quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
[url=http://yavuzselim.googlepages.com/TurkenSC_OP.txt]quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:55 schreef Slayage het volgende:
de OP is wel aardig gedateerd, vind ik
Vurtel, wat moet eraan gewijzigd worden?quote:
waarom is ie zo uitgerekt?quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Vurtel, wat moet eraan gewijzigd worden?
In de goede browsers functioneert het zoals het moet. Maar ik ga die hele OP onderhanden nemen en bewerken, zodat het overal werkt.quote:
ik heb sowieso die lelijke groene kleur nooit begrepen, misschien iets prettiger, turquoise? rood? iets anders?quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:17 schreef zarGon het volgende:
Vurtel, wat moet eraan gewijzigd worden?
was maar een ideetjequote:Op zaterdag 19 september 2009 01:35 schreef zarGon het volgende:
Ik ben geen photoshopper, flitsende plaatjes enzo zit er bij mij niet in. Maar kijken of ik iets kan regelen,.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb sowieso die lelijke groene kleur nooit begrepen, misschien iets prettiger, turquoise? rood? iets anders?
en de lijst met "turken" kan ook geupdate worden misschien, sommige erin anderen eruit, tenzij ze nog wat levenstekens tonen uiteraard
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:55 schreef marcusa het volgende:
[..]
vind je het gek dat groen met al die AKP yobazlar hierzo..
pot verwijt de ketelquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:55 schreef marcusa het volgende:
[..]
Wat ben jij toch triest.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:55 schreef marcusa het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die s wel vet, en dan op zo'n achtergrondkleur zoals IHVK aangaf.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat ben jij toch triest.
Groen en rood hebben wel vaker naast elkaar gestaan.
[ afbeelding ]
hmm, we zijn geen Ottomanen op Fok!quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:30 schreef Dibble het volgende:
[..]
Die s wel vet, en dan op zo'n achtergrondkleur zoals IHVK aangaf.
Welus, de Nederlanders hebben toch ook hun leeuwquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
hmm, we zijn geen Ottomanen op Fok!
Hoewel het wel een vet ding is.
quote:De Nederlandse leeuw is een symbool in de heraldiek. Al in de vroegste heraldische werken komen leeuwen, symbolen van kracht, voor op wapenschilden.
die heeft mijn goedkeuring.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat ben jij toch triest.
Groen en rood hebben wel vaker naast elkaar gestaan.
[ afbeelding ]
Laatste loodjes wegen het zwaarst?quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:32 schreef Gratau het volgende:
nog ongeveer 2 1/4 uur en ik kan niet meer
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:15 schreef IHVK het volgende:
Het thuisfront heeft besloten dat we vandaag kapsalon (is dat eten?) gaan eten, en nu moet ik het eventjes gaan halen.
'evin erkegi' yeah right. Alleen als het ze uitkomt.
ja als je 90 mn vol een wedstrijd speelt in deze hitte is het best zwaar.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Laatste loodjes wegen het zwaarst?
Zelf heb ik totaal geen honger trouwens. Niet eens een beetje.
dan wel ja. succes!quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:52 schreef Gratau het volgende:
[..]
ja als je 90 mn vol een wedstrijd speelt in deze hitte is het best zwaar.
maarja nog een uurtje
Ik dacht dat jij geen moslim wasquote:
WTFquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:02 schreef marcusa het volgende:
het wordt steeds erger in turkije met internetbeperkingen..
www.myspace.com ve www.lastfm.com Türkiyeden erisim engellendi..![]()
whats next facebook
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen moslim was
[..]
WTFMyspace en Last.fm (bedoel je denk ik?) zijn geblokkeerd? Dat is triest.
Oh, nee hoor! Je kwam alleen nogal cynisch en denigrerend over mbt de islam, vandaar.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:45 schreef marcusa het volgende:
[..]
wie zegt dat ik geen moslim ben?alleen omdat ik nooit bid en ook niet aan ramadan doe..
Je hebt me weer onderschat.quote:Op zondag 20 september 2009 14:18 schreef ClioSporT het volgende:
Mine dat smsje van jou heb je niet zelf bedacht he ?? Klonk te Turks namelijk!!![]()
![]()
Aaah baklava!quote:Op zondag 20 september 2009 20:01 schreef Min-e het volgende:
Kan geen baklava meer zien...
En waarom moet ik altijd afwassen!!!
ZarGon heeft pauperkennissen..quote:Op zondag 20 september 2009 20:16 schreef zarGon het volgende:
Wat haat ik bezoek met kinderen, waarbij de moeder niet let op het kind. Of de vader die schijt heeft en ook geen aandacht besteedt aan het kind.
Ik haat die lange, onpersoonlijke berichten. Ik stuur gewoon 'Ramazan Bayramın mübarek olsun, <naam>'.quote:Op zondag 20 september 2009 22:48 schreef Ayca het volgende:
Zal ik ook maar een berichtje van het internet plukken en hier neer zetten, niemand verzint zelf wat en ik krijg steeds (bijna) dezelfde berichten![]()
![]()
maar het was idd een leuke dag
Als er geen bayram was waarom moest je dan haar hand kussen?quote:Op zondag 20 september 2009 22:51 schreef RoW_0 het volgende:
Ik kom thuis (na weekendje vriendin) enneh.. opeens gaf mijn moeder haar hand aan me van "kus mijn hand"
ik zeg, whow! is er bayram? KRIJG IK GELD!? en ik kus dr hand.
Nee zegt ze, wij hebben geen bayram.ik wil geld.
senin yasin kaçta para istiyorsun hiyar..quote:Op zondag 20 september 2009 22:51 schreef RoW_0 het volgende:
Ik kom thuis (na weekendje vriendin) enneh.. opeens gaf mijn moeder haar hand aan me van "kus mijn hand"
ik zeg, whow! is er bayram? KRIJG IK GELD!? en ik kus dr hand.
Nee zegt ze, wij hebben geen bayram.ik wil geld.
weet ik nietquote:Op zondag 20 september 2009 22:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als er geen bayram was waarom moest je dan haar hand kussen?
Gast ik ben 18, extra centjes ies altijd chill ofniet dan farehoofd.quote:Op zondag 20 september 2009 22:56 schreef marcusa het volgende:
[..]
senin yasin kaçta para istiyorsun hiyar..
Kinderen die verstoppertje spelen door het hele huis.quote:Op zondag 20 september 2009 20:16 schreef zarGon het volgende:
Wat haat ik bezoek met kinderen, waarbij de moeder niet let op het kind. Of de vader die schijt heeft en ook geen aandacht besteedt aan het kind.
18?quote:Op zondag 20 september 2009 22:57 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Gast ik ben 18, extra centjes ies altijd chill ofniet dan farehoofd.
of kinderen die zonodig op je PC moeten..quote:Op zondag 20 september 2009 23:01 schreef Min-e het volgende:
[..]
Kinderen die verstoppertje spelen door het hele huis.
Ik kreeg ook zo een leuk smsje dus, dacht zal ik eens wat leuks verzinnen om terug te sturen.quote:Op zondag 20 september 2009 22:53 schreef IHVK het volgende:
Ik stuurde aan een iemand een persoonlijk 'inside' grapje over het suikerfeest. En dat werd echt enorm gewaardeerd.
Verder alleen maar lange gedichten shit gekregen en gestuurd. Zonde van het geld...
Geef maar toe, je hebt "de grote abi" uitgehangen en dat vond je best leuk!quote:Op zondag 20 september 2009 23:02 schreef marcusa het volgende:
[..]
of kinderen die zonodig op je PC moeten..
ik heb al mijn eigendommen dit keer achter slot en grendel verstopt..quote:Op zondag 20 september 2009 23:05 schreef Min-e het volgende:
[..]
Geef maar toe, je hebt "de grote abi" uitgehangen en dat vond je best leuk!
Bayram namazina da gittin?!quote:Op zondag 20 september 2009 23:20 schreef IHVK het volgende:
Inderdaad vermoeiend. Sinds zes uur op en
ik val de hele tijd in slaap tijdens msn gesprekken. Dus ik ga slapen.
Iyi geceler.
sollyquote:Op zondag 20 september 2009 23:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik kreeg ook zo een leuk smsje dus, dacht zal ik eens wat leuks verzinnen om terug te sturen.
Word ik beschuldigd van plagiaat.
aanrecht en allesquote:
je kan al 3 jaar werken, toch?quote:Op zondag 20 september 2009 22:57 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Gast ik ben 18, extra centjes ies altijd chill ofniet dan farehoofd.
Ja, lurkte net in m'n foboquote:Op maandag 21 september 2009 19:28 schreef Slayage het volgende:
leeft bilmiyorem eigenlijk nog?
Maar niet teveel hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 14:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
HeerlijkDat lust ik elke dag wel.
verkapte tvp
hoezo?quote:Op maandag 21 september 2009 19:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, hier, maar ik post niet veel meer
nee, maar ik post minder in dit topic bedoelde ikquote:Op maandag 21 september 2009 23:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoezo?![]()
heb je belangrijkere dingen te doen ofzo?
schandaligquote:
het is wel ongeveer de beste tijd om je te concentreren, vind ikquote:Op maandag 21 september 2009 23:45 schreef Ayca het volgende:
het is wel een beetje mijn eigen schuld.. maar ik heb morgen een belangrijk wi(b) pw en heb nou niet echt geweldig geleerd.. dus dan sta ik altijd wat vroeger op om s'ochtends te leren...
en eigenlijk moet ik nu gaan slapen maar ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |