik....quote:Op donderdag 3 december 2009 20:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat, of het gaat mis bij het interpreteren.
Uhuh.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
ah, je bent er zo eentje, iedereen is gek behalve ik....
hahaha, missy nog wel, toe maar..quote:Op donderdag 3 december 2009 21:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat knap dat jij adhv mijn posts hebt gezien dat ik me aangesproken voel, helaas sla je de plan volledig mis missy.
Ik jaag een pubertje op de kast maar betrek er ook een volwassen vrouw bij, zoals ik al eerder zei: respect. Nu ben ik wel klaar met de discussie.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha, missy nog wel, toe maar..
je hebt gelijk, iedereen die op jou reageerd is fout en slaat de plank mis.
Wel eens bedacht dat de fout dan niet zit in onze interpretatie ervan maar aan jouw manier van verwoorden? Of is dat geheel onmogenlijk.
hahaha, de enige die hoog op de kast zit en op de teentjes getrapt is ( om het maar bij spreekwoorden te houden) ben jijzelf, je hebt het alleen zelf nog niet geheel door.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik jaag een pubertje op de kast maar betrek er ook een volwassen vrouw bij, zoals ik al eerder zei: respect. Nu ben ik wel klaar met de discussie.
Je hebt gelijk, kun je nu weer rustig slapen?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha, de enige die hoog op de kast zit en op de teentjes getrapt is ( om het maar bij spreekwoorden te houden) ben jijzelf, je hebt het alleen zelf nog niet geheel door.![]()
Maar je hebt gelijk, het is een eindeloze discussie, nutteloos aangezien je toch een plank voor je hoofd heb zitten. ( heerlijk, die spreekwoorden)
quote:Op zondag 15 november 2009 21:26 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Daar heb je uiteraard gelijk in. Ik zelf(20) heb nauwelijks een AA en denk toch dat de onzekerheid groter is doordat borsten bij het vrouwlijk lichaam horen.
Je voelt je niet optimaal vrouw. Je ziet je zussen opgroeien en zelf blijf je achter.
Onlangs heb ik een afspraak gemaakt bij een plastische chirurg. Natuurlijk had ik liever van mezelf een B gehad, maar helaas, dat zit er niet meer in. En luister naar Anouk; Modern world. Tegenwoordig kan het allemaal!
Meiden die zich er echt onzeker door voelen, denk er eens over na!
Als je denkt dat je door een vergroting zelfverzekerder door het leven gaat doe het dan! En luister naar je hart, niet wat andere mensen er over vinden.
Rustig slapen? wat lief dat je dacht dat ik hier ook echt maar een sec. van wakker zou liggen.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, kun je nu weer rustig slapen?
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:44 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]Volgens mij snap jij die tekst niet helemaal.
Je doet anders wel heel erg je best om allemaal te laten zien dat het je niet deert terwijl jij de discussie draaiende houdt. Stil nou maar ik heb je gelijk gegeven daar ging het toch om.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Rustig slapen? wat lief dat je dacht dat ik hier ook echt maar een sec. van wakker zou liggen.
Qua omtrek ja, maar wat is nu je punt? Wie ontkent dat dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:48 schreef patatmetfriet het volgende:
Trouwens, 90% van de posters hier zou eens in een lingeriewinkel moeten gaan kijken. 80A is groter dan 70B, om maar eens wat te noemen.
Qua effectieve tiet ook.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Qua omtrek ja, maar wat is nu je punt? Wie ontkent dat dan?
klopt, ik pas zowel 80C als 75DD, beide zitten prima, ik zit kwa omvang net op de grens.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:48 schreef patatmetfriet het volgende:
Trouwens, 90% van de posters hier zou eens in een lingeriewinkel moeten gaan kijken. 80A is groter dan 70B, om maar eens wat te noemen.
de 80 en 70 zijn gebaseerd op de omtrek. Maar je hebt wel gelijk de ene cupmaat is de andere niet, kan verschillend tonen.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:51 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Qua effectieve tiet ook.
Punt: De ene A is de andere niet.
Ja dat is de omtrek. Maar een 80A heeft dus een op-de-tiet omtrek van 85, en de 70B een op-de-tiet omtrek van 80. Ergo: A is groter, breder, en bredere tieten zijn nog mooier ook, want die ogen groter (denk er maar eens een bolvorm achter, snappu?).quote:Op donderdag 3 december 2009 21:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
de 80 en 70 zijn gebaseerd op de omtrek. Maar je hebt wel gelijk de ene cupmaat is de andere niet, kan verschillend tonen.
Een smallere omtrek oogt juist groter, omdat het dan minder verspreid is. Ik word altijd groter van cupmaat ingeschat dan ik eigenlijk heb omdat ik van mezelf smal gebouwd ben.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:57 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Ja dat is de omtrek. Maar een 80A heeft dus een op-de-tiet omtrek van 85, en de 70B een op-de-tiet omtrek van 80. Ergo: A is groter, breder, en bredere tieten zijn nog mooier ook, want die ogen groter (denk er maar eens een bolvorm achter, snappu?).
Nou, dat hebben we gemerkt aan alle posts die er nog na kwamenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:35 schreef griekjeee het volgende:
Nu ben ik wel klaar met de discussie.
Ja want dat was dezelfde discussie hè?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:16 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Nou, dat hebben we gemerkt aan alle posts die er nog na kwamen![]()
gedeeltelijk welquote:Op donderdag 3 december 2009 22:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja want dat was dezelfde discussie hè?
Of jij begrijpt niet wat ik bedoelde. Maar ach, jij zal wel beter weten wat ik bedoelde nietwaar?quote:
dat laatste spreekt voor zichquote:Op donderdag 3 december 2009 22:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Of jij begrijpt niet wat ik bedoelde. Maar ach, jij zal wel beter weten wat ik bedoelde nietwaar?
Uhuh, je hebt gelijk hoor jochie.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:21 schreef thingamajig het volgende:
[..]
dat laatste spreekt voor zich
tekening voor griekjeee... om sorry te zeggen!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Uhuh, je hebt gelijk hoor jochie.
Altijd leuk om te zien hoe mensen zich met mij bezig weten te houden.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:29 schreef thingamajig het volgende:
[..]
tekening voor griekjeee... om sorry te zeggen!
Maar hij is al weer dicht
ieuw, dat klinkt wel heel goedkoop...quote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien hoe mensen zich met mij bezig weten te houden.
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:06 schreef Aneurism het volgende:
Tja daar sta je dan, die BH gaat uit en die volle voorgevel bleek niet meer te zijn dan 1 paar zakdoeken in bundeltjes... Wat doe je dan? Dat paar ogen dat je hoopvol aankijkt... Ja... Wat doe je dan? Je kan moeilijk doen alsof je gebeld word, die heb je immers net uitgezet om niet gestoord te worden... Tja... Wat doe je dan?
Kut migraine die altijd de kop opsteekt.
Dat zinnetje heb je uit een topic van mij gejat, ik zweer het jonguhquote:Op donderdag 3 december 2009 23:06 schreef Aneurism het volgende:
Tja daar sta je dan, die BH gaat uit en die volle voorgevel bleek niet meer te zijn dan 1 paar zakdoeken in bundeltjes... Wat doe je dan? Dat paar ogen dat je hoopvol aankijkt... Ja... Wat doe je dan? Je kan moeilijk doen alsof je gebeld word, die heb je immers net uitgezet om niet gestoord te worden... Tja... Wat doe je dan?
Kut migraine die altijd de kop opsteekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |