Je doet anders wel heel erg je best om allemaal te laten zien dat het je niet deert terwijl jij de discussie draaiende houdt. Stil nou maar ik heb je gelijk gegeven daar ging het toch om.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Rustig slapen? wat lief dat je dacht dat ik hier ook echt maar een sec. van wakker zou liggen.
Qua omtrek ja, maar wat is nu je punt? Wie ontkent dat dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:48 schreef patatmetfriet het volgende:
Trouwens, 90% van de posters hier zou eens in een lingeriewinkel moeten gaan kijken. 80A is groter dan 70B, om maar eens wat te noemen.
Qua effectieve tiet ook.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Qua omtrek ja, maar wat is nu je punt? Wie ontkent dat dan?
klopt, ik pas zowel 80C als 75DD, beide zitten prima, ik zit kwa omvang net op de grens.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:48 schreef patatmetfriet het volgende:
Trouwens, 90% van de posters hier zou eens in een lingeriewinkel moeten gaan kijken. 80A is groter dan 70B, om maar eens wat te noemen.
de 80 en 70 zijn gebaseerd op de omtrek. Maar je hebt wel gelijk de ene cupmaat is de andere niet, kan verschillend tonen.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:51 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Qua effectieve tiet ook.
Punt: De ene A is de andere niet.
Ja dat is de omtrek. Maar een 80A heeft dus een op-de-tiet omtrek van 85, en de 70B een op-de-tiet omtrek van 80. Ergo: A is groter, breder, en bredere tieten zijn nog mooier ook, want die ogen groter (denk er maar eens een bolvorm achter, snappu?).quote:Op donderdag 3 december 2009 21:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
de 80 en 70 zijn gebaseerd op de omtrek. Maar je hebt wel gelijk de ene cupmaat is de andere niet, kan verschillend tonen.
Een smallere omtrek oogt juist groter, omdat het dan minder verspreid is. Ik word altijd groter van cupmaat ingeschat dan ik eigenlijk heb omdat ik van mezelf smal gebouwd ben.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:57 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Ja dat is de omtrek. Maar een 80A heeft dus een op-de-tiet omtrek van 85, en de 70B een op-de-tiet omtrek van 80. Ergo: A is groter, breder, en bredere tieten zijn nog mooier ook, want die ogen groter (denk er maar eens een bolvorm achter, snappu?).
Nou, dat hebben we gemerkt aan alle posts die er nog na kwamenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:35 schreef griekjeee het volgende:
Nu ben ik wel klaar met de discussie.
Ja want dat was dezelfde discussie hè?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:16 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Nou, dat hebben we gemerkt aan alle posts die er nog na kwamen![]()
gedeeltelijk welquote:Op donderdag 3 december 2009 22:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja want dat was dezelfde discussie hè?
Of jij begrijpt niet wat ik bedoelde. Maar ach, jij zal wel beter weten wat ik bedoelde nietwaar?quote:
dat laatste spreekt voor zichquote:Op donderdag 3 december 2009 22:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Of jij begrijpt niet wat ik bedoelde. Maar ach, jij zal wel beter weten wat ik bedoelde nietwaar?
Uhuh, je hebt gelijk hoor jochie.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:21 schreef thingamajig het volgende:
[..]
dat laatste spreekt voor zich
tekening voor griekjeee... om sorry te zeggen!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Uhuh, je hebt gelijk hoor jochie.
Altijd leuk om te zien hoe mensen zich met mij bezig weten te houden.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:29 schreef thingamajig het volgende:
[..]
tekening voor griekjeee... om sorry te zeggen!
Maar hij is al weer dicht
ieuw, dat klinkt wel heel goedkoop...quote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien hoe mensen zich met mij bezig weten te houden.
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:06 schreef Aneurism het volgende:
Tja daar sta je dan, die BH gaat uit en die volle voorgevel bleek niet meer te zijn dan 1 paar zakdoeken in bundeltjes... Wat doe je dan? Dat paar ogen dat je hoopvol aankijkt... Ja... Wat doe je dan? Je kan moeilijk doen alsof je gebeld word, die heb je immers net uitgezet om niet gestoord te worden... Tja... Wat doe je dan?
Kut migraine die altijd de kop opsteekt.
Dat zinnetje heb je uit een topic van mij gejat, ik zweer het jonguhquote:Op donderdag 3 december 2009 23:06 schreef Aneurism het volgende:
Tja daar sta je dan, die BH gaat uit en die volle voorgevel bleek niet meer te zijn dan 1 paar zakdoeken in bundeltjes... Wat doe je dan? Dat paar ogen dat je hoopvol aankijkt... Ja... Wat doe je dan? Je kan moeilijk doen alsof je gebeld word, die heb je immers net uitgezet om niet gestoord te worden... Tja... Wat doe je dan?
Kut migraine die altijd de kop opsteekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |