Sure, ik reageer op jouw de nutteloosheid van je posts wtf heeft dat met mij te maken. Maar goed ga nog maar 40 posts door over hoe jij vette koeien aanbidt, het zal me een worst wezen.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:19 schreef thingamajig het volgende:
[..]
wow, je hapt wel erg snel![]()
minderwaardigheidscomplex ofzo?
hoho, het moet natuurlijk wel in verhouding zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 18:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Sure, ik reageer op jouw de nutteloosheid van je posts wtf heeft dat met mij te maken. Maar goed ga nog maar 40 posts door over hoe jij vette koeien aanbidt, het zal me een worst wezen.
Je zal het zelf niet in de gaten hebben maar het is echt de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Sure, ik reageer op jouw de nutteloosheid van je posts wtf heeft dat met mij te maken. Maar goed ga nog maar 40 posts door over hoe jij vette koeien aanbidt, het zal me een worst wezen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je zal het zelf niet in de gaten hebben maar het is echt de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet.
jij praat enorm denigrerend over vrouwen met grote borsten, hij praat denigrerend over vrouwen met kleine borsten.
Ik heb grote borsten, maar ik ben abosluut geen koe, jij hebt kleine borsten, maar jij bent absoluut geen vent.
Waarom niet gewoon accepteren dat iedereen er anders uitziet? waarom heb jij zo de behoefte om je kleine borsten te verdedigen en grote borsten af te kraken?
Ik kan beide gewoon heel mooi vinden en aangezien we het toch moeten doen met wat we hebben ( zonder medische behandelingen) , kunnen we er net zo goed trots op zijn, zonder de ander af te kraken.
Of mensen moeten zich gewoon eens niet zo druk maken op internet en op de kast laten jagen.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:44 schreef eleusis het volgende:
Ik vind dat het uitgevochten moet worden in een moddergevecht.
Goede reactie my ass.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:48 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dan krijg je eens een goede reactie terug, en dan reageer je zo.
Het grappige is dat ik jou werkelijk met elke opmerking die ik maak direct op de allerhoogste kast krijg die je je maar kan voorstellen.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Of mensen moeten zich gewoon eens niet zo druk maken op internet en op de kast laten jagen.
Dat, of het gaat mis bij het interpreteren.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:57 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik jou werkelijk met elke opmerking die ik maak direct op de allerhoogste kast krijg die je je maar kan voorstellen.
Maar goed, nu snap ik waarom je zo doet; je bent zelf zo plat als een pannenkoek![]()
Hear, hear! Nogmaals, wat een hypocriet sletje ben je ookquote:Op donderdag 3 december 2009 20:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Goede reactie my ass.Wat wanhopig om je zo aangesproken te voelen als volwassene zeg, respect.
Heerlijk hè.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:16 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hear, hear! Nogmaals, wat een hypocriet sletje ben je ook
Nogmaals, de pot verwijt de ketel...geloof dat jij je hier nog het meeste aangesproken voelt, anders zou je niet zo heftig reageren.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Goede reactie my ass.Wat wanhopig om je zo aangesproken te voelen als volwassene zeg, respect.
Wat knap dat jij adhv mijn posts hebt gezien dat ik me aangesproken voel, helaas sla je de plan volledig mis missy.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nogmaals, de pot verwijt de ketel...geloof dat jij je hier nog het meeste aangesproken voelt, anders zou je niet zo heftig reageren.
Ik voel me niet aangesproken hoor, ik heb dikke tieten ja, maar boeiend of iemand anders ze mooi of lelijk vind, heb ook totaal niet de behoefte om ze te laten zien overigens aangezien ik zelfverzekerd genoeg ben, heb geen bevestiging nodig van anderen.
ah, je bent er zo eentje, iedereen is gek behalve ik....quote:Op donderdag 3 december 2009 20:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat, of het gaat mis bij het interpreteren.
Uhuh.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
ah, je bent er zo eentje, iedereen is gek behalve ik....
hahaha, missy nog wel, toe maar..quote:Op donderdag 3 december 2009 21:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat knap dat jij adhv mijn posts hebt gezien dat ik me aangesproken voel, helaas sla je de plan volledig mis missy.
Ik jaag een pubertje op de kast maar betrek er ook een volwassen vrouw bij, zoals ik al eerder zei: respect. Nu ben ik wel klaar met de discussie.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha, missy nog wel, toe maar..
je hebt gelijk, iedereen die op jou reageerd is fout en slaat de plank mis.
Wel eens bedacht dat de fout dan niet zit in onze interpretatie ervan maar aan jouw manier van verwoorden? Of is dat geheel onmogenlijk.
hahaha, de enige die hoog op de kast zit en op de teentjes getrapt is ( om het maar bij spreekwoorden te houden) ben jijzelf, je hebt het alleen zelf nog niet geheel door.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik jaag een pubertje op de kast maar betrek er ook een volwassen vrouw bij, zoals ik al eerder zei: respect. Nu ben ik wel klaar met de discussie.
Je hebt gelijk, kun je nu weer rustig slapen?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha, de enige die hoog op de kast zit en op de teentjes getrapt is ( om het maar bij spreekwoorden te houden) ben jijzelf, je hebt het alleen zelf nog niet geheel door.![]()
Maar je hebt gelijk, het is een eindeloze discussie, nutteloos aangezien je toch een plank voor je hoofd heb zitten. ( heerlijk, die spreekwoorden)
quote:Op zondag 15 november 2009 21:26 schreef ikkie2009 het volgende:
[..]
Daar heb je uiteraard gelijk in. Ik zelf(20) heb nauwelijks een AA en denk toch dat de onzekerheid groter is doordat borsten bij het vrouwlijk lichaam horen.
Je voelt je niet optimaal vrouw. Je ziet je zussen opgroeien en zelf blijf je achter.
Onlangs heb ik een afspraak gemaakt bij een plastische chirurg. Natuurlijk had ik liever van mezelf een B gehad, maar helaas, dat zit er niet meer in. En luister naar Anouk; Modern world. Tegenwoordig kan het allemaal!
Meiden die zich er echt onzeker door voelen, denk er eens over na!
Als je denkt dat je door een vergroting zelfverzekerder door het leven gaat doe het dan! En luister naar je hart, niet wat andere mensen er over vinden.
Rustig slapen? wat lief dat je dacht dat ik hier ook echt maar een sec. van wakker zou liggen.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, kun je nu weer rustig slapen?
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:44 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]Volgens mij snap jij die tekst niet helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |