abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73042532
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:13 schreef Plums het volgende:

[..]

Hoe lang is zij?
1m 58, waarom?
pi_73042744
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:57 schreef thekat het volgende:

[..]

1m 58, waarom?
lol dat vind ik dan persoonlijk niet mooi.. :p Kleine meisjes horen niet groter dan een B te hebben, dan is t tenminste in proportie.
I'm not a sinner.
pi_73043232
en grotte meiden dan wel?

als je haar zien dan ga je van mening veranderen.
pi_73044911
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:05 schreef Plums het volgende:

[..]

lol dat vind ik dan persoonlijk niet mooi.. :p Kleine meisjes horen niet groter dan een B te hebben, dan is t tenminste in proportie.
ook een kleintje met cup c/d kan prima, maar dan moet ze niet te mager zijn.
There are three things that smell like fish!
  woensdag 23 september 2009 @ 22:38:31 #55
158452 IQM
I am the one
pi_73054576
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:45 schreef MrP het volgende:
Vraag vanwege studie psychologie .
Of vanwege 'je partner'?
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_73055520
Ach het gaat om het totaalplaatje. Kleine tietjes hebben ook wel wat.
pi_73057935
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:02 schreef MrP het volgende:
Hoe kijken jullie er zelf tegenaan? Over het algemeen positief of ietwat onzeker? En waar ligt dat volgens jullie dan aan? Door reacties uit de omgeving?
Als man heb ik geen ervaring uit eerste hand natuurlijk, maar reacties uit de omgeving hebben er volgens mij zelden mee te maken.

Al krijgt een vrouw tig keer te horen dat ze prachtige borsten heeft, zolang ze er zelf van overtuigd is dat ze te groot/te klein/anderszins niet perfect zijn, blijven ze daar onzeker over.
(jammer, want ik vind onzekerheid een grotere afknapper dan "te kleine" of "te grote" borsten...)

Maar on topic dan: AA vind ik inderdaad wel erg klein. Ik hou niet van grote jetsers maar een beetje in proportie. B of C vind ik de ideale grootte. Maar veel belangrijker dan de grootte vind ik de vorm, of ze een beetje gelijk zijn en mooi stevig zijn. Liever een mooie pronte A of B dan hangende dubbel D's.
We learn from history that we learn nothing from history.
  donderdag 24 september 2009 @ 00:22:25 #58
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73058130
Oh, en zelfs al is het een perfecte C-cup, puffy nipples blijven
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_73058198
puffy nipples? voorbeeld?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 24 september 2009 @ 00:25:49 #60
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_73058209
Niks mis met AA
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
  donderdag 24 september 2009 @ 00:29:33 #61
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73058295
quote:
Op donderdag 24 september 2009 00:25 schreef Tamashii het volgende:
puffy nipples? voorbeeld?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te grote aureola's zijn ook een beetje mwah trouwens.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_73059823
quote:
Op donderdag 24 september 2009 00:22 schreef MacorgaZ het volgende:
Puffy nips
pi_73059831
quote:
Op donderdag 24 september 2009 00:22 schreef MacorgaZ het volgende:
Kan wel mooi zijn, maar dan niet zo overdreven als in dat plaatje
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_73059892
Borsten zijn perfect als ze een handvol groot zijn.
De rest is verspilling want dat kun je toch niet vasthouden....
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_73066843
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:38 schreef IQM het volgende:

[..]

Of vanwege 'je partner'?
Ja, mrP, hier val je door de mand.
Als student psychologie is dan het eerste in wat je opkomt welke frustraties ten grondslag liggen aan deze wens. Jouw gedachten zijn wel heel erg fout!
Wie zich gedraagt als een robot, krijgt salaris teveel.
pi_73073514
quote:
Op donderdag 24 september 2009 06:59 schreef helldeskr het volgende:
Borsten zijn perfect als ze een handvol groot zijn.
De rest is verspilling want dat kun je toch niet vasthouden....
Ik krijg spontaan een zelfvertrouwenboost!

Maar een kleine A/AA cup.. Tsja, ik vind het altijd mooi als borsten in verhouding met de rest van het lichaam staan. Dus een wat klein, slank meisje met een A cup vind ik heel schattig en charmant overkomen. Terwijl diezelfde meisjes met een D cup er niet uit zien naar mijn mening...
pi_73086363
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:57 schreef thekat het volgende:

[..]

1m 58, waarom?
Te grote tieten voor een te klein vrouwtje
pi_73087273
ach je moet maar zo denken.. dames met jetsers van hier tot tokio hebben er nu plezier van.. tot ze ouder worden en ze op de enkels hangen.. dan is het sexy gebeuren er snel van af

en dat heb je niet met een leuk klein cupje
do you have the guts to smell my nuts?
pi_73101572
hm... nou ter illustratie; dit is mijn 70A, ik ben 1,75 lang en ik vind ze te klein, ze zijn niet in verhouding. Ze zijn wel mooi, maar niet zoals ik ze zou willen. Heb er een beetje een haat-liefde verhouding mee. Ze horen bij mij en ik zou niet gauw overgaan tot vergroting maar als ze uit zichzelf zouden gaan groeien, dan graag! Maar dat zal niet zo gauw gebeuren vrees ik.

pi_73101885
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:22 schreef grijsDuifje het volgende:
hm... nou ter illustratie; dit is mijn 70A, ik ben 1,75 lang en ik vind ze te klein, ze zijn niet in verhouding. Ze zijn wel mooi, maar niet zoals ik ze zou willen. Heb er een beetje een haat-liefde verhouding mee. Ze horen bij mij en ik zou niet gauw overgaan tot vergroting maar als ze uit zichzelf zouden gaan groeien, dan graag! Maar dat zal niet zo gauw gebeuren vrees ik.
Mooi lijf toch? Je borsten zijn daar onderdeel van, het gaat wel om het geheel.

Ik snap vrouwen wel die zich daar onzeker over voelen of niet blij mee zijn maar ze vergeten twee dingen: Borsten zijn maar surrogaatbillen, zodat we toch naar iets bilvormigs kunnen kijken terwijl we in gesprek zijn. Handig en leuk, maar het blijft surrogaat. Ten tweede willen mannen altijd tieten zien. Gewoon om tieten te zien, los van mooi of lelijk. Met cup A is er weinig tiet te zien als je kleren aan hebt, dus in de kroeg trek je daar de aandacht niet mee. Maar in bed wel hoor. Als iedereen aldoor naakt over straat zou gaan, zouden de voorkeuren heel anders liggen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_73101940
Niks mis mee inderdaad!
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks!
pi_73102209
quote:

[ afbeelding ]
In het geheel een mooi lijf. En als ik je borsten op zich bekijk, zien die er ook niet slecht uit hoor . Gewoon helemaal niks mis mee.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_73103655
quote:

[ afbeelding ]
Ik vind het mooi hoor. En ben vast niet de enige. Is niks te klein
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_73104136
Ligt eraan of het bij het lichaam past. Bij een dun meisje van 1.55 is D veel te groot en niet mooi en bij mij (1.75 niet dun maar ook zeker niet dik) zou AA niet mooi zijn denk ik. Heb dan ook 70F, dus je hoort mij niet klagen. Iedereen vind wel een minpunt aan haar lichaam, zijn het niet de borsten is het wel wat anders (Heupen in mijn geval ) En smaken verschillen, wat de een lelijk vind, vind de ander prachtig mooi.
Ik zou zeggen, wees gewoon trots op je lichaam!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 25 september 2009 @ 17:04:57 #75
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_73104228
quote:

[ afbeelding ]
Je houdt je armen nu ook naar achteren gedrukt waardoor het nog wat extremer over komt.
Hou je armen normaal los langs je lichaam en beoordeel het dan.
Ik denk dat het dan wel mee valt.
Zo te zien heb je een mooi lichaam waar je trots op mag zijn.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')