quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:44 schreef Walter81 het volgende:
[..]
In het geheel een mooi lijf. En als ik je borsten op zich bekijk, zien die er ook niet slecht uit hoor. Gewoon helemaal niks mis mee.
quote:Op woensdag 4 november 2009 23:31 schreef aychelle het volgende:
Ik heb zoooo vaak gehoord van de cup AA medemens dat ze mijn tieten wouden. Maar ik ga echt never nooit niet ruilenIk heb cup D, en Cup E met vulling, dan hoef ik echt geen muggenbultjes
mja ik heb een kleine B maar nooit onzeker erover geweest hoor, ben trots op mn schatjes haha. maarja ik ben zelf ook niet zo heel groot. 165cm en 50 kg.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:20 schreef sjoemelaar het volgende:
Kleine borsten zij heerlijk. Wat mij betereft geen reden voor vrouwen om onzeker te zijn.
Ik zie liever kleine mooie, dan grote hangers.
als een vrouw tevreden is .........Ook dat kan ........dus....quote:Op donderdag 5 november 2009 13:41 schreef Logician het volgende:
Ik denk dat als een vrouw tevreden is met haar lichaam ze er sowiezo aantrekkelijker uitziet no matter welke cupmaat ze heeft. En dat als een man afknapt op een cupmt welke dan ook, hij sowiezo op mag flikkeren, niemand is perfect en juist dat realiseren en je lekker in je vel voelen dat maakt iemand sexy
Feministische indoctrinatie. Kleine borsten zijn kansloos.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:38 schreef casual010 het volgende:
Ik vind kleine borsten altijd erg mooi om te zien. Ik ben sowieso geen grote borsten man, mijn vorige vriendin had een A-cup, mijn huidige vriendin een stevige B/C. Maar als ze een AA/A had gehad had je me absoluut niet horen klagen
Onzin, ik heb grote borsten nooit zo ontzettend interessant gevonden. Ik hou nou eenmaal van kleine slanke vrouwen met kleine borsten.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Feministische indoctrinatie. Kleine borsten zijn kansloos.
Geloof er geen klap van.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:03 schreef aychelle het volgende:
ik moet eerlijk zeggen, met een natuurlijke cup D krijg je heel veel bekijks van menig man![]()
Volledig mee eens.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:41 schreef Logician het volgende:
Ik denk dat als een vrouw tevreden is met haar lichaam ze er sowiezo aantrekkelijker uitziet no matter welke cupmaat ze heeft. En dat als een man afknapt op een cupmt welke dan ook, hij sowiezo op mag flikkeren, niemand is perfect en juist dat realiseren en je lekker in je vel voelen dat maakt iemand sexy
Daar heb je uiteraard gelijk in. Ik zelf(20) heb nauwelijks een AA en denk toch dat de onzekerheid groter is doordat borsten bij het vrouwlijk lichaam horen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:35 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Omgekeerd zijn er ook genoeg onzekere dames met bijvoorbeeld grote borsten. Dan zijn ze weer onzeker over hun buik/kont/benen enz... (niet dat alle dames met grote borsten ook vet hebben hoor).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |