Ik heb zo'n zelfde, alleen dan van Focal Price.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:37 schreef Japppo het volgende:
Kreeg vandaag m'n sjuffel binnnen. Prima dingetje. Helemaal in plastic case, met Appel logo's enzo. Als ik m aan m'n macbook hang ziet hij hem gewoon als een usb stick en kan je mp3tjes erheen slepen. Prima.
Op het ding zelf staat trouwens geen Appel logo. Weet niet of dat op de originele staat?
[ afbeelding ]
Je website met een streepje '-' veranderen en een nieuw PayPal account aanmaken voor je business is natuurlijk erg dom, PayPal prikt hier zo doorheen, zoals we hebben gezien.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:55 schreef zlakto het volgende:
[..]
Dat paypal moeilijk deed, wist ik inderdaad. Dat ze nu weer moeilijk doen niet. In ieder geval bedankt voor je antwoord. Jack heeft dus nu een probleem, misschien moet hij een andere betaalwijze gaan invoeren/
Haha mijn Aaipot Nena van DP zaten ook 2 liedjes op en een filmpje van the matrixquote:Op woensdag 23 september 2009 15:55 schreef Japppo het volgende:
[..]
Random volgens mij. Geluidskwaliteit is prima. Heb Kanen oordopjes erbij besteld, die doen het perfect. Die originele is idd crap.
Er staan trouwens 2 nummertjes op:
Butterfly - Smile
Take me to your heart - Michael learns to rock
Dus zelfs inclusief muziek![]()
Slechte batch?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:01 schreef Kadooosh het volgende:
Net die oral b borsteltjes binnen gekregen.. wat een troep, past amper en poets veel minder goed.
Die eerste heb ik hier liggen en is best goed, het voordeel is dat de draad met stof is bedekt.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:08 schreef RudyCarell het volgende:
Heb maar DX 3 koptelefoons besteld, deze kregen de beste reviews:
[..]
Dat is een ReTweetquote:Op woensdag 23 september 2009 15:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Zijn er weer nieuwe trackingcodes ofzo?Heb er nu een die met RT begint ^^
Btw. flashlight nog niet binnen
Ja klopt, deze ook.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:04 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Haha mijn Aaipot Nena van DP zaten ook 2 liedjes op en een filmpje van the matrixHeb gelukkig nog goede dopjes liggen hier.
Zit er trouwens ook een fade in als je doorspoelt naar een volgend nummer? Heeft mijn Nena wel namelijk...
Oh wacht ik had 2 setjes besteld de ene zat in een langwerpige verpakking en de andere in een vierkante verpakking.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:09 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Slechte batch?
Naar mijn weten is iedereen hier er tevreden over, en ikzelf ook.
Passen perfect en de borstel is fijn, gewoon een echte.
[..]
Die eerste heb ik hier liggen en is best goed, het voordeel is dat de draad met stof is bedekt.![]()
Die tweede heb ik ook, da's gewoon nep BOSE earphones, die zijn echt slecht imo.![]()
Meld het hier even als je wat meer weet over die aakwaa die djouquote:Op woensdag 23 september 2009 15:58 schreef jopiede het volgende:
Ik heb net ook eff mailtje gestuurd voor de kanen. Ook gevraagt voor akwa die gio. Gewoon om eens te testen. Heb hier nog origineel staan. Kan ik vergelijken
Hij maakt een grapje. Twitterquote:
(even vet aangegeven)quote:Update for PayPal account problem
HI,DP members,
We will get a final confirmation from PayPal in 48 hours.It is now clear that PayPal is now focus our website,unless they say yes,our website can use paypal as online payment in the future.If not ,we can not use paypal as online payment method.
1st.If PayPal give our website another change to use paypal again,we will remove all the illegal items from DealPerfect to another domain name,if our customer want to buy these items need to contact our customer service staff,we will creat order for customer manually.And taobao order service will be continued without problem.
2nd,If PayPal give our confirmed answer,our website can not use paypal in the future.We will put all the items in our website.And we will update new payment method: moneybooker,credit card online payment,western union. And if customer want to use paypal ,need to contact our customer service staff by Email.
We will update this thread in 48 hours to let all of DP member know the lateset information.
Best regards,
DP Team
Geen idee. Heb zelf een originele Sony Ex85 gekocht bij focalprice en onlangs ontvangen. Eerste indruk is echt uitstekend.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:41 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hij maakt een grapje. Twitter
Maakt het bij oordopjes eigenlijk uit wat de "Driver Units" zijn? Het ene setje Kanen-oordopjes heeft 10mm, de andere 13,5mm; welke is beter?
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 23 september 2009 18:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat krijg je als je dingen uit China bestelt he.
quote:Our paypal account has been died again,very upset,Paypal told me that I can not use paypal in www.dealperfect.com.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |