abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 september 2009 @ 20:57:16 #151
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_72980455
quote:
[
Ja, wel allemaal hoog van de toren blazen over dat mensen niet goed lezen, maar sarcasme herkennen in 1 enkele post (user "babelfish"), ho maar!

Mijn mega pakketje met 1 z'n stroom converter komt ook deze week binnen wel ¤0,600 ofzo
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_72980634
Volgensmij heeft Jack weer problemen met Paypal, wat wilt ie ook, allles overzetten naar een andere site (wel één streepje verschil) en dan gewoon rustig verder gaan
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_72980708
Wacht nog steeds op ebay pakketje uit hong kong, duurt nu al meer dan een maand

Gaat trouwens om een echte (NEE NIET ALLES IN CHINA IS FAKE) xbox elite controller voor 25 euro

Dit krijg je trouwens als Silver Member:
Thank you for your support ,we will try our best to satisfy our customer.You have ordered many orders in our website,due to our website rules,we are very glad to tell you that you will become our Silver Member .
Silver member advantage:
1.You can get 99% discount price to order all of the items in www.dealperfect.com
2.We will send free gift to our silver member aperiodicity
3.Silver member can receive our latest product information and coupons

Bijna totaal nutteloos dus, 1% korting

[ Bericht 28% gewijzigd door Semmm op 21-09-2009 21:08:32 ]
pi_72980955
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Mijn mega pakketje met 1 z'n stroom converter komt ook deze week binnen wel ¤0,600 ofzo
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529
Oehh daar wacht ik ook op
  maandag 21 september 2009 @ 21:18:05 #155
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72981389

sku24115
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_72982122
Ik heb bij deal-perfect een vol winkelwagentje, maar ik kan nergens betalen? Ik heb al een account. Weet iemand zo waar dit staat?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_72982333
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:34 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb bij deal-perfect een vol winkelwagentje, maar ik kan nergens betalen? Ik heb al een account. Weet iemand zo waar dit staat?
Ik gok 1 of 2 pagina's terug en daarnaast vorige 2 delen waarbij staat dat er veel problemen zijn met paypal. Aan te raden valt dus om jack even een mail te sturen met de SKU's en Aantallen en dan komt het wel goed..
pi_72984058
Weer een heel pakketje besteld : D
iPhone kabeltjes, opladers, display model.
Taobao jas en tas.

Ben stiekem toch wel benieuwd!
pi_72984669
Wat 'n flame-topic is dit geworden

Bijna 'n leuke deal met DP-Rachel over 'n mooi OE-Boot horloge van TaoBao gesloten (beetje afgedongen), kom ik zojuist hier de site TradeTang tegen waar de prijzen nog 'n stuk lager liggen

Alleen voor dat bedrag wil ik er toch niet op gokken eens iets te bestellen, zijn er al ervaringsdeskundigen met TradeTang?
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 21 september 2009 @ 23:20:27 #160
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72986813
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:41 schreef Skiet het volgende:

Die solar powered bloemen kan ik daar overigens niet voor 3 dollar kopen.. alles is met bieden. Of mis ik iets? Natuurlijk kan je met bieden wel de laagste zijn
Je moet gewoon alle bloempot veilingen van die gast even in volgen stoppen. Dan biedt je 3 dollar en dan win je vrijwel zeker de veiling. Zo niet, dan biedt je op de volgende voor weer 3 dollar. Ik heb 5 keer geboden en 4 keer gewonnen

Ik heb niet eens de moeite gedaan om op de laatste seconde te bieden, gewoon uren van te voren 3 dollar bieden. Bij de paypal payment een berichtje toevoegen welke kleur je wilt.

Het voordeel is dus de prijs en VOORAL dat je de kleur kunt kiezen. Andere goedkope sellers doen dit niet, die sturen gewoon random op... allemaal uitgezocht Omdat ik er 5 wilde hebben wilde ik niet meer dan 3 dollar betalen, anders werd het me te gek

Maja, dit moeten we niet allemaal tegelijk doen natuurlijk
pi_72987076
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:29 schreef Eric_Cantona het volgende:

Bijna 'n leuke deal met DP-Rachel over 'n mooi OE-Boot horloge van TaoBao gesloten (beetje afgedongen), kom ik zojuist hier de site TradeTang tegen waar de prijzen nog 'n stuk lager liggen

Alleen voor dat bedrag wil ik er toch niet op gokken eens iets te bestellen, zijn er al ervaringsdeskundigen met TradeTang?
Ik ben even zelf op onderzoek uitgegaan:
quote:
You have to pay in advance just like any other place..HOWEVER tradetang holds your funds in escrow. So your money is protected. The seller has to ship to you the item AND you have to sign for it, and verify it and approve the release of the funds and that you are happy with the transaction before the seller gets paid. Therefore you are much more protected.
Klinkt best veilig, misschien eerst maar eens 'n testproduct bestellen, al heb ik eigenlijk niet zoveel geduld
pi_72987677
Toch een 16GB ipot bij jack besteld, nou maar hopen dat hij voor 8 okt. hier is, dan kan hij mee naar Rome (vanaf vanochtend staat hij op collecting products)
pi_72987703
Leuk die site en freeshipping maar dat is met EMS dus bijna nooit naar Nederland.
dus verzendkosten is gewoon duur.
pi_72990803
En ems word erg gecontroleerd toch?
pi_72991128
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:29 schreef Eric_Cantona het volgende:

heb je een linkje? en een prijs
pi_72991963
Heb op deal-perfect de volgende 2 headsets bestelde via Jack en mail ben benieuwd!

SKU:23738
SKU:21467
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:40:28 #167
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_72992240
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:21 schreef mcwops het volgende:
jack heeft t weer drukjes. wacht al tijdje op een goed antwoord. hij blijft van die antwoorden geven die t net niet zijn. hij moet 6$ discount van de order afhalen (na 3 mailtjes begreep ie t), dan bevestigt ie dat het juist is. krijg ik een order confirmation op naam van ene ' Robbie W..: (kost ook weer 2 mailtjes om t te begrijpen) en als ik nu op de payment link (met helaas nog steeds 6$ teveel) klik dan staat er adamzhousixin@gmail.com
Payments By PayPal Return to Merchant This recipient is currently unable to receive money.

WTF
om t nog gekker te maken. bovenstaande melding via d-p ->order
en als ik naar dp -> order -> payment link ga krijg ik dezelfe foutmelding op paypal alleen met ander mailadres dpfine@gmail.com
WTF2

there's only one Jack Chen [ afbeelding ]
Het ziet er naar uit dat Jack telkens z'n Paypal e-mail adres verandert om zo Paypal te ontlopen met z'n illegale items. Echter schijnt dit dus niet te werken en wordt elk nieuw adres gebanned.
pi_72992656
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 08:31 schreef marco_sire het volgende:

[..]

heb je een linkje? en een prijs
Oe-Boot

En de prijs zal rond $100,- liggen, maar ik heb ze dus bij TradeTang véél goedkoper gevonden

TradeTang
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:02:11 #169
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_72992694
hmm gisteren maar eens met die tiffany gemaild waarom mijn order van DP nog niet geshipped was.... Nu blijken de skins voor m`n mp4 speler ineens sold-out te zijn..... Maar goed ze zegt nog a few days....
pi_72993299
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:00 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Oe-Boot

En de prijs zal rond $100,- liggen, maar ik heb ze dus bij TradeTang véél goedkoper gevonden

TradeTang
ow, okay. op taoboa heb ik ook verscheidene oo-boots gezien (tussen 250 en 500), waarvan de dollarprijs tussen de 70 en 90 werd.

was $100 de orignele prijs of de kortingsprijs?

ik wacht liever even op het moment dat er mensen met ervaring bij tradetang zijn eigenlijk....
pi_72993329
Wat de fuk is dat Taoboa opeens? Of moet ik nu ook 30 topics teruglezen
pi_72993378
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:30 schreef Tha_Duck het volgende:

Opeens?

TaoBao is een marktplaats (zoals ebay en marktplaats) voor handelaren waar je een eigen shop kan beginnen. Het is NIET in het engels of nederlands tenzij je het door een vertaler gooit. Maar layout is dan vaak kut.

Je kan NIET via TaoBao zelf bestellen. Dit doe je via Rachel
pi_72993526
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:30 schreef Tha_Duck het volgende:
Zeg maar dezelfde website en procedure als toen je bv in DealExtreme #83 in Dealextreme #80 Dealperfect is beter! en in DealExtreme #82 - Waar 15 mei een container bleef staan postte.
pi_72993539
Ah, dan begrijp ik hem. Zie het opeens voorbij komen overal in het topic.

Eigenlijk gebruik je DP als tussenstation in deze, die koopt het product voor 10 euro, en verkoopt het aan ons Hollanders voor 11 euro zeg maar. Dat idee?
pi_72993572
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:37 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Zeg maar dezelfde website en procedure als toen je bv in DealExtreme #83 in Dealextreme #80 Dealperfect is beter! en in DealExtreme #82 - Waar 15 mei een container bleef staan postte.
Ik weet wel waar ik gepost heb hoor Maar die naam was bij mij nog niet in zicht geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')