quote:Op donderdag 17 september 2009 15:13 schreef Troel het volgende:
Bij Ruben inderdaad die lijst gehad en ik heb ook op die lijst aangegeven dat ik het een belachelijke lijst vond. Stel dat ik mishandeld wordt door Bert, dan ga ik echt niet ja aankruisen als ik weet dat hij ook die lijst in moet vullen.
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:14 schreef bixister het volgende:
en daarmee is 't een belachelijke lijst? wat zou jouw alternatief zijn? gewoon maar niks vragen?
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:16 schreef Troel het volgende:
Aparte lijsten voor mama en papa? Niet op hetzelfde papier in hoeven vullen?
en Chan: wat een rommelige informatie dan over die inenting, ik kan me voorstellen dat dat niet bepaald geruststellend werkt. maar goed, 't viel dus mee met dat middel, en hij heeft de eerste gehad.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:20 schreef bixister het volgende:
daarmee is 't dus toch nog niet "een belachelijke lijst"? lijkt mij constructiever om dat dan aan te geven als tip.
e bent me voor!quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:22 schreef bixister het volgende:
oops, eerste letter niet meegekopieerd. wil iemand de titel even aanpassen? merci!
vind ik wel jaquote:Op donderdag 17 september 2009 15:31 schreef bixister het volgende:
uupuup, ik ben 't met je eens. elke mogeljikheid om mensen en kinderen die wel risico lopen tijdig te helpen is meegenomen toch?
Sterktequote:Op maandag 21 september 2009 14:09 schreef Anitra het volgende:
Deze moeder is kapot. waarom? omdat ik zo 2 kinderen moet vertellen dat Dino is overleden en dat we hem nooit meer terug zien.
*knip*
Dino is een paar weken geleden overleden, hij is 13 jaar en 16 dagen geworden.
Ik ben kapot en zo komen de kinderen thuis, hoe vertel ik een jochie van 5 die er heilig van overtuigd was datDino thuis zou komen, die bij elke hond riep da hij zeker wist at dino thuis zou omen en dat hij hem dan heel hard ging knuffelen en met hem ging spelen. Hoe vertel ik een 14 jarige da de hond die 2x haar leven gered heeft, echt gered heeft, dat die hond er niet meer is?? Hoe doe je dat? Ik weet het niet................
Nee, niet dus... wat hebben wij er nou mee te maken of jullie ruzie hebben of niet?quote:Op maandag 21 september 2009 14:40 schreef Anitra het volgende:
Als mevrouw een brief, een pm, een mail of weet ik veel welke duizende berichtjes die ik gestuurd heb antwoord had gegeven dan had ik MIJN hond nog gezien voor hij dood ging!!! Dus ja als dit de enige manier is om haar te bereiken so be it.
Gezallig.. als het jouw hond was zat ie toch ook bij jou thuis.quote:Op maandag 21 september 2009 14:46 schreef Anitra het volgende:
ik heb geen ruzie, ik vroeg alleen waar MIJN hond was, meer niet. en nu is hij dood, that's it!
ik ook en msn en mailquote:Op maandag 21 september 2009 14:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er bestaat toch ook pm-functie? Ik maak daar altijd dankbaar gebruik van hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu is het minder aan het worden dus ik doe nog even van 'struisvogel'. In jouw geval zou ik wel even bellen hoor!Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
Niet aankijken, gewoon bellen!quote:Op maandag 21 september 2009 15:51 schreef huuphuup het volgende:
ja das waar, ik twijfel eigk een beetje (heb je haar weer met dr getwijfel)
maar ik moet volgende week op nacontrole al. Maandag. of dinsdag... even in de agenda kijken. Magoe, zolang hoef ik dus niet meer te wachten en ik wilde het eigk nog een dag of 2 aankijken.
*zucht* verder gaat twijfelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom, BLEGH!![]()
Verder gaat het hier geweldig ik ben zo enorm verliefd op mn meisje en op het gezinnetje dat we nu met zn drietjes vormenHeel cheesy maar het is tot nu toe alles wat ik me ervan voor had gesteld en zelfs nog beter
![]()
tweemaal telefonisch. Omdat ik dinsdag die nacontrole heb.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:37 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft de vk uberhaupt naar je gatenmuts gekeken huup?
of alleen telefonisch
want als dat het geval is zou ik helemaal naar de dok gaan
nouja dat uiterste geval dus.. disdag duurt nog een flinke tijdquote:Op donderdag 24 september 2009 12:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
tweemaal telefonisch. Omdat ik dinsdag die nacontrole heb.
Ik heb een heel klein beetje het idee dat ze proberen de tijd te rekken, dat ik het zeg maar uitzit tot dinsdag.
Maar aan de andere kant kunnen zij op dit moment ook niets voor me doen toch? In het uiterste uiterste geval zou de boel weer opengemaakt moeten worden en opnieuw gehecht I guess. ( *hoofd in zand steekt) en dan moet er sowieso een afspraak gemaakt worden bij de gyn geloof ik.
BLEGH
ik ook nietquote:Op donderdag 24 september 2009 12:41 schreef Estrys het volgende:
ik zou naar de huisarts gaan hoor HuupBetter safe than sorry toch?
Nu vond ik de nacontroles van de VK hier toch al niks.
hij zat er niet alquote:Op donderdag 24 september 2009 12:40 schreef Kleurdoos het volgende:
die geribbelde bobbel is toch normaal?
hoogstwaarschijnlijk nog wat opgezwollen van de bevalling?
En dit klinkt echt wel heel bekendquote:maar het is echt groot die bobbel, of nouja, ik vind het groot. Het hangt tot halverwege de ingang zeg maar naar beneden. En voelt zacht en kan naar binnen gedrukt worden
't is nu niet meer zo hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 13:28 schreef pinquit het volgende:
bleh huup, toch wel heel naarmaarja, in de soda dan maar idd.
troelbuuuh.
Dat klopt! Ik werd ingeleid en het probleem was toen een tijd dat mijn baarmoedermond geen zin had om mee te doen.... Om het sneller te laten gaanheb je prostaglandingensen nodig (vraag maar aan Sjoegquote:Op donderdag 24 september 2009 13:22 schreef Lishe het volgende:
Guus, volgens mij verweekt het zodat de baarmoeder niet meer 'op slot' zit. Dus moet ie elke zwangerschap opnieuw verweken.
En ik vond mezelf toen echt heel erg nuchter "tja, er komt geen bloed bij vrij, dus het zal geen miskraam zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 13:30 schreef pinquit het volgende:
nee maar tochvan die dingen waar je niet bij stilstaat dat t kan enzo
brr
Wasdà?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:31 schreef sjak het volgende:
[..]
Dat klopt! Ik werd ingeleid en het probleem was toen een tijd dat mijn baarmoedermond geen zin had om mee te doen.... Om het sneller te laten gaanheb je prostaglandingensen nodig (vraag maar aan Sjoeg)
Oh ja, eens kijken waar ik dat tegen die tijd vandaan ga halen danquote:
die tip kreeg ze al van iemand netquote:Op donderdag 24 september 2009 13:33 schreef bixister het volgende:
huup, sterkte ermee, klinkt niet leuk! hoe maak je trouwens dat sodabadje? mijn kraamhulp had daar toen een heel handige tip voor: trek een pedaalemmerzak over de wc-bril, knoop 'm achteraan goed vast (aan elke kant een knoopje), druk een kuiltje in 't midden en giet daar 't sodamengsel (biotex mag ook) in. zit heel makkelijk en is zo gedaan. hoef je niet zo idioot in een teiltje te hangen.
oh handig.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:34 schreef pinquit het volgende:
die tip kreeg ze al van iemand net![]()
Bij mannen uit de buurt blijven danquote:Op donderdag 24 september 2009 13:36 schreef Guuzewuus het volgende:
Maar eigenlijk ben ik bang dat deze te vroeg komt (mijn moeder komt pas de 5de en beviel zelf ook van de tweede te vroeg), dus ik wil juist een niet-verweekte-baarmoedermond dit keer.
Dat zal natuurlijk niet makkelijk worden, maar daar ga ik dan maar heel hard m'n best voor doenquote:Op donderdag 24 september 2009 13:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij mannen uit de buurt blijven dan
Bij mij is het deels weggetrokken door het groeien van de baarmoeder, maar ik heb inderdaad oefeningen gedaan daarnaast. Ik heb er op dit moment compleet geen last meer van gelukkigquote:Op donderdag 24 september 2009 13:43 schreef huuphuup het volgende:
Troel ehm. dat valt geloof ik wel mee met die aandrang, niet zodanig dat het me opviel en elk geval.
Als ik sta/zit/loop voelt het van binnen alsof ik een tampon in heb die heel nodig verwisseld moet worden. Is het bij jou weer weggetrokken dan met oefeningen doen enzo?
jah er gaat behoorlijk wat in ja, maar och, soda kost geen hol en het is wel lekker warmquote:Op donderdag 24 september 2009 13:47 schreef bixister het volgende:
tsja, moet ik ook maar verder teruglezen he.maarre dan heb je elke keer wel veel nodig, als je 't hele bad gebruikt. dit is echt makkelijker. bah, wat vervelend die verzakking... sterkte! ik hoop dat 't met goed oefenen allemaal vanzelf goedkomt.
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:17 schreef Troel het volgende:
Als jij het nou gewoon eens gaat proberen huup, dan weten wij het straks
Ik had ooit een ietwat uit de kluiten gegroeid ingegroeid haartje in die regionen en toen kreeg ik wel de tip biotex van de ha. Ik dacht dat Soda inmiddels achterhaald was.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:02 schreef Poppedein het volgende:
Hé Bix... GMTA!
Maaruh...die biotex... ik hoor m regelmatig voorbij komen (ook van veel verloskundigen en kraamverzorgsters), maar niet doen voor dat gebied hoor.. t zelfde geldt voor badedas...no-go's... Zijn beide zepen en zorgen dus voor een ontregeling van je vaginale milieu met grote kans op schimmelinfecties als gevolg!
NaCO3.9H2O (of 10 water in kristalstructuur eromheen)quote:Op donderdag 24 september 2009 15:14 schreef huuphuup het volgende:
ik dacht ook wat Troel zei ja. Wacht!
als ik hier dan toch met een gezinszak soda in de buurt zit...
soda = natriumcarbonaat decahydraat. Geen idee wat dat laatste is maar volgens mij is soda dan gewoon een soort zout toch? zuiveringszout staat er op t pak. Nouja goed het zal wel.
Die van die biotex had ik ook gehoord maar er stond ook ergens op een of ander forum dat je wel op moest passen want er waren twee soorten biotex en de een was met chloor en de ander niet.lijkt me een pijnlijke vergissing als je de verkeerde hebt
Ik ben over de andere verloskundigen wel heel tevreden hoor. Maar deze daar had ik al geen klik mee de eerste keer dat ik haar zag en het leek bijna wel wederzijds. Toen zij de telefoon opnam toen ik belde dat ik ging bevallen en ze vroeg waar ik wilde bevallen en bleek dat haar collega de thuisbevallingen deed wist ik het heel snelquote:Op donderdag 24 september 2009 13:54 schreef huuphuup het volgende:
Trouwens, Nijna, wat raar zeg![]()
hier is op de vierde dag het onderste knoopje van de hechting losgeknipt omdat ik er last van had en op de ehm, zevende of achtste dag ofzo het bovenste knoopje. Ergens zat nog wel een knoopje maar die liet ze maar zitten zolang ik er geen last van had.
kan ik me voorstellen hoor!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:19 schreef miss_sly het volgende:
Ben ik heel raar dat ik dat nog niet gevoeld of bekeken heb allemaal?
Ik heb een maal in de kraamweek met de kraam met een spiegeltje gekeken (ow, ziet er echt heel netjes uit, vind je ook niet? euhm..ja denk het wel), maar verder heb ik het eigenijk maar genegeerd en denk ik maar gewoon dat alles hetzelfde is als voor de zwangerschap en bevalling. Moet zeggen dat ik nog niet alle functies opnieuw heb geprobeerdmaar so far functioneert het allemaal wel zo;n beetje, geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:31 schreef pinquit het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tnx voor je post Pinqie. Het is net wat Huupke zegt, niet iets wat je even op een verjaardag aankaart. En ben toch wel benieuwd naar evt herkenning.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
Nee! Goed juist.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:17 schreef Ticootje het volgende:
Het is wel eens gebeurt ja. Kind slaapt weer tussenin, dus weinig spannends tussen de lakens. Dus heel pedagogisch verantwoord hebben we Jen wel eens voor de tv gezet en even gefozeld. Slecht hè?
Gheghe!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:56 schreef Ticootje het volgende:
als je maar 1 bumbafilmpje de tijd hebt.
quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gisterenavond zei ik in bed in een melige bui: waar is die kleine clown?![]()
![]()
Het moet even slijten denk ik.![]()
Ik ook niet...quote:Op donderdag 24 september 2009 23:04 schreef RockabeIIa het volgende:
omg BE, nu vergeet ik dit al helemaal nooit meer!
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:16 schreef Pvoesss het volgende:![]()
nu moet ik de aankomende week jaren nog lachen bij bumba ook
zou ik wel doen, maar wrs. heeft hij/zij je niet opgeroepen omdat je zwanger was?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:24 schreef Nijna het volgende:
Hoe zit dat nou met dat uitstrijkje, ik heb helemaal geen oproep gehad en ben vorig jaar toch echt 30 geworden... Nu natuurlijk net ontzwangerd en ik las dat je als je bv geeft ook nog even moet wachten toch? Zal het eens aan de huisarts voorleggen als ik daar eens ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja das de clue nuquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:44 schreef Chan het volgende:
Gefeliciteerd![]()
maar ehm, blijft de boel dan wel aan elkaar zitten zeg maar als de draad eruit is?![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:03 schreef RockabeIIa het volgende:
omgSnoop!
Paar stokjes onder je beddelakens, lampje deronder en het lijkt wel een kraampje, Huup
*mompelt iets over een grabbelton...quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:02 schreef huuphuup het volgende:
hahahha
omg ik ga hem gelijk uitprinten snoop, kijken of het werkt als ik hem dr voor houd
en uitzoeken uit de hele kraamhoe moet dat dan? Mn kraam is al naar huis
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*mompelt iets over een grabbelton...
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:19 schreef Poppedein het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrabbelen voor een kwarrrrrrrrrrtje....Allllllllllllllltijd Prijs!
Fijn dat de draden eruit komen Huups!!
doet me denken aan de mailtjes van een vriendin van me, die ze standaard titels als "ENLARGE YOUR VAGINA" geeft.quote:[b]Op donderdag 24 september 2009 19:09 Haha, ik kan ook wel een poll maken over de gemiddelde vaginadiepte, maar da's ook weer zoiets he...![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:56 schreef bixister het volgende:
[..]
doet me denken aan de mailtjes van een vriendin van me, die ze standaard titels als "ENLARGE YOUR VAGINA" geeft.
In dat geval blijf ik nog even wakkerquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:08 schreef Poppedein het volgende:
Klopt ticootje... de Epi-no is dat... daar kan ik nog wel meer verschrikkelijk verhalen over vertellen
[ afbeelding ]
ja, in de zin van 'ja echt!' . maar niet serieus als in 'ze meent het'.quote:
dit meen je niet?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:19 schreef owlet het volgende:![]()
![]()
Mijn veloskundige raadde de epi-no aan maar dacht dat ik hem vast ook wel tweedehands zou kunnen vinden als ik hem te duur vond
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:22 schreef Lishe het volgende:
Een tweedehandsje...Gets.
En daarbij, wennen aan het idee van het hoofdje. Ik ben blij dat ik het bij 2 voorstellingen gehouden heb en geen repetities vooraf. Het idee. "Anders oefen je vast even...."![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:15 schreef Poppedein het volgende:
TicootjeROFL
hahahha ja Rocka...tis de kleur hè![]()
Hmm..oké... Tis dus de bedoeling dat je t ballonnetje steeds een beetje verder op kunt blazen zodat je bekkenbodem vast went aan de grootte van t hoofdje.. ach, t idee is leuk zullen we maar zeggen. Hij wordt bij ons in de praktijk in ieder geval zelden gebruikt... tot een half jaartje terug: Kreeg mijn collega rond middernacht een telefoontje van iemand met ruim bloedverlies na gebruik van de epi no... Wat bleek, ze had de gebruiksaanwijzing nooit gelezen en was zelf aan de slag gegaan, ze liet de opgeblazen balon dan ook steeds "geboren worden" begrijpende dat dat de bedoeling was... Ik weet niet bij wélke grootte t mis ging, maar mis ging t in ieder geval. Mijn collega kon dus 's nachts een vrouw hechten die ergens in de komende 4 weken nog moest gaan bevallenleve de Epi no!
maar ja, je bekken is er dan wel fijn vast aan gewend!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:24 schreef snoopy het volgende:
Dat je gewoon 10 x voor jan met de korte achternaam ligt te bevallen...
idd dat dusquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:24 schreef snoopy het volgende:
Dat je gewoon 10 x voor jan met de korte achternaam ligt te bevallen...
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:15 schreef Poppedein het volgende:
TicootjeROFL
hahahha ja Rocka...tis de kleur hè![]()
Hmm..oké... Tis dus de bedoeling dat je t ballonnetje steeds een beetje verder op kunt blazen zodat je bekkenbodem vast went aan de grootte van t hoofdje.. ach, t idee is leuk zullen we maar zeggen. Hij wordt bij ons in de praktijk in ieder geval zelden gebruikt... tot een half jaartje terug: Kreeg mijn collega rond middernacht een telefoontje van iemand met ruim bloedverlies na gebruik van de epi no... Wat bleek, ze had de gebruiksaanwijzing nooit gelezen en was zelf aan de slag gegaan, ze liet de opgeblazen balon dan ook steeds "geboren worden" begrijpende dat dat de bedoeling was... Ik weet niet bij wélke grootte t mis ging, maar mis ging t in ieder geval. Mijn collega kon dus 's nachts een vrouw hechten die ergens in de komende 4 weken nog moest gaan bevallenleve de Epi no!
Zo zag ik er wel uitquote:Op zondag 27 september 2009 23:19 schreef tessie het volgende:
Pff wat zijn sommige mensen toch bot zegIk had juist het omgekeerde. Toen ik in het ziekenhuis was toen ik ingeleid werd, liepen we tussendoor even een rondje in het ziekenhuis. Toen kwamen we iemand van de pufclub tegen en die vroeg of ik al bevallen was
Ik had echt zo´n megadikke zwangere buik, geen baby bij me en liep op mijn slippertjs te strompelen door de gang. Alsof na de bevalling je buik er nog steeds uitziet alsof je 40 weken zwanger bent.
Webkim wat een ontzettend verdrietige situatie..quote:Op maandag 28 september 2009 17:44 schreef Webkim het volgende:Seilram!
![]()
![]()
Tja, ik vind het een beetje gek om hier nu te posten hoe het met mij gaat, terwijl ik niet zo vaak in dit topic te vinden ben. Maar ik moet toch even luchten geloof ik. Het is zo raar om zwanger te zijn terwijl mijn vader terminaal ziek is (en hij de vorige zwangerschap voor zijn leven vocht na een ongeluk).
Ik ben heel verdrietig en boos. Hij is veel te jong, gaat baby 2 waarschijnlijk niet zien en Thomas gaat zich hem niet herinneren. Dat hakt erin bij een zwanger hormonencircus zeg maar. En ik hoop maar dat de vk écht gelijk heeft als ze de negatieve invloed van stress tijdens zwangerschap relativeert.
tiep gewoon wat je kwijt wil. zulke dingen zijn zo erg, af en toe je ei kwijt kunnen is gewoon nodig hoor!* knufs*quote:Op maandag 28 september 2009 19:56 schreef Webkim het volgende:
Ja nou, ik kom hier geen sterktewensen ofzo lospeuteren hoor, geef die allemaal maar aan Snake. Het is alleen dat... het beinvloedt alles zo erg. En daarom zeg ik hier de laatste tijd vaak maar niets of niet wat ik eigenlijk wíl zeggen. En dat ga ik nu anders doen. Het is zwaar kut, dus als er af en toe een sippe post van me voorbij komt weten jullie hoe het zit. En dat is ook wel fijn.
Wat is er met Snake?quote:Op maandag 28 september 2009 19:56 schreef Webkim het volgende:
Ja nou, ik kom hier geen sterktewensen ofzo lospeuteren hoor, geef die allemaal maar aan Snake.
zie het bankjequote:Op maandag 28 september 2009 21:38 schreef Moonah het volgende:
Ach Webkim, wat een rotsituatie zeg. Heel naar en verdrietig en dubbel.
[..]
Wat is er met Snake?
Haar man is zeer ernstig ziek geworden na de sterilisatie afgelopen week.quote:Op maandag 28 september 2009 21:38 schreef Moonah het volgende:
Ach Webkim, wat een rotsituatie zeg. Heel naar en verdrietig en dubbel.
[..]
Wat is er met Snake?
Pff, moeilijk voor je hoor, zoveel dubbele gevoelend. Ik weet precies hoe je je voelt (door dat 'gedoe' met mijn vriend en al die onzekerheid die er dan bij komt kijken en dat met 20 weken zwangerschap. Gelukkig liep het hier goed af...ik wens jou iig heel veel sterkte de aankomende tijd.quote:Op maandag 28 september 2009 19:56 schreef Webkim het volgende:
Ja nou, ik kom hier geen sterktewensen ofzo lospeuteren hoor, geef die allemaal maar aan Snake. Het is alleen dat... het beinvloedt alles zo erg. En daarom zeg ik hier de laatste tijd vaak maar niets of niet wat ik eigenlijk wíl zeggen. En dat ga ik nu anders doen. Het is zwaar kut, dus als er af en toe een sippe post van me voorbij komt weten jullie hoe het zit. En dat is ook wel fijn.
9 mnd ontzwangerenquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:15 schreef tessie het volgende:
Oh dan zit ik niet op te letten Huup! Nou fijn dat het nog sneller is dan
Ja ik weet het niet van dat zweten... volgens mij is het na 3 maanden en 2 weken toch niet meer normaal om zo te zweten, overdag of snachts? Of wel?
mja ik weet het niet, ik merk wel dat ik voor mn gevoel met name 's nachts meer zweet dan normaal, maar mijn bevalling is een stuk korter geleden dan de jouwe natuurlijk. Maar wat Rottdog zegt zit wel wat in, er staat geloof ik 9 maanden voor ontzwangeren, pas daarna wordt het als niet normaal beschouwd geloof ik.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:15 schreef tessie het volgende:
Oh dan zit ik niet op te letten Huup! Nou fijn dat het nog sneller is dan
Ja ik weet het niet van dat zweten... volgens mij is het na 3 maanden en 2 weken toch niet meer normaal om zo te zweten, overdag of snachts? Of wel?
geen idee. Het lijkt me dat het steeds minder erg wordt. Net als wanneer je misselijk bent in t begin van je zwangerschap door de hormonen, dat neemt ook na een maand of 3 af (meestal). Zoiets I guess?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:21 schreef tessie het volgende:
Is dan dan ook 9 maanden zo erg zweten? Nee toch?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet je, ik heb weer enkels!!! Nu al!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |