Is een linkje te moeilijk?quote:Op zondag 20 september 2009 16:30 schreef dr.dunno het volgende:
inmiddels erachter gekomen dat je bij amazon.co.uk ook supergoedkoop aan die dingen kunt komen, ca. EUR 1.40 per mesje bij 8 stuks, klinkt heel wat beter dan die +EUR 4,= die ze hier in Nederland ervoor denken te kunnen vragen
Die is wel tof, wat kost ie?quote:Op zondag 20 september 2009 17:43 schreef mickeyD het volgende:
je zult het er 300 post's mee moeten doen.
ik las net dat er een nieuwe sciphone uitkomt rond oktober
een N12
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
specs:
Processor: Marvell Monahands (624MHz) + Qualcomm MSM6246
Operating system: Android/ Windows Mobile
Dimensions: 117*58*12.7
Mode: UMTS-2100MHz, GSM-900/1800/1900 MHz
Bearer: GSM, 3G(WCDMA)
Display: WQVGA 240*400 pixels, 3.2 inch TFT 262K
Main camera: 3.2M pixel
Secondary Camera: 0.1M pixel
Storage: ROM-256MB+64MB, RAM-256MB+64MB
Extended Storage: Micro SD, up to 16GB
USB: USB 2.0 high speed
Bluetooth: Ver 2.0
GPS: Yes
WiFi: IEEE 802.11b/11g
TV: CMMB
Battery capacity: 1000mAh
Standby time(GSM): Up to 220 hours
Voice talk time(2G): Up to 170 minutes
Krijg ik nog antwoord?quote:Op zondag 20 september 2009 12:46 schreef Qaox het volgende:
Godverdomme zeg.
Ik wacht al een week op een reply van Jack en al 3 dagen op een reply van rachel.
Bovendien staat mijn pakketje al 3/4 dagen op packaging
![]()
EDIT:
Ik heb wel weer dat display model gevonden =D.
http://www.focalprice.com(...)ia_iPhone_Black.html
Maar, er staat nokia phone ?
Ontvang ik nou een nokia omdat er de verkeerde plaatjes bij staan, of een iPhone display dinges omdat er de verkeerde tekst bij staat?
jawel, ook naar NL, maar het is vrij vaak nep, ook al wordt beweerd dat het niet zo is, zie ook het vorige tipoc, waar ik daar ook al tegenaan liepquote:Op zondag 20 september 2009 18:04 schreef Starman89 het volgende:
Zat vandaag eens rond te kijken op TradeTang, soort engelse variant op TaoBao. Kunnen we Jack niet veel beter op die site laten bestellen? Voor ons makkelijker, want de site is in het engels, en een hoop producten hebben free shipping (helaas niet naar NL).
Wat verwacht je als antwoord? Ik denk dat je een Iphone demo model krijgt. Maar hey, mijn glazen bol weet het verder ook even niet meer. Oh ja, en Jack werkt hier niet. Maar dat was al gezegd denk ik.quote:
Ja, want alles op TaoBao is wél echtquote:Op zondag 20 september 2009 18:05 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jawel, ook naar NL, maar het is vrij vaak nep, ook al wordt beweerd dat het niet zo is, zie ook het vorige tipoc, waar ik daar ook al tegenaan liep
Ja, weetik.quote:Op zondag 20 september 2009 18:03 schreef mickeyD het volgende:
jack werkt hier niet.
ik had je bericht gelezen en bekeken, je krijgt in iedergeval GEEN werkende telefoon, maar een model met het gewicht en de uitstraling van een werkende telefoon.
ik vraag me af: wat moet je dr mee?
STOP THE PRESSES !!quote:Op zondag 20 september 2009 18:11 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Ja, want alles op TaoBao is wél echt![]()
maar kan iemand me hier even mee helpen aub?quote:Op zondag 20 september 2009 18:04 schreef dr.dunno het volgende:
iemand hier toevallig antwoord op mijn vraag?
amazon.co.uk rekent 3.4% bovenop vermelde kosten
nee.quote:Op zondag 20 september 2009 18:14 schreef mstr het volgende:
Stop godverdomme eens met quoten van eigen berichtjes en janken of iemand hem nog wilt beantwoorden.
Stop godverfomme eens met het zeiken over mensen die hun eigen berichtjes quoten om toch antwoord te krijgen.quote:Op zondag 20 september 2009 18:14 schreef mstr het volgende:
Stop godverdomme eens met quoten van eigen berichtjes en janken of iemand hem nog wilt beantwoorden.
daar heb je verzendkosten voor.quote:Op zondag 20 september 2009 18:34 schreef mickeyD het volgende:
misschien brandstoftoeslag voor de boot?
Ah Thanks!quote:Op zondag 20 september 2009 19:11 schreef mickeyD het volgende:
dit was em, uit de vorige: http://www.focalprice.com(...)ia_iPhone_Black.html
Ik denk dat het gewoon een heel slordige typfout is, maar opzich wel een grappig ding voor de heb..quote:Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef mickeyD het volgende:
misschien is t een nokla (NOKLA)
ja, die bestaan echt!
Als het goed is het 1e wat je zegt.quote:Op zondag 20 september 2009 19:29 schreef Onbepaald het volgende:
Stel: je bestelling wordt tegengehouden door de douane en er komt een heffing bovenop.
Heb je dan de keuze om je bestelling + heffing gewoon te weigeren (en je object wordt vernietigd?) of moet je persé die heffing betalen zodat je het objectg nog binnnekrijgt?
quote:Op zondag 20 september 2009 19:38 schreef mickeyD het volgende:
ja, natuurlijk kun je afstand doen, jij kunt er toch niets aan doen dat de verkoper geen invoerbelasting betaald heeft?
en jij hebt geen mogelijkheid gekregen om het van te voren te voldoen.
Ik zou zeggen probeer het even.quote:Op zondag 20 september 2009 20:19 schreef vinylhits het volgende:
Bij deal-perfect kan je dus nog gewoon via paypal betalen?
volg het even niet meer.
Ja.quote:Op zondag 20 september 2009 20:19 schreef vinylhits het volgende:
Bij deal-perfect kan je dus nog gewoon via paypal betalen?
volg het even niet meer.
Altijd leuk om te horen welke productenquote:Op zondag 20 september 2009 21:16 schreef Mirjam het volgende:
zo leuk om te funshoppen op taobao
heb maar weer even een prijsopgaaf gemaild (enkel naar jack)
Ja, soms vind ik het ook wel eens leuk om wat rond te kijken op taobao.quote:Op zondag 20 september 2009 21:16 schreef Mirjam het volgende:
zo leuk om te funshoppen op taobao
heb maar weer even een prijsopgaaf gemaild (enkel naar jack)
wbhehe, die geef ik nietquote:Op zondag 20 september 2009 21:21 schreef veda het volgende:
[..]
Altijd leuk om te horen welke productenLinkjes?
Stuur een berichtje naar FocalPrice via My Account -> My messages.quote:
Ben er niet zeker over maar volgens mij moet je het wel gewoon betalen, wettelijk verplicht.quote:Op zondag 20 september 2009 19:29 schreef Onbepaald het volgende:
Even een bonusvraag:
Stel: je bestelling wordt tegengehouden door de douane en er komt een heffing bovenop.
Heb je dan de keuze om je bestelling + heffing gewoon te weigeren (en je object wordt vernietigd?) of moet je persé die heffing betalen zodat je het objectg nog binnnekrijgt?
Wederom bedankt
You naughty girl.quote:Op zondag 20 september 2009 21:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wbhehe, die geef ik niet
niet omdat ik wil narren, maar net zoals m'n vorige bestelling hou ik dat prive
Hee Mcwops, er zit nog steeds een gat in je glas. Verkopen ze geen glazen op DX en DP of zo?quote:Op zondag 20 september 2009 20:36 schreef mcwops het volgende:
tvp.
weet ff niet meer dan tvp te schrijven na het lezen van bovenstaande posts. het niveau in de reeks is weer sterk dalend. dat voorspelt weinig goeds voor de toekomst. hou t ff normaal mannen!
Mwah, als ik zo je account bekijk met items die je besteld heb via DealPerfect, valt het wel mee.. (thnx Jack!) Die "massagestaaf model Paard" en het zusterpakje zijn niet zo schokkend hoor!quote:Op zondag 20 september 2009 21:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wbhehe, die geef ik niet
niet omdat ik wil narren, maar net zoals m'n vorige bestelling hou ik dat prive
quote:Op zondag 20 september 2009 21:47 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hee Mcwops, er zit nog steeds een gat in je glas. Verkopen ze geen glazen op DX en DP of zo?
[..]
Mwah, als ik zo je account bekijk met items die je besteld heb via DealPerfect, valt het wel mee.. (thnx Jack!) Die "massagestaaf model Paard" en het zusterpakje zijn niet zo schokkend hoor!![]()
hij heeft 't heel drukquote:Op zondag 20 september 2009 21:59 schreef joepie91 het volgende:
Hoe zit dat nou met Jack? Reageert ie niet meer op mailtjes ofzo?
ik vanmiddag bijnaquote:Op zondag 20 september 2009 22:17 schreef R4m0n_46 het volgende:
heeft iemand eigenlijk al een keer wat bij tradetang besteld?
yep.quote:Op zondag 20 september 2009 23:20 schreef Apekoek het volgende:
ff weer eens de chinese shops checken, nog steeds rachel mailen om je toaboa goedjes te krijgen? en wat was haar adres ook al weer?
De verkoper is daar ook niet verantwoordelijk voor.quote:Op zondag 20 september 2009 19:38 schreef mickeyD het volgende:
ja, natuurlijk kun je afstand doen, jij kunt er toch niets aan doen dat de verkoper geen invoerbelasting betaald heeft?
en jij hebt geen mogelijkheid gekregen om het van te voren te voldoen.
Geworden? Dat was het al... Remember...3 months ago.quote:Op zondag 20 september 2009 20:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat een verkankerde kutreeks is dit ook geworden.
En nu ook al zonder Dionsouflakiosquote:Op maandag 21 september 2009 09:10 schreef Stinosss het volgende:
Geworden? Dat was het al... Remember...3 months ago.
Door de shredder geloof ik jaquote:
Ik zou op zoek gaan naar een verkoper die het volgende onder de prijs heeft staan:quote:Op zondag 20 september 2009 13:43 schreef mister010 het volgende:
[..]
en ik heb nog een vraagje is dit echt 64gb usb stick voor die prijs: http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50019394
quote:Deze baby is toegetreden tot bescherming van de consument diensten.
Verkopers beloven: feitelijke beschrijving van
Indien niet wordt voldaan, zal Taobao regel in het voordeel van de kopers voor...
quote:Op maandag 21 september 2009 12:18 schreef Dynd het volgende:
Hey, ik wil op Deal-perfect nu een Ray-Ban zonnebril kopen, maar deze zijn nep toch? Of van de vrachtwagen gevallen?
Ik hoop voor je dat je dit niet serieus bedoeltquote:Op maandag 21 september 2009 12:49 schreef revpolen het volgende:
als ze van de vrachtwagen gevallen zijn... moeten ze kapot zijn!! niet bestellen dan hoor!![]()
En ik hoop zeer dat jouw vraag ook niet serieus was. Iedereen weet natuurlijk wat die uitdrukking betekend en het lijkt me overduidelijk dat hij daar een grapje over maakt. Maar denk nou zelf eens na... China, waar staat dit land ondertussen toch wel bekend om...? Om de kunst van het namaken zoals velen weten.quote:Op maandag 21 september 2009 12:58 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dit niet serieus bedoelt
Ze verkopen daar geen neppe Ray-bans, maar echte Rabans. Dat is toch een wereld van verschil....(vooral even kijkend naar wat wel en niet mag in dit topic)quote:Op maandag 21 september 2009 12:18 schreef Dynd het volgende:
Hey, ik wil op Deal-perfect nu een Ray-Ban zonnebril kopen, maar deze zijn nep toch? Of van de vrachtwagen gevallen?
Dom jij...quote:Op maandag 21 september 2009 12:58 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dit niet serieus bedoelt
Dat klopt, het leek weer even goed te gaan, maar nog steeds blijven er newbies komen die niet kunnen lezen.quote:Op maandag 21 september 2009 09:10 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Geworden? Dat was het al... Remember...3 months ago.
Per 10 dollar krijg je één punt.quote:Op maandag 21 september 2009 14:58 schreef jopiede het volgende:
Vandaag weer een blaatidas vestje binnengekregen. Duurde wel lang zeg, verzonden op de 12de volgens de tracking van HK post(dus met het vliegtuig mee) 9 dagen vliegen, want hij was pas gister in nederland. Ach, het maakt me niet uit. Nu nog wachten op mijn trui.
Tevens nog een vraagje: die DP points: Bij 10$ krijg je 1 punt. Bij 10 punten krijg je maar 1 dollar? Of per punt 10 dollar. Staat beetje vaag uitgelegt op de site:
DP Points Policy: $10 exchange 1 point,10 points redeem $1
Zijn die niet geperst?quote:Op maandag 21 september 2009 14:40 schreef Semmm het volgende:
Waarom blijft Jack maar Neppe/gebrande CD boxen van MJ toevoegen![]()
Gebrande CD's verkopen 100x
quote:Op maandag 21 september 2009 15:05 schreef jopiede het volgende:
Pff, dacht krijg per 10 dollar 1 dollar terug ofzo maar nee dus. Goedkoop en triest zeg. Pas bij 1000 dollar spent heb je wat terug
Nee, je krijgt eigenlijk gewoon 1% korting, je moet het zien als Chinese Airmilesquote:Op maandag 21 september 2009 15:05 schreef jopiede het volgende:
Pff, dacht krijg per 10 dollar 1 dollar terug ofzo maar nee dus. Goedkoop en triest zeg. Pas bij 1000 dollar spent heb je wat terug
Bij Airmiles krijg je tenminste 1 punt per euro.quote:Op maandag 21 september 2009 15:36 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nee, je krijgt eigenlijk gewoon 1% korting, je moet het zien als Chinese Airmiles![]()
Die van mij is helemaal topquote:Op maandag 21 september 2009 13:45 schreef Skiet het volgende:
De kwaliteit van de nep items valt me overigens toch steeds weer tegen. Die Nieuwe era pet van NY ziet er van veraf prima uit. Maar het NY voorop de cap zit toch lelijk en is veel te compact
Ja maar die 1 punt is 1 cent en bij DP is het 10 cent per 10 euroquote:Op maandag 21 september 2009 15:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Bij Airmiles krijg je tenminste 1 punt per euro.
Precies.quote:Op maandag 21 september 2009 15:50 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja maar die 1 punt is 1 cent en bij DP is het 10 cent per 10 euro
Maar ik had ook liever gezien dat je punten per euro kreeg ipv 10
quote:Op maandag 21 september 2009 15:40 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Die van mij is helemaal top
Bel TNT en je weet het.quote:Op maandag 21 september 2009 16:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
misschien dat hier me antwoord kan geven op de volgende vraag:
Ik heb een pakketje van 41 dollar zonder trackingnummer vanuit Dealperfect, Wel staat dit bij de order: [Tracking # Added: 66668888]
Is er toch een mogelijkheid dat TNT hem kan checken ofzo?
Hij vroeg alleen af of het getraceerd kan worden. Is het zo lastig om jouw bevindingen te delen in plaats van te zeiken?quote:Op maandag 21 september 2009 16:33 schreef monkeybrain het volgende:
Snurk snurk, hoe vaak gaan we nog vragen stellen over tracking nummers, zeuren dat het verzenden allemaal zo lang duurt, emails gaan langzaamHoe moet je iets terugsturen
![]()
Tracking nummers werken amper, versturen duurt lang, emailen duurt lang, vaak gaan er zaken fout.....
Ga naar de normale winkel als je een broekpoepert bent. Wil je Chinees shoppen ga rustig op de bank zitten en wacht 3 weken voordat je gaat zeuren.
Ik ben het echt helemaal zat
Merci, maar ik heb dus geen trackingnummer gekregen. maar er staat wel [Tracking # Added: 66668888] bij. Dat nummer staat ook bij andere orders..quote:Op maandag 21 september 2009 16:44 schreef jopiede het volgende:
[..]
Hij vroeg alleen af of het getraceerd kan worden. Is het zo lastig om jouw bevindingen te delen in plaats van te zeiken?
Je moet eff:058 2333333 bellen. Kies 1 voor nederlands, 1 voor pakketen en 3 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd uit HK en dat je wilt kijken of het al in nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checked de medewerker. Als hij in nederland is binnegekomen verteld die vrouw je en legt ze uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.
*Let op*
Volgens HK post stond dat hij op 12 september verstuurd is. Gister pas in nederland omgeboekt. Kan dus even duren
Ik wil gewoon vragen HOE ik dat kan opvragen? Ik heb verder alle tijd hoorquote:Op maandag 21 september 2009 16:33 schreef monkeybrain het volgende:
Snurk snurk, hoe vaak gaan we nog vragen stellen over tracking nummers, zeuren dat het verzenden allemaal zo lang duurt, emails gaan langzaamHoe moet je iets terugsturen
![]()
Tracking nummers werken amper, versturen duurt lang, emailen duurt lang, vaak gaan er zaken fout.....
Ga naar de normale winkel als je een broekpoepert bent. Wil je Chinees shoppen ga rustig op de bank zitten en wacht 3 weken voordat je gaat zeuren.
Ik ben het echt helemaal zat
Ik heb wel eentje van TaoBao:quote:Op maandag 21 september 2009 15:52 schreef Skiet het volgende:
[..]
Kan je een foto maken van de voorkant van jouw cap? Ben benieuwd of die er beter uitziet dan die van mij. Misschien heb ik gewoon pech.
Valt wel mee toch? Is maar een paar euro goedkoper als die sciphone g2...quote:Op maandag 21 september 2009 17:08 schreef Hardrebel het volgende:
http://www.tradetang.com/(...)/112960-1642676.html
Dit is wel erg goedkoop
Ik zoek op HTC magic krijg je een te zien voor 250 dollar. ongelovelijk goedkoop. 175 euro.quote:Op maandag 21 september 2009 17:13 schreef veda het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Is maar een paar euro goedkoper als die sciphone g2...
http://gadget.blog.nl/mob(...)-week-de-sciphone-g2
Die sciphone schijnt een mooi OS te hebben (iig de oogpod aanraak variant).
Zou voor deze gaan: http://www.tradetang.com/(...)/112960-1643884.htmlquote:Op maandag 21 september 2009 17:08 schreef Hardrebel het volgende:
http://www.tradetang.com/(...)/112960-1642676.html
Dit is wel erg goedkoop
http://www.tradetang.com/(...)/109005-1556818.html
Of deze. Ben opzoek naar een magic maar hier in NL kosten ze 400 euro.
Kan niet geloven dat dit een echte is eigenlijk.quote:Op maandag 21 september 2009 17:18 schreef LeNick het volgende:
[..]
Zou voor deze gaan: http://www.tradetang.com/(...)/112960-1643884.html
Is ie ook niet. Echte Nokia's hebben geen dual sim mogelijkheid.quote:Op maandag 21 september 2009 17:32 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Kan niet geloven dat dit een echte is eigenlijk.
Nee, maar die G1's of Magic's uit China zullen ook niet echt zijn hoorquote:Op maandag 21 september 2009 17:32 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Kan niet geloven dat dit een echte is eigenlijk.
Je zegt zelf dat je geen trackingnummer hebt maar wel vragen of je het pakje wel kunt trackenquote:Op maandag 21 september 2009 17:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik wil gewoon vragen HOE ik dat kan opvragen? Ik heb verder alle tijd hoor
Lezen wat ik zei: Dat er bij m'n order dit stond [Tracking # Added: 66668888].quote:Op maandag 21 september 2009 17:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je geen trackingnummer hebt maar wel vragen of je het pakje wel kunt tracken![]()
![]()
![]()
![]()
Veel gekker gaat het niet worden ben ik bang....
quote:Op maandag 21 september 2009 17:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Lezen wat ik zei: Dat er bij m'n order dit stond [Tracking # Added: 66668888].
En anders kan je toch gewoon reageren? doe ik ook tegen jou als je iets wil weten.
Ik heb wat vragen voor je...quote:Op maandag 21 september 2009 17:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Lezen wat ik zei: Dat er bij m'n order dit stond [Tracking # Added: 66668888].
En anders kan je toch gewoon reageren? doe ik ook tegen jou als je iets wil weten.
Zucht, ik lees hier al lang genoeg mee.quote:Op maandag 21 september 2009 18:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb wat vragen voor je...
Ik snap niks van dat Taobao, is dat niet in het Engels?
Is dat allemaal nep spul op de site of gewoon erg goedkoop?
Ik heb gisteren iets besteld en vandaag was het nog niet aangekomen, hoe lang duurt dat opsturen??
![]()
Dezelfde onnozele shit komt elke keer weer langs, niemand die even zijn boerenverstand gebruikt, de OP leest of rustig meeleest voor een paar dagen.
Zet in de titel van het volgende deel "@newbs lees de op" oid. mss helpt dat. En stop met zeurenquote:Op maandag 21 september 2009 18:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb wat vragen voor je...
Ik snap niks van dat Taobao, is dat niet in het Engels?
Is dat allemaal nep spul op de site of gewoon erg goedkoop?
Ik heb gisteren iets besteld en vandaag was het nog niet aangekomen, hoe lang duurt dat opsturen??
![]()
Dezelfde onnozele shit komt elke keer weer langs, niemand die even zijn boerenverstand gebruikt, de OP leest of rustig meeleest voor een paar dagen.
zo werd de vorige reeks ook om zeep geholpen, maar kennelijk dringt dat gewoon niet door ofzo.quote:Op maandag 21 september 2009 18:16 schreef Damzkieee het volgende:
Lekker vriendelijke antwoorden ook echt weer
Tja, het verbaast me nog dat dit topic nog open is.quote:Op maandag 21 september 2009 18:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zo werd de vorige reeks ook om zeep geholpen, maar kennelijk dringt dat gewoon niet door ofzo.
Oke, ten eerste ik lees en post ik al mee vanaf deel 59, dat zijn al zo 43 delen.quote:Op maandag 21 september 2009 18:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Het dringt wel door, maar elk topic zijn er weer newbies die steeds maar dezelfde vragen stellen.
Om die reden wordt meestal een OP gemaakt, zodat newbies die kunnen lezen om vragen te voorkomen.
In deze reeks mag je echter niet wijzen op de OP, dat is namelijk heel erg, en als je niet oppast krijg je een ban...
Op Ebay kun je deze bloemen voor <$3 krijgen met een tikkie geluk en deze verkoper laat je de pot kleur en bloem kleur kiezenquote:Op maandag 21 september 2009 18:42 schreef CherryLips het volgende:
Heb twee nieuwe wiebelbloemen besteld. En 'iPod'-sokken, maar dan voor m'n telefoon.
Oeh,misschien komen die wel heel aanquote:Op maandag 21 september 2009 19:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Op Ebay kun je deze bloemen voor <$3 krijgen met een tikkie geluk en deze verkoper laat je de pot kleur en bloem kleur kiezenIk heb er 4 besteld
![]()
http://myworld.ebay.nl/bingbing1209/
Let wel op dat garantie (mochten ze toch kapot aankomen) vaak bij e-bay verkopers minder is als bij jack.quote:Op maandag 21 september 2009 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh,misschien komen die wel heel aan
Je steelt de woorden uit mn mond.quote:Op zondag 20 september 2009 20:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat een verkankerde kutreeks is dit ook geworden.
Hmm, zelfde probleem hier ook...quote:Op maandag 21 september 2009 19:15 schreef Robin-e30 het volgende:
Hey,
Probeerde net wat te bestellen @ Deal-perfect.com en Dealperfect.com... maar bij bijde staat niet meer check uit met paypal.. ik zie nergens meer waar ik kan betalen.. Product zit nu in mijn winkel mandje maar zie nergens meer de button staan om te betalen en te bevestigen (om naar stap 2 te gaan)
Enige wat ik zie is:
Apply Changes
Dp coupon
Contineu shopping
Heb al heel vaak wat besteld bij deze site maar vind dit heel vreemd
Iemand die voor mij kan checken of hij/zij dit ook heeft ?
Gr Robin,
Als je kijkt onder description zie je dit:quote:Op maandag 21 september 2009 17:37 schreef FrankP het volgende:
[..]
Is ie ook niet. Echte Nokia's hebben geen dual sim mogelijkheid.
Het zal dus wel een NokLa of een Nckia o.i.d. zijn.
Gebruik voor Taobao google translatequote:Op maandag 21 september 2009 19:51 schreef Babblefish het volgende:
Hee.
Ik zag laatst iets in de krant van Jack en dealperfect enzo, maar nu wil ik op Taboao bestellen maar ik snap er niks van!
Waar kan ik de Nederlandse (of evt Engelse) variant vinden, want dit is natuurlijk niet te doen. Hoe doen jullie dit?
En Dealextreme, kan je daar gewoon betalen via bankoverschrijving / acceptgiro?
Bedankt!
Lees de OP eens door op je gemak.quote:Op maandag 21 september 2009 19:51 schreef Babblefish het volgende:
Hee.
Ik zag laatst iets in de krant van Jack en dealperfect enzo, maar nu wil ik op Taboao bestellen maar ik snap er niks van!
Waar kan ik de Nederlandse (of evt Engelse) variant vinden, want dit is natuurlijk niet te doen. Hoe doen jullie dit?
Bedankt!
Gebruik google translate of zoals jouw naam zegt Bablefishquote:Op maandag 21 september 2009 19:51 schreef Babblefish het volgende:
Hee.
Bedankt!
En hij lijkt alleen uiterlijk op die echte, de specs zijn totaal verschillend. Die namaakzooi heeft geen symbian, waardoor je al die extra programma's niet kan gebruiken, heeft geen gps, geen wifi, een véél slechter beeldscherm en een veel slechtere camera. Het is een gewone gsm in de vorm van een smartphone, onnodig groot dus ook nog.quote:Op maandag 21 september 2009 19:49 schreef PedroN het volgende:
Oftewel een neppert en die Chinezen noemen alles een 1:1 high copy ook al lijkt het bergens op.
Hahaha, wat een relklonen allemaal hierquote:Op maandag 21 september 2009 19:51 schreef Babblefish het volgende:
Hee.
Bedankt!
Nee! Dionsouflakispies gebanned?quote:Op maandag 21 september 2009 09:30 schreef Zapper het volgende:
[..]
En nu ook al zonder Dionsouflakios
Ja, wel allemaal hoog van de toren blazen over dat mensen niet goed lezen, maar sarcasme herkennen in 1 enkele post (user "babelfish"), ho maar!quote:Op maandag 21 september 2009 20:25 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hahaha, wat een relklonen allemaal hier
Werkt prima hierquote:Op maandag 21 september 2009 20:30 schreef Tha_Duck het volgende:
De plaatjes zijn stuk van dealextreme
quote:[
Ja, wel allemaal hoog van de toren blazen over dat mensen niet goed lezen, maar sarcasme herkennen in 1 enkele post (user "babelfish"), ho maar!
Oehh daar wacht ik ook opquote:Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef tokko1 het volgende:
[..]
![]()
Mijn mega pakketje met 1 z'n stroom converter komt ook deze week binnen wel ¤0,600 ofzo![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529
Ik gok 1 of 2 pagina's terug en daarnaast vorige 2 delen waarbij staat dat er veel problemen zijn met paypal. Aan te raden valt dus om jack even een mail te sturen met de SKU's en Aantallen en dan komt het wel goed..quote:Op maandag 21 september 2009 21:34 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb bij deal-perfect een vol winkelwagentje, maar ik kan nergens betalen?Ik heb al een account. Weet iemand zo waar dit staat?
Je moet gewoon alle bloempot veilingen van die gast even in volgen stoppen. Dan biedt je 3 dollar en dan win je vrijwel zeker de veiling. Zo niet, dan biedt je op de volgende voor weer 3 dollar. Ik heb 5 keer geboden en 4 keer gewonnenquote:Op maandag 21 september 2009 19:41 schreef Skiet het volgende:
Die solar powered bloemen kan ik daar overigens niet voor 3 dollar kopen.. alles is met bieden. Of mis ik iets? Natuurlijk kan je met bieden wel de laagste zijn
Ik ben even zelf op onderzoek uitgegaan:quote:Op maandag 21 september 2009 22:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat 'n flame-topic is dit geworden
Bijna 'n leuke deal met DP-Rachel over 'n mooi OE-Boot horloge van TaoBao gesloten (beetje afgedongen), kom ik zojuist hier de site TradeTang tegen waar de prijzen nog 'n stuk lager liggen
Alleen voor dat bedrag wil ik er toch niet op gokken eens iets te bestellen, zijn er al ervaringsdeskundigen met TradeTang?
Klinkt best veilig, misschien eerst maar eens 'n testproduct bestellen, al heb ik eigenlijk niet zoveel geduldquote:You have to pay in advance just like any other place..HOWEVER tradetang holds your funds in escrow. So your money is protected. The seller has to ship to you the item AND you have to sign for it, and verify it and approve the release of the funds and that you are happy with the transaction before the seller gets paid. Therefore you are much more protected.
heb je een linkje? en een prijsquote:Op maandag 21 september 2009 22:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat 'n flame-topic is dit geworden
Bijna 'n leuke deal met DP-Rachel over 'n mooi OE-Boot horloge van TaoBao gesloten (beetje afgedongen), kom ik zojuist hier de site TradeTang tegen waar de prijzen nog 'n stuk lager liggen
Alleen voor dat bedrag wil ik er toch niet op gokken eens iets te bestellen, zijn er al ervaringsdeskundigen met TradeTang?
Het ziet er naar uit dat Jack telkens z'n Paypal e-mail adres verandert om zo Paypal te ontlopen met z'n illegale items. Echter schijnt dit dus niet te werken en wordt elk nieuw adres gebanned.quote:Op maandag 21 september 2009 20:21 schreef mcwops het volgende:
jack heeft t weer drukjes. wacht al tijdje op een goed antwoord. hij blijft van die antwoorden geven die t net niet zijn. hij moet 6$ discount van de order afhalen (na 3 mailtjes begreep ie t), dan bevestigt ie dat het juist is. krijg ik een order confirmation op naam van ene ' Robbie W..: (kost ook weer 2 mailtjes om t te begrijpen) en als ik nu op de payment link (met helaas nog steeds 6$ teveel) klik dan staat er adamzhousixin@gmail.com
Payments By PayPal Return to Merchant This recipient is currently unable to receive money.
WTF
om t nog gekker te maken. bovenstaande melding via d-p ->order
en als ik naar dp -> order -> payment link ga krijg ik dezelfe foutmelding op paypal alleen met ander mailadres dpfine@gmail.com
WTF2![]()
there's only one Jack Chen [ afbeelding ]
Oe-Bootquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:31 schreef marco_sire het volgende:
[..]
heb je een linkje? en een prijs
ow, okay. op taoboa heb ik ook verscheidene oo-boots gezien (tussen 250 en 500), waarvan de dollarprijs tussen de 70 en 90 werd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Oe-Boot
En de prijs zal rond $100,- liggen, maar ik heb ze dus bij TradeTang véél goedkoper gevonden
TradeTang
quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:30 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat de fuk is dat Taoboa opeens?Of moet ik nu ook 30 topics teruglezen
Zeg maar dezelfde website en procedure als toen je bv in DealExtreme #83 in Dealextreme #80 Dealperfect is beter! en in DealExtreme #82 - Waar 15 mei een container bleef staan postte.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:30 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat de fuk is dat Taoboa opeens?Of moet ik nu ook 30 topics teruglezen
Ik weet wel waar ik gepost heb hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:37 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Zeg maar dezelfde website en procedure als toen je bv in DealExtreme #83 in Dealextreme #80 Dealperfect is beter! en in DealExtreme #82 - Waar 15 mei een container bleef staan postte.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Ah, dan begrijp ik hem. Zie het opeens voorbij komen overal in het topic.
Eigenlijk gebruik je DP als tussenstation in deze, die koopt het product voor 10 euro, en verkoopt het aan ons Hollanders voor 11 euro zeg maar. Dat idee?
Kan gebeuren, ik wijs er alleen op dat het wel grappig is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:39 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik weet wel waar ik gepost heb hoorMaar die naam was bij mij nog niet in zicht geweest.
Korting, vandaar dat ik ook meer interesse heb in TradeTang. Misschien kan ik 't op 'n akkoordje gooien via DP. Dan zit ik niet met 't risico en hebben zij weer 'n klant geholpen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:29 schreef marco_sire het volgende:
[..]
ow, okay. op taoboa heb ik ook verscheidene oo-boots gezien (tussen 250 en 500), waarvan de dollarprijs tussen de 70 en 90 werd.
was $100 de orignele prijs of de kortingsprijs?
ik wacht liever even op het moment dat er mensen met ervaring bij tradetang zijn eigenlijk....
Reken er maar niet op, ik wacht ook al bijna een maand op mijn bestellingquote:Op maandag 21 september 2009 23:42 schreef Ayca het volgende:
Toch een 16GB ipot bij jack besteld, nou maar hopen dat hij voor 8 okt. hier is, dan kan hij mee naar Rome(vanaf vanochtend staat hij op collecting products)
volgens mij was de truuk:quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:18 schreef eagle89 het volgende:
Hallo allemaal, na flink wat topics hier gelezen te hebben over dealextreme/chinese webshops. Wil ik graag wat bestellen.
Maar ik heb een probleem, als ik een bestelling plaats op dealextreme en hem wil gaan betalen druk ik op checkout. Dan krijg ik de volgende melding:
"Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u creditcard- of betaalpasgegevens toevoegen."
Dit krijg ik terwijl mijn rekening is gecontroleerd door paypal, ik meende dat je gewoon kon bestellen en dat paypal het bedrag van mijn rekening schrijft?
Wat ik lees in de openingspost:
"Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af."
Dus mijn vraag is wat doe ik fout? Of misschien is het anders geworden, mijn excuus als deze vraag al is langs gekomen. Maar om nu alle topics vanaf het begin te gaan doorlezen gaat me iets te ver. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:27 schreef marco_sire het volgende:
[..]
volgens mij was de truuk:
je sessie afsluiten (je account is wel gewoon aagemaakt)
je eigen aanmelden met je net aangemaakte account en vervolgnes een bankrekening (ipv een creditcard) aan je account koppelen
Ik vind de prijs ook maar raar.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wil eigenlijk wel zo een peer telefoon 3G bestellen
Bij tradetang maar durf niet![]()
deze dus voor 136$ = nog geen 100 euri![]()
[ afbeelding ]
http://www.tradetang.com/(...)/104459-1630817.html
Dus ze hebben nogsteeds gedoequote:Yes, I will send you the payment request later since there is a little bit problem with the present account.
Best regards,
Rachel
Bij DX zijn er ook Iphone clones te koop, voor hetzelfde bedrag of zelfs goedkoper. Is misschien iets minder "eng" om daar te bestellen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Die handversiering ben ik nog naar op zoekquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:53 schreef monkeybrain het volgende:
Alles weer verwijderd van D-P![]()
Volgens mij hebben Chinezen geen flauw benul van de buitenwereld. Ze denken echt dat de gehele wereld zo'n ritsel plek is zoals in China![]()
Boksbeugels en airsoft is gewoon speelgoed, regels omzeil je door een streepje te zetten, beetje lood in de verf is prima, rotzooi stop je in melk en hondenvoer etc. etc.
Irritant...quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:53 schreef monkeybrain het volgende:
Alles weer verwijderd van D-P![]()
Volgens mij hebben Chinezen geen flauw benul van de buitenwereld. Ze denken echt dat de gehele wereld zo'n ritsel plek is zoals in China![]()
Boksbeugels en airsoft is gewoon speelgoed, regels omzeil je door een streepje te zetten, beetje lood in de verf is prima, rotzooi stop je in melk en hondenvoer etc. etc.
Me aars, dit is een echte...quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet Jack in een pluche beer verzendenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:29 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Die handversiering ben ik nog naar op zoek
Zo wordt hij gepresenteerdquote:
Die foto is een echte, dat weet ik wel...quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:57 schreef LeNick het volgende:
[..]
Zo wordt hij gepresenteerdWil niet zeggen dat je ook echt de echte krijgt of een 1:1 kopie.. Meestal zie je het verschil wel duidelijk. Althans, ik heb redelijke tijd wel gezocht naar eentje die vrijwel 1:1 is (en dan ook menu redelijk).
Hoe laat je hem versturen en was het extra kosten?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:54 schreef mcwops het volgende:
heb bij tradetang een watch besteld. ben benieuwd.
dankjewel kan ik daar op letten.quote:Ik wil hier nog effe op reageren...
quote:Op zondag 20 september 2009 13:43 schreef mister010 het volgende:
[..]
en ik heb nog een vraagje is dit echt 64gb usb stick voor die prijs: http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50019394
Ik zou op zoek gaan naar een verkoper die het volgende onder de prijs heeft staan:
Het verkochte goed moet dan perfect voldoen aan de omschrijving.
Google vertaling:
quote:Deze baby is toegetreden tot bescherming van de consument diensten.
Verkopers beloven: feitelijke beschrijving van
Indien niet wordt voldaan, zal Taobao regel in het voordeel van de kopers voor...
Wat voor iets heb je besteld?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:54 schreef mcwops het volgende:
heb bij tradetang een watch besteld. ben benieuwd.
Dat zegt ie tochquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Wat voor iets heb je besteld?
En dè oordopjes staan niet meer op DP... ik wilde de Boze en de MD52 van Kanen... Maar beide zijn ze nu foetsie, had Jack wel al gemaild...quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:26 schreef Semmm het volgende:
Krijg vandaag eindelijk m'n pakje na 3 weken, zit er een kompas in![]()
Terwijl ik allemaal oopdropjes had besteld.
Kan ik weer 3 weke wachten en ik heb ze nu gewoon nodig
Heb geen tikkie geluk tot nog toe. Steeds overboden.quote:Op maandag 21 september 2009 19:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Op Ebay kun je deze bloemen voor <$3 krijgen met een tikkie geluk en deze verkoper laat je de pot kleur en bloem kleur kiezenIk heb er 4 besteld
![]()
http://myworld.ebay.nl/bingbing1209/
De foto is inderdaad van een echte, de echte 3GS nog wel (Compass-icoontje rechtsonder).quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ze eindigen toch allemaal rond de 3 dollar?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:31 schreef Skiet het volgende:
[..]
Heb geen tikkie geluk tot nog toe. Steeds overboden.
check ook vooral de beoordeling van deze verkoper. De laatste paar beoordelingen overtuigen mij toch niet om daar ooit iets te kopen.quote:
Voor ¤ 2,72 inclusief verzenden http://cgi.ebay.nl/Magic-Cute-Flip-Flap-Swing-Solar-Flower-Funny-Toy-Gift_W0QQitemZ250488590792QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item3a524891c8&_trksid=p3286.c0.m14quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Maar ze eindigen toch allemaal rond de 3 dollar?
Aha, even gekeken, hij doet geen gratis verzenden meer![]()
Dan is het voordeel gelijk weg, heb ik even mazzel![]()
Er zijn wel meer verkopers, even solar flower searchen en dan goedkoopste bovenaan.
Ik heb een oranje van een andere verkoper gekocht, ook 3 dollar![]()
Die is al beantwoord?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:22 schreef eagle89 het volgende:
Er is toch vast wel iemand die mij het kan vertellen hoe het nu zit:
Hallo allemaal, na flink wat topics hier gelezen te hebben over dealextreme/chinese webshops. Wil ik graag wat bestellen.
Maar ik heb een probleem, als ik een bestelling plaats op dealextreme en hem wil gaan betalen druk ik op checkout. Dan krijg ik de volgende melding:
"Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u creditcard- of betaalpasgegevens toevoegen."
Dit krijg ik terwijl mijn rekening is gecontroleerd door paypal doordat ik die twee kleine begragen op de site heb ingevoerd, ik meende dat je gewoon kon bestellen en dat paypal het bedrag van mijn rekening schrijft?
"Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af."
Dus mijn vraag is wat doe ik fout? Of misschien is het anders geworden, mijn excuus als deze vraag al is langs gekomen. Maar om nu alle topics vanaf het begin te gaan doorlezen gaat me iets te ver. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
^^^^quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:22 schreef eagle89 het volgende:
Er is toch vast wel iemand die mij het kan vertellen hoe het nu zit:
Dit krijg ik terwijl mijn rekening is gecontroleerd door paypal doordat ik die twee kleine begragen op de site heb ingevoerd, ik meende dat je gewoon kon bestellen en dat paypal het bedrag van mijn rekening schrijft?
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:47 schreef DjimmyR het volgende:
Een RGB Ledstrip besteld, word het 6e pakketje wat tegelijk onderweg is nog, maar vind het wel leuk voor op me kamer.
http://dealextreme.com/details.dx/sku.14962
[ afbeelding ]
EMS en verzendkosten waren bijna net zo duur als de watchquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hoe laat je hem versturen en was het extra kosten?
En welke watch heb je laten verschepen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:57 schreef mcwops het volgende:
[..]
EMS en verzendkosten waren bijna net zo duur als de watch
Bell&Rossquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
En welke watch heb je laten verschepen?
Ik denk dat je me niet begrijpt, ik heb al een bankrekening aan mijn paypal laten koppelen. Dit doe je toch door die paar euro centen in paypal te voeren. Daardoor komt er toch ook te staan gecontroleerd lid?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:27 schreef marco_sire het volgende:
[..]
volgens mij was de truuk:
je sessie waar je nu mee bezig bent afsluiten (je nieuwe paypal-account is wel gewoon aangemaakt)
je vervolgens opnieuw aanmelden met je net aangemaakte account (dus inloggen met je account) en vervolgens kan je wel een bankrekening (ipv een creditcard) aan je account koppelen
Probeer het morgen nog eensquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:11 schreef eagle89 het volgende:
[..]
Ik denk dat je me niet begrijpt, ik heb al een bankrekening aan mijn paypal laten koppelen. Dit doe je toch door die paar euro centen in paypal te voeren. Daardoor komt er toch ook te staan gecontroleerd lid?
Maar als ik dus wat via dealextreme wil bestellen, en vervolgens op het tweede checkout knopje druk staat er dus de volgende melding. Dat de ontvanger direct betaald wil worden, dat ik een creditcard moet invullen.
De één meter? Hoe bevalt die?quote:
Even alle cookies weggooien?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:21 schreef eagle89 het volgende:
[..]
Ik probeer het nu al een paar dagen, zonder resultaat. NIEMAND een idee?
CNTRL+ F4quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:21 schreef eagle89 het volgende:
[..]
Contact opnemen met Paypal, ik heb het ook een tijdje gehad.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:21 schreef eagle89 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:27 schreef makkie88 het volgende:
iemand ervaring met een goedlope Bluetooth carkit van 1 van de sites, k ben wel aan t zoeken, maar weet niet echt wat ik nou moet kiezen.. iemand?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27595 ?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:27 schreef makkie88 het volgende:
iemand ervaring met een goedlope Bluetooth carkit van 1 van de sites, k ben wel aan t zoeken, maar weet niet echt wat ik nou moet kiezen.. iemand?
Dat was deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28501 of dezequote:Op dinsdag 22 september 2009 20:32 schreef Skiet het volgende:
[..]
Een tijd terug was er een van DX voor een veel te lage prijs te koop, was een foutje. Iedereen meteen bestellen, volgens mij heeft niemand hem gekregen. Maar kan je in NL niks vinden voor een mooie prijs? Wat zoek je precies?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:35 schreef jopiede het volgende:
Tiefus, mooie trui besteld. Istie te groot. Gaat ie weer naar me broerIk huilen. Lang gewacht: en dan is hij te klein. Ga nu maar weer 1 bestellen
Afwachten wat er gaat gebeuren, forum in de gaten houden van DP. Niemand hier die nu weet hoe het gaat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:06 schreef Robin-e30 het volgende:
DP is zoals eerder aan gegeven lekker bezig![]()
Probeer zo ipot te bestellen nergens meer te vinden ook de rolax wil niet D-P & DP bijde niet.
weet iemand meer.? ? ?
Hoe duur was ie?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:08 schreef FibeR06 het volgende:
Kan deze twee deze week verwachten![]()
Jacket:
http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50010158
Ja, ik wel hoor. Door het amateuristische gekut bij DP zullen sites als DX, die zich wel aan de regels houden, gewoonweg meer bestellingen krijgen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:08 schreef Skiet het volgende:
[..]
Afwachten wat er gaat gebeuren, forum in de gaten houden van DP. Niemand hier die nu weet hoe het gaat.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:18 schreef jopiede het volgende:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-ca7abba0771e998088c71e1d5a4f3e5f.jhtml?cm_cat=0&pm1=3
Kwaliteit is top, volgens mij gewoon echt. Maat XL me broer is 1,95 en licht gespierd(denk aan de mooie spieren-Jilz reclame's) Past em prima
Zal een paar foto's plaatsen als ik ze binnen heb.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:20 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hoe duur was ie?
Ben benieuwd naar de kwaliteit en of hij goed past als hij binnen is.
ben bang dat je daarmee heel slecht te verstaan bentquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:33 schreef Semmm het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27595 ?
ik zoek iets waar een externe mic aan kan, en die een beetje goed te verstaan is, liefst met display.. en werkend met mijn android toestel (dat is mijn huidige Mr Handsfree nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:32 schreef Skiet het volgende:
[..]
Een tijd terug was er een van DX voor een veel te lage prijs te koop, was een foutje. Iedereen meteen bestellen, volgens mij heeft niemand hem gekregen. Maar kan je in NL niks vinden voor een mooie prijs? Wat zoek je precies?
26 dollar eerst, maar daar kwam 5 dollar extra shipping bij. In nederland kost een trui die ik al heb 80-90 euro. Dus vond het de moeite wel waard. Ik ga toch maar weer in de stad een trui kopen. Als je goed zoekt kan je best leuke truien voor 50-60 euro kopenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:22 schreef Skiet het volgende:
[..]
Wat moest je betalen ervoor? Die truien zijn helemaal niet zo duur toch in NL?
Of voor 35 euro bij de Jack en Jonesquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:41 schreef jopiede het volgende:
[..]
26 dollar eerst, maar daar kwam 5 dollar extra shipping bij. In nederland kost een trui die ik al heb 80-90 euro. Dus vond het de moeite wel waard. Ik ga toch maar weer in de stad een trui kopen. Als je goed zoekt kan je best leuke truien voor 50-60 euro kopenBen je direct van het maten gezeik af
Dit ga ik maar even doen, vragen om automatische betalingen toe te staan? Of gewoon het hele probleem voorleggen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:31 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Contact opnemen met Paypal, ik heb het ook een tijdje gehad.
Je kan ook alvast ff inloggen op Paypal en wat geld toevoegen...
Ergens op het DP forum (of was dat hier?) werd gezegd dat ongeveer 90% van de inkomsten van DP de spullen waren die er nu niet meer op staan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:56 schreef Dynd het volgende:
Mensen, die bril die ik wou kopen was net uitverkocht![]()
Ik ken het gedrag van de webshop niet bepaald maar zal deze bril nog terug komen of?
XL was te groot?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:41 schreef jopiede het volgende:
[..]
26 dollar eerst, maar daar kwam 5 dollar extra shipping bij. In nederland kost een trui die ik al heb 80-90 euro. Dus vond het de moeite wel waard. Ik ga toch maar weer in de stad een trui kopen. Als je goed zoekt kan je best leuke truien voor 50-60 euro kopenBen je direct van het maten gezeik af
Nee hoor, gewoon je normale site kopiëren + een streepje is voldoende om Paypal om de tuin te leidenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, ik wel hoor. Door het amateuristische gekut bij DP zullen sites als DX, die zich wel aan de regels houden, gewoonweg meer bestellingen krijgen.
Beter had jack op zijn forum wat linkjes gepost naar een aparte website, elders gehost, waar men via mailcontact o.i.d. met hun de discutabele items kon bestellen. Dus op dezelfde manier als bestellingen van TaoBao.
Dat is natuurlijk een gok, wel een hele logische gokquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:02 schreef veda het volgende:
[..]
Ergens op het DP forum (of was dat hier?) werd gezegd dat ongeveer 90% van de inkomsten van DP de spullen waren die er nu niet meer op staan.
Denk dat ze dus wel weer terug komen. Maargoed, is wel afwachten.
De vorige keer dat ze paypal problemen hadden hebben ze het tijdelijk even opgelost. Nu weer problemen dus.
Je kan jack toch mailen voor die artikelen? Ik heb een Aaaipot 8 gig bij Jack besteld in het groen. Dat was SKU 23650. Werkt perfect. Wacht ook op m`n shuffle.... maar hoop dat ie snel geshipped wordt. Volgens mij als je jack mailt met wat je wilt kan hij wel een paypal betaling voor je regelen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:06 schreef Robin-e30 het volgende:
DP is zoals eerder aan gegeven lekker bezig![]()
Probeer zo ipot te bestellen nergens meer te vinden ook de rolax wil niet D-P & DP bijde niet.
weet iemand meer.? ? ?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:15 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Je kan jack toch mailen voor die artikelen? Ik heb een Aaaipot 8 gig bij Jack besteld in het groen. Dat was SKU 23650. Werkt perfect. Wacht ook op m`n shuffle.... maar hoop dat ie snel geshipped wordt. Volgens mij als je jack mailt met wat je wilt kan hij wel een paypal betaling voor je regelen.
Hmm ja de batterij weet ik eigenlijk niet. Ik heb de mijne in de auto aan een fm transmitter van DP. Was 15 euri`s SKU 21247. Daar wordt de Ipot steeds bijgeladen. Maar het is zeker in de buurt van 4 uur toen ik er mee gespeeld hebquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:16 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hoe is de batterij? Hoe is de interface?
Zoals ik al zei: Hij past me broer: 1,95 en atletisch(denk aan "mooi boy" spieren) ik ben zelf 1,82 en ook wel atletisch(nog geen uitpuilende spieren maar zeker niet mager of gezet). En daar was hij te groot voor. Tevens is hij precies gelijk aan de andere trui die ik heb. De binnekant logo enzoquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:55 schreef Lolque het volgende:
[..]
XL was te groot?
Hoe lang ben je en ben je gezet/mager/atletisch?
Oke bedankt, ik ga gewoon proberen een L te bestellen, ben 2cm kleiner dan jij.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:41 schreef jopiede het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Hij past me broer: 1,95 en atletisch(denk aan "mooi boy" spieren) ik ben zelf 1,82 en ook wel atletisch(nog geen uitpuilende spieren maar zeker niet mager of gezet). En daar was hij te groot voor. Tevens is hij precies gelijk aan de andere trui die ik heb. De binnekant logo enzo
Top bedankt!quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:24 schreef mstr het volgende:
DjimmyR, dit had ik besteld:
15991 AC to DC 12V 1A Power Adaptor with 5.4mm DC Plug - EU Type (110~240V)
14964 Control Driver Unit with Remote Controller for LED Light Strip (DC 12V)
14965 RGB Multicolored 1-Meter 30-LED 6W Light Strip (DC 12V)
En zo aan elkaar gezet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/feedbacks/productrequest.dxquote:Op woensdag 23 september 2009 10:11 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik heb een artikel gevonden op een andere site en vraag me af op DX het ook zou kunnen leveren. Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat je DX kunt vragen of zij ook zo'n produkt kunnen leveren. Kan iemand mij vertellen hoe dat gaat?
Klinkt goed,kan je fototjes maken van de interface? Ik heb er 1waarmee je alleen op map kan zoeken, en is er een sku vanquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:22 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Hmm ja de batterij weet ik eigenlijk niet. Ik heb de mijne in de auto aan een fm transmitter van DP. Was 15 euri`s SKU 21247. Daar wordt de Ipot steeds bijgeladen. Maar het is zeker in de buurt van 4 uur toen ik er mee gespeeld hebIk wil zelf nog een FM transmitter voor in huis. Die heb ik op DX al gevonden. Zal daar binnenkort ook ff een bestelling plaatsen. Maar Het ding opzich werkt perfect. Je kan m ook synchroniseren met Itunes als je een extra programma download. Moet je ff voor googlen. Mocht je dat willen. Ik zelf vind het wel prettig om gewoon de dingen die ik heb gedownload op de Ipot te knallen. Gewoon simpel selecteren in het menu welke artiest je wilt horen en de Ipot draait het
In het menu staat trouwens ook gewoon dat het ding een Ipod is...... Heb het aan verschillende mensen laten zien en in eerste instantie zien ze het verschil totaal niet. Ook als je het vergelijkt in de winkel zie je het niet. Komt ook gewoon aan in een plexiglas doosje zoals je m in de mediamarkt koopt. Inclusief serienummer
De interface is dus wel iets anders. Maar je kan per arties/album selecteren. Dat is een makkie. En verder werkt alles net als bij de echte Ipod. Shake to shuffle werkt prima en het kantelen van het scherm ook. Goede kwaliteit trouwens met video`s. Kan eventueel morgen wel wwat foto`s plaatsen van de interface. Maar voor de 18 euri`s vind ik m het geld meer dan waard.
Zal niet lang duren of ook dat e-mail adres wordt geblokt.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:13 schreef tokko1 het volgende:
DP heeft weer een nieuw PayPal Acc hoor...
"axgiftsales@gmail.com."
Kreeg net mail van Rachel
van dpsales, vandaagquote:if you want to purchase products, please send email to rachel: dealperfectcs02@gmail.com with SKU link, quantity, your paypal email and shipping address etc. She will make order for you manually. And if you have sent email to jack, he will give you response in 24 hours. Sorry for inconvenience.
And the most important thing of DP is paypal account, after we resolve this probloem, every thing will become normal.
quote:Sorry for the late reply
Dear customers:
DP are working to resolve the PP account which
is our top priority right now. Inevitably, it results in
late reply of emails.
Old orders are dealt with regularly.
We expect your understanding and support.
Tiffany is goed bezigquote:Op woensdag 23 september 2009 13:33 schreef mcwops het volgende:[/b]
van dp-tiffany, vandaag
[..]
van dpsales, vandaag
[..]
Wordt mijn bestelling toch nog verzondenquote:[b] Hello ******************,
I had told with our warehouse guy, he will ship your order seperately. And SKU 22513 will ship to you when instock next time.
Best regards,
Tiffany
Hey super! De mijne is vandaag geshippedquote:Op woensdag 23 september 2009 15:37 schreef Japppo het volgende:
Kreeg vandaag m'n sjuffel binnnen. Prima dingetje. Helemaal in plastic case, met Appel logo's enzo. Als ik m aan m'n macbook hang ziet hij hem gewoon als een usb stick en kan je mp3tjes erheen slepen. Prima.
Op het ding zelf staat trouwens geen Appel logo. Weet niet of dat op de originele staat?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:50 schreef zlakto het volgende:
Waarom is de namaak nou ook alweer van deal-perfect af. Ik snap er inmiddels weinig meer van
Dat paypal moeilijk deed, wist ik inderdaad. Dat ze nu weer moeilijk doen nietquote:Op woensdag 23 september 2009 15:52 schreef Skiet het volgende:
[..]
PayPal doet moeilijk. Dat is toch wel duidelijk ondertussen lijkt mij.
Jack loopt gewoon onwijs te kutten en weet niet wat hij moet doen. Dus gaat hij zomaar dingen proberen op te lossen wat duidelijk niet gaat werken en kan hij dingen weer offline halen.
Random volgens mij. Geluidskwaliteit is prima. Heb Kanen oordopjes erbij besteld, die doen het perfect. Die originele is idd crap.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:48 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Hey super! De mijne is vandaag geshipped. Staat officieel meende ik een appeltje op het clipje. Mocht je m willen synchroniseren met Itunes moet je ItunesAgent even downloaden. Ben benieuwd wanneer ik de mijne kan verwachten.... Ow hoe speelt ie de nummers trouwens af? Gaat dat in random volgorde? of zoals je het er op hebt gezet? En hoe is de geluidskwaliteit? De kwaliteit van de oordopjes zullen wel weer tegenvallen denk ik?
Ik heb zo'n zelfde, alleen dan van Focal Price.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:37 schreef Japppo het volgende:
Kreeg vandaag m'n sjuffel binnnen. Prima dingetje. Helemaal in plastic case, met Appel logo's enzo. Als ik m aan m'n macbook hang ziet hij hem gewoon als een usb stick en kan je mp3tjes erheen slepen. Prima.
Op het ding zelf staat trouwens geen Appel logo. Weet niet of dat op de originele staat?
[ afbeelding ]
Je website met een streepje '-' veranderen en een nieuw PayPal account aanmaken voor je business is natuurlijk erg dom, PayPal prikt hier zo doorheen, zoals we hebben gezien.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:55 schreef zlakto het volgende:
[..]
Dat paypal moeilijk deed, wist ik inderdaad. Dat ze nu weer moeilijk doen niet. In ieder geval bedankt voor je antwoord. Jack heeft dus nu een probleem, misschien moet hij een andere betaalwijze gaan invoeren/
Haha mijn Aaipot Nena van DP zaten ook 2 liedjes op en een filmpje van the matrixquote:Op woensdag 23 september 2009 15:55 schreef Japppo het volgende:
[..]
Random volgens mij. Geluidskwaliteit is prima. Heb Kanen oordopjes erbij besteld, die doen het perfect. Die originele is idd crap.
Er staan trouwens 2 nummertjes op:
Butterfly - Smile
Take me to your heart - Michael learns to rock
Dus zelfs inclusief muziek![]()
Slechte batch?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:01 schreef Kadooosh het volgende:
Net die oral b borsteltjes binnen gekregen.. wat een troep, past amper en poets veel minder goed.
Die eerste heb ik hier liggen en is best goed, het voordeel is dat de draad met stof is bedekt.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:08 schreef RudyCarell het volgende:
Heb maar DX 3 koptelefoons besteld, deze kregen de beste reviews:
[..]
Dat is een ReTweetquote:Op woensdag 23 september 2009 15:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Zijn er weer nieuwe trackingcodes ofzo?Heb er nu een die met RT begint ^^
Btw. flashlight nog niet binnen
Ja klopt, deze ook.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:04 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Haha mijn Aaipot Nena van DP zaten ook 2 liedjes op en een filmpje van the matrixHeb gelukkig nog goede dopjes liggen hier.
Zit er trouwens ook een fade in als je doorspoelt naar een volgend nummer? Heeft mijn Nena wel namelijk...
Oh wacht ik had 2 setjes besteld de ene zat in een langwerpige verpakking en de andere in een vierkante verpakking.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:09 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Slechte batch?
Naar mijn weten is iedereen hier er tevreden over, en ikzelf ook.
Passen perfect en de borstel is fijn, gewoon een echte.
[..]
Die eerste heb ik hier liggen en is best goed, het voordeel is dat de draad met stof is bedekt.![]()
Die tweede heb ik ook, da's gewoon nep BOSE earphones, die zijn echt slecht imo.![]()
Meld het hier even als je wat meer weet over die aakwaa die djouquote:Op woensdag 23 september 2009 15:58 schreef jopiede het volgende:
Ik heb net ook eff mailtje gestuurd voor de kanen. Ook gevraagt voor akwa die gio. Gewoon om eens te testen. Heb hier nog origineel staan. Kan ik vergelijken
Hij maakt een grapje. Twitterquote:
(even vet aangegeven)quote:Update for PayPal account problem
HI,DP members,
We will get a final confirmation from PayPal in 48 hours.It is now clear that PayPal is now focus our website,unless they say yes,our website can use paypal as online payment in the future.If not ,we can not use paypal as online payment method.
1st.If PayPal give our website another change to use paypal again,we will remove all the illegal items from DealPerfect to another domain name,if our customer want to buy these items need to contact our customer service staff,we will creat order for customer manually.And taobao order service will be continued without problem.
2nd,If PayPal give our confirmed answer,our website can not use paypal in the future.We will put all the items in our website.And we will update new payment method: moneybooker,credit card online payment,western union. And if customer want to use paypal ,need to contact our customer service staff by Email.
We will update this thread in 48 hours to let all of DP member know the lateset information.
Best regards,
DP Team
Geen idee. Heb zelf een originele Sony Ex85 gekocht bij focalprice en onlangs ontvangen. Eerste indruk is echt uitstekend.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:41 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hij maakt een grapje. Twitter
Maakt het bij oordopjes eigenlijk uit wat de "Driver Units" zijn? Het ene setje Kanen-oordopjes heeft 10mm, de andere 13,5mm; welke is beter?
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 23 september 2009 18:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat krijg je als je dingen uit China bestelt he.
quote:Our paypal account has been died again,very upset,Paypal told me that I can not use paypal in www.dealperfect.com.
De taliban bestelt gelijk vrachten laserpennen bij DP. Wat een stel lafbekken in die Apaches, modderhutjes onder vuur nemen van 10 kilometer afstand, bang zijn voor laserpennenquote:Op woensdag 23 september 2009 19:06 schreef Tha_Duck het volgende:
http://ad.nl/ad/nl/1012/B(...)chijnen-Apache.dhtml
Wie was het? Komt vast uit China
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |