quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Beter had ik het niet kunnen verwoorden. Geheel eens met ieder punt, behalve dat ik juist vind dat een decolleté ook mooier staat bij iemand met kleine borsten. Ik vind het bij iemand met grote borsten erh ordinair terwijl je met kleine veel meer kunt hebben zonder dat het ordinair toont.
Dat is volgens mij wel groter dan AA..quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:20 schreef Walter81 het volgende:
Ter illustratie, de AA-borstjes
[ afbeelding ]
Geen reden om onzeker over te zijn hoor.
Mooi inderdaad.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:06 schreef Walter81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedoel je zoiets? Dit vind ik persoonlijk erg mooi.
Groter? Ze is zo goed als plat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel groter dan AA..
Goed van je dat je trots bent op je lijf maar dit is helaas geen waarheid, mijn moeder heeft ook altijd cup A gehad maar na 2 bevallingen bleef er niks anders over dan 2 slappe theezakjes.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:32 schreef beestjuh het volgende:
Goed topic!
[..]
In mijn puberteit dacht ik er niet zo over, maar inmiddels ben ik dolblij met mijn gravity-defying A-tjes, omdat er lichamelijk niks veranderd is sinds ik 16 was, in tegenstelling tot de meisjes die toen al veel vrouwelijke vormen hadden.
Ga je mond spoelen!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:05 schreef thingamajig het volgende:
borstvergroting!!!
minimaal is toch echt wel een grote C cup hoor!
nee, aan twee ruggen heeft niemand wat! snap niet dat er nog vrouwen / meisjes rondlopen die zich daar niet aan laten helpen...quote:
Of je trollt of je bent echt in je pubertijd blijven hangen.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:48 schreef thingamajig het volgende:
[..]
nee, aan twee ruggen heeft niemand wat! snap niet dat er nog vrouwen / meisjes rondlopen die zich daar niet aan laten helpen...
of ik heb gewoon smaakquote:Op woensdag 2 december 2009 21:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Of je trollt of je bent echt in je pubertijd blijven hangen.
Over smaak valt niet te twisten, er zijn mannen die vallen op groot-groter-grootst (al denk ik dat ze tegenwoordig zwaar in de minderheid zijn). Maar iemand mooier vinden met borstvergroting in plaats van puur natuur is gewoon sad.quote:
Idd, take what you're given.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten, er zijn mannen die vallen op groot-groter-grootst (al denk ik dat ze tegenwoordig zwaar in de minderheid zijn). Maar iemand mooier vinden met borstvergroting in plaats van puur natuur is gewoon sad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:14 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Idd, take what you're given.
Als je kleine borsten hebt en je 'daaraan laat helpen' is gewoon sad
Het is nog meer sad als je valt op vrouwen die zich 'daaraan laten helpen'.
En het toppunt van sadness is nog wel als je vindt dat alle vrouwen met kleine borsten zich 'daaraan moeten laten helpen'
Dat dus, volgens mij heb ik al eens eerder in dit topic gezegd dat het allerbelangrijkste nog is dat alles in verhouding is. Of dat nu wat kleiner of groter is. En fake is sowieso ugly.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Denk maar niet dat één van ons zich ook maar een moment om jou druk maakt, knul.quote:
ben jij dat, ciska dresselhuys?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Denk maar niet dat één van ons zich ook maar een moment om jou druk maakt, knul.
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Denk maar niet dat één van ons zich ook maar een moment om jou druk maakt, knul.
'k weet niet hoe oud je bent, maar vraag me af of je uberhaupt wel eens wat kleiner geschapen dames van dichtbij hebt gezien of gevoeld....quote:Op woensdag 2 december 2009 20:48 schreef thingamajig het volgende:
[..]
nee, aan twee ruggen heeft niemand wat! snap niet dat er nog vrouwen / meisjes rondlopen die zich daar niet aan laten helpen...
Misschien is dat omdat je gewoon een zielig kutventje bent die regelrecht uit z'n nek lultquote:Op woensdag 2 december 2009 21:46 schreef thingamajig het volgende:
[..]
goh, je bent het er mee eens![]()
what a surprise...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |