Onzin, een vrouw is geen koe die moet melken. A is prima.quote:
Kijk dat is pas mooi voor een vrouw.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:50 schreef maok het volgende:
Ik heb 70A of 75AA en ik moet zeggen dat ik er best tevreden mee ben. Ik vind mijn lichaam best vrouwelijk. Het enig nadeel is dat verkopers in kledingwinkels mij daardoor dunner inschatten dan ik ben, ze komen altijd met te kleine broeken aanzetten (ik heb namelijk wel heupen en billen) omdat ze denken dat ik toch echt een kleinere maat heb dan ik zeg.
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Een laag decollete kan ook best met een kleine cupmaat.
Dat ziet er prima uit.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:50 schreef maok het volgende:
Ik heb 70A of 75AA en ik moet zeggen dat ik er best tevreden mee ben. Ik vind mijn lichaam best vrouwelijk. Het enig nadeel is dat verkopers in kledingwinkels mij daardoor dunner inschatten dan ik ben, ze komen altijd met te kleine broeken aanzetten (ik heb namelijk wel heupen en billen) omdat ze denken dat ik toch echt een kleinere maat heb dan ik zeg.
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Waar ik me vooral aan erger is dat de kleine maten moeilijk te krijgen zijn, iig niet de leuke lingerie. Ik heb zelf 65A en dan is de keuze gewoon heel beperkt, het is al gauw voorgevormd.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:57 schreef maok het volgende:
Wat trouwens wel irritant is dat veel winkel de bh's met de cupmaten AA en A 'My first bra noemen'. Sta je daar als 27 jarige voor zo'n rek
't Zelfde geldt voor D.quote:Op zondag 29 november 2009 03:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waar ik me vooral aan erger is dat de kleine maten moeilijk te krijgen zijn, iig niet de leuke lingerie. Ik heb zelf 65A en dan is de keuze gewoon heel beperkt, het is al gauw voorgevormd.
Inderdaad. Dat is bij deze wel weer eens bewezen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:50 schreef maok het volgende:
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Logisch ook, borsten zijn immers surrogaatbillen. Een voorziening van de natuur om mannen toch aan seks te laten denken als je tegenover elkaar staat.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:50 schreef maok het volgende:
'k Vind het zo leuk dat je in topics over kleine piemels heel stoer schreeuwt dat het je niet groot genoeg kan zijn, maar als het op je eigen beperkingen aankomt, je heel braaf gaat reagerenquote:Op zondag 29 november 2009 03:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waar ik me vooral aan erger is dat de kleine maten moeilijk te krijgen zijn, iig niet de leuke lingerie. Ik heb zelf 65A en dan is de keuze gewoon heel beperkt, het is al gauw voorgevormd.
Beperkingen?quote:Op zondag 29 november 2009 19:32 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Vind het zo leuk dat je in topics over kleine piemels heel stoer schreeuwt dat het je niet groot genoeg kan zijn, maar als het op je eigen beperkingen aankomt, je heel braaf gaat reageren.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 29 november 2009 12:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als we allemaal aldoor naakt zouden rondlopen zou 'de norm' qua borsten veel kleiner zijn.
't Was dan ook sarcasme, persoonlijk vind ik kleine(re) borsten helemaal topquote:Op zondag 29 november 2009 19:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Beperkingen?Typische kleuter reactie. Mijne zijn mooi gevormd en passen bij de rest van mijn lichaam, grote borsten zouden totaal niet bij mij horen. Bovendien kan ik gewoon normaal sporten en zijn ze zonder bh ook mooi gevormd, en ze hangen over tien jaar niet op mijn knieën. Ik vind iemand dat iemand met grote borsten een beperking heeft.
De tijden van groot-groter-grootst zijn allang voorbij, ik zie mannen veel beter reageren op een slank lijntje met bijbehorende borsten.
Dus iemand met grote borsten is gehandicapt volgens jou???quote:Op zondag 29 november 2009 19:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Beperkingen?Typische kleuter reactie. Mijne zijn mooi gevormd en passen bij de rest van mijn lichaam, grote borsten zouden totaal niet bij mij horen. Bovendien kan ik gewoon normaal sporten en zijn ze zonder bh ook mooi gevormd, en ze hangen over tien jaar niet op mijn knieën. Ik vind iemand dat iemand met grote borsten een beperking heeft.
De tijden van groot-groter-grootst zijn allang voorbij, ik zie mannen veel beter reageren op een slank lijntje met bijbehorende borsten.
Lees het topic maar eens goed door, daarin heb ik aangegeven dat ik iedereen die met 25 aankwam overdreven vind. 18/19 valt al onder groot, 25 lijkt me zelf helemaal niks.quote:Op zondag 29 november 2009 19:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
't Was dan ook sarcasme, persoonlijk vind ik kleine(re) borsten helemaal top. 't Is meer dat jouw reactie hier erg vloekt met die "Ik wil een pik van 30cm die het minstens 3 uur volhoudt, anders doe ik net alsof ik hoofdpijn heb"-houding van je. Bij mannen moet het allemaal maar langer en dikker zijn, bij vrouwen mag het best wat kleiner zijn, 't komt nogal hypocriet over
Iets zien als een beperking en een handicap is niet hetzelfde.quote:Op zondag 29 november 2009 20:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus iemand met grote borsten is gehandicapt volgens jou???
Niet?quote:Op zondag 29 november 2009 20:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Iets zien als een beperking en een handicap is niet hetzelfde.
Het komt overeen met een begrenzing, en dat is een handicap wil je zeggen? Niet per definitie.quote:Op zondag 29 november 2009 20:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet?
Google eens voor de grap op leven met een beperking.
Voor veel mensen betekend het woord beperking een handicap.quote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het komt overeen met een begrenzing, en dat is een handicap wil je zeggen? Niet per definitie.
http://www.encyclo.nl/begrip/Beperking
Het is op heel veel manieren uit te leggen, dus ga ajb niet voor mij beslissen hoe ik het bedoelde wil je?
Dat is onzin. Zoals je ziet betekend dat woord in de meeste gevallen niet eens handicap. En ik zet het er niet zo neer, jij interpreteert het zo.quote:Op zondag 29 november 2009 20:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Voor veel mensen betekend het woord beperking een handicap.
Misschien niet zo bedoeld, maar dan moet je het ook niet zo neer zetten.
En ik wil niet voor jou beslissen hoe je het bedoeld, dat maak je zelf al duidelijk.
Er werd gezegd dat kleine borsten een beperking zijn, ik gaf onderbouwend aan waarom ik het tegendeel waar vind. Ik heb iig nergens gesproken over gehandicapt zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 21:02 schreef Csbs het volgende:
Wat ik denk dat ze bedoelt is dat grote borsten je best beperken in het vrij bewegen. Hardlopen met cup D is niet echt prettig, hoe fijn je sportbh ook zit. Dan kun je beter kleine/geen borsten hebben.
Maar om iemand met grote borsten gehandicapt te noemen vind ik te ver gaan. In principe kun je alles gewoon doen, dus het is niet echt een beperking, je moet soms alleen wat aanpassingen doen of je iig beter voorbereiden voor je iets gaat ondernemen.
Nou prima tochquote:Op zondag 29 november 2009 21:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat kleine borsten een beperking zijn, ik gaf onderbouwend aan waarom ik het tegendeel waar vind. Ik heb iig nergens gesproken over gehandicapt zijn.
Uiteraard, en wat ik ook had gezegd zou prima geweest zijn omdat het mijn mening blijft. Maar ik laat me geen woorden in mijn mond leggen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:07 schreef Csbs het volgende:
[..]
Nou prima tochDan is het duidelijk. Aan alles zitten voor- en nadelen.
quote:Op zondag 29 november 2009 21:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Uiteraard, en wat ik ook had gezegd zou prima geweest zijn omdat het mijn mening blijft. Maar ik laat me geen grote tieten in mijn mond leggen.
hihi ik zag wel wat je daar deed.quote:
Oh, dat word wakker liggen vannacht.quote:Op zondag 29 november 2009 21:13 schreef Netsplitter het volgende:
Wat jij wil.
Ik vind het degenererend over komen.
Blijkbaar heb jij ook een beperking.
Het is denigrerend niet denegenererend of wat daar ook staat.quote:Op zondag 29 november 2009 21:13 schreef Netsplitter het volgende:
Wat jij wil.
Ik vind het degenererend over komen.
Blijkbaar heb jij ook een beperking.
Het blijft leuk, een mening hebben.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
Hier ook een kleine A
En ach, soms was het wel leuk geweest om eens een mooi naturel decollete te hebben bij een bepaalde outfit ofzo, vaak passen leuke truitjes ook net niet helemaal lekker aangezien het gemaakt is voor mensen met minimaal B of C, maar over het algemeen vind ik 't prima. Moet nu eenmaal maar leven met wat ik heb 'gekregen', en om dan daar depressief om te gaan worden als mensen dat 'niet mooi' of zelfs '' vinden. Zowel mijn vriend als ikzelf kunnen er prima mee leven. Ga er iig geen geld aan uitgeven om aan 'de norm' te kunnen voldoen.
Niet? Smaken verschillen denk ik;) En het kan perfect passen...quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:30 schreef Apotheose het volgende:
denk dat het ook te maken heeft met de bouw van je lichaam. Ok, AA is inderdaad wel klein maar iemand die vrij slank is enzo kan geen cup DD hebben. Past niet
Hier sluit ik me ook bij aanquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:48 schreef Walter81 het volgende:
[..]
![]()
Wat mij betreft de enige juiste manier van denken.
Vooral die 'norm' waar je zogenaamd aan zou moeten voldoen. Dan een hoop geld eraan uitgeven om ze op te laten blazen, totdat een of ander figuur op televisie weer gaat roepen dat grote borsten uit zijn en kleine borsten weer in zijn... zit je daar met je protheses.....
Ik vind het altijd zo zonde als ik er iemand over hoor praten alsof ze een compromis sluiten, terwijl het veel mooier én praktischer is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
Hier ook een kleine A
En ach, soms was het wel leuk geweest om eens een mooi naturel decollete te hebben bij een bepaalde outfit ofzo, vaak passen leuke truitjes ook net niet helemaal lekker aangezien het gemaakt is voor mensen met minimaal B of C, maar over het algemeen vind ik 't prima. Moet nu eenmaal maar leven met wat ik heb 'gekregen', en om dan daar depressief om te gaan worden als mensen dat 'niet mooi' of zelfs '' vinden. Zowel mijn vriend als ikzelf kunnen er prima mee leven. Ga er iig geen geld aan uitgeven om aan 'de norm' te kunnen voldoen.
Ik vind haar standpunt nog wel wat negatief hoor, enkel acceptatie, maar weinig trots!quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:48 schreef Walter81 het volgende:
[..]
![]()
Wat mij betreft de enige juiste manier van denken.
Vooral die 'norm' waar je zogenaamd aan zou moeten voldoen. Dan een hoop geld eraan uitgeven om ze op te laten blazen, totdat een of ander figuur op televisie weer gaat roepen dat grote borsten uit zijn en kleine borsten weer in zijn... zit je daar met je protheses.....
Beter had ik het niet kunnen verwoorden. Geheel eens met ieder punt, behalve dat ik juist vind dat een decolleté ook mooier staat bij iemand met kleine borsten. Ik vind het bij iemand met grote borsten erh ordinair terwijl je met kleine veel meer kunt hebben zonder dat het ordinair toont.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:32 schreef beestjuh het volgende:
Goed topic!
[..]
Ik vind haar standpunt nog wel wat negatief hoor, enkel acceptatie, maar weinig trots!
In mijn puberteit dacht ik er niet zo over, maar inmiddels ben ik dolblij met mijn gravity-defying A-tjes, omdat er lichamelijk niks veranderd is sinds ik 16 was, in tegenstelling tot de meisjes die toen al veel vrouwelijke vormen hadden.
Afgezien van diepe decolletés is er zóveel kleding die juist mooier staat bij een bescheiden boezem: Off-shoulder topjes, halters, strapless, of wijde topjes lekker ondeugend zonder beha en zo,.
Het oogt veel minder goedkoop met kleine, pronte tietjes, daardoor word ik meestal gewoon in mijn ogen gekeken als ik met iemand in gesprek ben, dus wat mij betreft A-tjes ftw.
True, totally, en nu ik er over nadenk, komt mijn mening over decolletés vooral voort uit het feit dat ik dat bij mezelf helemaal niet mooi vind, en dat is niet vanwege mijn kleine borsten, maar omdat je mijn borstbeen daar een beetje ziet zitten. Zo mager ben ik niet, maar als ik dat zie (of door een decolleté de nadruk op ga leggen) voel ik me toch een scharminkeltje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Beter had ik het niet kunnen verwoorden. Geheel eens met ieder punt, behalve dat ik juist vind dat een decolleté ook mooier staat bij iemand met kleine borsten. Ik vind het bij iemand met grote borsten erh ordinair terwijl je met kleine veel meer kunt hebben zonder dat het ordinair toont.
Ehhm, en jij hebt zelf ook een A-cup zeker?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Beter had ik het niet kunnen verwoorden. Geheel eens met ieder punt, behalve dat ik juist vind dat een decolleté ook mooier staat bij iemand met kleine borsten. Ik vind het bij iemand met grote borsten erh ordinair terwijl je met kleine veel meer kunt hebben zonder dat het ordinair toont.
Ik baseer mijn mening niet op mijn eigen lichaam.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:59 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Ehhm, en jij hebt zelf ook een A-cup zeker?
Ik vind bijna alle kleding mooier bij een cup C. En wat jullie ordinair noemen noem ik en veel mensen vrouwelijk en sexy.
Oké dat kan, naar mijn mening erg zonde.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik zeg toch dat ik over het algemeen zeer tevreden ben met mijn bescheiden voorgevel, maar dat ik slechts soms wat weemoedig naar mooie decolleté's kijk. Niet continu, maar soms!
En ik hoef niet aan de 'norm' te voldoen. De enigen die het er mee moeten doen zijn mijn vriend en ikzelf, en dat gaat zonder problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |