abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 september 2009 @ 17:38:07 #1
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_72939693

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)
Zie ook http://www.deal-perfect.com

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:

Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks

[01] | [02] | [03] | [04] |
[05] | [06] | [07] | [08] |
[09] | [10] | [11] | [12] |
[13] | [14] |
[16]

Hou verder de volgende regels in de gaten:[b/]
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

[b]Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  zondag 20 september 2009 @ 17:38:31 #2
131319 mickeyD
pi_72939708
en we kunnen weer (Y)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_72939717
Wat een pauper tt
pi_72939809
OP is 13.
kei lief.
  zondag 20 september 2009 @ 17:42:47 #5
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72939839
quote:
Op zondag 20 september 2009 16:30 schreef dr.dunno het volgende:
inmiddels erachter gekomen dat je bij amazon.co.uk ook supergoedkoop aan die dingen kunt komen, ca. EUR 1.40 per mesje bij 8 stuks, klinkt heel wat beter dan die +EUR 4,= die ze hier in Nederland ervoor denken te kunnen vragen
Is een linkje te moeilijk?
Ook maar afwachten of dat echte zijn...
  zondag 20 september 2009 @ 17:43:29 #6
131319 mickeyD
pi_72939865
je zult het er 300 post's mee moeten doen.

ik las net dat er een nieuwe sciphone uitkomt rond oktober
een N12

specs:
Processor: Marvell Monahands (624MHz) + Qualcomm MSM6246
Operating system: Android/ Windows Mobile
Dimensions: 117*58*12.7
Mode: UMTS-2100MHz, GSM-900/1800/1900 MHz
Bearer: GSM, 3G(WCDMA)
Display: WQVGA 240*400 pixels, 3.2 inch TFT 262K
Main camera: 3.2M pixel
Secondary Camera: 0.1M pixel
Storage: ROM-256MB+64MB, RAM-256MB+64MB
Extended Storage: Micro SD, up to 16GB
USB: USB 2.0 high speed
Bluetooth: Ver 2.0
GPS: Yes
WiFi: IEEE 802.11b/11g
TV: CMMB
Battery capacity: 1000mAh
Standby time(GSM): Up to 220 hours
Voice talk time(2G): Up to 170 minutes
pi_72939920
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:43 schreef mickeyD het volgende:
je zult het er 300 post's mee moeten doen.

ik las net dat er een nieuwe sciphone uitkomt rond oktober
een N12
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
specs:
Processor: Marvell Monahands (624MHz) + Qualcomm MSM6246
Operating system: Android/ Windows Mobile
Dimensions: 117*58*12.7
Mode: UMTS-2100MHz, GSM-900/1800/1900 MHz
Bearer: GSM, 3G(WCDMA)
Display: WQVGA 240*400 pixels, 3.2 inch TFT 262K
Main camera: 3.2M pixel
Secondary Camera: 0.1M pixel
Storage: ROM-256MB+64MB, RAM-256MB+64MB
Extended Storage: Micro SD, up to 16GB
USB: USB 2.0 high speed
Bluetooth: Ver 2.0
GPS: Yes
WiFi: IEEE 802.11b/11g
TV: CMMB
Battery capacity: 1000mAh
Standby time(GSM): Up to 220 hours
Voice talk time(2G): Up to 170 minutes
Die is wel tof, wat kost ie?
  zondag 20 september 2009 @ 17:46:39 #8
131319 mickeyD
pi_72939957
nog niet bekend, maar op de site van sciphoneshop staat een (tijdelijke) fakeprijs van $149
volgens een "insider" (de beheerder van het officiele forum van die shop) is het NIET de verkoopprijs.
  zondag 20 september 2009 @ 17:48:13 #9
131319 mickeyD
pi_72939996
volgens die gast is hij uitgesteld tot oktober omdat er dan de nieuwste WIN-mobile 6 en google android uitkomen.
hier is t linkje naar die site. http://www.mysciphoneshop(...)kmm2u8goc98banr0l6a3
het apparaat schijnt dualboot te zijn?!?
win mobile gaat bij mij boven clone apple look-a-like
meer opties en werkende aplicaties.
zit er dik in dat ie rond de $300 gaat kosten, omdat het geen "ripp-off" is, maar een in eigen beheer (sciphone) ontworpen apparaat is.

[ Bericht 29% gewijzigd door mickeyD op 20-09-2009 17:54:05 ]
pi_72940267
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:46 schreef Qaox het volgende:
Godverdomme zeg.

Ik wacht al een week op een reply van Jack en al 3 dagen op een reply van rachel.

Bovendien staat mijn pakketje al 3/4 dagen op packaging

EDIT:

Ik heb wel weer dat display model gevonden =D.

http://www.focalprice.com(...)ia_iPhone_Black.html

Maar, er staat nokia phone ?
Ontvang ik nou een nokia omdat er de verkeerde plaatjes bij staan, of een iPhone display dinges omdat er de verkeerde tekst bij staat?
Krijg ik nog antwoord?
  zondag 20 september 2009 @ 17:59:25 #11
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72940335
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:56 schreef Qaox het volgende:

[..]

Krijg ik nog antwoord?
Nee.
  zondag 20 september 2009 @ 18:03:18 #12
131319 mickeyD
pi_72940478
jack werkt hier niet.
ik had je bericht gelezen en bekeken, je krijgt in iedergeval GEEN werkende telefoon, maar een model met het gewicht en de uitstraling van een werkende telefoon.
ik vraag me af: wat moet je dr mee?
pi_72940514
Zat vandaag eens rond te kijken op TradeTang, soort engelse variant op TaoBao. Kunnen we Jack niet veel beter op die site laten bestellen? Voor ons makkelijker, want de site is in het engels, en een hoop producten hebben free shipping (helaas niet naar NL).
  zondag 20 september 2009 @ 18:04:48 #14
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72940520
iemand hier toevallig antwoord op mijn vraag?

amazon.co.uk rekent 3.4% bovenop vermelde kosten
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zondag 20 september 2009 @ 18:05:31 #15
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72940545
quote:
Op zondag 20 september 2009 18:04 schreef Starman89 het volgende:
Zat vandaag eens rond te kijken op TradeTang, soort engelse variant op TaoBao. Kunnen we Jack niet veel beter op die site laten bestellen? Voor ons makkelijker, want de site is in het engels, en een hoop producten hebben free shipping (helaas niet naar NL).
jawel, ook naar NL, maar het is vrij vaak nep, ook al wordt beweerd dat het niet zo is, zie ook het vorige tipoc, waar ik daar ook al tegenaan liep
  zondag 20 september 2009 @ 18:11:00 #16
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_72940694
quote:

[..]

Krijg ik nog antwoord?
Wat verwacht je als antwoord? Ik denk dat je een Iphone demo model krijgt. Maar hey, mijn glazen bol weet het verder ook even niet meer. Oh ja, en Jack werkt hier niet. Maar dat was al gezegd denk ik.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_72940715
quote:
Op zondag 20 september 2009 18:05 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

jawel, ook naar NL, maar het is vrij vaak nep, ook al wordt beweerd dat het niet zo is, zie ook het vorige tipoc, waar ik daar ook al tegenaan liep
Ja, want alles op TaoBao is wél echt
pi_72940731
quote:
Op zondag 20 september 2009 18:03 schreef mickeyD het volgende:
jack werkt hier niet.
ik had je bericht gelezen en bekeken, je krijgt in iedergeval GEEN werkende telefoon, maar een model met het gewicht en de uitstraling van een werkende telefoon.
ik vraag me af: wat moet je dr mee?
Ja, weetik.
Jack werkt bij DP, maar die mail ging ergens anders over.

Ik weet dat het een display model is.
Maar er staat nokia phone, en plaatjes van een iPhone?

Zelf heb ik al een 3G S maar dit ding is gewoon leuk voor pranks.
  zondag 20 september 2009 @ 18:12:16 #19
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72940734
quote:
Op zondag 20 september 2009 18:11 schreef Starman89 het volgende:

[..]

Ja, want alles op TaoBao is wél echt
STOP THE PRESSES !!
  zondag 20 september 2009 @ 18:12:36 #20
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72940747
quote:
Op zondag 20 september 2009 18:04 schreef dr.dunno het volgende:
iemand hier toevallig antwoord op mijn vraag?

amazon.co.uk rekent 3.4% bovenop vermelde kosten
maar kan iemand me hier even mee helpen aub?
  zondag 20 september 2009 @ 18:14:01 #21
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72940791
Stop godverdomme eens met quoten van eigen berichtjes en janken of iemand hem nog wilt beantwoorden.
  zondag 20 september 2009 @ 18:14:33 #22
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72940803
quote:
Op zondag 20 september 2009 18:14 schreef mstr het volgende:
Stop godverdomme eens met quoten van eigen berichtjes en janken of iemand hem nog wilt beantwoorden.
nee.
pi_72941107
quote:
Op zondag 20 september 2009 18:14 schreef mstr het volgende:
Stop godverfomme eens met het zeiken over mensen die hun eigen berichtjes quoten om toch antwoord te krijgen.

DAT IS NODIG OMDAT IEDEREEN ZOMAAR ZIJN EIGEN VRAAG POST, EN NIET DE TIJD NEEMT VOOR EEN ANDER!!^*~$Einschz

@ mensen die wel antwoord gaven : dankjewel!
  zondag 20 september 2009 @ 18:34:25 #24
131319 mickeyD
pi_72941361
misschien brandstoftoeslag voor de boot?
  zondag 20 september 2009 @ 18:37:54 #25
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72941469
quote:
Op zondag 20 september 2009 18:34 schreef mickeyD het volgende:
misschien brandstoftoeslag voor de boot?
daar heb je verzendkosten voor.

bovendien nergens vermeld.
pi_72942095
TVP! Waar slaat de TT op?

@ Starman89

Als ik op die site kijk staat er dat er wel naar Nederland geshipt wordt. Alleen zijn het wel fake spullen volgensmij Een Gibson LesPaul gitaar voor 200 euro kan natuurlijk niet!
  zondag 20 september 2009 @ 19:00:12 #27
131319 mickeyD
pi_72942270
ja, ze werken toch samen bij 1 bedrijf of niet soms? LOL
dus doet jack het met rachel.. de boel runnen
  zondag 20 september 2009 @ 19:01:39 #28
261797 Onbepaald
Met citroentje graag!
pi_72942315
Matige TT

Heeft iemand het linkje van die iFone demo model, altijd leuk als decoratie
Geef rijst en train je Engels!
  zondag 20 september 2009 @ 19:11:59 #29
131319 mickeyD
pi_72942662
  zondag 20 september 2009 @ 19:15:35 #30
261797 Onbepaald
Met citroentje graag!
pi_72942765
quote:
Op zondag 20 september 2009 19:11 schreef mickeyD het volgende:
dit was em, uit de vorige: http://www.focalprice.com(...)ia_iPhone_Black.html
Ah Thanks!

Hehe, Nokia iPhone, Right!
  zondag 20 september 2009 @ 19:20:31 #31
131319 mickeyD
pi_72942892
misschien is t een nokla (NOKLA)
ja, die bestaan echt!
  zondag 20 september 2009 @ 19:29:18 #32
261797 Onbepaald
Met citroentje graag!
pi_72943189
Even een bonusvraag:

Stel: je bestelling wordt tegengehouden door de douane en er komt een heffing bovenop.

Heb je dan de keuze om je bestelling + heffing gewoon te weigeren (en je object wordt vernietigd?) of moet je persé die heffing betalen zodat je het objectg nog binnnekrijgt?

Wederom bedankt
  zondag 20 september 2009 @ 19:30:15 #33
261797 Onbepaald
Met citroentje graag!
pi_72943220
quote:
Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef mickeyD het volgende:
misschien is t een nokla (NOKLA)
ja, die bestaan echt!
Ik denk dat het gewoon een heel slordige typfout is, maar opzich wel een grappig ding voor de heb..
pi_72943237
Volgensmij kun je hem laten vernietigen!.
pi_72943352
quote:
Op zondag 20 september 2009 19:29 schreef Onbepaald het volgende:
Stel: je bestelling wordt tegengehouden door de douane en er komt een heffing bovenop.

Heb je dan de keuze om je bestelling + heffing gewoon te weigeren (en je object wordt vernietigd?) of moet je persé die heffing betalen zodat je het objectg nog binnnekrijgt?
Als het goed is het 1e wat je zegt.
  zondag 20 september 2009 @ 19:37:37 #36
261797 Onbepaald
Met citroentje graag!
pi_72943490
Okee bedankt!

Ik overweeg zo'n dummy phone te bestellen, maar heb geen zin in een heffing die dan gebaseerd is op de échte prijs.
  zondag 20 september 2009 @ 19:38:38 #37
131319 mickeyD
pi_72943514
ja, natuurlijk kun je afstand doen, jij kunt er toch niets aan doen dat de verkoper geen invoerbelasting betaald heeft?
en jij hebt geen mogelijkheid gekregen om het van te voren te voldoen.
pi_72943806
Wordt het dan vernietigd? Ik dacht dat ze het dan terug sturen naar het return adres?
Enne, nu was jack en DP uit de vorige OP verwijderd, hier staat ie nu weer in. Waar was dat voor?
  zondag 20 september 2009 @ 19:52:08 #39
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_72943980
Effe tvptje.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  zondag 20 september 2009 @ 19:54:21 #40
131319 mickeyD
pi_72944065
geen idee, ik heb slechts de OP van wiki gecopieerd en hier gedeponeerd in de eerste post.
wat er wel in niet instaat heb ik niet naar gekeken.
ik moest acuut een TT verzinnen en een "ongoing" topic heropenen inclusief OP wat ik nog nooit bij de hand had gehad, so bear with me
  zondag 20 september 2009 @ 19:56:46 #41
131319 mickeyD
pi_72944151
trouwens, de heffing is bij een waarde van maximaal 149 euro ongeveer 30 euro.. dus zo erg is dat nou ook weer niet.
dan hebbie een keer pech, so be it
  zondag 20 september 2009 @ 20:00:38 #42
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_72944281
Wat een verkankerde kutreeks is dit ook geworden .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_72944990
quote:
Op zondag 20 september 2009 19:38 schreef mickeyD het volgende:
ja, natuurlijk kun je afstand doen, jij kunt er toch niets aan doen dat de verkoper geen invoerbelasting betaald heeft?

Als je iets van buiten de EU koopt dan dien je zelf na ontvangst hiervan aangifte te doen (via FED EX betalen hun het voor je en moet je vervolgens hun betalen). Als ze het pakket ertussen uit halen en je hebt een dummy phone en ze maken een fout dan kan je gewoon even bellen en uitleggen dat het een dummy/show model is. Lijkt me geen probleem dan.
pi_72945072
Bij deal-perfect kan je dus nog gewoon via paypal betalen?
volg het even niet meer.
Goein dag eem'n
pi_72945279
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:19 schreef vinylhits het volgende:
volg het even niet meer.
Ik zou zeggen probeer het even.
  zondag 20 september 2009 @ 20:36:46 #46
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72945842
tvp.

weet ff niet meer dan tvp te schrijven na het lezen van bovenstaande posts. het niveau in de reeks is weer sterk dalend. dat voorspelt weinig goeds voor de toekomst. hou t ff normaal mannen!
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_72946664
zit nog te wachten op:
tri flame lighter, en een andere butane lighter.

Als ik ze binnen heb plaats ik ff een review.

[ Bericht 0% gewijzigd door vinylhits op 20-09-2009 21:04:49 ]
Goein dag eem'n
pi_72947278
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:19 schreef vinylhits het volgende:
volg het even niet meer.
Ja.
pi_72947749
zo leuk om te funshoppen op taobao
heb maar weer even een prijsopgaaf gemaild (enkel naar jack )
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72948022
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:16 schreef Mirjam het volgende:
Altijd leuk om te horen welke producten Linkjes?
pi_72948067
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:16 schreef Mirjam het volgende:
Ja, soms vind ik het ook wel eens leuk om wat rond te kijken op taobao.
Nog leuke linkjes gevonden?
pi_72948069
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:21 schreef veda het volgende:

[..]

Altijd leuk om te horen welke producten Linkjes?
wbhehe, die geef ik niet
niet omdat ik wil narren, maar net zoals m'n vorige bestelling hou ik dat prive
pi_72948131
quote:

[..]

Krijg ik nog antwoord?
Stuur een berichtje naar FocalPrice via My Account -> My messages.
quote:
Op zondag 20 september 2009 19:29 schreef Onbepaald het volgende:
Even een bonusvraag:

Wederom bedankt
Ben er niet zeker over maar volgens mij moet je het wel gewoon betalen, wettelijk verplicht.
En nee, het pakket wordt niet vernietigd, maar teruggestuurd naar de afzender.
Vernietiging van producten wordt alleen gedaan bij illegale spullen.
  zondag 20 september 2009 @ 21:29:55 #54
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72948480
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:21 schreef Mirjam het volgende:

[..]

wbhehe, die geef ik niet
You naughty girl.
  zondag 20 september 2009 @ 21:47:03 #55
48067 neo2000
pi_72949351
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:36 schreef mcwops het volgende:
tvp.

weet ff niet meer dan tvp te schrijven na het lezen van bovenstaande posts. het niveau in de reeks is weer sterk dalend. dat voorspelt weinig goeds voor de toekomst. hou t ff normaal mannen!
Hee Mcwops, er zit nog steeds een gat in je glas. Verkopen ze geen glazen op DX en DP of zo?
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:21 schreef Mirjam het volgende:

[..]

wbhehe, die geef ik niet
Mwah, als ik zo je account bekijk met items die je besteld heb via DealPerfect, valt het wel mee.. (thnx Jack!) Die "massagestaaf model Paard" en het zusterpakje zijn niet zo schokkend hoor!
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_72949969
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:47 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Hee Mcwops, er zit nog steeds een gat in je glas. Verkopen ze geen glazen op DX en DP of zo?
[..]

Mwah, als ik zo je account bekijk met items die je besteld heb via DealPerfect, valt het wel mee.. (thnx Jack!) Die "massagestaaf model Paard" en het zusterpakje zijn niet zo schokkend hoor!
  zondag 20 september 2009 @ 21:59:12 #57
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_72950028
Hoe zit dat nou met Jack? Reageert ie niet meer op mailtjes ofzo?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_72950050
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:59 schreef joepie91 het volgende:
Hoe zit dat nou met Jack? Reageert ie niet meer op mailtjes ofzo?
hij heeft 't heel druk
pi_72950998
heeft iemand eigenlijk al een keer wat bij tradetang besteld?
pi_72951590
Heb ik eindelijk m'n vervangende wiebelbloem gekregen omdat de eerste stuk was... is de nieuwe ook stuk! En echt niet meer te maken, er is iets kapot aan het veringsmechanisme binnenin. En hij was nog wel zo mooi rood met roze

De rest van m'n bestelling was ook binnen, waaronder:

Voor m'n DS en een kabeltje waarmee ik als het goed is m'n iPod kan aansluiten aan m'n stereo .

[ Bericht 13% gewijzigd door CherryLips op 20-09-2009 22:33:25 ]
Tap tap tap
  zondag 20 september 2009 @ 22:28:29 #61
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72951672
quote:
Op zondag 20 september 2009 22:17 schreef R4m0n_46 het volgende:
heeft iemand eigenlijk al een keer wat bij tradetang besteld?
ik vanmiddag bijna

maar op zich, je kunt betalen met paypal en het werkt bovendien via een escrow service, dus afgezien van dat je namaak/kkloon koopt kan er weinig fout gaan

scheermesjes moet je er overigens niet willen halen, ik haalde ze uiteindelijk origineel bij amazon.co.uk voor een prijs die niet heel veel hoger lag dan dezelfde kwantiteit op tradetang (kloon).
pi_72953975
ff weer eens de chinese shops checken, nog steeds rachel mailen om je toaboa goedjes te krijgen? en wat was haar adres ook al weer?
pi_72954016
quote:
Op zondag 20 september 2009 23:20 schreef Apekoek het volgende:
ff weer eens de chinese shops checken, nog steeds rachel mailen om je toaboa goedjes te krijgen? en wat was haar adres ook al weer?
yep.
dealperfectcs02@gmail.com
pi_72957380
tvp
pi_72957442
quote:
Op zondag 20 september 2009 19:38 schreef mickeyD het volgende:
De verkoper is daar ook niet verantwoordelijk voor.
pi_72957544
TT & TS
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_72957673
Yay, shipped!!
  maandag 21 september 2009 @ 09:10:19 #68
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_72958388
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Geworden? Dat was het al... Remember...3 months ago.
  maandag 21 september 2009 @ 09:30:15 #69
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_72958707
quote:
Op maandag 21 september 2009 09:10 schreef Stinosss het volgende:

En nu ook al zonder Dionsouflakios
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  maandag 21 september 2009 @ 09:34:21 #70
170462 Stinosss
pi_72958767
Damn....is hij weg ?
pi_72958915
wow wat een vette site, zoveel gadgets waar je geen reet aan hebt maar wel leuk zijn!
goed voor originele verjaardag cadeaus
  maandag 21 september 2009 @ 09:45:00 #72
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_72958918
quote:
Op maandag 21 september 2009 09:34 schreef Stinosss het volgende:
Damn....is hij weg ?
Door de shredder geloof ik ja
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_72958945
Ik wil hier nog effe op reageren...
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:43 schreef mister010 het volgende:
[..]
en ik heb nog een vraagje is dit echt 64gb usb stick voor die prijs: http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50019394
Ik zou op zoek gaan naar een verkoper die het volgende onder de prijs heeft staan:

Het verkochte goed moet dan perfect voldoen aan de omschrijving.
Google vertaling:
quote:
Deze baby is toegetreden tot bescherming van de consument diensten.
Verkopers beloven: feitelijke beschrijving van
Indien niet wordt voldaan, zal Taobao regel in het voordeel van de kopers voor...
jaja, en azo...
pi_72959292
tvp
  maandag 21 september 2009 @ 10:34:47 #75
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72960030
quote:
Op maandag 21 september 2009 09:45 schreef Zapper het volgende:

[..]

Door de shredder geloof ik ja
Nee, hij heeft een maandban
pi_72963034
Hey, ik wil op Deal-perfect nu een Ray-Ban zonnebril kopen, maar deze zijn nep toch? Of van de vrachtwagen gevallen?
pi_72963225
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:18 schreef Dynd het volgende:
Hey, ik wil op Deal-perfect nu een Ray-Ban zonnebril kopen, maar deze zijn nep toch? Of van de vrachtwagen gevallen?
  maandag 21 september 2009 @ 12:49:41 #78
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_72963884
als ze van de vrachtwagen gevallen zijn... moeten ze kapot zijn!! niet bestellen dan hoor!
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_72964136
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:49 schreef revpolen het volgende:
als ze van de vrachtwagen gevallen zijn... moeten ze kapot zijn!! niet bestellen dan hoor!
Ik hoop voor je dat je dit niet serieus bedoelt
pi_72964217
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:58 schreef Dynd het volgende:

[..]

En ik hoop zeer dat jouw vraag ook niet serieus was. Iedereen weet natuurlijk wat die uitdrukking betekend en het lijkt me overduidelijk dat hij daar een grapje over maakt. Maar denk nou zelf eens na... China, waar staat dit land ondertussen toch wel bekend om...? Om de kunst van het namaken zoals velen weten.

Dus veel tekst om te zeggen dat het gewoon nep is. Als ze van de vrachtwagen gevallen zijn dan betaal je er gerust geen 9 euro voor... dan zou het een stuk duurder zijn imo en zou ik dagelijks op verschillende adressen meerdere bestellingen doen...
pi_72965330
De kwaliteit van de nep items valt me overigens toch steeds weer tegen. Die Nieuwe era pet van NY ziet er van veraf prima uit. Maar het NY voorop de cap zit toch lelijk en is veel te compact
pi_72965679
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:18 schreef Dynd het volgende:
Ze verkopen daar geen neppe Ray-bans, maar echte Rabans. Dat is toch een wereld van verschil....(vooral even kijkend naar wat wel en niet mag in dit topic)
To Wii or not to Wii....that's the question.
  maandag 21 september 2009 @ 14:22:11 #83
170462 Stinosss
pi_72966619
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:58 schreef Dynd het volgende:

[..]

Dom jij...
  maandag 21 september 2009 @ 14:38:50 #84
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_72967164
quote:
Op maandag 21 september 2009 09:10 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Dat klopt, het leek weer even goed te gaan, maar nog steeds blijven er newbies komen die niet kunnen lezen.
pi_72967239
Waarom blijft Jack maar Neppe/gebrande CD boxen van MJ toevoegen

Gebrande CD's verkopen 100x
pi_72967734
Vandaag weer een blaatidas vestje binnengekregen. Duurde wel lang zeg, verzonden op de 12de volgens de tracking van HK post(dus met het vliegtuig mee) 9 dagen vliegen, want hij was pas gister in nederland. Ach, het maakt me niet uit. Nu nog wachten op mijn trui.
Tevens nog een vraagje: die DP points: Bij 10$ krijg je 1 punt. Bij 10 punten krijg je maar 1 dollar? Of per punt 10 dollar. Staat beetje vaag uitgelegt op de site:

DP Points Policy: $10 exchange 1 point,10 points redeem $1
  maandag 21 september 2009 @ 14:59:15 #87
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72967765
quote:
Op maandag 21 september 2009 14:58 schreef jopiede het volgende:
Vandaag weer een blaatidas vestje binnengekregen. Duurde wel lang zeg, verzonden op de 12de volgens de tracking van HK post(dus met het vliegtuig mee) 9 dagen vliegen, want hij was pas gister in nederland. Ach, het maakt me niet uit. Nu nog wachten op mijn trui.
Tevens nog een vraagje: die DP points: Bij 10$ krijg je 1 punt. Bij 10 punten krijg je maar 1 dollar? Of per punt 10 dollar. Staat beetje vaag uitgelegt op de site:

DP Points Policy: $10 exchange 1 point,10 points redeem $1
Per 10 dollar krijg je één punt.
Één punt is 0,10 dollar waard.
pi_72967935
Vandaag mijn James Bond lockpick setje binnengekregen. Wat een prutspul Heb er 3 keer een klein slot mee opengekregen, daarna brak 1 van die picks af..
pi_72967962
Pff, dacht krijg per 10 dollar 1 dollar terug ofzo maar nee dus. Goedkoop en triest zeg. Pas bij 1000 dollar spent heb je wat terug
  maandag 21 september 2009 @ 15:34:27 #90
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72968788
quote:
Op maandag 21 september 2009 14:40 schreef Semmm het volgende:
Waarom blijft Jack maar Neppe/gebrande CD boxen van MJ toevoegen

Gebrande CD's verkopen 100x
Zijn die niet geperst?
Zelf downloaden en branden is niet eens de moeite waard voor deze prijs
Alleen afwachten of het niet gewoon een stel divx torrents zijn geconverteerd tot mpeg
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:05 schreef jopiede het volgende:
Pff, dacht krijg per 10 dollar 1 dollar terug ofzo maar nee dus. Goedkoop en triest zeg. Pas bij 1000 dollar spent heb je wat terug

Waarom niet 10 dollar besteden en 20 dollar terug krijgen

Wat verwacht je nu precies, alles gratis ontvangen?
pi_72968825
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:05 schreef jopiede het volgende:
Nee, je krijgt eigenlijk gewoon 1% korting, je moet het zien als Chinese Airmiles
  maandag 21 september 2009 @ 15:40:02 #92
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72968917
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:36 schreef Semmm het volgende:

[..]

Nee, je krijgt eigenlijk gewoon 1% korting, je moet het zien als Chinese Airmiles
Bij Airmiles krijg je tenminste 1 punt per euro.
  maandag 21 september 2009 @ 15:40:58 #93
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_72968951
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:45 schreef Skiet het volgende:
De kwaliteit van de nep items valt me overigens toch steeds weer tegen. Die Nieuwe era pet van NY ziet er van veraf prima uit. Maar het NY voorop de cap zit toch lelijk en is veel te compact
Die van mij is helemaal top
pi_72969223
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:40 schreef mstr het volgende:

[..]

Bij Airmiles krijg je tenminste 1 punt per euro.
Ja maar die 1 punt is 1 cent en bij DP is het 10 cent per 10 euro

Maar ik had ook liever gezien dat je punten per euro kreeg ipv 10
  maandag 21 september 2009 @ 15:50:36 #95
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72969239
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:50 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ja maar die 1 punt is 1 cent en bij DP is het 10 cent per 10 euro

Maar ik had ook liever gezien dat je punten per euro kreeg ipv 10
Precies.
pi_72969308
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:40 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Die van mij is helemaal top

Kan je een foto maken van de voorkant van jouw cap? Ben benieuwd of die er beter uitziet dan die van mij. Misschien heb ik gewoon pech.
pi_72969750
Eindelijk een reply van Rachel =D
Alleen is mijn order maar gedeeltelijk geshipped, de rest staat op waiting for supplier terwijl er IN STOCK stond
pi_72970524
misschien dat hier me antwoord kan geven op de volgende vraag:

Ik heb een pakketje van 41 dollar zonder trackingnummer vanuit Dealperfect, Wel staat dit bij de order: [Tracking # Added: 66668888]

Is er toch een mogelijkheid dat TNT hem kan checken ofzo?
  maandag 21 september 2009 @ 16:31:19 #99
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72970541
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
misschien dat hier me antwoord kan geven op de volgende vraag:

Ik heb een pakketje van 41 dollar zonder trackingnummer vanuit Dealperfect, Wel staat dit bij de order: [Tracking # Added: 66668888]

Is er toch een mogelijkheid dat TNT hem kan checken ofzo?
Bel TNT en je weet het.
  maandag 21 september 2009 @ 16:33:52 #100
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72970643
Snurk snurk, hoe vaak gaan we nog vragen stellen over tracking nummers, zeuren dat het verzenden allemaal zo lang duurt, emails gaan langzaam Hoe moet je iets terugsturen

Tracking nummers werken amper, versturen duurt lang, emailen duurt lang, vaak gaan er zaken fout.....
Ga naar de normale winkel als je een broekpoepert bent. Wil je Chinees shoppen ga rustig op de bank zitten en wacht 3 weken voordat je gaat zeuren.

Ik ben het echt helemaal zat
pi_72971054
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:33 schreef monkeybrain het volgende:
Snurk snurk, hoe vaak gaan we nog vragen stellen over tracking nummers, zeuren dat het verzenden allemaal zo lang duurt, emails gaan langzaam Hoe moet je iets terugsturen

Tracking nummers werken amper, versturen duurt lang, emailen duurt lang, vaak gaan er zaken fout.....
Ga naar de normale winkel als je een broekpoepert bent. Wil je Chinees shoppen ga rustig op de bank zitten en wacht 3 weken voordat je gaat zeuren.

Hij vroeg alleen af of het getraceerd kan worden. Is het zo lastig om jouw bevindingen te delen in plaats van te zeiken?

Je moet eff:058 2333333 bellen. Kies 1 voor nederlands, 1 voor pakketen en 3 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd uit HK en dat je wilt kijken of het al in nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checked de medewerker. Als hij in nederland is binnegekomen verteld die vrouw je en legt ze uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

*Let op*
Volgens HK post stond dat hij op 12 september verstuurd is. Gister pas in nederland omgeboekt. Kan dus even duren
pi_72971182
Tjonge tjonge, ik mag toch wel is wat vragen
pi_72971481
Mijn order is ook weer onderweg

30 sleutelhangertjes met zaklampje
pi_72971528
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:44 schreef jopiede het volgende:

[..]

Hij vroeg alleen af of het getraceerd kan worden. Is het zo lastig om jouw bevindingen te delen in plaats van te zeiken?

Je moet eff:058 2333333 bellen. Kies 1 voor nederlands, 1 voor pakketen en 3 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd uit HK en dat je wilt kijken of het al in nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checked de medewerker. Als hij in nederland is binnegekomen verteld die vrouw je en legt ze uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

*Let op*
Volgens HK post stond dat hij op 12 september verstuurd is. Gister pas in nederland omgeboekt. Kan dus even duren
Merci, maar ik heb dus geen trackingnummer gekregen. maar er staat wel [Tracking # Added: 66668888] bij. Dat nummer staat ook bij andere orders..
pi_72971600
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:33 schreef monkeybrain het volgende:

Ik wil gewoon vragen HOE ik dat kan opvragen? Ik heb verder alle tijd hoor
pi_72971680
Met dat nummer ga je niks vinden. Je kan het pas aanvragen als je het ook via de HK post kan vinden:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp
pi_72971792
http://www.tradetang.com/(...)/112960-1642676.html

Dit is wel erg goedkoop

http://www.tradetang.com/(...)/109005-1556818.html

Of deze. Ben opzoek naar een magic maar hier in NL kosten ze 400 euro.

[ Bericht 37% gewijzigd door Hardrebel op 21-09-2009 17:13:50 ]
  maandag 21 september 2009 @ 17:12:42 #108
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_72971940
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:52 schreef Skiet het volgende:

[..]

Kan je een foto maken van de voorkant van jouw cap? Ben benieuwd of die er beter uitziet dan die van mij. Misschien heb ik gewoon pech.
Ik heb wel eentje van TaoBao:

Sorry voor de kutpic.
pi_72971966
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:08 schreef Hardrebel het volgende:

Dit is wel erg goedkoop
Valt wel mee toch? Is maar een paar euro goedkoper als die sciphone g2...
http://gadget.blog.nl/mob(...)-week-de-sciphone-g2

Die sciphone schijnt een mooi OS te hebben (iig de oogpod aanraak variant).

edit:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4914
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23509
besteld, die eerste verwacht ik binnenkort dat ie aankomt
pi_72972028
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:13 schreef veda het volgende:

[..]

Valt wel mee toch? Is maar een paar euro goedkoper als die sciphone g2...
http://gadget.blog.nl/mob(...)-week-de-sciphone-g2

Die sciphone schijnt een mooi OS te hebben (iig de oogpod aanraak variant).
Ik zoek op HTC magic krijg je een te zien voor 250 dollar. ongelovelijk goedkoop. 175 euro.
pi_72972164
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:08 schreef Hardrebel het volgende:

Dit is wel erg goedkoop

http://www.tradetang.com/(...)/109005-1556818.html

Of deze. Ben opzoek naar een magic maar hier in NL kosten ze 400 euro.
Zou voor deze gaan: http://www.tradetang.com/(...)/112960-1643884.html
pi_72972734
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:18 schreef LeNick het volgende:

[..]

Zou voor deze gaan: http://www.tradetang.com/(...)/112960-1643884.html
Kan niet geloven dat dit een echte is eigenlijk.
pi_72972905
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:32 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Is ie ook niet. Echte Nokia's hebben geen dual sim mogelijkheid.
Het zal dus wel een NokLa of een Nckia o.i.d. zijn.
pi_72972957
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:32 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Nee, maar die G1's of Magic's uit China zullen ook niet echt zijn hoor
  maandag 21 september 2009 @ 17:48:08 #115
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72973297
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik wil gewoon vragen HOE ik dat kan opvragen? Ik heb verder alle tijd hoor
Je zegt zelf dat je geen trackingnummer hebt maar wel vragen of je het pakje wel kunt tracken Veel gekker gaat het niet worden ben ik bang....
pi_72973545
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:48 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je zegt zelf dat je geen trackingnummer hebt maar wel vragen of je het pakje wel kunt tracken Veel gekker gaat het niet worden ben ik bang....
Lezen wat ik zei: Dat er bij m'n order dit stond [Tracking # Added: 66668888].
En anders kan je toch gewoon reageren? doe ik ook tegen jou als je iets wil weten.

pi_72973597
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

En anders kan je toch gewoon reageren? doe ik ook tegen jou als je iets wil weten.

6666688888 wil gewoon zeggen dat er geen tracking nummer is, maar dat jack verplicht iets in het veld moest invullen. Kan je verder niks mee.
  maandag 21 september 2009 @ 18:06:08 #118
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72973868
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik heb wat vragen voor je...

Ik snap niks van dat Taobao, is dat niet in het Engels?
Is dat allemaal nep spul op de site of gewoon erg goedkoop?
Ik heb gisteren iets besteld en vandaag was het nog niet aangekomen, hoe lang duurt dat opsturen??

Dezelfde onnozele shit komt elke keer weer langs, niemand die even zijn boerenverstand gebruikt, de OP leest of rustig meeleest voor een paar dagen.
pi_72974037
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:06 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik heb gisteren iets besteld en vandaag was het nog niet aangekomen, hoe lang duurt dat opsturen??

Dezelfde onnozele shit komt elke keer weer langs, niemand die even zijn boerenverstand gebruikt, de OP leest of rustig meeleest voor een paar dagen.
Zucht, ik lees hier al lang genoeg mee.
pi_72974143
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:06 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Zet in de titel van het volgende deel "@newbs lees de op" oid. mss helpt dat. En stop met zeuren Je bent er eerder van af als je gewoon antwoord als dat je gaat lopen zeiken.

Ikzelf hoopte leuke gadgets en kleding enzo te vinden hier... Maar dat is nouwelijks te vinden tussen al dat gezeik van sommigen.
  maandag 21 september 2009 @ 18:16:15 #121
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_72974147
Lekker vriendelijke antwoorden ook echt weer
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_72974181
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:16 schreef Damzkieee het volgende:
Lekker vriendelijke antwoorden ook echt weer
zo werd de vorige reeks ook om zeep geholpen, maar kennelijk dringt dat gewoon niet door ofzo.
pi_72974501
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:17 schreef Mirjam het volgende:

[..]

zo werd de vorige reeks ook om zeep geholpen, maar kennelijk dringt dat gewoon niet door ofzo.
Tja, het verbaast me nog dat dit topic nog open is.
  maandag 21 september 2009 @ 18:28:03 #124
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_72974505
Het dringt wel door, maar elk topic zijn er weer newbies die steeds maar dezelfde vragen stellen.
Om die reden wordt meestal een OP gemaakt, zodat newbies die kunnen lezen om vragen te voorkomen.
In deze reeks mag je echter niet wijzen op de OP, dat is namelijk heel erg, en als je niet oppast krijg je een ban...
pi_72974879
Net even een 3tal kabeltjes besteld voor mn iphone bij DealExtreme

Eerste keer bij een buitenlandse (chinese) shop.. maar voor dit flutbedrag waag ik het wel
pi_72974920
Heb twee nieuwe wiebelbloemen besteld . En 'iPod'-sokken, maar dan voor m'n telefoon.
Tap tap tap
pi_72974933
ik had een tracking nummer gekregen omdat ik bulkrate had.
maar ik d8 dat ik dat niet kon checken kan dus blijkbaar wel.
via link van paar posts hier boven. 21 left hong kong.
Goein dag eem'n
pi_72974966
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Het dringt wel door, maar elk topic zijn er weer newbies die steeds maar dezelfde vragen stellen.
Om die reden wordt meestal een OP gemaakt, zodat newbies die kunnen lezen om vragen te voorkomen.
In deze reeks mag je echter niet wijzen op de OP, dat is namelijk heel erg, en als je niet oppast krijg je een ban...
Oke, ten eerste ik lees en post ik al mee vanaf deel 59, dat zijn al zo 43 delen.

Als mensen iets vragen, dan antwoord ik normaal terug. En als ik iets vraag, dan kan je toch wel NORMAAL terug antwoorden? Ik vroeg alleen HOE je je pakketje kon volgen via TNT. En gelijk krijg je een achterlijke antwoord/reactie terug.

BAH

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2009 18:55:20 ]
  maandag 21 september 2009 @ 19:07:15 #129
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72975779
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:42 schreef CherryLips het volgende:
Heb twee nieuwe wiebelbloemen besteld . En 'iPod'-sokken, maar dan voor m'n telefoon.
Op Ebay kun je deze bloemen voor <$3 krijgen met een tikkie geluk en deze verkoper laat je de pot kleur en bloem kleur kiezen Ik heb er 4 besteld

http://myworld.ebay.nl/bingbing1209/
pi_72975829
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:07 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Op Ebay kun je deze bloemen voor <$3 krijgen met een tikkie geluk en deze verkoper laat je de pot kleur en bloem kleur kiezen Ik heb er 4 besteld

Oeh,misschien komen die wel heel aan
Tap tap tap
pi_72976103
Hey,

Probeerde net wat te bestellen @ Deal-perfect.com en Dealperfect.com... maar bij bijde staat niet meer check uit met paypal.. ik zie nergens meer waar ik kan betalen.. Product zit nu in mijn winkel mandje maar zie nergens meer de button staan om te betalen en te bevestigen (om naar stap 2 te gaan)

Enige wat ik zie is:

Apply Changes

Dp coupon

Contineu shopping

Heb al heel vaak wat besteld bij deze site maar vind dit heel vreemd

Iemand die voor mij kan checken of hij/zij dit ook heeft ?

Gr Robin,
pi_72976248
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Oeh,misschien komen die wel heel aan
Let wel op dat garantie (mochten ze toch kapot aankomen) vaak bij e-bay verkopers minder is als bij jack.
In de vorm van, het item terug sturen en dan pas nieuwe. Terug sturen kost je meer dan 5 euro, das het dus niet waard

edit: Iedereen die dat verkankerde kutreeks postje quote van MacorgaZ
IBTL
pi_72976341
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Je steelt de woorden uit mn mond.
kei lief.
pi_72976439
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:15 schreef Robin-e30 het volgende:
Hey,

Probeerde net wat te bestellen @ Deal-perfect.com en Dealperfect.com... maar bij bijde staat niet meer check uit met paypal.. ik zie nergens meer waar ik kan betalen.. Product zit nu in mijn winkel mandje maar zie nergens meer de button staan om te betalen en te bevestigen (om naar stap 2 te gaan)

Enige wat ik zie is:

Apply Changes

Dp coupon

Contineu shopping

Heb al heel vaak wat besteld bij deze site maar vind dit heel vreemd

Iemand die voor mij kan checken of hij/zij dit ook heeft ?

Gr Robin,
Hmm, zelfde probleem hier ook...
pi_72977160
gewoon even jack mailen met de SKU's en aantallen en het moet goed komen. Niet helemaal handig, maar werkt wel.

Die solar powered bloemen kan ik daar overigens niet voor 3 dollar kopen.. alles is met bieden. Of mis ik iets? Natuurlijk kan je met bieden wel de laagste zijn
pi_72977460
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:37 schreef FrankP het volgende:

[..]

Is ie ook niet. Echte Nokia's hebben geen dual sim mogelijkheid.
Het zal dus wel een NokLa of een Nckia o.i.d. zijn.
Als je kijkt onder description zie je dit:

Description:
Phone Model: Nokia N97 (1:1 high copy)

Oftewel een neppert en die Chinezen noemen alles een 1:1 high copy ook al lijkt het bergens op.
  maandag 21 september 2009 @ 19:51:53 #137
256534 Babblefish
Pittig gekruid
pi_72977577
Hee.

Ik zag laatst iets in de krant van Jack en dealperfect enzo, maar nu wil ik op Taboao bestellen maar ik snap er niks van!

Waar kan ik de Nederlandse (of evt Engelse) variant vinden, want dit is natuurlijk niet te doen. Hoe doen jullie dit?

En Dealextreme, kan je daar gewoon betalen via bankoverschrijving / acceptgiro?
Bedankt!
Ik lijd aan hevige stemmingswisselingen, gelieve daar rekening mee te houden.
pi_72977664
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:51 schreef Babblefish het volgende:
Hee.

Ik zag laatst iets in de krant van Jack en dealperfect enzo, maar nu wil ik op Taboao bestellen maar ik snap er niks van!

Waar kan ik de Nederlandse (of evt Engelse) variant vinden, want dit is natuurlijk niet te doen. Hoe doen jullie dit?

Bedankt!
Gebruik voor Taobao google translate
En voor het bestellen bij Taobao gebruik deze link

En lees de OP, dan wordt alles je duidelijk
Als je dan nog vragen hebt, stel gerust!

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2009 19:59:03 ]
  maandag 21 september 2009 @ 19:55:08 #139
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72977705
quote:
Hee.

Bedankt!
Lees de OP eens door op je gemak.
pi_72977723
edit: oh
pi_72977762
foutje

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2009 19:56:47 ]
pi_72978384
quote:
Hee.

Bedankt!
Gebruik google translate of zoals jouw naam zegt Bablefish
Ik zeg maar zoo, want Dierentuin is zo lang
pi_72978472
Na 2 weken pas verzonden
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
  maandag 21 september 2009 @ 20:21:27 #144
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72978791
jack heeft t weer drukjes. wacht al tijdje op een goed antwoord. hij blijft van die antwoorden geven die t net niet zijn. hij moet 6$ discount van de order afhalen (na 3 mailtjes begreep ie t), dan bevestigt ie dat het juist is. krijg ik een order confirmation op naam van ene ' Robbie W..: (kost ook weer 2 mailtjes om t te begrijpen) en als ik nu op de payment link (met helaas nog steeds 6$ teveel) klik dan staat er adamzhousixin@gmail.com
Payments By PayPal Return to Merchant This recipient is currently unable to receive money.

WTF
om t nog gekker te maken. bovenstaande melding via d-p ->order
en als ik naar dp -> order -> payment link ga krijg ik dezelfe foutmelding op paypal alleen met ander mailadres dpfine@gmail.com
WTF2

there's only one Jack Chen

[ Bericht 15% gewijzigd door mcwops op 21-09-2009 20:26:28 ]
pi_72978980
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:49 schreef PedroN het volgende:
Oftewel een neppert en die Chinezen noemen alles een 1:1 high copy ook al lijkt het bergens op.
En hij lijkt alleen uiterlijk op die echte, de specs zijn totaal verschillend. Die namaakzooi heeft geen symbian, waardoor je al die extra programma's niet kan gebruiken, heeft geen gps, geen wifi, een véél slechter beeldscherm en een veel slechtere camera. Het is een gewone gsm in de vorm van een smartphone, onnodig groot dus ook nog.
  maandag 21 september 2009 @ 20:25:35 #146
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_72978996
quote:
Hee.

Bedankt!
Hahaha, wat een relklonen allemaal hier
pi_72979203
De plaatjes zijn stuk van dealextreme
  maandag 21 september 2009 @ 20:46:52 #148
48067 neo2000
pi_72980029
quote:
Op maandag 21 september 2009 09:30 schreef Zapper het volgende:

[..]

En nu ook al zonder Dionsouflakios
Nee! Dionsouflakispies gebanned?

RacerDKB post hier ook al even niet meer.. Wel jammer, hij had meestal wel nieuwe dingen te melden m.b.t. de sites e.d.
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:25 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Hahaha, wat een relklonen allemaal hier
Ja, wel allemaal hoog van de toren blazen over dat mensen niet goed lezen, maar sarcasme herkennen in 1 enkele post (user "babelfish"), ho maar!
pi_72980030
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:30 schreef Tha_Duck het volgende:
De plaatjes zijn stuk van dealextreme
Werkt prima hier
pi_72980106
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:46 schreef Skiet het volgende:

[..]

Werkt prima hier
Jeej! Hier nu ook weer
  maandag 21 september 2009 @ 20:57:16 #151
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_72980455
quote:
[
Ja, wel allemaal hoog van de toren blazen over dat mensen niet goed lezen, maar sarcasme herkennen in 1 enkele post (user "babelfish"), ho maar!

Mijn mega pakketje met 1 z'n stroom converter komt ook deze week binnen wel ¤0,600 ofzo
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_72980634
Volgensmij heeft Jack weer problemen met Paypal, wat wilt ie ook, allles overzetten naar een andere site (wel één streepje verschil) en dan gewoon rustig verder gaan
pi_72980708
Wacht nog steeds op ebay pakketje uit hong kong, duurt nu al meer dan een maand

Gaat trouwens om een echte (NEE NIET ALLES IN CHINA IS FAKE) xbox elite controller voor 25 euro

Dit krijg je trouwens als Silver Member:
Thank you for your support ,we will try our best to satisfy our customer.You have ordered many orders in our website,due to our website rules,we are very glad to tell you that you will become our Silver Member .
Silver member advantage:
1.You can get 99% discount price to order all of the items in www.dealperfect.com
2.We will send free gift to our silver member aperiodicity
3.Silver member can receive our latest product information and coupons

Bijna totaal nutteloos dus, 1% korting

[ Bericht 28% gewijzigd door Semmm op 21-09-2009 21:08:32 ]
pi_72980955
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Mijn mega pakketje met 1 z'n stroom converter komt ook deze week binnen wel ¤0,600 ofzo
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529
Oehh daar wacht ik ook op
  maandag 21 september 2009 @ 21:18:05 #155
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72981389

sku24115
pi_72982122
Ik heb bij deal-perfect een vol winkelwagentje, maar ik kan nergens betalen? Ik heb al een account. Weet iemand zo waar dit staat?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_72982333
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:34 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb bij deal-perfect een vol winkelwagentje, maar ik kan nergens betalen? Ik heb al een account. Weet iemand zo waar dit staat?
Ik gok 1 of 2 pagina's terug en daarnaast vorige 2 delen waarbij staat dat er veel problemen zijn met paypal. Aan te raden valt dus om jack even een mail te sturen met de SKU's en Aantallen en dan komt het wel goed..
pi_72984058
Weer een heel pakketje besteld : D
iPhone kabeltjes, opladers, display model.
Taobao jas en tas.

Ben stiekem toch wel benieuwd!
pi_72984669
Wat 'n flame-topic is dit geworden

Bijna 'n leuke deal met DP-Rachel over 'n mooi OE-Boot horloge van TaoBao gesloten (beetje afgedongen), kom ik zojuist hier de site TradeTang tegen waar de prijzen nog 'n stuk lager liggen

Alleen voor dat bedrag wil ik er toch niet op gokken eens iets te bestellen, zijn er al ervaringsdeskundigen met TradeTang?
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 21 september 2009 @ 23:20:27 #160
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72986813
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:41 schreef Skiet het volgende:

Die solar powered bloemen kan ik daar overigens niet voor 3 dollar kopen.. alles is met bieden. Of mis ik iets? Natuurlijk kan je met bieden wel de laagste zijn
Je moet gewoon alle bloempot veilingen van die gast even in volgen stoppen. Dan biedt je 3 dollar en dan win je vrijwel zeker de veiling. Zo niet, dan biedt je op de volgende voor weer 3 dollar. Ik heb 5 keer geboden en 4 keer gewonnen

Ik heb niet eens de moeite gedaan om op de laatste seconde te bieden, gewoon uren van te voren 3 dollar bieden. Bij de paypal payment een berichtje toevoegen welke kleur je wilt.

Het voordeel is dus de prijs en VOORAL dat je de kleur kunt kiezen. Andere goedkope sellers doen dit niet, die sturen gewoon random op... allemaal uitgezocht Omdat ik er 5 wilde hebben wilde ik niet meer dan 3 dollar betalen, anders werd het me te gek

Maja, dit moeten we niet allemaal tegelijk doen natuurlijk
pi_72987076
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:29 schreef Eric_Cantona het volgende:

Bijna 'n leuke deal met DP-Rachel over 'n mooi OE-Boot horloge van TaoBao gesloten (beetje afgedongen), kom ik zojuist hier de site TradeTang tegen waar de prijzen nog 'n stuk lager liggen

Alleen voor dat bedrag wil ik er toch niet op gokken eens iets te bestellen, zijn er al ervaringsdeskundigen met TradeTang?
Ik ben even zelf op onderzoek uitgegaan:
quote:
You have to pay in advance just like any other place..HOWEVER tradetang holds your funds in escrow. So your money is protected. The seller has to ship to you the item AND you have to sign for it, and verify it and approve the release of the funds and that you are happy with the transaction before the seller gets paid. Therefore you are much more protected.
Klinkt best veilig, misschien eerst maar eens 'n testproduct bestellen, al heb ik eigenlijk niet zoveel geduld
pi_72987677
Toch een 16GB ipot bij jack besteld, nou maar hopen dat hij voor 8 okt. hier is, dan kan hij mee naar Rome (vanaf vanochtend staat hij op collecting products)
pi_72987703
Leuk die site en freeshipping maar dat is met EMS dus bijna nooit naar Nederland.
dus verzendkosten is gewoon duur.
pi_72990803
En ems word erg gecontroleerd toch?
pi_72991128
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:29 schreef Eric_Cantona het volgende:

heb je een linkje? en een prijs
pi_72991963
Heb op deal-perfect de volgende 2 headsets bestelde via Jack en mail ben benieuwd!

SKU:23738
SKU:21467
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:40:28 #167
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_72992240
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:21 schreef mcwops het volgende:
jack heeft t weer drukjes. wacht al tijdje op een goed antwoord. hij blijft van die antwoorden geven die t net niet zijn. hij moet 6$ discount van de order afhalen (na 3 mailtjes begreep ie t), dan bevestigt ie dat het juist is. krijg ik een order confirmation op naam van ene ' Robbie W..: (kost ook weer 2 mailtjes om t te begrijpen) en als ik nu op de payment link (met helaas nog steeds 6$ teveel) klik dan staat er adamzhousixin@gmail.com
Payments By PayPal Return to Merchant This recipient is currently unable to receive money.

WTF
om t nog gekker te maken. bovenstaande melding via d-p ->order
en als ik naar dp -> order -> payment link ga krijg ik dezelfe foutmelding op paypal alleen met ander mailadres dpfine@gmail.com
WTF2

there's only one Jack Chen [ afbeelding ]
Het ziet er naar uit dat Jack telkens z'n Paypal e-mail adres verandert om zo Paypal te ontlopen met z'n illegale items. Echter schijnt dit dus niet te werken en wordt elk nieuw adres gebanned.
pi_72992656
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 08:31 schreef marco_sire het volgende:

[..]

heb je een linkje? en een prijs
Oe-Boot

En de prijs zal rond $100,- liggen, maar ik heb ze dus bij TradeTang véél goedkoper gevonden

TradeTang
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:02:11 #169
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_72992694
hmm gisteren maar eens met die tiffany gemaild waarom mijn order van DP nog niet geshipped was.... Nu blijken de skins voor m`n mp4 speler ineens sold-out te zijn..... Maar goed ze zegt nog a few days....
pi_72993299
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:00 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Oe-Boot

En de prijs zal rond $100,- liggen, maar ik heb ze dus bij TradeTang véél goedkoper gevonden

TradeTang
ow, okay. op taoboa heb ik ook verscheidene oo-boots gezien (tussen 250 en 500), waarvan de dollarprijs tussen de 70 en 90 werd.

was $100 de orignele prijs of de kortingsprijs?

ik wacht liever even op het moment dat er mensen met ervaring bij tradetang zijn eigenlijk....
pi_72993329
Wat de fuk is dat Taoboa opeens? Of moet ik nu ook 30 topics teruglezen
pi_72993378
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:30 schreef Tha_Duck het volgende:

Opeens?

TaoBao is een marktplaats (zoals ebay en marktplaats) voor handelaren waar je een eigen shop kan beginnen. Het is NIET in het engels of nederlands tenzij je het door een vertaler gooit. Maar layout is dan vaak kut.

Je kan NIET via TaoBao zelf bestellen. Dit doe je via Rachel
pi_72993526
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:30 schreef Tha_Duck het volgende:
Zeg maar dezelfde website en procedure als toen je bv in DealExtreme #83 in Dealextreme #80 Dealperfect is beter! en in DealExtreme #82 - Waar 15 mei een container bleef staan postte.
pi_72993539
Ah, dan begrijp ik hem. Zie het opeens voorbij komen overal in het topic.

Eigenlijk gebruik je DP als tussenstation in deze, die koopt het product voor 10 euro, en verkoopt het aan ons Hollanders voor 11 euro zeg maar. Dat idee?
pi_72993572
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:37 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Zeg maar dezelfde website en procedure als toen je bv in DealExtreme #83 in Dealextreme #80 Dealperfect is beter! en in DealExtreme #82 - Waar 15 mei een container bleef staan postte.
Ik weet wel waar ik gepost heb hoor Maar die naam was bij mij nog niet in zicht geweest.
pi_72993688
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Ah, dan begrijp ik hem. Zie het opeens voorbij komen overal in het topic.

Eigenlijk gebruik je DP als tussenstation in deze, die koopt het product voor 10 euro, en verkoopt het aan ons Hollanders voor 11 euro zeg maar. Dat idee?

Ja inderdaad. Ze functioneren hier als tussenpersoon die voor jou producten kopen op de markt en het met winst doorverkopen. Al lijken sommige mensen hier te denken dat het een vriendendienst is haha
pi_72993812
Zijn er hier mensen met ervaring in het versturen van goederen vanuit China als je daar zelf bent?
pi_72994074
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:39 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik weet wel waar ik gepost heb hoor Maar die naam was bij mij nog niet in zicht geweest.
Kan gebeuren, ik wijs er alleen op dat het wel grappig is.
pi_72994894
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:29 schreef marco_sire het volgende:

[..]

ow, okay. op taoboa heb ik ook verscheidene oo-boots gezien (tussen 250 en 500), waarvan de dollarprijs tussen de 70 en 90 werd.

was $100 de orignele prijs of de kortingsprijs?

ik wacht liever even op het moment dat er mensen met ervaring bij tradetang zijn eigenlijk....
Korting, vandaar dat ik ook meer interesse heb in TradeTang. Misschien kan ik 't op 'n akkoordje gooien via DP. Dan zit ik niet met 't risico en hebben zij weer 'n klant geholpen.
  dinsdag 22 september 2009 @ 11:24:48 #180
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_72994938
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:42 schreef Ayca het volgende:
Toch een 16GB ipot bij jack besteld, nou maar hopen dat hij voor 8 okt. hier is, dan kan hij mee naar Rome (vanaf vanochtend staat hij op collecting products)
Reken er maar niet op, ik wacht ook al bijna een maand op mijn bestelling
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_72996797
Hallo allemaal, na flink wat topics hier gelezen te hebben over dealextreme/chinese webshops. Wil ik graag wat bestellen.

Maar ik heb een probleem, als ik een bestelling plaats op dealextreme en hem wil gaan betalen druk ik op checkout. Dan krijg ik de volgende melding:

"Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.

Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u creditcard- of betaalpasgegevens toevoegen."

Dit krijg ik terwijl mijn rekening is gecontroleerd door paypal, ik meende dat je gewoon kon bestellen en dat paypal het bedrag van mijn rekening schrijft?

Wat ik lees in de openingspost:

"Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af."

Dus mijn vraag is wat doe ik fout? Of misschien is het anders geworden, mijn excuus als deze vraag al is langs gekomen. Maar om nu alle topics vanaf het begin te gaan doorlezen gaat me iets te ver. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
pi_72997007
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.24392 dit is ook een coole gadget
pi_72997066
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:18 schreef eagle89 het volgende:
Hallo allemaal, na flink wat topics hier gelezen te hebben over dealextreme/chinese webshops. Wil ik graag wat bestellen.

Maar ik heb een probleem, als ik een bestelling plaats op dealextreme en hem wil gaan betalen druk ik op checkout. Dan krijg ik de volgende melding:

"Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.

Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u creditcard- of betaalpasgegevens toevoegen."

Dit krijg ik terwijl mijn rekening is gecontroleerd door paypal, ik meende dat je gewoon kon bestellen en dat paypal het bedrag van mijn rekening schrijft?

"Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af."

Dus mijn vraag is wat doe ik fout? Of misschien is het anders geworden, mijn excuus als deze vraag al is langs gekomen. Maar om nu alle topics vanaf het begin te gaan doorlezen gaat me iets te ver. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
volgens mij was de truuk:
je sessie waar je nu mee bezig bent afsluiten (je nieuwe paypal-account is wel gewoon aangemaakt)
je vervolgens opnieuw aanmelden met je net aangemaakte account (dus inloggen met je account) en vervolgens kan je wel een bankrekening (ipv een creditcard) aan je account koppelen

[ Bericht 2% gewijzigd door marco_sire op 22-09-2009 15:22:00 ]
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:48:31 #184
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_72997694
Wil eigenlijk wel zo een peer telefoon 3G bestellen
Bij tradetang maar durf niet
deze dus voor 136$ = nog geen 100 euri

http://www.tradetang.com/(...)/104459-1630817.html
pi_72997759
Bedankt voor je reactie, ja ik heb mijn bankrekening ook toegevoegd. Met die twee kleine bedragen die ze storten.
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:27 schreef marco_sire het volgende:

[..]

je sessie afsluiten (je account is wel gewoon aagemaakt)
je eigen aanmelden met je net aangemaakte account en vervolgnes een bankrekening (ipv een creditcard) aan je account koppelen
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:52:35 #186
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72997824
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind de prijs ook maar raar.
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:19:17 #187
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72998693
Ik zag bij de Xenos de kraanlamp voor 5 euro
pi_72998715
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:52 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik vind de prijs ook maar raar.
Prijs is niet raar want het is namaak.
pi_72999138
taobao heeft trouwens ook wel strakke rolaxen.
Goein dag eem'n
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:50:53 #190
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_72999638
Net een mailtje van rachel over een oder die ik wil doen:
quote:
Yes, I will send you the payment request later since there is a little bit problem with the present account.

Best regards,
Rachel
Dus ze hebben nogsteeds gedoe en moet ik ook nog langer wachten op m'n nieuwe speeltje
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:53:41 #191
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72999725
Alles weer verwijderd van D-P
Volgens mij hebben Chinezen geen flauw benul van de buitenwereld. Ze denken echt dat de gehele wereld zo'n ritsel plek is zoals in China

Boksbeugels en airsoft is gewoon speelgoed, regels omzeil je door een streepje te zetten, beetje lood in de verf is prima, rotzooi stop je in melk en hondenvoer etc. etc.
pi_73000571
quote:
[ afbeelding ]

Bij DX zijn er ook Iphone clones te koop, voor hetzelfde bedrag of zelfs goedkoper. Is misschien iets minder "eng" om daar te bestellen.
pi_73000964
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:53 schreef monkeybrain het volgende:
Volgens mij hebben Chinezen geen flauw benul van de buitenwereld. Ze denken echt dat de gehele wereld zo'n ritsel plek is zoals in China

Boksbeugels en airsoft is gewoon speelgoed, regels omzeil je door een streepje te zetten, beetje lood in de verf is prima, rotzooi stop je in melk en hondenvoer etc. etc.
Die handversiering ben ik nog naar op zoek
pi_73001596
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:53 schreef monkeybrain het volgende:

Irritant...
pi_73001631
quote:
[ afbeelding ]

Me aars, dit is een echte...
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:50:49 #196
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73001683
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:29 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Die handversiering ben ik nog naar op zoek
Dat moet Jack in een pluche beer verzenden

Net mijn led zwaard van 99 cent gekregen
Dat ding is een stuk kleiner dan ik had verwacht, ik heb een andere die 2 keer zo groot en dik is onderhand.
Dat valt me trouwens erg op, al die goedkope led/laser sleutelhangers zijn de micro uitvoeringen met A3 batterijen niet A13.

Gaaf dingetje trouwens, een blauw led lichtje met een groene stok, geeft een raar effect
pi_73001886
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:49 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Zo wordt hij gepresenteerd Wil niet zeggen dat je ook echt de echte krijgt of een 1:1 kopie.. Meestal zie je het verschil wel duidelijk. Althans, ik heb redelijke tijd wel gezocht naar eentje die vrijwel 1:1 is (en dan ook menu redelijk).
pi_73003186
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:57 schreef LeNick het volgende:

[..]

Zo wordt hij gepresenteerd Wil niet zeggen dat je ook echt de echte krijgt of een 1:1 kopie.. Meestal zie je het verschil wel duidelijk. Althans, ik heb redelijke tijd wel gezocht naar eentje die vrijwel 1:1 is (en dan ook menu redelijk).
Die foto is een echte, dat weet ik wel...
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:54:07 #199
128384 mcwops
gat in je glas
pi_73004685
heb bij tradetang een watch besteld. ben benieuwd.
pi_73005130
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:54 schreef mcwops het volgende:
Hoe laat je hem versturen en was het extra kosten?
pi_73005246
quote:
Ik wil hier nog effe op reageren...
quote:Op zondag 20 september 2009 13:43 schreef mister010 het volgende:
[..]
en ik heb nog een vraagje is dit echt 64gb usb stick voor die prijs: http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50019394
Ik zou op zoek gaan naar een verkoper die het volgende onder de prijs heeft staan:

Het verkochte goed moet dan perfect voldoen aan de omschrijving.
Google vertaling:

quote:Deze baby is toegetreden tot bescherming van de consument diensten.
Verkopers beloven: feitelijke beschrijving van
Indien niet wordt voldaan, zal Taobao regel in het voordeel van de kopers voor...
dankjewel kan ik daar op letten.
dus dit is beter: http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50019394

[ Bericht 3% gewijzigd door mister010 op 22-09-2009 16:23:48 ]
pi_73005685
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:54 schreef mcwops het volgende:
Wat voor iets heb je besteld?
pi_73005928
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:10 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Wat voor iets heb je besteld?
Dat zegt ie toch

Een horloge .
pi_73006653
Krijg vandaag eindelijk m'n pakje na 3 weken, zit er een kompas in
Terwijl ik allemaal oopdropjes had besteld.

Kan ik weer 3 weke wachten en ik heb ze nu gewoon nodig
pi_73006713
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:26 schreef Semmm het volgende:
Krijg vandaag eindelijk m'n pakje na 3 weken, zit er een kompas in
Terwijl ik allemaal oopdropjes had besteld.

Kan ik weer 3 weke wachten en ik heb ze nu gewoon nodig
En dè oordopjes staan niet meer op DP... ik wilde de Boze en de MD52 van Kanen... Maar beide zijn ze nu foetsie, had Jack wel al gemaild...
pi_73006917
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:07 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Heb geen tikkie geluk tot nog toe. Steeds overboden.
  dinsdag 22 september 2009 @ 16:44:03 #207
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73007498
quote:
[ afbeelding ]

De foto is inderdaad van een echte, de echte 3GS nog wel (Compass-icoontje rechtsonder).
Dat ze geen goede foto erbij doen betekent al genoeg.
  dinsdag 22 september 2009 @ 16:53:56 #208
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73007976
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:31 schreef Skiet het volgende:

[..]

Heb geen tikkie geluk tot nog toe. Steeds overboden.
Maar ze eindigen toch allemaal rond de 3 dollar?

Aha, even gekeken, hij doet geen gratis verzenden meer
Dan is het voordeel gelijk weg, heb ik even mazzel

Er zijn wel meer verkopers, even solar flower searchen en dan goedkoopste bovenaan.
Ik heb een oranje van een andere verkoper gekocht, ook 3 dollar
pi_73008104
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:49 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

check ook vooral de beoordeling van deze verkoper. De laatste paar beoordelingen overtuigen mij toch niet om daar ooit iets te kopen.
pi_73009670
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:53 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Maar ze eindigen toch allemaal rond de 3 dollar?

Aha, even gekeken, hij doet geen gratis verzenden meer
Dan is het voordeel gelijk weg, heb ik even mazzel

Er zijn wel meer verkopers, even solar flower searchen en dan goedkoopste bovenaan.
Ik heb een oranje van een andere verkoper gekocht, ook 3 dollar
Voor ¤ 2,72 inclusief verzenden http://cgi.ebay.nl/Magic-Cute-Flip-Flap-Swing-Solar-Flower-Funny-Toy-Gift_W0QQitemZ250488590792QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item3a524891c8&_trksid=p3286.c0.m14
pi_73010178
Een RGB Ledstrip besteld, word het 6e pakketje wat tegelijk onderweg is nog, maar vind het wel leuk voor op me kamer.

http://dealextreme.com/details.dx/sku.14962

pi_73011425
Er is toch vast wel iemand die mij het kan vertellen hoe het nu zit:

Dit krijg ik terwijl mijn rekening is gecontroleerd door paypal doordat ik die twee kleine begragen op de site heb ingevoerd, ik meende dat je gewoon kon bestellen en dat paypal het bedrag van mijn rekening schrijft?

pi_73011582
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:22 schreef eagle89 het volgende:

Dit krijg ik terwijl mijn rekening is gecontroleerd door paypal doordat ik die twee kleine begragen op de site heb ingevoerd, ik meende dat je gewoon kon bestellen en dat paypal het bedrag van mijn rekening schrijft?

Die is al beantwoord?
Directe link naar de post: Chinese Webshops-topic#20-waar jack het met rachel doet

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2009 18:27:05 ]
pi_73011739
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:22 schreef eagle89 het volgende:

^^^^
zie bovenstaande post
pi_73011970
Excuus, maar wat bedoel je dan precies met het volgende?

"je sessie waar je nu mee bezig bent afsluiten (je nieuwe paypal-account is wel gewoon aangemaakt)
je vervolgens opnieuw aanmelden met je net aangemaakte account (dus inloggen met je account) en vervolgens kan je wel een bankrekening (ipv een creditcard) aan je account koppelen"

Als ik inlog op mijn paypal staat er:

Rekeningtype: Privé (Rekening) Opwaarderen Status: Gecontroleerd
  dinsdag 22 september 2009 @ 18:51:35 #216
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73012625
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 17:47 schreef DjimmyR het volgende:
Een RGB Ledstrip besteld, word het 6e pakketje wat tegelijk onderweg is nog, maar vind het wel leuk voor op me kamer.

http://dealextreme.com/details.dx/sku.14962

[ afbeelding ]
Die heb ik ook
pi_73012870
Potverdikkeme! Mijn flashlight is er nog steeds niet! De andere 3 pakjes al wel (een paar dagen). Vaag hoor, allemaal op dezelfde datum verzonden maar tog een week verschil in ontvangstdatum.
  dinsdag 22 september 2009 @ 18:57:27 #218
128384 mcwops
gat in je glas
pi_73012897
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef Skiet het volgende:

[..]

Hoe laat je hem versturen en was het extra kosten?
EMS en verzendkosten waren bijna net zo duur als de watch
pi_73013309
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:57 schreef mcwops het volgende:

[..]

EMS en verzendkosten waren bijna net zo duur als de watch
En welke watch heb je laten verschepen?
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:10:29 #220
128384 mcwops
gat in je glas
pi_73013540
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:05 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

En welke watch heb je laten verschepen?
Bell&Ross
pi_73013582
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:27 schreef marco_sire het volgende:

[..]

je sessie waar je nu mee bezig bent afsluiten (je nieuwe paypal-account is wel gewoon aangemaakt)
je vervolgens opnieuw aanmelden met je net aangemaakte account (dus inloggen met je account) en vervolgens kan je wel een bankrekening (ipv een creditcard) aan je account koppelen
Ik denk dat je me niet begrijpt, ik heb al een bankrekening aan mijn paypal laten koppelen. Dit doe je toch door die paar euro centen in paypal te voeren. Daardoor komt er toch ook te staan gecontroleerd lid?

Maar als ik dus wat via dealextreme wil bestellen, en vervolgens op het tweede checkout knopje druk staat er dus de volgende melding. Dat de ontvanger direct betaald wil worden, dat ik een creditcard moet invullen.
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:12:50 #222
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73013638
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:11 schreef eagle89 het volgende:

[..]

Ik denk dat je me niet begrijpt, ik heb al een bankrekening aan mijn paypal laten koppelen. Dit doe je toch door die paar euro centen in paypal te voeren. Daardoor komt er toch ook te staan gecontroleerd lid?

Maar als ik dus wat via dealextreme wil bestellen, en vervolgens op het tweede checkout knopje druk staat er dus de volgende melding. Dat de ontvanger direct betaald wil worden, dat ik een creditcard moet invullen.
Probeer het morgen nog eens
pi_73013911
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:51 schreef mstr het volgende:

[..]

Die heb ik ook
De één meter? Hoe bevalt die?

En hoe heb je het aangesloten? Gesoldeerd aan een voeding maar hoeveel ampere etc?
pi_73013939
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:12 schreef mstr het volgende:

[..]

Probeer het morgen nog eens
Ik probeer het nu al een paar dagen, zonder resultaat. NIEMAND een idee?
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:47:41 #225
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73015189
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:21 schreef eagle89 het volgende:

[..]

Even alle cookies weggooien?
pi_73016737
quote:

[..]

CNTRL+ F4
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:27:55 #227
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_73017212
iemand ervaring met een goedlope Bluetooth carkit van 1 van de sites, k ben wel aan t zoeken, maar weet niet echt wat ik nou moet kiezen.. iemand?
pi_73017316
Ik wacht met smart op mijn batterijen + oplader 00936 en 05776 voor mijn 14450 X2000 zaklamp. Ben benieuwd, zaklamp was kleiner dan ik had verwacht trouwens. Maar goed, had ook niet naar afmetingen enzo gekeken. Dus ben benieuwd.

Verder nog in afwachting van ipoot shoffle en abrikomtie en bitch polo waar ik echt niks van verwacht haha
pi_73017381
quote:

[..]

Contact opnemen met Paypal, ik heb het ook een tijdje gehad.
Je kan ook alvast ff inloggen op Paypal en wat geld toevoegen...
pi_73017402
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:27 schreef makkie88 het volgende:
iemand ervaring met een goedlope Bluetooth carkit van 1 van de sites, k ben wel aan t zoeken, maar weet niet echt wat ik nou moet kiezen.. iemand?

Een tijd terug was er een van DX voor een veel te lage prijs te koop, was een foutje. Iedereen meteen bestellen, volgens mij heeft niemand hem gekregen. Maar kan je in NL niks vinden voor een mooie prijs? Wat zoek je precies?
pi_73017460
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:27 schreef makkie88 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27595 ?
pi_73017528
Tiefus, mooie trui besteld. Istie te groot. Gaat ie weer naar me broer Ik huilen. Lang gewacht: en dan is hij te klein. Ga nu maar weer 1 bestellen
pi_73017558
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:32 schreef Skiet het volgende:

[..]

Een tijd terug was er een van DX voor een veel te lage prijs te koop, was een foutje. Iedereen meteen bestellen, volgens mij heeft niemand hem gekregen. Maar kan je in NL niks vinden voor een mooie prijs? Wat zoek je precies?
Dat was deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28501 of deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22771
pi_73017621
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:35 schreef jopiede het volgende:
Tiefus, mooie trui besteld. Istie te groot. Gaat ie weer naar me broer Ik huilen. Lang gewacht: en dan is hij te klein. Ga nu maar weer 1 bestellen

Linkje? Hoe was de kwaliteit in vergelijking met een echte? Welke maat had je en wat is jouw maat/lengte? Niet dat ik het ga passen, zoek wat voor me neefje
pi_73018965
DP is zoals eerder aan gegeven lekker bezig

Probeer zo ipot te bestellen nergens meer te vinden ook de rolax wil niet D-P & DP bijde niet.

weet iemand meer.? ? ?
pi_73019043
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:06 schreef Robin-e30 het volgende:

Probeer zo ipot te bestellen nergens meer te vinden ook de rolax wil niet D-P & DP bijde niet.

weet iemand meer.? ? ?
Afwachten wat er gaat gebeuren, forum in de gaten houden van DP. Niemand hier die nu weet hoe het gaat.
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:08:31 #237
259896 FibeR06
Plukt de dag!
pi_73019447
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-ca7abba0771e998088c71e1d5a4f3e5f.jhtml?cm_cat=0&pm1=3

Kwaliteit is top, volgens mij gewoon echt. Maat XL me broer is 1,95 en licht gespierd(denk aan de mooie spieren-Jilz reclame's ) Past em prima
pi_73019549
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:08 schreef FibeR06 het volgende:
Kan deze twee deze week verwachten
Jacket:
http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50010158
Hoe duur was ie?
Ben benieuwd naar de kwaliteit en of hij goed past als hij binnen is.
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:21:07 #240
48067 neo2000
pi_73019556
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:08 schreef Skiet het volgende:

[..]

Afwachten wat er gaat gebeuren, forum in de gaten houden van DP. Niemand hier die nu weet hoe het gaat.
Ja, ik wel hoor. Door het amateuristische gekut bij DP zullen sites als DX, die zich wel aan de regels houden, gewoonweg meer bestellingen krijgen.
Beter had jack op zijn forum wat linkjes gepost naar een aparte website, elders gehost, waar men via mailcontact o.i.d. met hun de discutabele items kon bestellen. Dus op dezelfde manier als bestellingen van TaoBao.
pi_73019611
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:18 schreef jopiede het volgende:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-ca7abba0771e998088c71e1d5a4f3e5f.jhtml?cm_cat=0&pm1=3

Kwaliteit is top, volgens mij gewoon echt. Maat XL me broer is 1,95 en licht gespierd(denk aan de mooie spieren-Jilz reclame's ) Past em prima

Wat moest je betalen ervoor? Die truien zijn helemaal niet zo duur toch in NL?
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:24:00 #242
259896 FibeR06
Plukt de dag!
pi_73019691
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:20 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Hoe duur was ie?
Ben benieuwd naar de kwaliteit en of hij goed past als hij binnen is.
Zal een paar foto's plaatsen als ik ze binnen heb.

Prijs vest: $39.75
Prijs jack: $59.50
pi_73019813
1 euro =1,48$ We gaan weer richting de heilige 1,50
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:28:46 #244
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_73019871
quote:
ben bang dat je daarmee heel slecht te verstaan bent
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:32 schreef Skiet het volgende:

[..]

ik zoek iets waar een externe mic aan kan, en die een beetje goed te verstaan is, liefst met display.. en werkend met mijn android toestel (dat is mijn huidige Mr Handsfree niet )
pi_73020466
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:22 schreef Skiet het volgende:

[..]

Wat moest je betalen ervoor? Die truien zijn helemaal niet zo duur toch in NL?
26 dollar eerst, maar daar kwam 5 dollar extra shipping bij. In nederland kost een trui die ik al heb 80-90 euro. Dus vond het de moeite wel waard. Ik ga toch maar weer in de stad een trui kopen. Als je goed zoekt kan je best leuke truien voor 50-60 euro kopen Ben je direct van het maten gezeik af
pi_73020580
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:41 schreef jopiede het volgende:

[..]

26 dollar eerst, maar daar kwam 5 dollar extra shipping bij. In nederland kost een trui die ik al heb 80-90 euro. Dus vond het de moeite wel waard. Ik ga toch maar weer in de stad een trui kopen. Als je goed zoekt kan je best leuke truien voor 50-60 euro kopen Ben je direct van het maten gezeik af
Of voor 35 euro bij de Jack en Jones
pi_73020966
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:31 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Contact opnemen met Paypal, ik heb het ook een tijdje gehad.
Je kan ook alvast ff inloggen op Paypal en wat geld toevoegen...
Dit ga ik maar even doen, vragen om automatische betalingen toe te staan? Of gewoon het hele probleem voorleggen?
pi_73021127
Mensen, die bril die ik wou kopen was net uitverkocht
Ik ken het gedrag van de webshop niet bepaald maar zal deze bril nog terug komen of?
pi_73021395
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:56 schreef Dynd het volgende:
Mensen, die bril die ik wou kopen was net uitverkocht
Ik ken het gedrag van de webshop niet bepaald maar zal deze bril nog terug komen of?
Ergens op het DP forum (of was dat hier?) werd gezegd dat ongeveer 90% van de inkomsten van DP de spullen waren die er nu niet meer op staan.
Denk dat ze dus wel weer terug komen. Maargoed, is wel afwachten.
De vorige keer dat ze paypal problemen hadden hebben ze het tijdelijk even opgelost. Nu weer problemen dus.

[ Bericht 4% gewijzigd door veda op 22-09-2009 22:10:23 ]
pi_73022458
tvp
pi_73023634
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:41 schreef jopiede het volgende:

[..]

XL was te groot?
Hoe lang ben je en ben je gezet/mager/atletisch?
kei lief.
  dinsdag 22 september 2009 @ 23:10:29 #252
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73024201
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:21 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ja, ik wel hoor. Door het amateuristische gekut bij DP zullen sites als DX, die zich wel aan de regels houden, gewoonweg meer bestellingen krijgen.
Beter had jack op zijn forum wat linkjes gepost naar een aparte website, elders gehost, waar men via mailcontact o.i.d. met hun de discutabele items kon bestellen. Dus op dezelfde manier als bestellingen van TaoBao.
Nee hoor, gewoon je normale site kopiëren + een streepje is voldoende om Paypal om de tuin te leiden
Ik vind het ook een hoog Bassie en Adriaan gehalte hebben. Snel mijn punten maar eens gaan incasseren voordat de hele tent wordt opgedoekt.
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 22:02 schreef veda het volgende:

[..]

Ergens op het DP forum (of was dat hier?) werd gezegd dat ongeveer 90% van de inkomsten van DP de spullen waren die er nu niet meer op staan.
Denk dat ze dus wel weer terug komen. Maargoed, is wel afwachten.
De vorige keer dat ze paypal problemen hadden hebben ze het tijdelijk even opgelost. Nu weer problemen dus.
Dat is natuurlijk een gok, wel een hele logische gok Als je alleen al hier kijkt op FOK dan is het duidelijk 90% Alsof de geheugensticks de grote lokkers zijn van DP
  dinsdag 22 september 2009 @ 23:15:38 #253
265352 Redster1984
pi_73024393
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:06 schreef Robin-e30 het volgende:

weet iemand meer.? ? ?
Je kan jack toch mailen voor die artikelen? Ik heb een Aaaipot 8 gig bij Jack besteld in het groen. Dat was SKU 23650. Werkt perfect. Wacht ook op m`n shuffle.... maar hoop dat ie snel geshipped wordt. Volgens mij als je jack mailt met wat je wilt kan hij wel een paypal betaling voor je regelen.
pi_73024423
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 23:15 schreef Redster1984 het volgende:

[..]

Je kan jack toch mailen voor die artikelen? Ik heb een Aaaipot 8 gig bij Jack besteld in het groen. Dat was SKU 23650. Werkt perfect. Wacht ook op m`n shuffle.... maar hoop dat ie snel geshipped wordt. Volgens mij als je jack mailt met wat je wilt kan hij wel een paypal betaling voor je regelen.

Hoe is de batterij? Hoe is de interface?
  dinsdag 22 september 2009 @ 23:22:16 #255
265352 Redster1984
pi_73024615
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 23:16 schreef Skiet het volgende:

[..]

Hoe is de batterij? Hoe is de interface?
Hmm ja de batterij weet ik eigenlijk niet. Ik heb de mijne in de auto aan een fm transmitter van DP. Was 15 euri`s SKU 21247. Daar wordt de Ipot steeds bijgeladen. Maar het is zeker in de buurt van 4 uur toen ik er mee gespeeld heb Ik wil zelf nog een FM transmitter voor in huis. Die heb ik op DX al gevonden. Zal daar binnenkort ook ff een bestelling plaatsen. Maar Het ding opzich werkt perfect. Je kan m ook synchroniseren met Itunes als je een extra programma download. Moet je ff voor googlen. Mocht je dat willen. Ik zelf vind het wel prettig om gewoon de dingen die ik heb gedownload op de Ipot te knallen. Gewoon simpel selecteren in het menu welke artiest je wilt horen en de Ipot draait het In het menu staat trouwens ook gewoon dat het ding een Ipod is...... Heb het aan verschillende mensen laten zien en in eerste instantie zien ze het verschil totaal niet. Ook als je het vergelijkt in de winkel zie je het niet. Komt ook gewoon aan in een plexiglas doosje zoals je m in de mediamarkt koopt. Inclusief serienummer

De interface is dus wel iets anders. Maar je kan per arties/album selecteren. Dat is een makkie. En verder werkt alles net als bij de echte Ipod. Shake to shuffle werkt prima en het kantelen van het scherm ook. Goede kwaliteit trouwens met video`s. Kan eventueel morgen wel wwat foto`s plaatsen van de interface. Maar voor de 18 euri`s vind ik m het geld meer dan waard.
  dinsdag 22 september 2009 @ 23:24:34 #256
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73024720
DjimmyR, dit had ik besteld:
15991 AC to DC 12V 1A Power Adaptor with 5.4mm DC Plug - EU Type (110~240V)
14964 Control Driver Unit with Remote Controller for LED Light Strip (DC 12V)
14965 RGB Multicolored 1-Meter 30-LED 6W Light Strip (DC 12V)

En zo aan elkaar gezet:

pi_73026464
tvp
pi_73028060
ook ff tvp.

zelf wat besteld bij dealextreme, om te kijken of ze leverden..
heeft ff geduurd (anderhalf a 2 weken), maar wel ontvangen.
ging om een sleutelhanger van $0.78

maar goed, tvp
Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende: Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost. :P[/quote]
pi_73028493
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 22:55 schreef Lolque het volgende:

[..]

XL was te groot?
Hoe lang ben je en ben je gezet/mager/atletisch?
Zoals ik al zei: Hij past me broer: 1,95 en atletisch(denk aan "mooi boy" spieren) ik ben zelf 1,82 en ook wel atletisch(nog geen uitpuilende spieren maar zeker niet mager of gezet). En daar was hij te groot voor. Tevens is hij precies gelijk aan de andere trui die ik heb. De binnekant logo enzo
pi_73028871
quote:
Op woensdag 23 september 2009 07:41 schreef jopiede het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: Hij past me broer: 1,95 en atletisch(denk aan "mooi boy" spieren) ik ben zelf 1,82 en ook wel atletisch(nog geen uitpuilende spieren maar zeker niet mager of gezet). En daar was hij te groot voor. Tevens is hij precies gelijk aan de andere trui die ik heb. De binnekant logo enzo
Oke bedankt, ik ga gewoon proberen een L te bestellen, ben 2cm kleiner dan jij.
kei lief.
pi_73030342
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 23:24 schreef mstr het volgende:
DjimmyR, dit had ik besteld:
15991 AC to DC 12V 1A Power Adaptor with 5.4mm DC Plug - EU Type (110~240V)
14964 Control Driver Unit with Remote Controller for LED Light Strip (DC 12V)
14965 RGB Multicolored 1-Meter 30-LED 6W Light Strip (DC 12V)

En zo aan elkaar gezet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Top bedankt!

Die adapter kon ik niet vinden dus meteen erbij bestellen.
pi_73030936
Ik heb een artikel gevonden op een andere site en vraag me af op DX het ook zou kunnen leveren. Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat je DX kunt vragen of zij ook zo'n produkt kunnen leveren. Kan iemand mij vertellen hoe dat gaat?
  woensdag 23 september 2009 @ 10:13:19 #263
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73030998
DP heeft weer een nieuw PayPal Acc hoor...
"axgiftsales@gmail.com."
Kreeg net mail van Rachel
pi_73031833
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:11 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik heb een artikel gevonden op een andere site en vraag me af op DX het ook zou kunnen leveren. Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat je DX kunt vragen of zij ook zo'n produkt kunnen leveren. Kan iemand mij vertellen hoe dat gaat?
http://www.dealextreme.com/feedbacks/productrequest.dx

Alstu...
  woensdag 23 september 2009 @ 11:06:34 #265
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_73032542
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 23:22 schreef Redster1984 het volgende:

[..]

Hmm ja de batterij weet ik eigenlijk niet. Ik heb de mijne in de auto aan een fm transmitter van DP. Was 15 euri`s SKU 21247. Daar wordt de Ipot steeds bijgeladen. Maar het is zeker in de buurt van 4 uur toen ik er mee gespeeld heb Ik wil zelf nog een FM transmitter voor in huis. Die heb ik op DX al gevonden. Zal daar binnenkort ook ff een bestelling plaatsen. Maar Het ding opzich werkt perfect. Je kan m ook synchroniseren met Itunes als je een extra programma download. Moet je ff voor googlen. Mocht je dat willen. Ik zelf vind het wel prettig om gewoon de dingen die ik heb gedownload op de Ipot te knallen. Gewoon simpel selecteren in het menu welke artiest je wilt horen en de Ipot draait het In het menu staat trouwens ook gewoon dat het ding een Ipod is...... Heb het aan verschillende mensen laten zien en in eerste instantie zien ze het verschil totaal niet. Ook als je het vergelijkt in de winkel zie je het niet. Komt ook gewoon aan in een plexiglas doosje zoals je m in de mediamarkt koopt. Inclusief serienummer

De interface is dus wel iets anders. Maar je kan per arties/album selecteren. Dat is een makkie. En verder werkt alles net als bij de echte Ipod. Shake to shuffle werkt prima en het kantelen van het scherm ook. Goede kwaliteit trouwens met video`s. Kan eventueel morgen wel wwat foto`s plaatsen van de interface. Maar voor de 18 euri`s vind ik m het geld meer dan waard.
Klinkt goed,kan je fototjes maken van de interface? Ik heb er 1waarmee je alleen op map kan zoeken, en is er een sku van
pi_73032561
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:13 schreef tokko1 het volgende:
DP heeft weer een nieuw PayPal Acc hoor...
"axgiftsales@gmail.com."
Kreeg net mail van Rachel
Zal niet lang duren of ook dat e-mail adres wordt geblokt.
PayPal kan toch gewoon IP checken en kijken of ze er steeds een bijmaken.....
  woensdag 23 september 2009 @ 13:33:46 #267
128384 mcwops
gat in je glas
pi_73036262
van dp-tiffany, vandaag
quote:
if you want to purchase products, please send email to rachel: dealperfectcs02@gmail.com with SKU link, quantity, your paypal email and shipping address etc. She will make order for you manually. And if you have sent email to jack, he will give you response in 24 hours. Sorry for inconvenience.

And the most important thing of DP is paypal account, after we resolve this probloem, every thing will become normal.
van dpsales, vandaag
quote:
Sorry for the late reply

Dear customers:

DP are working to resolve the PP account which

is our top priority right now. Inevitably, it results in

late reply of emails.

Old orders are dealt with regularly.

We expect your understanding and support.
  woensdag 23 september 2009 @ 13:46:19 #268
265352 Redster1984
pi_73036618
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:33 schreef mcwops het volgende:[/b]
van dp-tiffany, vandaag
[..]

van dpsales, vandaag
[..]

Tiffany is goed bezig Ook vandaag mail gehad van haar:
quote:
[b] Hello ******************,

I had told with our warehouse guy, he will ship your order seperately. And SKU 22513 will ship to you when instock next time.

Best regards,
Tiffany

Wordt mijn bestelling toch nog verzonden Weliswaar zonder de skins voor m`n mp4, maar die komen zodra ze er zijn. Ging mij ook meer om de andere goodies
pi_73036988
Die 18650 batterijen zijn echt groot haha damn. Zitten alweer een poos in de oplader, lampjes nog altijd rood. Ben toch benieuwd hoor nu haha
pi_73039960
Kreeg vandaag m'n sjuffel binnnen. Prima dingetje. Helemaal in plastic case, met Appel logo's enzo. Als ik m aan m'n macbook hang ziet hij hem gewoon als een usb stick en kan je mp3tjes erheen slepen. Prima.

Op het ding zelf staat trouwens geen Appel logo. Weet niet of dat op de originele staat?

woensdag 23 september 2009 @ 15:48:08 #271
265352 Redster1984
pi_73040217
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:37 schreef Japppo het volgende:
Kreeg vandaag m'n sjuffel binnnen. Prima dingetje. Helemaal in plastic case, met Appel logo's enzo. Als ik m aan m'n macbook hang ziet hij hem gewoon als een usb stick en kan je mp3tjes erheen slepen. Prima.

Op het ding zelf staat trouwens geen Appel logo. Weet niet of dat op de originele staat?

[ afbeelding ]
Hey super! De mijne is vandaag geshipped . Staat officieel meende ik een appeltje op het clipje. Mocht je m willen synchroniseren met Itunes moet je ItunesAgent even downloaden. Ben benieuwd wanneer ik de mijne kan verwachten.... Ow hoe speelt ie de nummers trouwens af? Gaat dat in random volgorde? of zoals je het er op hebt gezet? En hoe is de geluidskwaliteit? De kwaliteit van de oordopjes zullen wel weer tegenvallen denk ik?
pi_73040264
Waarom is de namaak nou ook alweer van deal-perfect af. Ik snap er inmiddels weinig meer van
pi_73040331
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:50 schreef zlakto het volgende:
Waarom is de namaak nou ook alweer van deal-perfect af. Ik snap er inmiddels weinig meer van

PayPal doet moeilijk. Dat is toch wel duidelijk ondertussen lijkt mij.

Jack loopt gewoon onwijs te kutten en weet niet wat hij moet doen. Dus gaat hij zomaar dingen proberen op te lossen wat duidelijk niet gaat werken en kan hij dingen weer offline halen.
pi_73040392
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:52 schreef Skiet het volgende:

[..]

PayPal doet moeilijk. Dat is toch wel duidelijk ondertussen lijkt mij.

Jack loopt gewoon onwijs te kutten en weet niet wat hij moet doen. Dus gaat hij zomaar dingen proberen op te lossen wat duidelijk niet gaat werken en kan hij dingen weer offline halen.
Dat paypal moeilijk deed, wist ik inderdaad. Dat ze nu weer moeilijk doen niet . In ieder geval bedankt voor je antwoord. Jack heeft dus nu een probleem, misschien moet hij een andere betaalwijze gaan invoeren/
pi_73040403
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:48 schreef Redster1984 het volgende:

[..]

Hey super! De mijne is vandaag geshipped . Staat officieel meende ik een appeltje op het clipje. Mocht je m willen synchroniseren met Itunes moet je ItunesAgent even downloaden. Ben benieuwd wanneer ik de mijne kan verwachten.... Ow hoe speelt ie de nummers trouwens af? Gaat dat in random volgorde? of zoals je het er op hebt gezet? En hoe is de geluidskwaliteit? De kwaliteit van de oordopjes zullen wel weer tegenvallen denk ik?
Random volgens mij. Geluidskwaliteit is prima. Heb Kanen oordopjes erbij besteld, die doen het perfect. Die originele is idd crap.

Er staan trouwens 2 nummertjes op:

Butterfly - Smile
Take me to your heart - Michael learns to rock

Dus zelfs inclusief muziek

[ Bericht 12% gewijzigd door Japppo op 23-09-2009 16:00:45 ]
pi_73040507
Ik heb net ook eff mailtje gestuurd voor de kanen. Ook gevraagt voor akwa die gio. Gewoon om eens te testen. Heb hier nog origineel staan. Kan ik vergelijken
pi_73040537
Zijn er weer nieuwe trackingcodes ofzo? Heb er nu een die met RT begint ^^

Btw. flashlight nog niet binnen
pi_73040582
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:37 schreef Japppo het volgende:

[ afbeelding ]
Ik heb zo'n zelfde, alleen dan van Focal Price.
Wat bij mij snel gebeurde, was dat de + - << >> op die witte ring snel vervaagden en zag er niks meer van. (komt door elke keer in/uit m'n broek halen). Da's wel jammer.
De nummers zitten in een vaste volgorde elke keer dat je hem aanzet, kan waarschijnlijk liggen aan hoe je ze in je map zet.
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:55 schreef zlakto het volgende:

[..]

Dat paypal moeilijk deed, wist ik inderdaad. Dat ze nu weer moeilijk doen niet . In ieder geval bedankt voor je antwoord. Jack heeft dus nu een probleem, misschien moet hij een andere betaalwijze gaan invoeren/
Je website met een streepje '-' veranderen en een nieuw PayPal account aanmaken voor je business is natuurlijk erg dom, PayPal prikt hier zo doorheen, zoals we hebben gezien.
pi_73040612
Net die oral b borsteltjes binnen gekregen.. wat een troep, past amper en poets veel minder goed.
  woensdag 23 september 2009 @ 16:04:55 #280
265352 Redster1984
pi_73040741
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:55 schreef Japppo het volgende:

[..]

Random volgens mij. Geluidskwaliteit is prima. Heb Kanen oordopjes erbij besteld, die doen het perfect. Die originele is idd crap.

Er staan trouwens 2 nummertjes op:

Butterfly - Smile
Take me to your heart - Michael learns to rock

Dus zelfs inclusief muziek
Haha mijn Aaipot Nena van DP zaten ook 2 liedjes op en een filmpje van the matrix Heb gelukkig nog goede dopjes liggen hier.
Zit er trouwens ook een fade in als je doorspoelt naar een volgend nummer? Heeft mijn Nena wel namelijk...
pi_73040872
Heb maar bij DX 3 koptelefoons besteld, deze kregen de beste reviews:
quote:
03396 (Kanon) Trendy Stereo Earphone SY-EX1001MP - $4.38
08037 (Kanon) Deep-Blue In-Ear Earphone with Spare Earbuds - $4.97
21173 (Boze) Premium Noise Isolation In-Ear Stereo Earphones with Pouch - $6.98
pi_73040898
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:01 schreef Kadooosh het volgende:
Net die oral b borsteltjes binnen gekregen.. wat een troep, past amper en poets veel minder goed.
Slechte batch?
Naar mijn weten is iedereen hier er tevreden over, en ikzelf ook.
Passen perfect en de borstel is fijn, gewoon een echte.
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:08 schreef RudyCarell het volgende:
Heb maar DX 3 koptelefoons besteld, deze kregen de beste reviews:
[..]

Die eerste heb ik hier liggen en is best goed, het voordeel is dat de draad met stof is bedekt.
Die tweede heb ik ook, da's gewoon nep BOSE earphones, die zijn echt slecht imo.
pi_73040983
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Zijn er weer nieuwe trackingcodes ofzo? Heb er nu een die met RT begint ^^

Btw. flashlight nog niet binnen
Dat is een ReTweet
pi_73041186
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:04 schreef Redster1984 het volgende:

[..]

Haha mijn Aaipot Nena van DP zaten ook 2 liedjes op en een filmpje van the matrix Heb gelukkig nog goede dopjes liggen hier.
Zit er trouwens ook een fade in als je doorspoelt naar een volgend nummer? Heeft mijn Nena wel namelijk...
Ja klopt, deze ook.
pi_73041740
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:09 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Slechte batch?
Naar mijn weten is iedereen hier er tevreden over, en ikzelf ook.
Passen perfect en de borstel is fijn, gewoon een echte.
[..]

Die eerste heb ik hier liggen en is best goed, het voordeel is dat de draad met stof is bedekt.
Die tweede heb ik ook, da's gewoon nep BOSE earphones, die zijn echt slecht imo.
Oh wacht ik had 2 setjes besteld de ene zat in een langwerpige verpakking en de andere in een vierkante verpakking.
Ik heb nu de langwerpige getest en die past wel gewoon.
Type nummers zijn beide hetzelfde.
Kan ze alleen niet meer vinden op dp .
pi_73041772
Welke SKU had je waar je over klaagt? Misschien zit er toch verschil in soorten borsteltjes in die drie verpakkingen.

Dus heb je ervaring met die dingen post even SKU en wat je ervan vond. Moet even opzoeken welke ik had. Die van mij pasten goed (minder soepel dan origineel)
pi_73041922
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:11 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Dat is een ReTweet
Wut?!
pi_73041946
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:58 schreef jopiede het volgende:
Ik heb net ook eff mailtje gestuurd voor de kanen. Ook gevraagt voor akwa die gio. Gewoon om eens te testen. Heb hier nog origineel staan. Kan ik vergelijken
Meld het hier even als je wat meer weet over die aakwaa die djou ik wil 'm ook kopen maar straks krijg ik gewoon water in een flesje met 1% parfum ofzo
  woensdag 23 september 2009 @ 16:41:54 #289
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73042007
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:39 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Wut?!
Hij maakt een grapje. Twitter

Maakt het bij oordopjes eigenlijk uit wat de "Driver Units" zijn? Het ene setje Kanen-oordopjes heeft 10mm, de andere 13,5mm; welke is beter?
  woensdag 23 september 2009 @ 17:37:48 #290
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73043593
quote:
Update for PayPal account problem
HI,DP members,

We will get a final confirmation from PayPal in 48 hours.It is now clear that PayPal is now focus our website,unless they say yes,our website can use paypal as online payment in the future.If not ,we can not use paypal as online payment method.

1st.If PayPal give our website another change to use paypal again,we will remove all the illegal items from DealPerfect to another domain name,if our customer want to buy these items need to contact our customer service staff,we will creat order for customer manually.And taobao order service will be continued without problem.

2nd,If PayPal give our confirmed answer,our website can not use paypal in the future.We will put all the items in our website.And we will update new payment method: moneybooker,credit card online payment,western union. And if customer want to use paypal ,need to contact our customer service staff by Email.

We will update this thread in 48 hours to let all of DP member know the lateset information.

Best regards,
DP Team
(even vet aangegeven)
Potdikkie zeg, wat een gestuntel. Wel snappen dat Paypal je site volgt en dan op je forum plaatsen hoe je de boel gaat scammen als Paypal toch een account gaat geven

De andere betaalmethodes betekenen maar 1 ding, de tent gaat heel snel failliet. Met western union betalen, effe een paar dollar overmaken en helemaal naar het Postkantoor fietsen
pi_73043829
Tsjonge jonge wat een figuur ook. Gaat lekker zo.

Blij met me zaklamp (de 14550). Even testen nog als het donker is buiten, kijken hoe hij dan is.

Wat moet je voor dat ding betalen (soortgelijke) in NL? Even blij zijn met wat ik heb weten te besparen met dit ding haha
pi_73044253
Zucht, wat vervelend die tijdsverschillen, elke keer kan ik pas na vijven even mail checken en dan is het daar al 11 uur ofzo dus zowieso altijd zo'n 12 uur vertraging met orders
  woensdag 23 september 2009 @ 18:02:58 #293
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73044296
Dat krijg je als je dingen uit China bestelt he.
pi_73044298
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:41 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Hij maakt een grapje. Twitter

Maakt het bij oordopjes eigenlijk uit wat de "Driver Units" zijn? Het ene setje Kanen-oordopjes heeft 10mm, de andere 13,5mm; welke is beter?
Geen idee. Heb zelf een originele Sony Ex85 gekocht bij focalprice en onlangs ontvangen. Eerste indruk is echt uitstekend.
pi_73044856
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat krijg je als je dingen uit China bestelt he.
Dat bedoel ik
Maar als het allemaal goed verloopt wegen de voordelen zeker op tegen de nadelen
pi_73046151
http://ad.nl/ad/nl/1012/B(...)chijnen-Apache.dhtml

Wie was het? Komt vast uit China
  woensdag 23 september 2009 @ 19:11:28 #297
128384 mcwops
gat in je glas
pi_73046299
quote:
Our paypal account has been died again,very upset,Paypal told me that I can not use paypal in www.dealperfect.com.
pi_73046361
maar hoe zit het nou met de dingen die ik heb besteld? krijg ik die nog ?
pi_73046385
waar bemoeit paypal zich mee?
pi_73046756
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:14 schreef Mirjam het volgende:
waar bemoeit paypal zich mee?
Omdat ze anders hun vergunning en naam kwijtraken 2
  woensdag 23 september 2009 @ 19:28:27 #301
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73046925
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:06 schreef Tha_Duck het volgende:
http://ad.nl/ad/nl/1012/B(...)chijnen-Apache.dhtml

Wie was het? Komt vast uit China
De taliban bestelt gelijk vrachten laserpennen bij DP. Wat een stel lafbekken in die Apaches, modderhutjes onder vuur nemen van 10 kilometer afstand, bang zijn voor laserpennen Dat gestunt boven woonwijken met die krengen is ook gevaarlijk, ik word knettergek van dat wapentuig over mijn wijk ELKE DAG!!!

Het formaat van de drivers van de oordoppen zegt niet zoveel, het gaat om de kwaliteit van de drivers.

Paypal mag natuurlijk eisen dat je de wet niet gaat overtreden met hun dienst. Maja, banken die gaan zeuren tegen een klant dat ze niet helemaal fris bezig zijn is natuurlijk een tikkie hypocriet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')