abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73005246
quote:
Ik wil hier nog effe op reageren...
quote:Op zondag 20 september 2009 13:43 schreef mister010 het volgende:
[..]
en ik heb nog een vraagje is dit echt 64gb usb stick voor die prijs: http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50019394
Ik zou op zoek gaan naar een verkoper die het volgende onder de prijs heeft staan:

Het verkochte goed moet dan perfect voldoen aan de omschrijving.
Google vertaling:

quote:Deze baby is toegetreden tot bescherming van de consument diensten.
Verkopers beloven: feitelijke beschrijving van
Indien niet wordt voldaan, zal Taobao regel in het voordeel van de kopers voor...
dankjewel kan ik daar op letten.
dus dit is beter: http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50019394

[ Bericht 3% gewijzigd door mister010 op 22-09-2009 16:23:48 ]
pi_73005685
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:54 schreef mcwops het volgende:
heb bij tradetang een watch besteld. ben benieuwd.
Wat voor iets heb je besteld?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_73005928
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:10 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Wat voor iets heb je besteld?
Dat zegt ie toch

Een horloge .
pi_73006653
Krijg vandaag eindelijk m'n pakje na 3 weken, zit er een kompas in
Terwijl ik allemaal oopdropjes had besteld.

Kan ik weer 3 weke wachten en ik heb ze nu gewoon nodig
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_73006713
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:26 schreef Semmm het volgende:
Krijg vandaag eindelijk m'n pakje na 3 weken, zit er een kompas in
Terwijl ik allemaal oopdropjes had besteld.

Kan ik weer 3 weke wachten en ik heb ze nu gewoon nodig
En dè oordopjes staan niet meer op DP... ik wilde de Boze en de MD52 van Kanen... Maar beide zijn ze nu foetsie, had Jack wel al gemaild...
pi_73006917
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:07 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Op Ebay kun je deze bloemen voor <$3 krijgen met een tikkie geluk en deze verkoper laat je de pot kleur en bloem kleur kiezen Ik heb er 4 besteld

http://myworld.ebay.nl/bingbing1209/
Heb geen tikkie geluk tot nog toe. Steeds overboden.
  dinsdag 22 september 2009 @ 16:44:03 #207
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73007498
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wil eigenlijk wel zo een peer telefoon 3G bestellen
Bij tradetang maar durf niet
deze dus voor 136$ = nog geen 100 euri
[ afbeelding ]

http://www.tradetang.com/(...)/104459-1630817.html
De foto is inderdaad van een echte, de echte 3GS nog wel (Compass-icoontje rechtsonder).
Dat ze geen goede foto erbij doen betekent al genoeg.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 22 september 2009 @ 16:53:56 #208
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73007976
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:31 schreef Skiet het volgende:

[..]

Heb geen tikkie geluk tot nog toe. Steeds overboden.
Maar ze eindigen toch allemaal rond de 3 dollar?

Aha, even gekeken, hij doet geen gratis verzenden meer
Dan is het voordeel gelijk weg, heb ik even mazzel

Er zijn wel meer verkopers, even solar flower searchen en dan goedkoopste bovenaan.
Ik heb een oranje van een andere verkoper gekocht, ook 3 dollar
pi_73008104
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:49 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Me aars, dit is een echte...
check ook vooral de beoordeling van deze verkoper. De laatste paar beoordelingen overtuigen mij toch niet om daar ooit iets te kopen.
pi_73009670
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:53 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Maar ze eindigen toch allemaal rond de 3 dollar?

Aha, even gekeken, hij doet geen gratis verzenden meer
Dan is het voordeel gelijk weg, heb ik even mazzel

Er zijn wel meer verkopers, even solar flower searchen en dan goedkoopste bovenaan.
Ik heb een oranje van een andere verkoper gekocht, ook 3 dollar
Voor ¤ 2,72 inclusief verzenden http://cgi.ebay.nl/Magic-Cute-Flip-Flap-Swing-Solar-Flower-Funny-Toy-Gift_W0QQitemZ250488590792QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item3a524891c8&_trksid=p3286.c0.m14
pi_73010178
Een RGB Ledstrip besteld, word het 6e pakketje wat tegelijk onderweg is nog, maar vind het wel leuk voor op me kamer.

http://dealextreme.com/details.dx/sku.14962

pi_73011425
Er is toch vast wel iemand die mij het kan vertellen hoe het nu zit:

Hallo allemaal, na flink wat topics hier gelezen te hebben over dealextreme/chinese webshops. Wil ik graag wat bestellen.

Maar ik heb een probleem, als ik een bestelling plaats op dealextreme en hem wil gaan betalen druk ik op checkout. Dan krijg ik de volgende melding:

"Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.

Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u creditcard- of betaalpasgegevens toevoegen."

Dit krijg ik terwijl mijn rekening is gecontroleerd door paypal doordat ik die twee kleine begragen op de site heb ingevoerd, ik meende dat je gewoon kon bestellen en dat paypal het bedrag van mijn rekening schrijft?

Wat ik lees in de openingspost:

"Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af."

Dus mijn vraag is wat doe ik fout? Of misschien is het anders geworden, mijn excuus als deze vraag al is langs gekomen. Maar om nu alle topics vanaf het begin te gaan doorlezen gaat me iets te ver. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
pi_73011582
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:22 schreef eagle89 het volgende:

Hallo allemaal, na flink wat topics hier gelezen te hebben over dealextreme/chinese webshops. Wil ik graag wat bestellen.

Maar ik heb een probleem, als ik een bestelling plaats op dealextreme en hem wil gaan betalen druk ik op checkout. Dan krijg ik de volgende melding:

"Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.

Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u creditcard- of betaalpasgegevens toevoegen."

Dit krijg ik terwijl mijn rekening is gecontroleerd door paypal doordat ik die twee kleine begragen op de site heb ingevoerd, ik meende dat je gewoon kon bestellen en dat paypal het bedrag van mijn rekening schrijft?

"Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af."

Dus mijn vraag is wat doe ik fout? Of misschien is het anders geworden, mijn excuus als deze vraag al is langs gekomen. Maar om nu alle topics vanaf het begin te gaan doorlezen gaat me iets te ver. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Die is al beantwoord?
Directe link naar de post: Chinese Webshops-topic#20-waar jack het met rachel doet

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2009 18:27:05 ]
pi_73011739
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:22 schreef eagle89 het volgende:

^^^^
zie bovenstaande post
pi_73011970
Excuus, maar wat bedoel je dan precies met het volgende?

"je sessie waar je nu mee bezig bent afsluiten (je nieuwe paypal-account is wel gewoon aangemaakt)
je vervolgens opnieuw aanmelden met je net aangemaakte account (dus inloggen met je account) en vervolgens kan je wel een bankrekening (ipv een creditcard) aan je account koppelen"

Als ik inlog op mijn paypal staat er:

Rekeningtype: Privé (Rekening) Opwaarderen Status: Gecontroleerd
  dinsdag 22 september 2009 @ 18:51:35 #216
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73012625
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 17:47 schreef DjimmyR het volgende:
Een RGB Ledstrip besteld, word het 6e pakketje wat tegelijk onderweg is nog, maar vind het wel leuk voor op me kamer.

http://dealextreme.com/details.dx/sku.14962

[ afbeelding ]
Die heb ik ook
pi_73012870
Potverdikkeme! Mijn flashlight is er nog steeds niet! De andere 3 pakjes al wel (een paar dagen). Vaag hoor, allemaal op dezelfde datum verzonden maar tog een week verschil in ontvangstdatum.
  dinsdag 22 september 2009 @ 18:57:27 #218
128384 mcwops
gat in je glas
pi_73012897
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef Skiet het volgende:

[..]

Hoe laat je hem versturen en was het extra kosten?
EMS en verzendkosten waren bijna net zo duur als de watch
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_73013309
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:57 schreef mcwops het volgende:

[..]

EMS en verzendkosten waren bijna net zo duur als de watch
En welke watch heb je laten verschepen?
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:10:29 #220
128384 mcwops
gat in je glas
pi_73013540
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:05 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

En welke watch heb je laten verschepen?
Bell&Ross
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_73013582
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:27 schreef marco_sire het volgende:

[..]

volgens mij was de truuk:
je sessie waar je nu mee bezig bent afsluiten (je nieuwe paypal-account is wel gewoon aangemaakt)
je vervolgens opnieuw aanmelden met je net aangemaakte account (dus inloggen met je account) en vervolgens kan je wel een bankrekening (ipv een creditcard) aan je account koppelen
Ik denk dat je me niet begrijpt, ik heb al een bankrekening aan mijn paypal laten koppelen. Dit doe je toch door die paar euro centen in paypal te voeren. Daardoor komt er toch ook te staan gecontroleerd lid?

Maar als ik dus wat via dealextreme wil bestellen, en vervolgens op het tweede checkout knopje druk staat er dus de volgende melding. Dat de ontvanger direct betaald wil worden, dat ik een creditcard moet invullen.
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:12:50 #222
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73013638
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:11 schreef eagle89 het volgende:

[..]

Ik denk dat je me niet begrijpt, ik heb al een bankrekening aan mijn paypal laten koppelen. Dit doe je toch door die paar euro centen in paypal te voeren. Daardoor komt er toch ook te staan gecontroleerd lid?

Maar als ik dus wat via dealextreme wil bestellen, en vervolgens op het tweede checkout knopje druk staat er dus de volgende melding. Dat de ontvanger direct betaald wil worden, dat ik een creditcard moet invullen.
Probeer het morgen nog eens
pi_73013911
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:51 schreef mstr het volgende:

[..]

Die heb ik ook
De één meter? Hoe bevalt die?

En hoe heb je het aangesloten? Gesoldeerd aan een voeding maar hoeveel ampere etc?
pi_73013939
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:12 schreef mstr het volgende:

[..]

Probeer het morgen nog eens
Ik probeer het nu al een paar dagen, zonder resultaat. NIEMAND een idee?
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:47:41 #225
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73015189
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:21 schreef eagle89 het volgende:

[..]

Ik probeer het nu al een paar dagen, zonder resultaat. NIEMAND een idee?
Even alle cookies weggooien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')