Je doet maarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 07:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kijk het even aan. Als het in SC vervalt gaan ze beiden dicht.
Voor jullie gemak nog even het linkje naar het eerste deel:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:02 schreef Bart het volgende:
Wil een modje de OP van het vorige deel hierin plakken? Dankjewel
Als je een lekker wijf was zou ik je zoenenquote:
je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:40 schreef PP. het volgende:
[TK] Pre-order Left 4 Dead 2
Was het niet handiger dat topic gewoon een schopje richting V&A te verkopen? Daarmee help je zo'n newbie wat meer dan alleen een slotje.
Waarop het volgende door Chocobo werd gezegd:quote:Op donderdag 17 september 2009 20:05 schreef Anne het volgende:
Ik wil er eigenlijk een nieuw topic over openen, maar waarschijnlijk word ie dan toch op slot gegooid en word ik hierheen verwezen, dus:
Kan ik straks, als ik in Duitsland woon, eigenlijk nog wel spellen als Gears of War online spelen? Of zal een Microsoft niet gaan kijken vanuit welk land ik online speel (door middel van IP ofzo)?
(NB: Ik behou mijn eigen account gewoon, deze staat uiteraard op Nederland geregistreerd)
En ik weet zeker dat als ik wel een topic had geopend, deze wel degelijk op slot zou worden gegooid met een verwijzing naar het centrale XBOX-topic. Want waarom mijn topic niet en deze wel?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat er geen Duitsers zijn die Gears of War spelen. Duitsland verkoopt het niet, maar ik zie geen verbod dat je het niet mag spelen. Tevens zal Microsoft echt geen IP check doen op iemand die toevallig GoW2 speelt vanuit Duitsland,... dat is, als ze dat al standaard kunnen zien uiteraard.
PS,... je had hier gewoon een topic over kunnen openen hoor. Moet je ook gewoon doen ook overigens!
Nu draaf je door. Dit is namelijk een topic van mij.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:58 schreef Anne het volgende:
Wii meest kindvriendelijke merk <- die moet ook op slot, kan makkelijk in het Wii-topic.
Dan een slot en een weekban voor de TS.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu draaf je door. Dit is namelijk een topic van mij.
Inderdaad. Hoe dúrf je daar een nieuw topic voor te openen!!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan een slot en een weekban voor de TS.
Ssst. Sommigen zijn inderdaad wel terecht dicht, maar véél ook niet. Maar ik moet even mijn punt maken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij sommige topics heb je wel een punt, maar sommige zijn zeker wel terecht gesloten.
Terecht: Fifa 010
Onterecht: Goede ouwe tijden, Fifa 2000.
Verder mogen, wat mij betreft, de 360 vs PS3 topics ook wegblijven. Er zou een neutrale FAQ moeten komen ofzo.
Ik zou wel een goeie mod zijn. Gek dat ze me nog niet gevraagd hebben!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ssst. Sommigen zijn inderdaad wel terecht dicht, maar véél ook niet. Maar ik moet even mijn punt maken.
Ik denk dat ze tegenwoordig eisen stellen aan een modquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou wel een goeie mod zijn. Gek dat ze me nog niet gevraagd hebben!
Persoonlijk weeg ik af hoeveel moeite de TS in de OP heeft gestoken, wat de kwaliteit van de reacties is en luiheid. Ofwel, had een simpele google opdracht ook geleid tot de oplossing?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:55 schreef Anne het volgende:
Ik dacht dat FOK! tegen centrale topics was? Zwaar irritant dit.
Volgens mij is het hier niet de bedoeling dat je mensen naar google of youtube (heb ik je meerdere malen zien doen) verwijst. Een vraag stellen (hoe dom de vraag ook is) mag naar mijn mening altijd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 06:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Persoonlijk weeg ik af hoeveel moeite de TS in de OP heeft gestoken, wat de kwaliteit van de reacties is en luiheid. Ofwel, had een simpele google opdracht ook geleid tot de oplossing?
Als ik een topic tegenkom met een simpele vraag waar de oplossing al is gegeven gaat hij ook op slot. Waarom moet hij anders openblijven?
Er zijn best zat topics die gewoon openblijven. Er zijn meer dan centrale topics. Bijvoorbeeld:
Welke game was jouw grootste tegenvaller?
Half Life 2 Cinematic mod
De moeilijkste spellen
Het grote ''Grand Theft Auto'' memories topic.
Singstar songpacks?
En idd. Ik sluit bagger omdat ik de index leesbaar wil houden.
Topmod!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:39 schreef Strolie75 het volgende:
Persoonlijke aanvallen en slowchat weggehaald.
Vooral zo doorgaan als jullie willen dat we je FB serieus nemen.
Strolie is nou eenmaal van de dreigementen, kan hij ook niets aan doen.quote:
Zet het in een spoilerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:22 schreef Major-Balls het volgende:
Ik wil iets zeggen wat helemaal niet mag.. is daar een centraal topic voor?
of maak een SC aan in ONZquote:
Toch is hij goed bezigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Strolie is nou eenmaal van de dreigementen, kan hij ook niets aan doen.
Kan je zelf terugzien als modje zijndequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Welke mod heeft van mijn Xbox 360 TT een homo TT gemaakt?
Kon het niet latenquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Welke mod heeft van mijn Xbox 360 TT een homo TT gemaakt?
Hier ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan er niet in een regel ingesteld worden dat er pas over games gepraat mag worden zodra de release er is ofzo? Zowel het 360-topic als het achievement-topic keren steeds weer naar een warez-discussie
Mensen die achievements posten die ze gehaald hebben in een game die ze gedownload hebben mogen bijvoorbeeld meteen een ban. Dat is gewoon uitlokking namelijk. Het verpest GAM een beetje op deze manier...
Bij NeoGAF gebeurt dat ook, deze week is er nog iemand geband omdat hij een zelf gemaakte videoreview postte van Modern Warfare 2 die hij gemaakt had met de gedownloade versie. En dat is niet meer dan terecht in mijn ogen. We willen zoiets gewoon niet in GAM toch?
Gooi het desnoods bij een FA neer, en laat hem/haar hier eens reageren of meelezen aangezien het modden in GAM op dit moment niet echt loopt.
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan er niet in een regel ingesteld worden dat er pas over games gepraat mag worden zodra de release er is ofzo? Zowel het 360-topic als het achievement-topic keren steeds weer naar een warez-discussie
Mensen die achievements posten die ze gehaald hebben in een game die ze gedownload hebben mogen bijvoorbeeld meteen een ban. Dat is gewoon uitlokking namelijk. Het verpest GAM een beetje op deze manier...
Bij NeoGAF gebeurt dat ook, deze week is er nog iemand geband omdat hij een zelf gemaakte videoreview postte van Modern Warfare 2 die hij gemaakt had met de gedownloade versie. En dat is niet meer dan terecht in mijn ogen. We willen zoiets gewoon niet in GAM toch?
Gooi het desnoods bij een FA neer, en laat hem/haar hier eens reageren of meelezen aangezien het modden in GAM op dit moment niet echt loopt.
Ik vind het lastig Gijs. Stelregel is dat het mag zolang er over de game wordt gepraat. En dus niet over hoe iemand er aan komt, waar je hem illegaal kunt vinden of het aan de praat krijgen van een warez-versie. Deze posts edit ik ook als ik ze tegenkom.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
in Hoeveel/welke PS3 games heb je?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:07 schreef Strolie75 het volgende:
Lijstjes-topic.
Hoe weet jij precies of mensen reviewer zijn? Hier op het forum lopen veel mensen rond die voor andere sites werken en dus wel al een review-exemplaar kunnen hebben. Moeten die dan voortaan zich eerst aanmelden bij de modjes als reviewer voor een andere site?quote:Op donderdag 5 november 2009 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Natuurlijk mag je hypen, demo versies bespreken en je ervaringen delen als je de game gespeeld hebt bij de plaatselijke Media Markt. Wat wél vervelend is, zijn mensen die achievements posten van een game die nog niet uit is (terwijl ze geen reviewer ofzo zijn) of posten 'ik heb 'm lekker al'. Er zijn vast meer users die hun games downloaden maar dat nooit vertellen, daar heb ik geen problemen mee omdat ik er geen last van heb. Ook al gun ik ze wel allemaal een slag met de banhammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |