abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73040507
Ik heb net ook eff mailtje gestuurd voor de kanen. Ook gevraagt voor akwa die gio. Gewoon om eens te testen. Heb hier nog origineel staan. Kan ik vergelijken
pi_73040537
Zijn er weer nieuwe trackingcodes ofzo? Heb er nu een die met RT begint ^^

Btw. flashlight nog niet binnen
pi_73040582
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:37 schreef Japppo het volgende:
Kreeg vandaag m'n sjuffel binnnen. Prima dingetje. Helemaal in plastic case, met Appel logo's enzo. Als ik m aan m'n macbook hang ziet hij hem gewoon als een usb stick en kan je mp3tjes erheen slepen. Prima.

Op het ding zelf staat trouwens geen Appel logo. Weet niet of dat op de originele staat?

[ afbeelding ]
Ik heb zo'n zelfde, alleen dan van Focal Price.
Wat bij mij snel gebeurde, was dat de + - << >> op die witte ring snel vervaagden en zag er niks meer van. (komt door elke keer in/uit m'n broek halen). Da's wel jammer.
De nummers zitten in een vaste volgorde elke keer dat je hem aanzet, kan waarschijnlijk liggen aan hoe je ze in je map zet.
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:55 schreef zlakto het volgende:

[..]

Dat paypal moeilijk deed, wist ik inderdaad. Dat ze nu weer moeilijk doen niet . In ieder geval bedankt voor je antwoord. Jack heeft dus nu een probleem, misschien moet hij een andere betaalwijze gaan invoeren/
Je website met een streepje '-' veranderen en een nieuw PayPal account aanmaken voor je business is natuurlijk erg dom, PayPal prikt hier zo doorheen, zoals we hebben gezien.
pi_73040612
Net die oral b borsteltjes binnen gekregen.. wat een troep, past amper en poets veel minder goed.
  woensdag 23 september 2009 @ 16:04:55 #280
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_73040741
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:55 schreef Japppo het volgende:

[..]

Random volgens mij. Geluidskwaliteit is prima. Heb Kanen oordopjes erbij besteld, die doen het perfect. Die originele is idd crap.

Er staan trouwens 2 nummertjes op:

Butterfly - Smile
Take me to your heart - Michael learns to rock

Dus zelfs inclusief muziek
Haha mijn Aaipot Nena van DP zaten ook 2 liedjes op en een filmpje van the matrix Heb gelukkig nog goede dopjes liggen hier.
Zit er trouwens ook een fade in als je doorspoelt naar een volgend nummer? Heeft mijn Nena wel namelijk...
pi_73040872
Heb maar bij DX 3 koptelefoons besteld, deze kregen de beste reviews:
quote:
03396 (Kanon) Trendy Stereo Earphone SY-EX1001MP - $4.38
08037 (Kanon) Deep-Blue In-Ear Earphone with Spare Earbuds - $4.97
21173 (Boze) Premium Noise Isolation In-Ear Stereo Earphones with Pouch - $6.98
pi_73040898
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:01 schreef Kadooosh het volgende:
Net die oral b borsteltjes binnen gekregen.. wat een troep, past amper en poets veel minder goed.
Slechte batch?
Naar mijn weten is iedereen hier er tevreden over, en ikzelf ook.
Passen perfect en de borstel is fijn, gewoon een echte.
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:08 schreef RudyCarell het volgende:
Heb maar DX 3 koptelefoons besteld, deze kregen de beste reviews:
[..]

Die eerste heb ik hier liggen en is best goed, het voordeel is dat de draad met stof is bedekt.
Die tweede heb ik ook, da's gewoon nep BOSE earphones, die zijn echt slecht imo.
pi_73040983
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Zijn er weer nieuwe trackingcodes ofzo? Heb er nu een die met RT begint ^^

Btw. flashlight nog niet binnen
Dat is een ReTweet
pi_73041186
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:04 schreef Redster1984 het volgende:

[..]

Haha mijn Aaipot Nena van DP zaten ook 2 liedjes op en een filmpje van the matrix Heb gelukkig nog goede dopjes liggen hier.
Zit er trouwens ook een fade in als je doorspoelt naar een volgend nummer? Heeft mijn Nena wel namelijk...
Ja klopt, deze ook.
pi_73041740
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:09 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Slechte batch?
Naar mijn weten is iedereen hier er tevreden over, en ikzelf ook.
Passen perfect en de borstel is fijn, gewoon een echte.
[..]

Die eerste heb ik hier liggen en is best goed, het voordeel is dat de draad met stof is bedekt.
Die tweede heb ik ook, da's gewoon nep BOSE earphones, die zijn echt slecht imo.
Oh wacht ik had 2 setjes besteld de ene zat in een langwerpige verpakking en de andere in een vierkante verpakking.
Ik heb nu de langwerpige getest en die past wel gewoon.
Type nummers zijn beide hetzelfde.
Kan ze alleen niet meer vinden op dp .
pi_73041772
Welke SKU had je waar je over klaagt? Misschien zit er toch verschil in soorten borsteltjes in die drie verpakkingen.

Dus heb je ervaring met die dingen post even SKU en wat je ervan vond. Moet even opzoeken welke ik had. Die van mij pasten goed (minder soepel dan origineel)
pi_73041922
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:11 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Dat is een ReTweet
Wut?!
pi_73041946
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:58 schreef jopiede het volgende:
Ik heb net ook eff mailtje gestuurd voor de kanen. Ook gevraagt voor akwa die gio. Gewoon om eens te testen. Heb hier nog origineel staan. Kan ik vergelijken
Meld het hier even als je wat meer weet over die aakwaa die djou ik wil 'm ook kopen maar straks krijg ik gewoon water in een flesje met 1% parfum ofzo
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  woensdag 23 september 2009 @ 16:41:54 #289
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73042007
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:39 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Wut?!
Hij maakt een grapje. Twitter

Maakt het bij oordopjes eigenlijk uit wat de "Driver Units" zijn? Het ene setje Kanen-oordopjes heeft 10mm, de andere 13,5mm; welke is beter?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 23 september 2009 @ 17:37:48 #290
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73043593
quote:
Update for PayPal account problem
HI,DP members,

We will get a final confirmation from PayPal in 48 hours.It is now clear that PayPal is now focus our website,unless they say yes,our website can use paypal as online payment in the future.If not ,we can not use paypal as online payment method.

1st.If PayPal give our website another change to use paypal again,we will remove all the illegal items from DealPerfect to another domain name,if our customer want to buy these items need to contact our customer service staff,we will creat order for customer manually.And taobao order service will be continued without problem.

2nd,If PayPal give our confirmed answer,our website can not use paypal in the future.We will put all the items in our website.And we will update new payment method: moneybooker,credit card online payment,western union. And if customer want to use paypal ,need to contact our customer service staff by Email.

We will update this thread in 48 hours to let all of DP member know the lateset information.

Best regards,
DP Team
(even vet aangegeven)
Potdikkie zeg, wat een gestuntel. Wel snappen dat Paypal je site volgt en dan op je forum plaatsen hoe je de boel gaat scammen als Paypal toch een account gaat geven

De andere betaalmethodes betekenen maar 1 ding, de tent gaat heel snel failliet. Met western union betalen, effe een paar dollar overmaken en helemaal naar het Postkantoor fietsen
pi_73043829
Tsjonge jonge wat een figuur ook. Gaat lekker zo.

Blij met me zaklamp (de 14550). Even testen nog als het donker is buiten, kijken hoe hij dan is.

Wat moet je voor dat ding betalen (soortgelijke) in NL? Even blij zijn met wat ik heb weten te besparen met dit ding haha
pi_73044253
Zucht, wat vervelend die tijdsverschillen, elke keer kan ik pas na vijven even mail checken en dan is het daar al 11 uur ofzo dus zowieso altijd zo'n 12 uur vertraging met orders
  woensdag 23 september 2009 @ 18:02:58 #293
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73044296
Dat krijg je als je dingen uit China bestelt he.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_73044298
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:41 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Hij maakt een grapje. Twitter

Maakt het bij oordopjes eigenlijk uit wat de "Driver Units" zijn? Het ene setje Kanen-oordopjes heeft 10mm, de andere 13,5mm; welke is beter?
Geen idee. Heb zelf een originele Sony Ex85 gekocht bij focalprice en onlangs ontvangen. Eerste indruk is echt uitstekend.
pi_73044856
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat krijg je als je dingen uit China bestelt he.
Dat bedoel ik
Maar als het allemaal goed verloopt wegen de voordelen zeker op tegen de nadelen
pi_73046151
http://ad.nl/ad/nl/1012/B(...)chijnen-Apache.dhtml

Wie was het? Komt vast uit China
  woensdag 23 september 2009 @ 19:11:28 #297
128384 mcwops
gat in je glas
pi_73046299
quote:
Our paypal account has been died again,very upset,Paypal told me that I can not use paypal in www.dealperfect.com.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_73046361
maar hoe zit het nou met de dingen die ik heb besteld? krijg ik die nog ?
pi_73046385
waar bemoeit paypal zich mee?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73046756
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:14 schreef Mirjam het volgende:
waar bemoeit paypal zich mee?
Omdat ze anders hun vergunning en naam kwijtraken 2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: