quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:46 schreef bixister het volgende:
jeeee menicole...dat zou wel bizar snel zijn. ik hoop 't maar van niet voor je, kan me voorstellen dat dat echt wat al te rap is, alleen al voor je lijf. maar is 't technisch gezien mogelijk, ik bedoel, hebben jullie ook alweer seks gehad dan, als ik zo vrij mag zijn?
Jij bent gewoon nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:46 schreef bixister het volgende:
jeeee menicole...dat zou wel bizar snel zijn. is 't technisch gezien mogelijk, ik bedoel, hebben jullie ook alweer seks gehad dan, als ik zo vrij mag zijn?
Ja dat zou ze kunnen doen. Maar haar woorden: Als er nog een stuk placenta is geeft een bloedtest in eerste instantie ook aan dat je zwanger bent omdat met placenta ook HCG in het bloed blijft. En dan zou ik over een tijdje weer bloed moeten prikken dus moet ik ook wachten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nicole
Heeft het geen nut om je bloedwaardes na te kijken op HCG? Ze kunnen dan toch zien of dat aanwezig is, en in een dalende of stijgende lijn?
Nouja, zo raar is de vraag toch niet echtquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]en ik vond mijn vraag al raar.
als ze geen seks zou hebben gehad..dan zou ze de optie 'zwangerschap'uit kunnen sluiten slimmiequote:Op vrijdag 4 september 2009 09:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, zo raar is de vraag toch niet echtHet is wel iets wat over het algemeen nodig is om zwanger te worden
Voor een groot gedeelte wel natuurlijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
als ze geen seks zou hebben gehad..dan zou ze de optie 'zwangerschap'uit kunnen sluiten slimmie
Ik kan me seks sowieso niet voorstellen. Dat vieze gedoe. Bahquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:52 schreef bixister het volgende:
ja maar ik kan me dat gewoon niet voorstellen, vandaar. en 't zou wel helpen om de kans in te schatten op een daadwerkelijke (he wat een toepasselijk woord) zwangerschap.
nou ja, 't is maar hoe je 'seks' definieert, om met Clinton te spreken (kent u de uitdrukking "van Bill gaan"?quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
als ze geen seks zou hebben gehad..dan zou ze de optie 'zwangerschap'uit kunnen sluiten slimmie
Je maakt het idee nu wel nog smeriger hequote:Op vrijdag 4 september 2009 09:53 schreef bixister het volgende:
hehe doe dan maar niet troel. die voorstelling dan he.
Men heeft dan alweer vaker sex dan je denkt vertelde de gyn. Ze zag dit soort gevallen heel veel bij verse moeders die bv gevenquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:50 schreef Kleurdoos het volgende:
maar 2 weken na de bevalling heeft men (meestal ) nog geen seks ivm vloeien..dus dat is dan weer niet zo'n rare vraag
nouja hoogstens een zwangerschap van 2 weken.. want ik vloeide 6-8 weken behoorlijk.. en ik ehzou er niet bovenopopspringen dan zeg maarquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:52 schreef bixister het volgende:
ja maar ik kan me dat gewoon niet voorstellen, vandaar. en 't zou wel helpen om de kans in te schatten op een daadwerkelijke (he wat een toepasselijk woord) zwangerschap.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:55 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Men heeft dan alweer vaker sex dan je denkt vertelde de gyn. Ze zag dit soort gevallen heel veel bij verse moeders die bv geven
Maar als je nu pas sinds 1,5 week weer veel bloedverlies hebt, lijkt het me dat er geen sprake is van een zwangerschap, toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:57 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb na de bevalling heel weinig bloedverlies gehad. Dat is pas sinds een 1,5 week heel erg
Dat bloeverlies kan nog gewoon van de bevalling zijn. Tis nooit echt helemaal over geweest. Alleen een tijd iets minder!quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar als je nu pas sinds 1,5 week weer veel bloedverlies hebt, lijkt het me dat er geen sprake is van een zwangerschap, toch?
Ik vind het snel hoor, alweer seksik ben zover nog niet, heb zelfs nog wel wat pijn in mijn kruis hier en daar.
Ow ja, speaking of which en even iets anders: ik las van alles over nagesprekken over de bevalling enzo en de nacontrole.
Ik zit een beetje in dubio: het ziekenhuis/de gyn hebben niets gezegd over een controle, ik kan bij de vk op controle of bij de ha. Echter: ik heb ze alledrie (gyn/vk/ha) nog maar 1 keer gezien. NIemand die ik dus echt goed ken, maar ook niemand die gezegd heeft dat er nog een controle moet/kan. Wat zouden jullie doen?
Ik ben wel op nacontrole gegaan bij de gyn en toen kwamen ze er dus achter dat ik een curretage nodig had. Verder vond ik het, als ik heel eerlijk ben, een niet erg nuttig bezoek...quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar als je nu pas sinds 1,5 week weer veel bloedverlies hebt, lijkt het me dat er geen sprake is van een zwangerschap, toch?
Ik vind het snel hoor, alweer seksik ben zover nog niet, heb zelfs nog wel wat pijn in mijn kruis hier en daar.
Ow ja, speaking of which en even iets anders: ik las van alles over nagesprekken over de bevalling enzo en de nacontrole.
Ik zit een beetje in dubio: het ziekenhuis/de gyn hebben niets gezegd over een controle, ik kan bij de vk op controle of bij de ha. Echter: ik heb ze alledrie (gyn/vk/ha) nog maar 1 keer gezien. NIemand die ik dus echt goed ken, maar ook niemand die gezegd heeft dat er nog een controle moet/kan. Wat zouden jullie doen?
Als het nooit weggeweest is, is de kans dan juisniet heel erg groot dat het een stukje placenta is dat is achtergebleven?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:11 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Dat bloeverlies kan nog gewoon van de bevalling zijn. Tis nooit echt helemaal over geweest. Alleen een tijd iets minder!
Als je er behoefte aan hebt om nog ens over de bevalling enzo te praten en je bloeddruk enzo nog een na te laten kijken zou ik gaan naar degene die de bevalling uiteindelijk gedaan heeft!!
Dan zou ik toch even gaan hoor!quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:15 schreef miss_sly het volgende:
TF, dat het niet verplicht is, dacht ik al, en ik wilde dus ook niet. Maar nu krijg ik toch weer last van mijn kruis en wat andere kleine dingetjes, dus vandaar mijn vraag.
Ja ik vind van welquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als het nooit weggeweest is, is de kans dan juisniet heel erg groot dat het een stukje placenta is dat is achtergebleven?
iehl..quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:11 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Dat bloeverlies kan nog gewoon van de bevalling zijn. Tis nooit echt helemaal over geweest. Alleen een tijd iets minder!
Mnou, met al dat bloed en een missend stuk lijkt het me écht haast onmogelijk dat je zwanger bent. MAar ja, ik ben geen gyn, godzijdankquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:19 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik ga er stiekum (kop in het zand steekt) ook gewoon vanuit dat het toch nog dat stukje placenta is die ze misten!!
Ja ik weet, maar piemel bij open wond roeren is toch nog meer iehl dan de rode zee, ook al is dat ook niet mijn ding zeg maarquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Moussy een echte schippert vaart ook door de rode zee
Ik heb de nacontrole's fijn door mn eigen huisarts laten doen. Was die ook meteen op de hoogte van al mijn nukken fliebertjes en pijntjesquote:Miss_sly ik zou ook die ancontrole doen hoor, en doen waar jij je het prettigste bij voelt ook al is dat lastig als je ze eik allen maar 1 maal gezien hebt.
Misschien kun je de vragen die je hebt opschrijven, en vandaarui beredeneren wie voor jou/jullie gevoel het beste die antwoorden kan geven
juist niet Nijnaquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:17 schreef Nijna het volgende:
Bar, nu alweer bijna op gewicht, netjes. Ik moet nog wel wat, maar ik kon gister mn oude broek wel weer (zij het met moeite) dichtkrijgen. Echt lekker zit het nog niet, dus nog maar mooi ff mn positiespijkerbroek. Maar ik heb nu in elk geval een broek achter de hand voor als deze in de was moet. En ik ga binnenkort even shoppen met mn moeder, want al mn shirts zijn te kort...
.
Ik hoop dat die voorgevel nog wel een beetje terugkrimpt hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |