Dat dus.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:20 schreef sjoemelaar het volgende:
Kleine borsten zij heerlijk. Wat mij betereft geen reden voor vrouwen om onzeker te zijn.
Ik zie liever kleine mooie, dan grote hangers.
quote:Op maandag 21 september 2009 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
Ik denk niet dat je echt blij kunt zijn met een helemaal platte voorgevel, wat bij AA toch wel het geval is..
Ik heb zelf ook niet bepaald grote borsten maar ik ben er tevreden mee omdat ze mooi zijn gevormd etc al zou ik ze ook best iets groter willen hebben
Dit is mij wel iets te klein eigenlijkquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:20 schreef Walter81 het volgende:
Ter illustratie, de AA-borstjes
[ afbeelding ]
Geen reden om onzeker over te zijn hoor.
C is de perfecte maat, niet te groot en niet te kleinquote:
nou...quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:20 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
En ze gaat er ook echt op zo'n manier bij staan zodat ze nóg platter lijkt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:20 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal volgende keer vragen of ze d'r armen naar beneden houdtquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:47 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En ze gaat er ook echt op zo'n manier bij staan zodat ze nóg platter lijkt.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:20 schreef sjoemelaar het volgende:
Kleine borsten zij heerlijk. Wat mij betereft geen reden voor vrouwen om onzeker te zijn.
Ik zie liever kleine mooie, dan grote hangers.
dat klopt niet mijn vriendin is vrij slank en heb cup D naturaal titsquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:30 schreef Apotheose het volgende:
denk dat het ook te maken heeft met de bouw van je lichaam. Ok, AA is inderdaad wel klein maar iemand die vrij slank is enzo kan geen cup DD hebben. Past niet
Hoe lang is zij?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:17 schreef thekat het volgende:
[..]
dat klopt niet mijn vriendin is vrij slank en heb cup D naturaal titsgeen silicones , ik zie vaak dikke vrouwen met kleinen borsten
ik heb er nog altijd 1quote:Op woensdag 23 september 2009 10:40 schreef S_1980 het volgende:
Ik had ooit een vriendinnetje met A,
Onzeker, droeg vulling, durfde niet naakt....terwijl ze een overheerlijk slank figuurtje had. Ik vond het cute, het stond haar goed, dus ik snapte die onzekerheid voor geen meter.
Zelfs als liefhebber van wat groter kan ik alleen maar zeggen dat er totaal niets mis mee is...quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:20 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |