quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
[url=http://yavuzselim.googlepages.com/TurkenSC_OP.txt]quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:55 schreef Slayage het volgende:
de OP is wel aardig gedateerd, vind ik
Vurtel, wat moet eraan gewijzigd worden?quote:
waarom is ie zo uitgerekt?quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Vurtel, wat moet eraan gewijzigd worden?
In de goede browsers functioneert het zoals het moet. Maar ik ga die hele OP onderhanden nemen en bewerken, zodat het overal werkt.quote:
ik heb sowieso die lelijke groene kleur nooit begrepen, misschien iets prettiger, turquoise? rood? iets anders?quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:17 schreef zarGon het volgende:
Vurtel, wat moet eraan gewijzigd worden?
was maar een ideetjequote:Op zaterdag 19 september 2009 01:35 schreef zarGon het volgende:
Ik ben geen photoshopper, flitsende plaatjes enzo zit er bij mij niet in. Maar kijken of ik iets kan regelen,.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb sowieso die lelijke groene kleur nooit begrepen, misschien iets prettiger, turquoise? rood? iets anders?
en de lijst met "turken" kan ook geupdate worden misschien, sommige erin anderen eruit, tenzij ze nog wat levenstekens tonen uiteraard
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:55 schreef marcusa het volgende:
[..]
vind je het gek dat groen met al die AKP yobazlar hierzo..
pot verwijt de ketelquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:55 schreef marcusa het volgende:
[..]
Wat ben jij toch triest.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:55 schreef marcusa het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die s wel vet, en dan op zo'n achtergrondkleur zoals IHVK aangaf.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat ben jij toch triest.
Groen en rood hebben wel vaker naast elkaar gestaan.
[ afbeelding ]
hmm, we zijn geen Ottomanen op Fok!quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:30 schreef Dibble het volgende:
[..]
Die s wel vet, en dan op zo'n achtergrondkleur zoals IHVK aangaf.
Welus, de Nederlanders hebben toch ook hun leeuwquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
hmm, we zijn geen Ottomanen op Fok!
Hoewel het wel een vet ding is.
quote:De Nederlandse leeuw is een symbool in de heraldiek. Al in de vroegste heraldische werken komen leeuwen, symbolen van kracht, voor op wapenschilden.
die heeft mijn goedkeuring.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat ben jij toch triest.
Groen en rood hebben wel vaker naast elkaar gestaan.
[ afbeelding ]
Laatste loodjes wegen het zwaarst?quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:32 schreef Gratau het volgende:
nog ongeveer 2 1/4 uur en ik kan niet meer
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:15 schreef IHVK het volgende:
Het thuisfront heeft besloten dat we vandaag kapsalon (is dat eten?) gaan eten, en nu moet ik het eventjes gaan halen.
'evin erkegi' yeah right. Alleen als het ze uitkomt.
ja als je 90 mn vol een wedstrijd speelt in deze hitte is het best zwaar.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Laatste loodjes wegen het zwaarst?
Zelf heb ik totaal geen honger trouwens. Niet eens een beetje.
dan wel ja. succes!quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:52 schreef Gratau het volgende:
[..]
ja als je 90 mn vol een wedstrijd speelt in deze hitte is het best zwaar.
maarja nog een uurtje
Ik dacht dat jij geen moslim wasquote:
WTFquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:02 schreef marcusa het volgende:
het wordt steeds erger in turkije met internetbeperkingen..
www.myspace.com ve www.lastfm.com Türkiyeden erisim engellendi..![]()
whats next facebook
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen moslim was
[..]
WTFMyspace en Last.fm (bedoel je denk ik?) zijn geblokkeerd? Dat is triest.
Oh, nee hoor! Je kwam alleen nogal cynisch en denigrerend over mbt de islam, vandaar.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:45 schreef marcusa het volgende:
[..]
wie zegt dat ik geen moslim ben?alleen omdat ik nooit bid en ook niet aan ramadan doe..
Je hebt me weer onderschat.quote:Op zondag 20 september 2009 14:18 schreef ClioSporT het volgende:
Mine dat smsje van jou heb je niet zelf bedacht he ?? Klonk te Turks namelijk!!![]()
![]()
Aaah baklava!quote:Op zondag 20 september 2009 20:01 schreef Min-e het volgende:
Kan geen baklava meer zien...
En waarom moet ik altijd afwassen!!!
ZarGon heeft pauperkennissen..quote:Op zondag 20 september 2009 20:16 schreef zarGon het volgende:
Wat haat ik bezoek met kinderen, waarbij de moeder niet let op het kind. Of de vader die schijt heeft en ook geen aandacht besteedt aan het kind.
Ik haat die lange, onpersoonlijke berichten. Ik stuur gewoon 'Ramazan Bayramın mübarek olsun, <naam>'.quote:Op zondag 20 september 2009 22:48 schreef Ayca het volgende:
Zal ik ook maar een berichtje van het internet plukken en hier neer zetten, niemand verzint zelf wat en ik krijg steeds (bijna) dezelfde berichten![]()
![]()
maar het was idd een leuke dag
Als er geen bayram was waarom moest je dan haar hand kussen?quote:Op zondag 20 september 2009 22:51 schreef RoW_0 het volgende:
Ik kom thuis (na weekendje vriendin) enneh.. opeens gaf mijn moeder haar hand aan me van "kus mijn hand"
ik zeg, whow! is er bayram? KRIJG IK GELD!? en ik kus dr hand.
Nee zegt ze, wij hebben geen bayram.ik wil geld.
senin yasin kaçta para istiyorsun hiyar..quote:Op zondag 20 september 2009 22:51 schreef RoW_0 het volgende:
Ik kom thuis (na weekendje vriendin) enneh.. opeens gaf mijn moeder haar hand aan me van "kus mijn hand"
ik zeg, whow! is er bayram? KRIJG IK GELD!? en ik kus dr hand.
Nee zegt ze, wij hebben geen bayram.ik wil geld.
weet ik nietquote:Op zondag 20 september 2009 22:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als er geen bayram was waarom moest je dan haar hand kussen?
Gast ik ben 18, extra centjes ies altijd chill ofniet dan farehoofd.quote:Op zondag 20 september 2009 22:56 schreef marcusa het volgende:
[..]
senin yasin kaçta para istiyorsun hiyar..
Kinderen die verstoppertje spelen door het hele huis.quote:Op zondag 20 september 2009 20:16 schreef zarGon het volgende:
Wat haat ik bezoek met kinderen, waarbij de moeder niet let op het kind. Of de vader die schijt heeft en ook geen aandacht besteedt aan het kind.
18?quote:Op zondag 20 september 2009 22:57 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Gast ik ben 18, extra centjes ies altijd chill ofniet dan farehoofd.
of kinderen die zonodig op je PC moeten..quote:Op zondag 20 september 2009 23:01 schreef Min-e het volgende:
[..]
Kinderen die verstoppertje spelen door het hele huis.
Ik kreeg ook zo een leuk smsje dus, dacht zal ik eens wat leuks verzinnen om terug te sturen.quote:Op zondag 20 september 2009 22:53 schreef IHVK het volgende:
Ik stuurde aan een iemand een persoonlijk 'inside' grapje over het suikerfeest. En dat werd echt enorm gewaardeerd.
Verder alleen maar lange gedichten shit gekregen en gestuurd. Zonde van het geld...
Geef maar toe, je hebt "de grote abi" uitgehangen en dat vond je best leuk!quote:Op zondag 20 september 2009 23:02 schreef marcusa het volgende:
[..]
of kinderen die zonodig op je PC moeten..
ik heb al mijn eigendommen dit keer achter slot en grendel verstopt..quote:Op zondag 20 september 2009 23:05 schreef Min-e het volgende:
[..]
Geef maar toe, je hebt "de grote abi" uitgehangen en dat vond je best leuk!
Bayram namazina da gittin?!quote:Op zondag 20 september 2009 23:20 schreef IHVK het volgende:
Inderdaad vermoeiend. Sinds zes uur op en
ik val de hele tijd in slaap tijdens msn gesprekken. Dus ik ga slapen.
Iyi geceler.
sollyquote:Op zondag 20 september 2009 23:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik kreeg ook zo een leuk smsje dus, dacht zal ik eens wat leuks verzinnen om terug te sturen.
Word ik beschuldigd van plagiaat.
aanrecht en allesquote:
je kan al 3 jaar werken, toch?quote:Op zondag 20 september 2009 22:57 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Gast ik ben 18, extra centjes ies altijd chill ofniet dan farehoofd.
Ja, lurkte net in m'n foboquote:Op maandag 21 september 2009 19:28 schreef Slayage het volgende:
leeft bilmiyorem eigenlijk nog?
Maar niet teveel hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 14:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
HeerlijkDat lust ik elke dag wel.
verkapte tvp
hoezo?quote:Op maandag 21 september 2009 19:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, hier, maar ik post niet veel meer
nee, maar ik post minder in dit topic bedoelde ikquote:Op maandag 21 september 2009 23:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoezo?![]()
heb je belangrijkere dingen te doen ofzo?
schandaligquote:
het is wel ongeveer de beste tijd om je te concentreren, vind ikquote:Op maandag 21 september 2009 23:45 schreef Ayca het volgende:
het is wel een beetje mijn eigen schuld.. maar ik heb morgen een belangrijk wi(b) pw en heb nou niet echt geweldig geleerd.. dus dan sta ik altijd wat vroeger op om s'ochtends te leren...
en eigenlijk moet ik nu gaan slapen maar ja...
jahoor bij ons wel, alleen heb ik er toch wel spijt van, had liever wia gehad, vooral nu ik heb gehoord hoe makkelijk het isquote:Op maandag 21 september 2009 23:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is wel ongeveer de beste tijd om je te concentreren, vind ik![]()
maar jij had toch profiel e&m, kun je dan wi(b) volgen?
Je zit toch in de vijfde, kun je dan nog van vak wisselen? Misschein had je wi a extra kunnen nemen, zodat je wi b kunt laten vallen. Mijn profielkeuze is 1 grote foutquote:Op maandag 21 september 2009 23:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
jahoor bij ons wel, alleen heb ik er toch wel spijt van, had liever wia gehad, vooral nu ik heb gehoord hoe makkelijk het ismaarja als ik morgen mijn toets verpest, dan ga ik eens kijken of ik kan overstappen op wia, als ik hoger dan een 5 heb blijf ik bij b
volgens mij kan je het wel aanvragen, en hopen dat ze luisteren.... maar welke vakken heb jij dan gekozen?quote:Op maandag 21 september 2009 23:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je zit toch in de vijfde, kun je dan nog van vak wisselen? Misschein had je wi a extra kunnen nemen, zodat je wi b kunt laten vallen. Mijn profielkeuze is 1 grote fout
e&m --> gemeenschappelijk deel met dui + keuzevakken= fra + m&oquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
volgens mij kan je het wel aanvragen, en hopen dat ze luisteren.... maar welke vakken heb jij dan gekozen?
sex werkt goed tegen stressquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:20 schreef Yel het volgende:
Bayraminiz mubarek olsun.
Canim Allahim... Oluyorum ya.... Stress maakt me para mi desem.
mooiste keuze van allemaal op frans naquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
e&m --> gemeenschappelijk deel met dui + keuzevakken= fra + m&o
ik heb gevraagd of ik nog een ander profiel mag, maar nee...
het is maar wat je mooist noemtquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:19 schreef Gratau het volgende:
[..]
mooiste keuze van allemaal op frans na
Ik krijg ook nog altijd geld, ik vertel hen dat ik het niet wil/hoef; ik ben een grote jongen manquote:Op zondag 20 september 2009 22:56 schreef marcusa het volgende:
senin yasin kaçta para istiyorsun hiyar..
Mij werd bij de ambassade verteld dat dat vanaf je 19e is. Meteen laten verlengen natuurlijkquote:
Seninde! En nog gefeli hequote:
uiteraardquote:
Hij is de enige die mij mijn mond laat houden.... Soms dan he :pquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
Seninde! En nog gefeli he![]()
Ps. ben toch benieuwd of jouw man is opgewassen tegen jouw verbale assertiviteit.
dat geldt niet voor de aristocratische elite..quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:52 schreef msnk het volgende:
Ik dacht trouwens dat je hier niet meer Turks mocht praten? Posts werden altijd verwijderd/ge-edit!
[..]
sormasi ayiptir ama yasin kaç en hoe lang ben je al getrouwd als ik vragen mag?quote:Op woensdag 23 september 2009 09:29 schreef Yel het volgende:
[..]
Hij is de enige die mij mijn mond laat houden.... Soms dan he :p
Ya$i bo$ver... Ik ben sinds een paar dagen getrouwd. Eindelijk saampjesquote:Op woensdag 23 september 2009 11:02 schreef marcusa het volgende:
[..]
sormasi ayiptir ama yasin kaç en hoe lang ben je al getrouwd als ik vragen mag?
sinds een paar dagen..quote:Op woensdag 23 september 2009 12:19 schreef Yel het volgende:
[..]
Ya$i bo$ver... Ik ben sinds een paar dagen getrouwd. Eindelijk saampjes
Wat denk jij dan, ze is thuis muisstil en doet op fok wat ze bij haar man thuis niet kan doen..quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ps. ben toch benieuwd of jouw man is opgewassen tegen jouw verbale assertiviteit.
bij jou is het echt chronisch heh :quote:Op woensdag 23 september 2009 18:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat doen jullie als je je niet kunt concentreren?
Ja pffquote:Op woensdag 23 september 2009 18:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
bij jou is het echt chronisch heh :
Thee drinkenquote:Op woensdag 23 september 2009 18:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat doen jullie als je je niet kunt concentreren?
Als ik dat doe, ga ik me altijd helemaal concentreren op het eten en komt er helemaal niets meer terecht van wat ik eigenlijk hoor te doen. Wat motiveert jullie?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Thee drinkenmet koekjes erbij
.
Ik word er in iedergeval wel wat rustiger van. Dan kan ik me beter concentreren (of ik val gewoon in slaap tijdens het lerenquote:Op woensdag 23 september 2009 18:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als ik dat doe, ga ik me altijd helemaal concentreren op het eten en komt er helemaal niets meer terecht van wat ik eigenlijk hoor te doen. Wat motiveert jullie?
Ja, rustiger word ik er ook van, dat zekerquote:Op woensdag 23 september 2009 18:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik word er in iedergeval wel wat rustiger van. Dan kan ik me beter concentreren (of ik val gewoon in slaap tijdens het leren)
Maar heb jij morgen een toets? Waarvoor probeer jij je eigenlijk te concentrerenquote:Op woensdag 23 september 2009 18:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, rustiger word ik er ook van, dat zeker, maar concentreren....
Een lerares is boos op de klas en geeft daarom morgen een toets. Ik moet een krantenartikel zoeken en daar een opdracht over maken (ik heb geen krantquote:Op woensdag 23 september 2009 19:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar heb jij morgen een toets? Waarvoor probeer jij je eigenlijk te concentreren?
(Mijn mama heeft aşure gemaakt![]()
)
ik denk dat ik zou beginnen met het uitloggen hieroquote:Op woensdag 23 september 2009 19:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een lerares is boos op de klas en geeft daarom morgen een toets. Ik moet een krantenartikel zoeken en daar een opdracht over maken (ik heb geen krant) en ik moet wiskunde, heel het hoofdstuk inhalen. Het is wel te doen, als ik me kan concentreren en ga eten jij!
Dat gaat niet werken. Was dat het probleem maar, fok opgeven is geen probleemquote:Op woensdag 23 september 2009 19:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat ik zou beginnen met het uitloggen hiero
Ahw,quote:Op woensdag 23 september 2009 19:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een lerares is boos op de klas en geeft daarom morgen een toets. Ik moet een krantenartikel zoeken en daar een opdracht over maken (ik heb geen krant) en ik moet wiskunde, heel het hoofdstuk inhalen. Het is wel te doen, als ik me kan concentreren en ga eten jij!
Ik ben al een keer blijven zitten, vorig jaar zat er een jongen in m'n klas die bijna 3 jaar jonger was dan ikquote:Op woensdag 23 september 2009 19:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Ahw,. Ga nu je hw maken (ik ga ook beginnen
, nu je erover praat
). Denk het zo: als ik het niet maak, dan blijf ik zitten en dan kom ik bij kleine kinderen in de klas
(dit slaat nergens op, maar je kunt je zo motiveren?!)
Jij moet nu je huiswerk makenquote:Op woensdag 23 september 2009 19:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben al een keer blijven zitten, vorig jaar zat er een jongen in m'n klas die bijna 3 jaar jonger was dan ik, terwijl ik hiervoor altijd 1 van de jongste was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Jij moet nu je huiswerk maken! Je kunt het!
Hup Bilmiyorem, hup Bilmiyorem![]()
!
hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben al bezig
Ik ben een pure Turk.
Goedzooquote:
beter te enthousiast dan niets uitvoerenquote:Op woensdag 23 september 2009 19:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Goedzoo! Ik ook. Laten we een huiswerkclubje starten.
(ok, ik ben iets té enthousiast)
Maarja, ik zeg niets meeranders schiet ik niet op met hw maken.
Nah we gaan wat sporten, marathon lopen voor het goede doel enz (gelukkig was ik teamcaptain en heb ik het zo geregeld dat ik niet hoef te lopenquote:Op woensdag 23 september 2009 20:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
beter te enthousiast dan niets uitvoerenen ayca wees blij, wat gaan jullie doen en mag je eerder weg?
werkte bij mij altijd!quote:Op woensdag 23 september 2009 19:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Ahw,. Ga nu je hw maken (ik ga ook beginnen
, nu je erover praat
). Denk het zo: als ik het niet maak, dan blijf ik zitten en dan kom ik bij kleine kinderen in de klas
(dit slaat nergens op, maar je kunt je zo motiveren?!)
Ook als je tentamen om 08:30 is?quote:Op woensdag 23 september 2009 20:37 schreef zarGon het volgende:
Nu huiswerk maken? Waar is de nacht voor?
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een lerares is boos op de klas en geeft daarom morgen een toets.
Het beste wat je voor een moeilijke toets kunt doen is eigenlijk wel je slaap pakken.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je goed bent in dat vak, dan wel.
quote:
Op wat voor school zit jij?quote:Op woensdag 23 september 2009 20:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Een meisje zei dat ze van 3 tot 10 aan haar huiswerk zat en ging hier een heel verhaal over vertellen en haar agenda laten zien, toen draaide de lerares helemaal door en door haar moet ik nu leren![]()
![]()
Een rare school. Vandaag heeft een lerares gehuild, ze zei: jullie hebben m'n ziel gebroken, pffquote:
Geloven ze niet. Ik heb heel veel gespijbeld en de leraar waar ik de toets van krijg, is van mijn spijbeljaar.quote:
Haha wtfquote:Op woensdag 23 september 2009 20:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een rare school. Vandaag heeft een lerares gehuild, ze zei: jullie hebben m'n ziel gebroken, pff
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een rare school. Vandaag heeft een lerares gehuild, ze zei: jullie hebben m'n ziel gebroken, pff
Het is zielig, maar aan de andere kant denk ik, word geen lerares als je zo makkelijk te raken bent, want je weet hoe het eraan toe gaat tussen al die kinderenquote:
Ze ging ook twee jongens achterna die eruitgestuurd waren, ging ze naar buiten, maar die jongens hadden dit natuurlijk in de gaten en waren meteen weg. Iemand had haar uitspraak (m'n ziel is gebroken door jullie) op het bord geschreven, ze zag dit, maar ging er niet op in. Het nadeel is dat ik nu helemaal niets leer, ze weigert soms les te gevenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
,
,
.
Blijven treiteren! Totdat ze helemaal weg is.
Ja, is wel zielig dat ze haar werk niet kan doen. Maar zoals je zelf ook zegt, risico van het vak.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is zielig, maar aan de andere kant denk ik, word geen lerares als je zo makkelijk te raken bent, want je weet hoe het eraan toe gaat tussen al die kinderen
Lerarentekort verklaart waarom ik een Duitsdocente heb die slecht Nederlands kent. Ze weet ook niet hoe ze bepaalde dingen moet vertalen van het Duits naar het Nederlands.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, is wel zielig dat ze haar werk niet kan doen. Maar zoals je zelf ook zegt, risico van het vak.. Als telefoniste bij een 0900-sekslijn ga je ook niet janken als je een droge mond of kramp in je vingers hebt.
Lekker ook dat ze weigert... Ze durft nu wel gezien het lerarentekort,.
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Geloven ze niet. Ik heb heel veel gespijbeld en de leraar waar ik de toets van krijg, is van mijn spijbeljaar.
hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:23 schreef zarGon het volgende:
Als telefoniste bij een 0900-sekslijn ga je ook niet janken als je een droge mond of kramp in je vingers hebt.
Wat nouquote:
waag het eensquote:Op woensdag 23 september 2009 21:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat nouHij zei laatst wel dat ik heel erg veranderd ben, dus misschien kan ik het proberen
Ik heb toestemming van mamie en papie nodig en ik denk niet dat zij nog voor mij gaan liegen. Morgen een mentorgesprek hieroverquote:
PROBLEEMKIND.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb toestemming van mamie en papie nodig en ik denk niet dat zij nog voor mij gaan liegen. Morgen een mentorgesprek hierover
Maar dat is gewoon echt niet leuk hoorquote:Op woensdag 23 september 2009 21:37 schreef zarGon het volgende:
DE JUFFROUW WAS BOOS EN DAAROM HEBBEN WE EXTRA HUISWERK!!!
ik schreef altijd zelf de briefjes van mij oudersquote:Op woensdag 23 september 2009 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb toestemming van mamie en papie nodig en ik denk niet dat zij nog voor mij gaan liegen. Morgen een mentorgesprek hierover
trapten ze daar in? zo'n leuke school had jijquote:Op woensdag 23 september 2009 21:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik schreef altijd zelf de briefjes van mij ouders![]()
mentorgesprek waarover?
Behalve met schoolquote:Op woensdag 23 september 2009 21:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee, gelukkig heb ik geen problemen
ja, maar dat komt door die regels die steeds erger worden. 2x afwezig met gym = onvoldoende of vervangende opdracht, onvoldoende voor gym = niet overquote:
blijven zitten door gym! dat is echt kutquote:Op woensdag 23 september 2009 21:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, maar dat komt door die regels die steeds erger worden. 2x afwezig met gym = onvoldoende of vervangende opdracht, onvoldoende voor gym = niet over
tuurlijkquote:Op woensdag 23 september 2009 21:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
trapten ze daar in? zo'n leuke school had jij![]()
over inzet
stel dat 1 periode 15gymlessen heeft en jij was er bij 5 niet aanwezig, krijg je dan ook een voldoende?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
blijven zitten door gym! dat is echt kutbij ons krijg je gewoon standaard een 7 behalve als je heel goed bent dan krijg je een 8
mijn school is niet leuk, dus ik moet het zeker zeggen (als je het zo bekijkt)quote:
nee, de 1e week lukte het nog, ik had me echt voorgenomen dit jaar m'n best te doen, maar tis niet erg, pas de 5e week, als ik het nu aanpak, ga ik overquote:Op woensdag 23 september 2009 21:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
tuurlijk
meester vervalser
geen inzet de laatste tijd dan?
insallah insallahquote:Op woensdag 23 september 2009 21:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee, de 1e week lukte het nog, ik had me echt voorgenomen dit jaar m'n best te doen, maar tis niet erg, pas de 5e week, als ik het nu aanpak, ga ik over
nog niet begonnen?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:07 schreef Slayage het volgende:
5 weken, moet voor morgen ook eigenlijk wat dingen doornemen
doe het morgen ochtend welquote:
stom hehquote:
is rakiquote:Op donderdag 24 september 2009 14:26 schreef ClioSporT het volgende:
met een glaasje water in de hand
Hoe is het nou met jou dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hallo, ontiegelijk fraaie deerne.
Puickend.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe is het nou met jou dan?
Schaam jequote:Op donderdag 24 september 2009 18:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Puickend.
Het nieuwe tv-seizoen is weer begonnen, wat positief bijdraagt aan mijn algehele toestand.:').
En jij?.
Wil je me boeienquote:
Schamen? Wafur?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Schaam jemet mij gaat het goed, druk met m'n opleiding in ene, niet zo leuk
!
[..]
Ben ik niet boeiend?quote:Wil je me boeien?
Voor het feit dat het nieuwe serieseizoen je een leuker mens maaktquote:Op donderdag 24 september 2009 19:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Schamen? Wafur?
HAHAHA, ik had vandaag geen school. Maar ik voel je pijn.
Wat ben jij trouwens druk bezig. Ik heb al 4 weken dat ik nu school heb, nog niets gedaan aan school..
[..]
Ben ik niet boeiend?.
Ik zei dat het positief bijdraagt! Al is het vermaak voor even, ik geniet van die kleine dingen in het leven.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor het feit dat het nieuwe serieseizoen je een leuker mens maakt! En ik heb morgen vrij, en maandag vrij, en woensdag vrij. HA!
You naughty girl. Na het boeien, spanken?!quote:En jij hebt me eigenlijk al wel geboeid ja.
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zei dat het positief bijdraagt! Al is het vermaak voor even, ik geniet van die kleine dingen in het leven.
[..]
You naughty girl. Na het boeien, spanken?!
True story. Je weet je kont een wulpse houding te geven.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]mijn kont schijnt uit te nodigen tot spanken.
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:17 schreef IHVK het volgende:
Komt een spulletjesverkoper bij een Turks huis.
"Meneer u moet deze lepels echt kopen, het is echt een koopje"
Turkse man:
Jaja! Jij drie papier! Ik ken jou wel.
Maar meneer ik doe dit speciaal voor u, u lijkt me wel een aardige man.
T Man: Ja haha, jij olie branden he!Dat geloof ik niet!
Wel droog. Üç kağıtçı en yağcı.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
geef eens een voorbeeld..quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:10 schreef IHVK het volgende:
marcusa![]()
altijd je mond vol over hoe andere Turken zich zo genant gedragen, maar jij roept al vage troep bij de eerste beste autochtone vrouw die dit topic inkomt.
het is echt triest met je gesteld hehquote:
er is sprake van verkeerde beeldvorming..quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
het is echt triest met je gesteld heh
U is nieuw in dit topicquote:Op donderdag 24 september 2009 19:35 schreef Breathtaking het volgende:mijn kont schijnt uit te nodigen tot spanken.
Jij speelt zowiezo altijd voor spek en bonen mee.quote:
Doe je mee met okey? IHVK, marcusa, jij en ik,quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:40 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jij speelt zowiezo altijd voor spek en bonen mee.
aaah mag ikkkquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:40 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Als marcusa meedoet hebben we nog 1 persoon nodig..
zien we zo welquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:40 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jij speelt zowiezo altijd voor spek en bonen mee.
Als IHVK en ClioSporT ook meedoen, pakken we een tafeltje bij okey.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:43 schreef marcusa het volgende:
ok ik heb mijn Nick aangemaakt, whats next?
>> http://gamyun.net/okey.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:45 schreef marcusa het volgende:
hoe werkt het.. kunnen we een privegame/groep maken?
Heb je het 2e deel van je registratie afgerond.. (naam geb datum etc)quote:
lees de email dan even door, er zit geen activatielink zoals gebruikelijk, maar wel een activatiecode... je moet inloggen en vervolgens de activatiecode invoerenquote:
Sorry. Salon 50, tafel 40.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:46 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
>> http://gamyun.net/okey.
Bezoek deze pagina nadat je bent ingelogd. Neem dan tafel 50. Mijn nick is YStec.
Nee hoor?quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:49 schreef ClioSporT het volgende:
jezus, vroeger kon je gewoon chatten enzo maar nu moet je ervoor betalen..
Waar zit je ergens? Kun je naar 'Okey Salonu 50', tafel #40 komen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:49 schreef ClioSporT het volgende:
jezus, vroeger kon je gewoon chatten enzo maar nu moet je ervoor betalen..
Sorry, ik wou de instellingen nog bespreken...quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:50 schreef ClioSporT het volgende:
Schiet eens op met je "oyun ayarlari" .. kan niet plaatsnemen..
Helemaal beneden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:53 schreef marcusa het volgende:
waar is tafel 40.. ik zit nu in salon50
Kom naar die tafel dan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:54 schreef IHVK het volgende:
Ik ben met Clio.
toch?
mijn nick is IHVK![]()
LoL..quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:57 schreef marcusa het volgende:
[..]
godverdomme dit is okey...ik ken geen OK.. ik dacht tavla..
quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:57 schreef marcusa het volgende:
[..]
godverdomme dit is okey...ik ken geen OK.. ik dacht tavla..
ik speel wel voor spek en bonenquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:58 schreef Maki-maki. het volgende:
Heeft het uitleggen nog nut? Het is heel simpel namelijk.
http://okey.gen.trquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:59 schreef IHVK het volgende:
het is saai als je niet mag praten, is er geen betere?
Ja, vroeger was het niet zo.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:59 schreef IHVK het volgende:
het is saai als je niet mag praten, is er geen betere?
Wel "uye girisi" gebruiken als je inlogtquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:01 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik ben uit het spel. Even aanmelden en hier spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |