quote:[
Ja, wel allemaal hoog van de toren blazen over dat mensen niet goed lezen, maar sarcasme herkennen in 1 enkele post (user "babelfish"), ho maar!
Oehh daar wacht ik ook opquote:Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef tokko1 het volgende:
[..]
![]()
Mijn mega pakketje met 1 z'n stroom converter komt ook deze week binnen wel ¤0,600 ofzo![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529
Ik gok 1 of 2 pagina's terug en daarnaast vorige 2 delen waarbij staat dat er veel problemen zijn met paypal. Aan te raden valt dus om jack even een mail te sturen met de SKU's en Aantallen en dan komt het wel goed..quote:Op maandag 21 september 2009 21:34 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb bij deal-perfect een vol winkelwagentje, maar ik kan nergens betalen?Ik heb al een account. Weet iemand zo waar dit staat?
Je moet gewoon alle bloempot veilingen van die gast even in volgen stoppen. Dan biedt je 3 dollar en dan win je vrijwel zeker de veiling. Zo niet, dan biedt je op de volgende voor weer 3 dollar. Ik heb 5 keer geboden en 4 keer gewonnenquote:Op maandag 21 september 2009 19:41 schreef Skiet het volgende:
Die solar powered bloemen kan ik daar overigens niet voor 3 dollar kopen.. alles is met bieden. Of mis ik iets? Natuurlijk kan je met bieden wel de laagste zijn
Ik ben even zelf op onderzoek uitgegaan:quote:Op maandag 21 september 2009 22:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat 'n flame-topic is dit geworden
Bijna 'n leuke deal met DP-Rachel over 'n mooi OE-Boot horloge van TaoBao gesloten (beetje afgedongen), kom ik zojuist hier de site TradeTang tegen waar de prijzen nog 'n stuk lager liggen
Alleen voor dat bedrag wil ik er toch niet op gokken eens iets te bestellen, zijn er al ervaringsdeskundigen met TradeTang?
Klinkt best veilig, misschien eerst maar eens 'n testproduct bestellen, al heb ik eigenlijk niet zoveel geduldquote:You have to pay in advance just like any other place..HOWEVER tradetang holds your funds in escrow. So your money is protected. The seller has to ship to you the item AND you have to sign for it, and verify it and approve the release of the funds and that you are happy with the transaction before the seller gets paid. Therefore you are much more protected.
heb je een linkje? en een prijsquote:Op maandag 21 september 2009 22:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat 'n flame-topic is dit geworden
Bijna 'n leuke deal met DP-Rachel over 'n mooi OE-Boot horloge van TaoBao gesloten (beetje afgedongen), kom ik zojuist hier de site TradeTang tegen waar de prijzen nog 'n stuk lager liggen
Alleen voor dat bedrag wil ik er toch niet op gokken eens iets te bestellen, zijn er al ervaringsdeskundigen met TradeTang?
Het ziet er naar uit dat Jack telkens z'n Paypal e-mail adres verandert om zo Paypal te ontlopen met z'n illegale items. Echter schijnt dit dus niet te werken en wordt elk nieuw adres gebanned.quote:Op maandag 21 september 2009 20:21 schreef mcwops het volgende:
jack heeft t weer drukjes. wacht al tijdje op een goed antwoord. hij blijft van die antwoorden geven die t net niet zijn. hij moet 6$ discount van de order afhalen (na 3 mailtjes begreep ie t), dan bevestigt ie dat het juist is. krijg ik een order confirmation op naam van ene ' Robbie W..: (kost ook weer 2 mailtjes om t te begrijpen) en als ik nu op de payment link (met helaas nog steeds 6$ teveel) klik dan staat er adamzhousixin@gmail.com
Payments By PayPal Return to Merchant This recipient is currently unable to receive money.
WTF
om t nog gekker te maken. bovenstaande melding via d-p ->order
en als ik naar dp -> order -> payment link ga krijg ik dezelfe foutmelding op paypal alleen met ander mailadres dpfine@gmail.com
WTF2![]()
there's only one Jack Chen [ afbeelding ]
Oe-Bootquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:31 schreef marco_sire het volgende:
[..]
heb je een linkje? en een prijs
ow, okay. op taoboa heb ik ook verscheidene oo-boots gezien (tussen 250 en 500), waarvan de dollarprijs tussen de 70 en 90 werd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Oe-Boot
En de prijs zal rond $100,- liggen, maar ik heb ze dus bij TradeTang véél goedkoper gevonden
TradeTang
quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:30 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat de fuk is dat Taoboa opeens?Of moet ik nu ook 30 topics teruglezen
Zeg maar dezelfde website en procedure als toen je bv in DealExtreme #83 in Dealextreme #80 Dealperfect is beter! en in DealExtreme #82 - Waar 15 mei een container bleef staan postte.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:30 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat de fuk is dat Taoboa opeens?Of moet ik nu ook 30 topics teruglezen
Ik weet wel waar ik gepost heb hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:37 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Zeg maar dezelfde website en procedure als toen je bv in DealExtreme #83 in Dealextreme #80 Dealperfect is beter! en in DealExtreme #82 - Waar 15 mei een container bleef staan postte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |