abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74750207
Hoe kun je een AA cup nou mooi vinden....is toch totaal niet vrouwelijk. Mooi dat er mannen zijn die het toch wel kunnen waarderen (want er zijn genoeg vrouwen die haast geen borsten hebben), maar ik snap het echt niet.
pi_74750274
quote:
Op zondag 15 november 2009 21:26 schreef ikkie2009 het volgende:

[..]

Daar heb je uiteraard gelijk in. Ik zelf(20) heb nauwelijks een AA en denk toch dat de onzekerheid groter is doordat borsten bij het vrouwlijk lichaam horen.
Je voelt je niet optimaal vrouw. Je ziet je zussen opgroeien en zelf blijf je achter.
Onlangs heb ik een afspraak gemaakt bij een plastische chirurg. Natuurlijk had ik liever van mezelf een B gehad, maar helaas, dat zit er niet meer in. En luister naar Anouk; Modern world. Tegenwoordig kan het allemaal!
Meiden die zich er echt onzeker door voelen, denk er eens over na!

Als je denkt dat je door een vergroting zelfverzekerder door het leven gaat doe het dan! En luister naar je hart, niet wat andere mensen er over vinden.
Als je echt helemaal plat bent kan ik het begrijpen, maar de meeste mannen vinden puur natuur toch een stuk lekkerder om te zien/voelen.
pi_74750448
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe kun je een AA cup nou mooi vinden....is toch totaal niet vrouwelijk. Mooi dat er mannen zijn die het toch wel kunnen waarderen (want er zijn genoeg vrouwen die haast geen borsten hebben), maar ik snap het echt niet.
Dat heet smaken verschillen
Daar zit je dan.
pi_74751965
quote:
Op donderdag 5 november 2009 09:17 schreef Geqxon het volgende:
Cup A is te klein, kun je niks mee.
Wat wou je er mee doen dan, ze meenemen naar de badkamer zodat je met de tiet in de hand jezelf af kan sjorren?
pi_74753175
-doei-

[ Bericht 95% gewijzigd door SwJ op 16-11-2009 17:26:08 ]
  maandag 16 november 2009 @ 17:43:20 #131
267623 Cumshooter
ja toch ja toch
pi_74753982
Pics please
beter spijt van je daden, als spijt omdat je het hebt gelaten!!!
pi_74754653
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:58 schreef Csbs het volgende:

[..]

Dat heet smaken verschillen
Weet ik, alleen probeer ik het te begrijpen. Het is dan net een mannenborst.
pi_74757755
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Weet ik, alleen probeer ik het te begrijpen. Het is dan net een mannenborst.
Het heeft ook nog een gezicht en nog wat dingen, naast tieten....
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts.
- Bertrand Russell
pi_74758896
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:34 schreef newClear het volgende:

[..]

Het heeft ook nog een gezicht en nog wat dingen, naast tieten....
Ik heb het over de borst(en) en wat daar dan met een AA cup zo aantrekkelijk aan is.
De rest moet je er dan even niet bijdenken natuurlijk.
pi_74761154
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb het over de borst(en) en wat daar dan met een AA cup zo aantrekkelijk aan is.
De rest moet je er dan even niet bijdenken natuurlijk.
Tsja, voorkeur is er altijd.
In de "praktijk" kan je cupmaat niet los van het geheel zien naar mijn mening, vrouwen met kleine borsten kunnen woest aantrekkelijk zijn en vrouwen met gigantische kunnen behoorlijk niet mooi zijn.

Verder is het sambalsyndroom hierop van toepassing: Te veel is ook niet lekker.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts.
- Bertrand Russell
pi_75050709
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je echt helemaal plat bent kan ik het begrijpen, maar de meeste mannen vinden puur natuur toch een stuk lekkerder om te zien/voelen.
Een vriendin van mij is van niks naar b gegaan. En ze vertelde me GEEEN man die het merkte voelde of wat dan ook...
Miss is het alleen het Idee dat het onnatuurlijk is minder, maar als jij het niet weet...
tegenwoordig doen ze het zo goed!
pi_75054929
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:07 schreef ikkie2009 het volgende:

[..]

Een vriendin van mij is van niks naar b gegaan. En ze vertelde me GEEEN man die het merkte voelde of wat dan ook...
Miss is het alleen het Idee dat het onnatuurlijk is minder, maar als jij het niet weet...
Hoeveel ervaring hadden die mannen met het aanraken van borsten?

Nee maar even serieus, ik hoor er ook behoorlijk wat nare dingen over anders. Lekkende borsten enzo..
En vaak kun je het toch wel zien, hoor. Helemaal als het niet in verhouding is. En die mannen zijn misschien slim genoeg om er niets van te zeggen, want dan is de dame in kwestie natuurlijk op haar ziel getrapt. Uiteindelijk heeft de meerderheid van de mannen (tot bijna allemaal) liever echte borsten, maar als je (bijna) helemaal plat bent kan ik wel begrijpen dat je het doet.

Van een B naar een C gaan zou ik toch wel zonde en onnodig vinden. Laat staan van C naar D.
pi_75061135
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:07 schreef ikkie2009 het volgende:

[..]

pfoe ik vind chirurgie wel een grote stap, vooral omdat je pas 20 bent (of heb ik dat verkeerd gelezen?)
je borsten groeien ook na je 20e nog, daarnaast krijg je er ook een cupmaat bij als je borstvoeding hebt gegeven (als je daar het geduld voor hebt )
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 27 november 2009 @ 17:53:25 #139
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75062739
Ik heb grote borsten, mijn man vind het geweldig maar ik vervloek ze regelmatig, ze zijn gewoonweg niet handig.

Zelfs zou ik het liefste een ruime B of kleine C willen hebben, maar ja, zo heeft iedereen wel wat denk ik.

Een vriendin van me heeft cup A maar bij haar past dat gewoon, ze is een hele mooie en sensuele vrouw, met grote borsten zou ze niet mooier worden.
Ik heb weer wat bredere heupen en billen, dus kleine borsten zou bij mij weer niet staan.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 28 november 2009 @ 17:18:14 #140
274401 Lauwra
Save the horse ride a cowboy
pi_75088028
het ligt er idd erg aan of de vrouw verder zelfverzekerd is..lijkt me een stuk aantrekkelijker. Als je kleine borsten hebt of heel groot en je kleed je als een slons ja dan wordt je nooit aantrekkelijk. Ik heb ook geen grote voorgevel en ben r regelmatig ontevreden over..maar je moet er toch mee leven. En het leven is niet 1 en al tiet. Ik heb liever succes.
  zaterdag 28 november 2009 @ 21:28:27 #141
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_75095619
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:20 schreef Walter81 het volgende:
Ter illustratie, de AA-borstjes

[ afbeelding ]

Geen reden om onzeker over te zijn hoor.
Ik vind ze leuk.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  zaterdag 28 november 2009 @ 21:31:21 #142
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_75095694
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:22 schreef grijsDuifje het volgende:
hm... nou ter illustratie; dit is mijn 70A, ik ben 1,75 lang en ik vind ze te klein, ze zijn niet in verhouding. Ze zijn wel mooi, maar niet zoals ik ze zou willen. Heb er een beetje een haat-liefde verhouding mee. Ze horen bij mij en ik zou niet gauw overgaan tot vergroting maar als ze uit zichzelf zouden gaan groeien, dan graag! Maar dat zal niet zo gauw gebeuren vrees ik.

[ afbeelding ]

Maar dat wist je al.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  zaterdag 28 november 2009 @ 21:40:52 #143
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75096013
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:53 schreef snakelady het volgende:
Ik heb grote borsten, mijn man vind het geweldig maar ik vervloek ze regelmatig, ze zijn gewoonweg niet handig.

Zelfs zou ik het liefste een ruime B of kleine C willen hebben, maar ja, zo heeft iedereen wel wat denk ik.

Een vriendin van me heeft cup A maar bij haar past dat gewoon, ze is een hele mooie en sensuele vrouw, met grote borsten zou ze niet mooier worden.
Ik heb weer wat bredere heupen en billen, dus kleine borsten zou bij mij weer niet staan.
Dat inderdaad. Iemand die écht superslank is (en niet zoals wat sommigen hier slank lijken te noemen ) moet kleinere borsten hebben, groot is dan gewoon niet in verhouding. En dat geldt ook voor iemand die iets groter gebouwd is, daar past klein niet bij.

Btw voor alle mensen die hier komen janken dat een a cup niet vrouwelijk is: een a cup kan ook prima gevormd zijn en dat hoeft echt niet plat-plat eruit te zien.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_75096054
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:20 schreef Walter81 het volgende:
Ter illustratie, de AA-borstjes

[ afbeelding ]

Geen reden om onzeker over te zijn hoor.
Over de boobies of over de rest van 't lichaam (van die pic dan)?
pi_75096343
Een vriendin van me met A cup zei laatst dat ze altijd inkijk had al ze bukte, bijv. op het werk. En daarom ook altijd een bh draagt. Een shirtje of topje sluit niet strak aan.
En ze heeft idd vaak inkijk, dat was me al wel opgevallen.
Wie dit leest is gek
pi_75097878
Het draait niet om de de kaarten die je hebt, maar hoe je ze uitspeelt
pi_75097946
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:24 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Mwoah, de bedoeling is wel meteen duidelijk, het voorkomt discussie
jij kunt iig blij zijn dat je tieten groter zijn dan A
pi_75098112
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 22:48 schreef katerwater het volgende:
Het draait niet om de de kaarten die je hebt, maar hoe je ze uitspeelt
Jij hebt een kleine pielemuis?
pi_75098239
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 22:56 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Jij hebt een kleine pielemuis?
Natuurlijk, iedereen die kleine borsten verdedigt, heeft een ieniemienie pielemus
  zaterdag 28 november 2009 @ 23:22:41 #150
238709 Elkafila
I spy with my little eye..
pi_75098933
Als je het kut vind dat je AA hebt neem je toch gewoon een borstvergroting?

Als je er geen problemen mee hebt dan heb je er toch scheit aan?

Persoonlijk vind ik het wel geil als een chick dikke ballen heeft, maar ik zou echt niet meer of minder van een meisie houden puur om haar borstomvang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')