CNTRL+ F4quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:21 schreef eagle89 het volgende:
[..]
Ik probeer het nu al een paar dagen, zonder resultaat. NIEMAND een idee?
Contact opnemen met Paypal, ik heb het ook een tijdje gehad.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:21 schreef eagle89 het volgende:
[..]
Ik probeer het nu al een paar dagen, zonder resultaat. NIEMAND een idee?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:27 schreef makkie88 het volgende:
iemand ervaring met een goedlope Bluetooth carkit van 1 van de sites, k ben wel aan t zoeken, maar weet niet echt wat ik nou moet kiezen.. iemand?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27595 ?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:27 schreef makkie88 het volgende:
iemand ervaring met een goedlope Bluetooth carkit van 1 van de sites, k ben wel aan t zoeken, maar weet niet echt wat ik nou moet kiezen.. iemand?
Dat was deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28501 of dezequote:Op dinsdag 22 september 2009 20:32 schreef Skiet het volgende:
[..]
Een tijd terug was er een van DX voor een veel te lage prijs te koop, was een foutje. Iedereen meteen bestellen, volgens mij heeft niemand hem gekregen. Maar kan je in NL niks vinden voor een mooie prijs? Wat zoek je precies?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:35 schreef jopiede het volgende:
Tiefus, mooie trui besteld. Istie te groot. Gaat ie weer naar me broerIk huilen. Lang gewacht: en dan is hij te klein. Ga nu maar weer 1 bestellen
Afwachten wat er gaat gebeuren, forum in de gaten houden van DP. Niemand hier die nu weet hoe het gaat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:06 schreef Robin-e30 het volgende:
DP is zoals eerder aan gegeven lekker bezig![]()
Probeer zo ipot te bestellen nergens meer te vinden ook de rolax wil niet D-P & DP bijde niet.
weet iemand meer.? ? ?
Hoe duur was ie?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:08 schreef FibeR06 het volgende:
Kan deze twee deze week verwachten![]()
Jacket:
http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50010158
Ja, ik wel hoor. Door het amateuristische gekut bij DP zullen sites als DX, die zich wel aan de regels houden, gewoonweg meer bestellingen krijgen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:08 schreef Skiet het volgende:
[..]
Afwachten wat er gaat gebeuren, forum in de gaten houden van DP. Niemand hier die nu weet hoe het gaat.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:18 schreef jopiede het volgende:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-ca7abba0771e998088c71e1d5a4f3e5f.jhtml?cm_cat=0&pm1=3
Kwaliteit is top, volgens mij gewoon echt. Maat XL me broer is 1,95 en licht gespierd(denk aan de mooie spieren-Jilz reclame's) Past em prima
Zal een paar foto's plaatsen als ik ze binnen heb.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:20 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hoe duur was ie?
Ben benieuwd naar de kwaliteit en of hij goed past als hij binnen is.
ben bang dat je daarmee heel slecht te verstaan bentquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:33 schreef Semmm het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27595 ?
ik zoek iets waar een externe mic aan kan, en die een beetje goed te verstaan is, liefst met display.. en werkend met mijn android toestel (dat is mijn huidige Mr Handsfree nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:32 schreef Skiet het volgende:
[..]
Een tijd terug was er een van DX voor een veel te lage prijs te koop, was een foutje. Iedereen meteen bestellen, volgens mij heeft niemand hem gekregen. Maar kan je in NL niks vinden voor een mooie prijs? Wat zoek je precies?
26 dollar eerst, maar daar kwam 5 dollar extra shipping bij. In nederland kost een trui die ik al heb 80-90 euro. Dus vond het de moeite wel waard. Ik ga toch maar weer in de stad een trui kopen. Als je goed zoekt kan je best leuke truien voor 50-60 euro kopenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:22 schreef Skiet het volgende:
[..]
Wat moest je betalen ervoor? Die truien zijn helemaal niet zo duur toch in NL?
Of voor 35 euro bij de Jack en Jonesquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:41 schreef jopiede het volgende:
[..]
26 dollar eerst, maar daar kwam 5 dollar extra shipping bij. In nederland kost een trui die ik al heb 80-90 euro. Dus vond het de moeite wel waard. Ik ga toch maar weer in de stad een trui kopen. Als je goed zoekt kan je best leuke truien voor 50-60 euro kopenBen je direct van het maten gezeik af
Dit ga ik maar even doen, vragen om automatische betalingen toe te staan? Of gewoon het hele probleem voorleggen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:31 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Contact opnemen met Paypal, ik heb het ook een tijdje gehad.
Je kan ook alvast ff inloggen op Paypal en wat geld toevoegen...
Ergens op het DP forum (of was dat hier?) werd gezegd dat ongeveer 90% van de inkomsten van DP de spullen waren die er nu niet meer op staan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:56 schreef Dynd het volgende:
Mensen, die bril die ik wou kopen was net uitverkocht![]()
Ik ken het gedrag van de webshop niet bepaald maar zal deze bril nog terug komen of?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |