lol dat vind ik dan persoonlijk niet mooi.. :p Kleine meisjes horen niet groter dan een B te hebben, dan is t tenminste in proportie.quote:
ook een kleintje met cup c/d kan prima, maar dan moet ze niet te mager zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:05 schreef Plums het volgende:
[..]
lol dat vind ik dan persoonlijk niet mooi.. :p Kleine meisjes horen niet groter dan een B te hebben, dan is t tenminste in proportie.
Als man heb ik geen ervaring uit eerste hand natuurlijk, maar reacties uit de omgeving hebben er volgens mij zelden mee te maken.quote:Op maandag 21 september 2009 20:02 schreef MrP het volgende:
Hoe kijken jullie er zelf tegenaan? Over het algemeen positief of ietwat onzeker? En waar ligt dat volgens jullie dan aan? Door reacties uit de omgeving?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te grote aureola's zijn ook een beetje mwah trouwens.
Puffy nipsquote:Op donderdag 24 september 2009 00:22 schreef MacorgaZ het volgende:
Oh, en zelfs al is het een perfecte C-cup, puffy nipples blijven
Kan wel mooi zijn, maar dan niet zo overdreven als in dat plaatjequote:Op donderdag 24 september 2009 00:22 schreef MacorgaZ het volgende:
Oh, en zelfs al is het een perfecte C-cup, puffy nipples blijven
Ja, mrP, hier val je door de mand.quote:
Ik krijg spontaan een zelfvertrouwenboost!quote:Op donderdag 24 september 2009 06:59 schreef helldeskr het volgende:
Borsten zijn perfect als ze een handvol groot zijn.
De rest is verspilling want dat kun je toch niet vasthouden....
Mooi lijf toch? Je borsten zijn daar onderdeel van, het gaat wel om het geheel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:22 schreef grijsDuifje het volgende:
hm... nou ter illustratie; dit is mijn 70A, ik ben 1,75 lang en ik vind ze te klein, ze zijn niet in verhouding. Ze zijn wel mooi, maar niet zoals ik ze zou willen. Heb er een beetje een haat-liefde verhouding mee. Ze horen bij mij en ik zou niet gauw overgaan tot vergroting maar als ze uit zichzelf zouden gaan groeien, dan graag! Maar dat zal niet zo gauw gebeuren vrees ik.![]()
In het geheel een mooi lijf. En als ik je borsten op zich bekijk, zien die er ook niet slecht uit hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:22 schreef grijsDuifje het volgende:
hm... nou ter illustratie; dit is mijn 70A, ik ben 1,75 lang en ik vind ze te klein, ze zijn niet in verhouding. Ze zijn wel mooi, maar niet zoals ik ze zou willen. Heb er een beetje een haat-liefde verhouding mee. Ze horen bij mij en ik zou niet gauw overgaan tot vergroting maar als ze uit zichzelf zouden gaan groeien, dan graag! Maar dat zal niet zo gauw gebeuren vrees ik.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het mooi hoor. En ben vast niet de enige. Is niks te kleinquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:22 schreef grijsDuifje het volgende:
[ afbeelding ]
Je houdt je armen nu ook naar achteren gedrukt waardoor het nog wat extremer over komt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:22 schreef grijsDuifje het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |