wbhehe, die geef ik nietquote:Op zondag 20 september 2009 21:21 schreef veda het volgende:
[..]
Altijd leuk om te horen welke productenLinkjes?
Stuur een berichtje naar FocalPrice via My Account -> My messages.quote:
Ben er niet zeker over maar volgens mij moet je het wel gewoon betalen, wettelijk verplicht.quote:Op zondag 20 september 2009 19:29 schreef Onbepaald het volgende:
Even een bonusvraag:
Stel: je bestelling wordt tegengehouden door de douane en er komt een heffing bovenop.
Heb je dan de keuze om je bestelling + heffing gewoon te weigeren (en je object wordt vernietigd?) of moet je persé die heffing betalen zodat je het objectg nog binnnekrijgt?
Wederom bedankt
You naughty girl.quote:Op zondag 20 september 2009 21:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wbhehe, die geef ik niet
niet omdat ik wil narren, maar net zoals m'n vorige bestelling hou ik dat prive
Hee Mcwops, er zit nog steeds een gat in je glas. Verkopen ze geen glazen op DX en DP of zo?quote:Op zondag 20 september 2009 20:36 schreef mcwops het volgende:
tvp.
weet ff niet meer dan tvp te schrijven na het lezen van bovenstaande posts. het niveau in de reeks is weer sterk dalend. dat voorspelt weinig goeds voor de toekomst. hou t ff normaal mannen!
Mwah, als ik zo je account bekijk met items die je besteld heb via DealPerfect, valt het wel mee.. (thnx Jack!) Die "massagestaaf model Paard" en het zusterpakje zijn niet zo schokkend hoor!quote:Op zondag 20 september 2009 21:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wbhehe, die geef ik niet
niet omdat ik wil narren, maar net zoals m'n vorige bestelling hou ik dat prive
quote:Op zondag 20 september 2009 21:47 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hee Mcwops, er zit nog steeds een gat in je glas. Verkopen ze geen glazen op DX en DP of zo?
[..]
Mwah, als ik zo je account bekijk met items die je besteld heb via DealPerfect, valt het wel mee.. (thnx Jack!) Die "massagestaaf model Paard" en het zusterpakje zijn niet zo schokkend hoor!![]()
hij heeft 't heel drukquote:Op zondag 20 september 2009 21:59 schreef joepie91 het volgende:
Hoe zit dat nou met Jack? Reageert ie niet meer op mailtjes ofzo?
ik vanmiddag bijnaquote:Op zondag 20 september 2009 22:17 schreef R4m0n_46 het volgende:
heeft iemand eigenlijk al een keer wat bij tradetang besteld?
yep.quote:Op zondag 20 september 2009 23:20 schreef Apekoek het volgende:
ff weer eens de chinese shops checken, nog steeds rachel mailen om je toaboa goedjes te krijgen? en wat was haar adres ook al weer?
De verkoper is daar ook niet verantwoordelijk voor.quote:Op zondag 20 september 2009 19:38 schreef mickeyD het volgende:
ja, natuurlijk kun je afstand doen, jij kunt er toch niets aan doen dat de verkoper geen invoerbelasting betaald heeft?
en jij hebt geen mogelijkheid gekregen om het van te voren te voldoen.
Geworden? Dat was het al... Remember...3 months ago.quote:Op zondag 20 september 2009 20:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat een verkankerde kutreeks is dit ook geworden.
En nu ook al zonder Dionsouflakiosquote:Op maandag 21 september 2009 09:10 schreef Stinosss het volgende:
Geworden? Dat was het al... Remember...3 months ago.
Door de shredder geloof ik jaquote:
Ik zou op zoek gaan naar een verkoper die het volgende onder de prijs heeft staan:quote:Op zondag 20 september 2009 13:43 schreef mister010 het volgende:
[..]
en ik heb nog een vraagje is dit echt 64gb usb stick voor die prijs: http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50019394
quote:Deze baby is toegetreden tot bescherming van de consument diensten.
Verkopers beloven: feitelijke beschrijving van
Indien niet wordt voldaan, zal Taobao regel in het voordeel van de kopers voor...
quote:Op maandag 21 september 2009 12:18 schreef Dynd het volgende:
Hey, ik wil op Deal-perfect nu een Ray-Ban zonnebril kopen, maar deze zijn nep toch? Of van de vrachtwagen gevallen?
Ik hoop voor je dat je dit niet serieus bedoeltquote:Op maandag 21 september 2009 12:49 schreef revpolen het volgende:
als ze van de vrachtwagen gevallen zijn... moeten ze kapot zijn!! niet bestellen dan hoor!![]()
En ik hoop zeer dat jouw vraag ook niet serieus was. Iedereen weet natuurlijk wat die uitdrukking betekend en het lijkt me overduidelijk dat hij daar een grapje over maakt. Maar denk nou zelf eens na... China, waar staat dit land ondertussen toch wel bekend om...? Om de kunst van het namaken zoals velen weten.quote:Op maandag 21 september 2009 12:58 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dit niet serieus bedoelt
Ze verkopen daar geen neppe Ray-bans, maar echte Rabans. Dat is toch een wereld van verschil....(vooral even kijkend naar wat wel en niet mag in dit topic)quote:Op maandag 21 september 2009 12:18 schreef Dynd het volgende:
Hey, ik wil op Deal-perfect nu een Ray-Ban zonnebril kopen, maar deze zijn nep toch? Of van de vrachtwagen gevallen?
Dom jij...quote:Op maandag 21 september 2009 12:58 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dit niet serieus bedoelt
Dat klopt, het leek weer even goed te gaan, maar nog steeds blijven er newbies komen die niet kunnen lezen.quote:Op maandag 21 september 2009 09:10 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Geworden? Dat was het al... Remember...3 months ago.
Per 10 dollar krijg je één punt.quote:Op maandag 21 september 2009 14:58 schreef jopiede het volgende:
Vandaag weer een blaatidas vestje binnengekregen. Duurde wel lang zeg, verzonden op de 12de volgens de tracking van HK post(dus met het vliegtuig mee) 9 dagen vliegen, want hij was pas gister in nederland. Ach, het maakt me niet uit. Nu nog wachten op mijn trui.
Tevens nog een vraagje: die DP points: Bij 10$ krijg je 1 punt. Bij 10 punten krijg je maar 1 dollar? Of per punt 10 dollar. Staat beetje vaag uitgelegt op de site:
DP Points Policy: $10 exchange 1 point,10 points redeem $1
Zijn die niet geperst?quote:Op maandag 21 september 2009 14:40 schreef Semmm het volgende:
Waarom blijft Jack maar Neppe/gebrande CD boxen van MJ toevoegen![]()
Gebrande CD's verkopen 100x
quote:Op maandag 21 september 2009 15:05 schreef jopiede het volgende:
Pff, dacht krijg per 10 dollar 1 dollar terug ofzo maar nee dus. Goedkoop en triest zeg. Pas bij 1000 dollar spent heb je wat terug
Nee, je krijgt eigenlijk gewoon 1% korting, je moet het zien als Chinese Airmilesquote:Op maandag 21 september 2009 15:05 schreef jopiede het volgende:
Pff, dacht krijg per 10 dollar 1 dollar terug ofzo maar nee dus. Goedkoop en triest zeg. Pas bij 1000 dollar spent heb je wat terug
Bij Airmiles krijg je tenminste 1 punt per euro.quote:Op maandag 21 september 2009 15:36 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nee, je krijgt eigenlijk gewoon 1% korting, je moet het zien als Chinese Airmiles![]()
Die van mij is helemaal topquote:Op maandag 21 september 2009 13:45 schreef Skiet het volgende:
De kwaliteit van de nep items valt me overigens toch steeds weer tegen. Die Nieuwe era pet van NY ziet er van veraf prima uit. Maar het NY voorop de cap zit toch lelijk en is veel te compact
Ja maar die 1 punt is 1 cent en bij DP is het 10 cent per 10 euroquote:Op maandag 21 september 2009 15:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Bij Airmiles krijg je tenminste 1 punt per euro.
Precies.quote:Op maandag 21 september 2009 15:50 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja maar die 1 punt is 1 cent en bij DP is het 10 cent per 10 euro
Maar ik had ook liever gezien dat je punten per euro kreeg ipv 10
quote:Op maandag 21 september 2009 15:40 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Die van mij is helemaal top
Bel TNT en je weet het.quote:Op maandag 21 september 2009 16:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
misschien dat hier me antwoord kan geven op de volgende vraag:
Ik heb een pakketje van 41 dollar zonder trackingnummer vanuit Dealperfect, Wel staat dit bij de order: [Tracking # Added: 66668888]
Is er toch een mogelijkheid dat TNT hem kan checken ofzo?
Hij vroeg alleen af of het getraceerd kan worden. Is het zo lastig om jouw bevindingen te delen in plaats van te zeiken?quote:Op maandag 21 september 2009 16:33 schreef monkeybrain het volgende:
Snurk snurk, hoe vaak gaan we nog vragen stellen over tracking nummers, zeuren dat het verzenden allemaal zo lang duurt, emails gaan langzaamHoe moet je iets terugsturen
![]()
Tracking nummers werken amper, versturen duurt lang, emailen duurt lang, vaak gaan er zaken fout.....
Ga naar de normale winkel als je een broekpoepert bent. Wil je Chinees shoppen ga rustig op de bank zitten en wacht 3 weken voordat je gaat zeuren.
Ik ben het echt helemaal zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |